Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: Back to the Future with Tesla

3 views
Skip to first unread message
Message has been deleted

Orac

unread,
Feb 18, 2013, 6:20:31 AM2/18/13
to
FrankD. had uiteengezet :
> http://tapastic.com/episode/1825


Is dat nou echt alles dat je kon vinden, ploftalibandominee?


Message has been deleted

René Artois

unread,
Feb 18, 2013, 10:31:33 AM2/18/13
to

"FrankD." <frank.d@frank.d> schreef in bericht
news:0001HW.CD47FF12...@news.individual.net...
> On Mon, 18 Feb 2013 12:20:31 +0100, Orac wrote
> (in article <mn.92e47dd2f4...@zoggi.nl>):
>
>> FrankD. had uiteengezet :
>>> http://tapastic.com/episode/1825
>>
>>
>> Is dat nou echt alles dat je kon vinden, ploftalibandominee?
>>
>>
>
> Je bewijst weer duidelijk dat inhoudelijk lezen niet jouw sterkste
> kant is.
>
> Schelden daarentegen toon je jezelf een ware meester in maar dat is
> niet bepaald het kenmerk van een positief mens.
>
Ach, dat soort figuren moet je in de filter stoppen, dat maakt het een stuk
rustiger.

Orac

unread,
Feb 18, 2013, 10:33:07 AM2/18/13
to
René Artois heeft ons zojuist aangekondigd :
Goeie tip, die Frank gaat meteen in de bak!


Banjo

unread,
Feb 18, 2013, 11:20:46 AM2/18/13
to


"FrankD." <frank.d@frank.d> schreef in bericht
news:0001HW.CD47FF12...@news.individual.net...
> On Mon, 18 Feb 2013 12:20:31 +0100, Orac wrote
> (in article <mn.92e47dd2f4...@zoggi.nl>):
>
>> FrankD. had uiteengezet :
>>> http://tapastic.com/episode/1825
>>
>>
>> Is dat nou echt alles dat je kon vinden, ploftalibandominee?
>>
>>
>
> Je bewijst weer duidelijk dat inhoudelijk lezen niet jouw sterkste
> kant is.
>
> Schelden daarentegen toon je jezelf een ware meester in maar dat is
> niet bepaald het kenmerk van een positief mens.
>

Gevoel voor humor is in deze groep(en) kennelijk niet dik
gezaaid...................


BugHunter

unread,
Feb 18, 2013, 2:15:20 PM2/18/13
to
Banjo <ri...@enva.jg> schreef:
Een verkeerd gevoel voor humor ligt echter voor het opscheppen.


--
Bye, BugHunter.
-
http://27mc.woelmuis.nl

Orac

unread,
Feb 18, 2013, 2:49:43 PM2/18/13
to
BugHunter heeft ons zojuist aangekondigd :
Hahahaha! Da's een goeie. Leg 'm eens uit?


0 new messages