Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

VLIEG GEEN BOEING 777 !!!!!!

0 views
Skip to first unread message

Drßükkake®©

unread,
May 15, 2008, 2:43:49 PM5/15/08
to
http://www.google.com/search?hl=en&client=safari&rls=en-us&q=boeing+777+heathrow+motor&btnG=Search


het zijn levensgevaarlijke dingen en deze crash is nog niet opgelost !
Echt waar, Adam Curry zei het vanmorgen op de radio!

Kshatriya

unread,
May 16, 2008, 3:29:09 AM5/16/08
to
On Thu, 15 May 2008, Drßükkake®© wrote:

> het zijn levensgevaarlijke dingen en deze crash is nog niet opgelost !
> Echt waar, Adam Curry zei het vanmorgen op de radio!

De spam van Dr.Bukkakke is oo nog niet opgelost, maar daarom blijven we
nog niet uit nl.reizen weg ;-)

Eddy Landzaat

unread,
May 16, 2008, 2:22:42 PM5/16/08
to
Kshatriya <Ksha...@invalid.hotmail.com> beitelde in het scherm
news:Pine.LNX.4.64.08...@zeebhgre.cflpubolgr.pbz :

> On Thu, 15 May 2008, DrßükkakeŪĐ wrote:
>
>> het zijn levensgevaarlijke dingen en deze crash is nog niet opgelost !
>> Echt waar, Adam Curry zei het vanmorgen op de radio!
>
> De spam van Dr.Bukkakke is oo nog niet opgelost, maar daarom blijven we
> nog niet uit nl.reizen weg ;-)

> ---1463746972-1003338991-1210922924=:4373--

En so what?

Er is statistisch vastgesteld dat 1 op 1 van alle mensen vroeger over later
sterven. En als het mijn tijd is dat merk ik wel, Boeing of niet.

--
Eddy Landzaat
================================================================
Altijd op zoek naar de familie Van Veen in Utrecht en Amsterdam.
Zie ook mijn website: http://www.landzaat.info
Weblog: http://desprong.blogspot.com
================================================================

Mike Schenk

unread,
May 16, 2008, 3:34:22 PM5/16/08
to
Eddy Landzaat <tijd...@landzaat.info> writes in nl.reizen:

>Er is statistisch vastgesteld dat 1 op 1 van alle mensen vroeger over later
>sterven. En als het mijn tijd is dat merk ik wel, Boeing of niet.

Hoe kom je daar nou bij? Statistisch staat slechts vast dat het
merendeel van de mensen dat ooit geboren is (nog) niet gestorven is. Er
is dus statistisch gezien een flinke kans dat sommigen van ons
onsterfelijk blijken te zijn.

Mike

Marinus

unread,
May 17, 2008, 3:57:22 PM5/17/08
to

"Mike Schenk" <use...@dikkebrommer.nl> schreef in bericht
news:g0knju$l80$1...@conehead.dikkebrommer.nl...

> Eddy Landzaat <tijd...@landzaat.info> writes in nl.reizen:
>>Er is statistisch vastgesteld dat 1 op 1 van alle mensen vroeger over
>>later
>>sterven. En als het mijn tijd is dat merk ik wel, Boeing of niet.
>
> Hoe kom je daar nou bij? Statistisch staat slechts vast dat het
> merendeel van de mensen dat ooit geboren is (nog) niet gestorven is.

Vanaf de oertijd tot 2002 zijn er ongeveer 100.000.000.000 mensen geboren,
daarvan zijn er nu 6.500.000.000 over. Statistisch gezien leven er nog maar
6,5% van alle mensen die geboren zijn.

> Er
> is dus statistisch gezien een flinke kans dat sommigen van ons
> onsterfelijk blijken te zijn.

Lies, damn lies, staticians.

Marinus


Mike Schenk

unread,
May 17, 2008, 3:58:48 PM5/17/08
to
"Marinus" <mar...@nospam.com> writes in nl.reizen:

>"Mike Schenk" <use...@dikkebrommer.nl> schreef in bericht
>news:g0knju$l80$1...@conehead.dikkebrommer.nl...
>> Hoe kom je daar nou bij? Statistisch staat slechts vast dat het
>> merendeel van de mensen dat ooit geboren is (nog) niet gestorven is.
>
>Vanaf de oertijd tot 2002 zijn er ongeveer 100.000.000.000 mensen geboren,

Hoe kom je aan dat getal? Ik heb altijd gelezen dat het 100 miljoen is
en niet 100miljard.

>daarvan zijn er nu 6.500.000.000 over. Statistisch gezien leven er nog maar
>6,5% van alle mensen die geboren zijn.

Is nog steeds een hogere kans op onsterfelijkheid dan kans op het
winnen van de lotto.

>> Er
>> is dus statistisch gezien een flinke kans dat sommigen van ons
>> onsterfelijk blijken te zijn.
>
>Lies, damn lies, staticians.

Precies ;-)

Mike

Drßükkake®©

unread,
May 17, 2008, 4:04:24 PM5/17/08
to
Marinus wrote:
> "Mike Schenk" <use...@dikkebrommer.nl> schreef in bericht
> news:g0knju$l80$1...@conehead.dikkebrommer.nl...
>> Eddy Landzaat <tijd...@landzaat.info> writes in nl.reizen:
>>> Er is statistisch vastgesteld dat 1 op 1 van alle mensen vroeger over
>>> later
>>> sterven. En als het mijn tijd is dat merk ik wel, Boeing of niet.
>> Hoe kom je daar nou bij? Statistisch staat slechts vast dat het
>> merendeel van de mensen dat ooit geboren is (nog) niet gestorven is.
>
> Vanaf de oertijd tot 2002 zijn er ongeveer 100.000.000.000 mensen geboren,

heb je daar het wetenschappelijk bewijs van? Kun je me een uitreksel
verschaffen uit het bevolkingsregister van die 100 miljard menschen?

Han Willemsen

unread,
May 17, 2008, 6:22:17 PM5/17/08
to
Mike Schenk <use...@dikkebrommer.nl> wrote:

> Hoe kom je aan dat getal? Ik heb altijd gelezen dat het 100 miljoen is
> en niet 100miljard.

Er zijn in totaal minder mensen geboren dan er nu leven ??

]-[an.
--
==================================================
= Han Willemsen - <will...@xs4all.nl> =
= Utrecht - Netherlands =
==================================================

Marinus

unread,
May 18, 2008, 2:46:31 PM5/18/08
to
>>Vanaf de oertijd tot 2002 zijn er ongeveer 100.000.000.000 mensen geboren,
>
> Hoe kom je aan dat getal? Ik heb altijd gelezen dat het 100 miljoen is
> en niet 100miljard.

Hoe kan dat, als er nu al 6.500.000.000 rondlopen?

100.000.000 is peanuts...

http://www.prb.org/Articles/2002/HowManyPeopleHaveEverLivedonEarth.aspx

Marinus


Marinus

unread,
May 18, 2008, 2:48:40 PM5/18/08
to
>>>> Er is statistisch vastgesteld dat 1 op 1 van alle mensen vroeger over
>>>> later
>>>> sterven. En als het mijn tijd is dat merk ik wel, Boeing of niet.
>>> Hoe kom je daar nou bij? Statistisch staat slechts vast dat het
>>> merendeel van de mensen dat ooit geboren is (nog) niet gestorven is.
>>
>> Vanaf de oertijd tot 2002 zijn er ongeveer 100.000.000.000 mensen
>> geboren,
>
> heb je daar het wetenschappelijk bewijs van? Kun je me een uitreksel
> verschaffen uit het bevolkingsregister van die 100 miljard menschen?

Zeker, geen probleem, graag EUR 3,50 per uittreksel van te voren over maken
op mijn bankrekening in Luxemburg.

Marinus


Rob Blommers

unread,
May 19, 2008, 7:09:10 AM5/19/08
to

"Drßükkake®©" <Drßükkake®©@gmail.com> schreef in bericht
news:1223d$482c84a1$d4bb44d5$80...@news.chello.nl...

> http://www.google.com/search?hl=en&client=safari&rls=en-us&q=boeing+777+heathrow+motor&btnG=Search
>
>
> het zijn levensgevaarlijke dingen en deze crash is nog niet opgelost !
> Echt waar, Adam Curry zei het vanmorgen op de radio!


Waar kun je bij het boeken van een vliegreis aanklikken dat je geen Boeing
wilt?


Energy

unread,
May 19, 2008, 12:50:30 PM5/19/08
to

"Drßükkake®©" <Drßükkake®©@gmail.com> schreef in bericht
news:1223d$482c84a1$d4bb44d5$80...@news.chello.nl...
> http://www.google.com/search?hl=en&client=safari&rls=en-us&q=boeing+777+heathrow+motor&btnG=Search
>
>
> het zijn levensgevaarlijke dingen en deze crash is nog niet opgelost !
> Echt waar, Adam Curry zei het vanmorgen op de radio!

Adam Curry had een kut moeten hebben.....wat een oud wijf is dat.
Echt een DJ ze lullen om te lullen en nergens anders om.

0 new messages