Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Koninginnedag Amsterdam live

1 view
Skip to first unread message

Bart

unread,
Apr 30, 2003, 7:10:00 AM4/30/03
to
Hallo allemaal,

ook in Amsterdam is het, ondanks de regen, weer aardig druk. Er wordt
o.a. gewerkt op de volgende frequenties:

86.2000
86.3500
86.7000
469.0100
467.0700 (algemene)
468.1700
468.8900

Ik heb het hele spul online gezet. Meeluisteren kan op de volgende
manieren:

Via mijn homepage (leuk voor de counter ;-)):
http://home.quicknet.nl/qn/prive/b.sanberg/

Via de losse pagina:
http://home.quicknet.nl/qn/prive/b.sanberg/livescanner2.htm

Via Windows Mediaplayer. Open daartoe de volgende URL COMPLEET in je
Mediaplayer:
http://212.58.162.125:3069

Veel plezier!

Bart

Rico's Scannersite

unread,
Apr 30, 2003, 7:26:20 AM4/30/03
to
Bart,
ff kleine aanpassing in je url voor de mediaplayer, met die url kan je nl
niet je scanner ontvangen. Jou url moet zijn: mms://212.58.162.125:3069

"Bart" <b.sa...@innosys.nl> schreef in bericht
news:bada7e59.03043...@posting.google.com...

Rico's Scannersite

unread,
Apr 30, 2003, 7:27:33 AM4/30/03
to
Bart,

als je je url http:// ff verandert kunnen mensen inloggen op je scanner dus
inplaats van onderstaander ulr, gebruik maken van mms://212.58.162.125:3069

"Bart" <b.sa...@innosys.nl> schreef in bericht
news:bada7e59.03043...@posting.google.com...

Bart Sanberg

unread,
Apr 30, 2003, 7:39:01 AM4/30/03
to
Rico's Scannersite wrote

> Bart,
> ff kleine aanpassing in je url voor de mediaplayer, met die url kan je nl
> niet je scanner ontvangen. Jou url moet zijn: mms://212.58.162.125:3069

Hoi Rico,

je hebt ten dele gelijk. Jouw URL werkt perfect als 'directe' link, dus als
je die aanklikt opent automatisch je Mediaplayer. De URL die ik opgaf kan
je openen in je Mediaplayer, dus eerst zelf Mediaplayer openen, kiezen voor
"Open URL" en daar het "http://" adres invullen.

Overigens regent het nu serieus hier, dus ik denk dat het allemaal wel
vroeg afgelopen zal zijn...

Groetjes,

Bart

Bart Sanberg

unread,
Apr 30, 2003, 6:02:09 PM4/30/03
to
Bart wrote

> Ik heb het hele spul online gezet. Meeluisteren kan op de volgende
> manieren:

Vanaf 1 mei 00:00 uur is de scanner weer offline. Een ieder bedankt voor de
belangstelling en reacties.

Groeten,

Bart

Erik

unread,
Apr 30, 2003, 6:15:24 PM4/30/03
to
> Vanaf 1 mei 00:00 uur is de scanner weer offline. Een ieder bedankt voor
de
> belangstelling en reacties.

Hartelijk bedankt voor je stream! Ik denk dat ik voor meer mensen spreek als
ik zeg dat we er weer met plezier naar hebben geluisterd!

Erik


Mario Bakker

unread,
Apr 30, 2003, 8:47:18 PM4/30/03
to
> Hartelijk bedankt voor je stream! Ik denk dat ik voor meer mensen spreek
> als ik zeg dat we er weer met plezier naar hebben geluisterd!

Inderdaad. Klonk erg goed en is zeker voor herhaling vatbaar!

> Erik

-MB-

<RuuD>

unread,
May 1, 2003, 3:59:14 AM5/1/03
to
In <news:3eb06e8e$0$49113$e4fe...@news.xs4all.nl> schreef
Mario Bakker <ma...@rotmail.nl> :

> Inderdaad. Klonk erg goed en is zeker voor herhaling
> vatbaar!
>
maar dan *NIET* meer in deze groep posten


---
Uitgaande post is op (bekende) virussen gecontroleerd.
Ondanks dat blijft oplettendheid geboden.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.476 / Virus Database: 273 - Release Date: 30/04/2003

0 new messages