Reünie Chauffeurs en Reisleiders Reisbureau De Magneet

Kv.d.Kolk

Wij zijn op zoek naar de adressen van chauffeurs en reisleiders die vroeger
voor reisburo De Magneet uit
Alkmaar hebben gewerkt in de periode van 1960 tot
ongeveer 1979.
o.a. Godfried Eversman,Cees Heddes,Piet Manshanden,Henk Poen, Paul Hofman,
Dhr.Jan Goor
Cees Selie, Ben Staal, Bob Woudenberg en nog een paar van deze prominente
figuren uit die tijd.
Reactie's graag naar k.v.d...@consunet.nl
of per fax. 072--5157034.

lhjjo...@gmail.com

Een goede middag. Ik ben meerdere malen met reisburo de Magneet op vakantie geweest. In 1960 was mijn eerste reis naar Winnngen. Ik was 14 jaar. Onze reisleider was Hans..... Hij sliep bij de familie Knebel. Onlangs ben ik op zoek gegaan naar de familie Knebel en gevonden. Ik heb een aantal jaren met hun dochters geschreven. Nu krijg ik een vraag van de moeder (92 jaar). Is deze Hans nog te vinden. Hij was toen getrouwd met Ingrid. Ik heb nog een foto van de bus met chauffeur en de reisleider. Ben benieuwd. Alvast bedankt voor uw reactie.
Vriendelijke groeten Henk Jonckers, lhjjo...@gmail.com

Nimbus 2001

lhjjo...@gmail.com schreef op 18-01-14 14:52:
> Een goede middag. Ik ben meerdere malen met reisburo de Magneet op vakantie geweest. In 1960 was mijn eerste reis naar Winnngen. Ik was 14 jaar. Onze reisleider was Hans..... Hij sliep bij de familie Knebel. Onlangs ben ik op zoek gegaan naar de familie Knebel en gevonden. Ik heb een aantal jaren met hun dochters geschreven. Nu krijg ik een vraag van de moeder (92 jaar). Is deze Hans nog te vinden. Hij was toen getrouwd met Ingrid. Ik heb nog een foto van de bus met chauffeur en de reisleider. Ben benieuwd. Alvast bedankt voor uw reactie.
> [...]

Je reageert op een bericht van bijna 16 jaar geleden.
https://groups.google.com/forum/#!msg/nl.reizen/wO9NwTjfVjk/JmUVpY7jh84J

--

bye for now.

heike....@gmail.com

Am Montag, 16. Februar 1998 09:00:00 UTC+1 schrieb Kv.d.Kolk:
Hallo, kennt jemand die Reiseleiter von de Magneet, welche im Juli 1966 in Mautern (Steiermark Osterreich) waren? Eventueller Name: Claus?? Danke

Tejo Janssens

Op maandag 13 februari 2017 om 17:28:14 UTC+1 schreef heike....@gmail.com:
Goeie middag,
Was reisleider in kamp bornhoven, begin jaren 70 bij de jongrenreizen,
Groet Theo janssens