Versteijn
unread,Mar 18, 2004, 6:48:16 AM3/18/04You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Is het niet een idee om treinen die tijdens de spits langs bekende
filetrajecten reiden, te bedrukken met reclameteksten als 'Als u de
trein had genomen was u er al geweest.' etc.
Dit zou mensen in de file meer bewust kunnen maken van de ergernis van
het elke dag in de file staan, en de alternatieven die er zijn.