You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Wij reizen in november 2004 op eigen houtje door de Dogonvallei naar Tombouctou. We willen dit graag doen met 4x4 met chauffeur. Heeft er iemand goede ervaring om op deze manier te reizen en zo ja welk zijn de coördinaten van de organisatie? Of heeft er iemand zin om bij ons aan te sluiten (en zo de kosten te drukken)? Heeft er iemand interessante adressen om te logeren? JM