Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

treinreis amsterdam - barcelona (wie heeft ervaring)

3 views
Skip to first unread message

rob_visser

unread,
Oct 5, 2003, 7:17:03 AM10/5/03
to
volgend jaar wil ik met de trein reizen van amsterdam naar barcelona.
wie kan mij vertellen hoe dit is bevallen met de nachttrein.
en zijn er verschillen tussen 1e en 2de klas.
Moet ik ergens op letten bij het boeken van zo'n reis.

met vriendelijke groeten


rob visser

jan-wim

unread,
Oct 16, 2003, 2:22:02 AM10/16/03
to
rob_v...@hotmail.com (rob_visser) wrote in message news:<956710d1.0310...@posting.google.com>...

Ik heb er geen ervaring in, maar ik heb gehoord dat een vliegreis
tegenwoordig goedkoper is.

Jan Wim

0 new messages