Voor de liefhebbers; afgelopen weekend heb ik de (oude) NS-wandeling
"Kaapduinen" (Vlissingen - Zoutelande) gelopen.
De fotoreportage van deze wandeling kun je op mijn website
"Wandelen-in-beeld" bekijken.
De link staat onder dit bericht, op de site staat de nieuwste
reportage bovenaan de lijst en de rest op alfabet.
Informatie (links) over de NS-wandelingen vind je ook op mijn site.
Gegroet,
Bart van der Schagt
-----------------------------------------------------
Nederlandse natuurfotografie: http://www.nlnatuur.nl/
Wandelfotoverslagen: http://www.nlwandel.nl/