11/7 Goedemorgen!

nastyho...@gmail.com

Bs"d

Goedemorgen! Het is weer vrijdag! Juich en jubel!

https://tinyurl.com/sixth-dag3

https://tinyurl.com/Ps34-13

Thaora

Op 17-9-2021 om 07:49 schreef nastyho...@gmail.com:
De Palestijnen denken daar, dankzij jullie schaamteloze
imperialistische kolonisten, toch wel heel anders over!

Doe recht en verdwijn waar je niet behoort!

F+

nastyho...@gmail.com

Bs"d
Sinds wanneer denkt een goddeloze moraalloze babyvermoordende kindercastrerende barbaar dat hij anderen kan gaan vertellen dat ze "recht" moeten doen?? Je weet niet eens wat recht is! https://tinyurl.com/ath-no-judg
De arabieren horen niet in Judea, Samaria, en Jeruzalem.
Arabieren zijn van Arabië, Joden zijn van Judea: https://tinyurl.com/Joden-Judea
Het wordt tijd dat de arabieren hun boeltje pakken en vertrekken naar waar ze vandaan komen.
Hier kan u zien hoe de verhoudingen liggen tussen het land Israel, en de 22 arabische landen om Israel heen: https://tinyurl.com/Isr-arab-land
Maar toch vindt Thaora dat Israel vernietigd moet worden, want de arabieren hebben het zo moeilijk met al het land dat Israel heeft. https://tinyurl.com/Isr-mosl-land
Hoeveel andere landen wil Thaora opheffen van de honderden landen in de VN? Geen enkele? Oh, alleen Israel. Alleen het enige Joodse land ter wereld.
Zou hij misschien iets tegen Joden hebben?
Zou hij misschien gewoon een ordinaire racistische Jodenhater zijn?
In de strijd van de beschaafde mensen tegen de barbaren, dan steunt een normaal mens de beschaafde mensen: http://tinyurl.com/Isr-savage
Zo niet Thaora, die heeft het op zich genomen om de enige Joodse staat ter wereld te ontmantelen, en uit te delen aan agressieve moslims die helder en duidelijk zeggen dat ze elke Jood waar dan ook ter wereld willen vermoorden:
http://tinyurl.com/73-kill-Jews
https://tinyurl.com/hamas-att
Thaora is helemaal voor een tweede holocaust.

De terreurgroep Hamas heeft een handvest: https://tinyurl.com/hamas-handv waarin zij hun Jodenhaat en moordlust haarfijn uiteenzetten. Zelfs het vernietigen van de staat Israël is niet genoeg voor deze Arabische Jodenhaters; iedere Jood, waar ook ter wereld, moet vermoord worden. Het handvest leest als een tekst van een hysterisch geworden Hitler op islamitische steroïden. U zult er in onze media, noch in onze politieke arena, noch van Thaora, een woord over vernemen. In europa en Noord Amerika schalt het “dood aan de Joden!” weer door de straten, maar Thaora vindt dat Israel vernietigd moet worden.
Zijn gedrag is verwerpelijk, volstrekt onverantwoordelijk, en in de kern kwaadaardig. Zijn morele kompas is kapot, hij spoort moreel niet, en hij heeft met zijn volle verstand de zijde van genocidale Jodenhaters gekozen. En dus reken ik ook hem tot de bewust kwaadaardigen. Want hoe kun je op 4 mei bij het zien van plaatjes van vervolgde en vermoorde Joden zeggen: “Dit nooit meer”, en een paar dagen later hevig gepassioneerd uitroepen dat de levende Joden zo agressief en verachtelijk bezig zijn dat het lijkt alsof ‘ze’ niets geleerd hebben van de Holocaust. Dat Joden zich gedragen als hun ‘voormalige’ vervolgers. Dat ‘het’ misdadigers zijn. En dat de enige Joodse staat ter wereld onmiddellijk vernietigd moet worden.
Europa en Thaora zijn weer terug in de jaren 30 van de vorige eeuw. http://tinyurl.com/rood-waas
Gelukkig hebben de Joden nu een eigen staat, inclusief atoombommen. http://tinyurl.com/Jew-no-f

< Ps. Kijken of de nieuwe regering wel in staat is tot een duurzaam
< eerlijk vredesoverleg en ontruiming van de koloniale gebieden!

Ja, misschien kunnen de Joden en de arabieren elkaar halverwege tegemoetkomen: http://tinyurl.com/halfway-meet

< Leve Palestina!

https://tinyurl.com/code-kiill-J

https://tinyurl.com/StandwithIsr

Pandora

On Thu, 16 Sep 2021 22:49:20 -0700 (PDT), "nastyho...@gmail.com"
<nastyho...@gmail.com> wrote:

>Bs"d
>
>Goedemorgen! Het is weer vrijdag! Juich en jubel!

De Schepping lacht je toe:
https://www.nhm.ac.uk/wpy/gallery/2019-last-gasp?tags=ed.8

nastyho...@gmail.com

Bs"d

Is de natuur niet prachtig!?

https://tinyurl.com/juich-jubel

Pandora

On Fri, 17 Sep 2021 04:33:12 -0700 (PDT), "nastyho...@gmail.com"
<nastyho...@gmail.com> wrote:

>Bs"d
>
>Is de natuur niet prachtig!?

Dus jij geniet van infanticide, maar maakt je druk om abortus?