Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Reclame op treinen

5 views
Skip to first unread message

Versteijn

unread,
Mar 18, 2004, 6:48:16 AM3/18/04
to
Is het niet een idee om treinen die tijdens de spits langs bekende
filetrajecten reiden, te bedrukken met reclameteksten als 'Als u de
trein had genomen was u er al geweest.' etc.
Dit zou mensen in de file meer bewust kunnen maken van de ergernis van
het elke dag in de file staan, en de alternatieven die er zijn.
0 new messages