Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Stoptrein Leiden-Utrecht

1 view
Skip to first unread message

Dafne

unread,
Nov 7, 2003, 6:31:59 AM11/7/03
to
Hallo mensen!

Ik zit elke dag in de boemel van Leiden naar Utrecht. Waarschijnlijk
zijn er wel meer mensen die zich afvragen waarom er nog steeds geen
intercity's rijden en het spoor nog niet verdubbeld is. Ik ben voor
mijn opleiding (journalistiek) dit aan het uitzoeken. Als er mensen
zijn die mij hierbij kunnen en willen helpen met informatie
verstrekken, graag!

Groetjes, dafne

0 new messages