Site met wegrestaurants?

Willem-Jan Markerink

Kan zo snel niet een snuggere site vinden die middels zoeken op plaatsnaam of
snelweg-aanduiding een lijstje met wegrestaurants tevoorschijn tovert....en
dan met name reeds 's ochtends geopend (zelfs een lijstje waarin ook
openingstijden vermeld was al aardig).

In casu: hoek A27+A59.

Eigenlijk gewoon online de aanduiding van gekruist mes&vork vinden zoals die
ook op sommige kaarten staan.
(maar dan, itt die kaarten, liefst ook met de hele bups contactgegevens)

Willem (die niet snapt dat sommige tenten wel aan de snelweg zitten, maar pas
laat opengaan) Jan

Ook nl.reizen even toegevoegd, wellicht bestaat zo'n site zelfs in
internationale context.

--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

<w.j.ma...@a1.nl>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]

Ab van Vliet

"Willem-Jan Markerink" <w.j.ma...@a1.nl> schreef in bericht

> [...]
pas
> laat opengaan) Jan
>
> Ook nl.reizen even toegevoegd, wellicht bestaat zo'n site zelfs in

Wat je zoekt bestaat voor Palm PDA's, zie:
http://www.freewarepalm.com/hobbies/fastfood.shtml

Caspar

"Willem-Jan Markerink" <w.j.ma...@a1.nl> schreef in bericht

Hier heb je vast iets. Het is natuurlijk niet compleet.
http://www.arch.be/restaurant.php?lang=NL
http://www.routiers-restaurants.com/
http://www.autoadressen.nl/zoekframe.phtml?o=2&cat=78

C@sp@r

Peter Manders

Is dit iets?

http://www.routiers.nl/wrest.html

via Google gevonden in 2 minuten.

--
Peter Manders.

> So, what do *you* do for a living?

I sit in a chair, pressing small plastic rectangles with my fingers
while peering at many tiny, colored dots.

Johannes

> [...]
pas
> laat opengaan) Jan
>
> Ook nl.reizen even toegevoegd, wellicht bestaat zo'n site zelfs in

Ergens tussen het knooppunt Hooipolder (waar de A27 en de A59 elkaar
kruisen) en Waalwijk is (aan de zuidkant van de A59, bij afritt 36) een
McDonald's (daar kan men ook ontbijten) en als ik mij niet vergis een
"gewoon" wegrestaurant ernaast. Alleen weet ik dįįr de openingstijden niet
van.

Ab van Vliet

"Ab van Vliet" <no...@no.one.org> schreef in bericht

Aanvullende tip:

Behalve het bovengenoemde Palm programma, kun je met navigatieprogramma's
meestal ook zoeken op restaurants, als die er als poi in zitten.
Voor TomTom Navigator en TomTom Go kun je ook losse poi bestanden vinden met
wegrestaurants. Je zult dan wel even de diverse ketens moeten opzoeken, want
ieder wil natuurlijk graag alleen voor zijn eigen 'merk' reclame maken...
Maar met diverse ketens als poi opgenomen kun je vervolgens kiezen voor
automatische waarschuwing als je binnen een bepaalde afstand bent van zo'n
poi.

Willem-Jan Markerink

"Ab van Vliet" <no...@no.one.org> wrote in

Ja, dat wist ik, maar daar wil ik niet afhankelijk van zijn op het moment
zelf, ik zoek meer iets ter voorbereiding, om uit te printen, inclusief
openingstijden (doet een PDA dat laatste wel bij alle tankstations
trouwens?....of alleen een ruw onderscheid dag vs dag+nacht?).

Willem-Jan Markerink

Peter Manders <ne...@manders.demon.nul> wrote in

> Is dit iets?
>
> http://www.routiers.nl/wrest.html
>
> via Google gevonden in 2 minuten.

Toch is dat in ergonomisch opzicht mijlenver verwijderd van een papieren
kaart met symbolen....zoiets moet toch ook online ergens bestaan?....gewoon
inzoomen op de kaart van NL, met alle restaurants aangegeven.

Willem-Jan Markerink

"Caspar" <chtbN...@wanadoo.nl> wrote in news:417d5f5e$0$30708$18b6e80
@news.wanadoo.nl:

Hmm....;))

xxxxx
HTTP Error 404

404 Not Found

The Web server cannot find the file or script you asked for. Please check
the URL to ensure that the path is correct.

Please contact the server's administrator if this problem persists.
xxxxxxxxxxxx

> http://www.routiers-restaurants.com/

Beetje beperkt....

> http://www.autoadressen.nl/zoekframe.phtml?o=2&cat=78

Da's de aardigste tot nu toe, iig een redelijke zoekmachine, thanx....maar
geen kaart, en het bevestigt ook mijn eerdere indruk dat er in die hoek van
het land weinig te vinden is....:((

Ab van Vliet

"Willem-Jan Markerink" <w.j.ma...@a1.nl> schreef in bericht

Ik kende alleen de naam van het programma, maar heb n.a.v. jouw vraag het
eens binnengehaald en geinstalleerd op mijn Palm.
Het geeft naar keuze aanwezige parkeerplaatsen, benzinestations en
restaurants aan, gelegen aan een snelweg naar keuze, waarbij je van dichtbij
naar veraf alles kunt doorlopen in beide richtingen.
Wel aardig, maar niet precies wat jij zoekt, omdat er geen openingstijden en
andere gegevens in zitten.
Wellicht heb je toch meer aan poi's, maar dat vereist wel het hebben van een
daarvoor geschikt navigatiesysteem.
Voordeel daarvan is ook dat je niet gebonden bent aan de snelwegen, maar ook
ziet wat er in de omgeving is. Vaak zijn er lokale tenten die redelijk dicht
bij de snelweg liggen, veel voordeliger zijn, maar geen reclame mogen maken
langs die snelweg!
Dat geldt ook voor tankstations. En met behulp van een navigatiesysteem is
het vinden daarvan vervolgens natuurlijk ook nog een keer een fluitje van
een cent!

RichardS

Willem-Jan Markerink wrote:
> "Caspar" <chtbN...@wanadoo.nl> wrote in news:417d5f5e$0$30708$18b6e80
[...]

> Da's de aardigste tot nu toe, iig een redelijke zoekmachine, thanx....maar
> geen kaart, en het bevestigt ook mijn eerdere indruk dat er in die hoek van
> het land weinig te vinden is....:((

Dan moet je het maar in een paar stappen doen...

Pak je het telefoonboek (http://www.detelefoongids.com), vul naam en plaats
in van een restaurant in dat je hierboven gevonden hebt. Klikt dan op 'Zoek',
en vervolgens op '[kaart]' in het zoekresultaat.

Richard.

Traveller ®

On 25 Oct 2004 20:58:52 GMT, "Willem-Jan Markerink"
<w.j.ma...@a1.nl> wrote:

zoals je sig al zegt:

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

- -

de groeten,

martin

http://home.planet.nl/~usa

Willem-Jan Markerink

RichardS <rotopme...@z.eg> wrote in news:clk72i$hs5$1
@news3.zwoll1.ov.home.nl:

Effe wachten, even mijn ganzeveer zoeken om eea te notuleren....;))

henk hp

Willem-Jan Markerink wrote:

> [...]
> snelweg-aanduiding een lijstje met wegrestaurants tevoorschijn tovert....en
> dan met name reeds 's ochtends geopend (zelfs een lijstje waarin ook

In die hoek heb je mazzel..;-)

Wegrestaurant Napoleon
Keizer Napoleonweg 11/A
4273LB Hank
Tel: 0162 402432

Kan ik je aanbevelen, een echte chauffeurs plek, komen vooral veel
Friezen en andere Noorderlingen, gezellig volk.
Alleen af en toe een beetje druk, kan een man of honderd in en dat staat
er ook vaak.
Weet even niet meer hoe vroeg ze open zijn, maar dacht iets van 5 of 6 uur.

En anders, toch maar even kijken op :
http://www.detelefoongids.com/
bij 'De Telefoongids' wegrestaurant en Nederland in tikken en klaar ;-)

Henk

henk hp

henk hp wrote:

> En anders, toch maar even kijken op :
> http://www.detelefoongids.com/
> bij 'De Telefoongids' wegrestaurant en Nederland in tikken en klaar ;-)

Moet natuurlijk zijn :
bij 'De Bedrijvengids' wegrestaurant en Nederland in tikken... ;-)

Henk

Willem-Jan Markerink

henk hp <no_mail@no_mail.nl> wrote in news:clmmh7$s2f$1...@nl-news.euro.net:

> In die hoek heb je mazzel..;-)
>
> Wegrestaurant Napoleon
> Keizer Napoleonweg 11/A
> 4273LB Hank
> Tel: 0162 402432

Mooi, thanx.

> Kan ik je aanbevelen, een echte chauffeurs plek, komen vooral veel
> Friezen en andere Noorderlingen, gezellig volk.

Jeetje, zo'n eind rijden, en dan raak je er nog niet van verlost....;))

> [...]
>
> En anders, toch maar even kijken op :
> http://www.detelefoongids.com/
> bij 'De Telefoongids' wegrestaurant en Nederland in tikken en klaar ;-)

Nope, niet selectief genoeg, die pleurt me alle restaurants voor de
neus....een brasserie lijkt me niet iets dat vroeg open gaat
bijvoorbeeld....;))
Terwijl'ie andersom ook geen Napoleon kent in Hank....:))

Btw, zit er verder richting Zeeland ook niet ergens een tent in de
binnenbocht van eoa akelige draai in de autoweg?
Of was dat de oude verkeerssituatie?

Bobbie S(ch)eurijzer

On 27 Oct 2004 00:48:50 GMT, "Willem-Jan Markerink"
<w.j.ma...@a1.nl> wrote:

Afrit Moerdijk/Roosendaal A16 naar A17:
Kanters wegrestaurant
En daar zit nog een wegrestaurant op 1 km afstand maar ben ik nog
nooit geweest; als je een goed adres kent ga je niet verkassen.

Willem-Jan Markerink

"Bobbie S(ch)eurijzer" <nos...@myjam.nl> wrote in

Om dan nooit te weten of dat andere adres wellicht niet toch beter
is....:))

Bobbie S(ch)eurijzer

On 27 Oct 2004 18:18:24 GMT, "Willem-Jan Markerink"
<w.j.ma...@a1.nl> wrote:

Bij Kanters staan er rond 17.30 uur naar schatting 100 trucks (en
meestal ook een paar KLPD-voertuigen en personenwagens) , bij dat
andere adresje staan er misschien 10 of 20.

niet aai seej moor?

Willem-Jan Markerink

"Bobbie S(ch)eurijzer" <nos...@myjam.nl> wrote in

Ik had de verhouding krenten vs fijnproevers ook niet veel anders ingeschat
hoor....:))

Traveller ®

snip...

>Ik had de verhouding krenten vs fijnproevers ook niet veel anders ingeschat
>hoor....:))

Da's fijn, kun je nu ergens anders gaan lopen zeuren....

anny

ik denk de capitoolgids
annie

"Willem-Jan Markerink" <w.j.ma...@a1.nl> schreef in bericht