TOTAALVERBOD RELIGIE

Cohen

Want de besmettingscijfers in o.a. Urk rijzen de pan uit! En maar
volhouden dat die vaccins niet zouden werken! Je ziet toch wat er
gebeurt in de gebieden met een lage vaccinatiegraad!

--
Cohen, a 400-year-old AI which manifests itself by 'shunting'
through people. It is featured in the novels Spin State (2003), Spin

nastyho...@gmail.com

On Monday, November 22, 2021 at 12:47:16 PM UTC+2, Cohen wrote:
> Want de besmettingscijfers in o.a. Urk rijzen de pan uit! En maar
> volhouden dat die vaccins niet zouden werken! Je ziet toch wat er
> gebeurt in de gebieden met een lage vaccinatiegraad!

Bs"d

Verhuis naar Noord Korea, daar heb je een land zonder religie. Dat is echt wat voor jou! Ga er voor!

Mijn lichaam is geen eigendom van de staat. Ik heb de uitsluitende en exclusieve autonomie over mijn lichaam en geen enkele politicus, ambtenaar of arts heeft het wettelijke of morele recht om mij te dwingen een niet-gelicentieerd, experimenteel vaccin of enige andere medische behandeling of procedure te ondergaan zonder mijn specifieke en geïnformeerde toestemming. De beslissing is aan mij en aan mij alleen en ik zal mij niet onderwerpen aan chantage door de overheid of emotionele manipulatie door de media, zogenaamde celebrity influencers of Rutte.

https://tinyurl.com/follow-nurse

Kees van den Doel

On Monday, November 22, 2021 at 5:41:59 AM UTC-8, nastyho...@gmail.com wrote:

> Mijn lichaam is geen eigendom van de staat. Ik heb de uitsluitende

Mijn hond is geen eigendom van de staat. Ik heb de uitsluitende en
definitieve m8 om hem (of haar) al dan niet aan de lijn te doen en geen
regering, politie, of fop-Godje kan mij daar toe dwingen. Protesteer
daarom HYSTERISCH tegen de fascistische hond aan de lijn onderdrukking
van de vrije mensen rechten!!

PauL

Op Mon, 22 Nov 2021 05:41:58 -0800 (PST) schreef nastyho...@gmail.com:

> Bs"d
>
> Verhuis naar Noord Korea, daar heb je een land zonder religie.
> Dat is echt wat voor jou! Ga er voor!

Daar hebben ze wel een echte God. De grote leider
met de bijnaam: Raketman. Maar naar het schijnt
zou de knop van de man, die het meest van al
in de Bijbel leest, veel groter en krachtiger zijn:

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/01/03/-mijn-nucleaire-knop-is-veel-groter-en-krachtiger---trump-/

Pancho Sanza

Kees van den Doel ha scrittu:

> [...]
>regering, politie, of fop-Godje kan mij daar toe dwingen. Protesteer
>daarom HYSTERISCH tegen de fascistische hond aan de lijn onderdrukking

Afgelopen middag kreeg ik een bekeuring omdat ik reed in mijn auto
zonder autogordel om. "Maar het is mijn auto en ik bevind mij in mijn
eigen privé domein", probeerde ik nog, maar die NSB^H^H^Hagent was
onvermurwbaar. Honderdnegenenveertig Euro (€ 149) meneertje!
Fascisten zijn het, die mijn vrijheid als individu beknotten door mij te
VERPLICHTEN een veiligheidsgordel om te hebben, op straffe van € 149.
IN MIJN EIGEN AUTO, GODBETEREHET!

--
Pancho

Pancho Sanza

Pancho Sanza ha scrittu:

> [...]
>Fascisten zijn het, die mijn vrijheid als individu beknotten door mij te
>VERPLICHTEN een veiligheidsgordel om te hebben, op straffe van € 149.

Morgenmiddag zal ik een bekeuring krijgen omdat ik het duingebied zal
betreden zonder geldig toegangsbewijs. En niet alleen dat, ik zal mij
buiten de wegen en paden begeven, hetgeen zelfs mét geldig toegangs-
bewijs ten strengste verboden is.

De boswachter die mij gaat betrappen op struinen zal mij streng toe-
spreken en mij vertellen dat zonder geldig toegangsbewijs in de duinen
vertoeven nog tot daar aan toe is, maar dat het zich buiten de wegen en
paden begeven een overtreding is die niet door de vingers gezien kan
worden.

De boswachter zal mij een boete van negenenzestig Euro (€ 69) uit-
schrijven en mij verwijzen naar de automaat bij de ingang, om alsnog
een kaartje te pinnen. Maar ik mag natuurlijk ook meteen ophoepelen.

Zover is het dus al gekomen dat de fascisten bepalen waar je wel en niet
mag lopen in Nederland, terwijl dit land toch van ons allemaal is.

Om maar eens een roemrucht ex-usenetter te parafrasen: HET IS EEN GROOF
SCHANDAAL !!!

--
Pancho

nastyho...@gmail.com

Bs"d

Wanneer staat het nederlandse volk eindelijk op en zegt: "Wij pikken het niet langer!!"?

https://tinyurl.com/free-or-death

PauL

Op Mon, 22 Nov 2021 21:02:08 -0800 (PST) schreef nastyho...@gmail.com:

> Wanneer staat het nederlandse volk eindelijk op en zegt: "Wij pikken het niet langer!!"?

Het zuidelijke volk pikt jouw nepnieuws niet langer:

--->
Elke dag nog laten mensen zich overtuigen om zich te laten vaccineren tegen
COVID-19, van alle leeftijden, de laatste weken duidelijk meer eerste
vaccinaties dan in oktober.
<---

https://twitter.com/JorisMonis/status/1463079106065715200?

sobriquet

Waarom is het nu ineens een probleem om in een fascistische politiestaat te
wonen?
Ik kan me niet herinneren dat ik religekkies ooit heb horen mekkeren over het feit
dat de overheid belastinggeld verspilt om voor volwassenen te bepalen welke
bloemen we in hun vensterbank mogen hebben staan (bv geraniums of cannabis).

Pancho Sanza

sobriquet ha scrittu:

> [...]
>bloemen we in hun vensterbank mogen hebben staan (bv geraniums of cannabis).

Heb jij wel eens geprobeerd geraniums te roken? Niet doen hoor! Heel erg
vies!

--
Pancho

Ivan Karamazov

Op maandag 22 november 2021 om 11:47:16 UTC+1 schreef Cohen:
Men had het beter een eiland gelaten

Ivan Karamazov

Op maandag 22 november 2021 om 14:41:59 UTC+1 schreef nastyho...@gmail.com:
Sluit je je veiligheidsgordel als je de auto binnen stapt ? Want het is een schending van je vrijheid...