Boycot Monschau! (was: Wilders darf nicht mehr nach Monschau.

Willem-Jan Markerink

"M a r i o" <ma...@easy.com> wrote in
news:4b9f451c$0$45523$dbd4...@news.wanadoo.nl:

> [...]
> populisme en wie de Koran wil verbieden, is in Monschau niet welkom',
> laat de burgemeester volgens de krant weten.
>
> Bij het bezoek aan Monschau had Wilders volgens de krant acht tot tien
> gewapende lijfwachten mee. De overlast voor de andere hotelgasten viel
> mee, totdat Wilders onwel werd en er meerdere ambulances en
> politiewagens verschenen. Wilders liet daarna overigens weten dat hem
> niets mankeerde.
>

> --
>
> Mario... kunnen wij hem niet uitzetten, hij staat mij nu al wat te lang

Zozo....voor hoeveel procent is Monschau afhankelijk van NL-toerisme?

Wellicht dat er eens getest moet worden hoeveel een eventuele NL-boycot dat
loeder van een burgemeester ook economisch mag gaan kosten.

--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

<w.j.ma...@a1.nl>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]

M a r i o

"Willem-Jan Markerink" <w.j.ma...@a1.nl> schreef in bericht

> [...]

> dat
> loeder van een burgemeester ook economisch mag gaan kosten.

meer dan je denkt... half Zuid Limburg zat er in de oorlog...

--
Mario... Nee nee, niet om onder te duiken of te hamsteren, maar om te
smokkelen...

Willem-Jan Markerink

"M a r i o" <ma...@easy.com> wrote in news:4b9fda4b$0$24264$dbd49001
@news.wanadoo.nl:

> [...]

> --
> Mario... Nee nee, niet om onder te duiken of te hamsteren, maar om te

Aan Den Burgermeesteres te zien zijn er destijds ook veel domme koeien
gesmokkeld.

Johannes

> [...]
> dat
> loeder van een burgemeester ook economisch mag gaan kosten.

In Monschau, dat net over de Belgische grens ligt, komen veel Nederlanders,
vooral veel dagjesmensen.
Iemand verbieden de stad in te komen kan niet zomaar, maar we kunnen de
uitspraak van de burgemeester wel als een wens zien. Zo'n burgemeester is
wel aansprakelijk voor de openbare orde.
Overigens, hoe zit het met de wapenvergunning van de circa tien begeleiders
van de heer Wilders? De poppen aan het dansen als er geschoten zou zijn!
En Wilders heeft weer een mediastunt.

Aulerie Bicheux

Financial aid
Good morning,
We are a group of four people and we have decided to financially help anyone who has acquired the rights of life for domestic animals (our everyday companions).
Our help also goes to vegetarian families and poor homes that lack financial means to carry out their project with an annual interest rate of 3%. Interested people will contact you Mr Philippe Marie-Vincent for more information.

Email: Philippemar...@gmail.com

Jaroslav

Op dinsdag 16 maart 2010 om 20:09:02 UTC+1 schreef Willem-Jan Markerink:
Ik dacht dat jij dood was, Mafkezink !