Het gaat hier drukker worden.

pleerol

Zie:
http://www.brabantsdagblad.nl/algemeen/bdbinnenland/4487297/Brandweer-ontevreden-over-digitale-portofoons.ece

--
groeten, pleerol (pleelol, in het Chinees) :-)
Never underestimate the power of stupid people in large groups.
Meer spreuken: http://members.home.nl/pleerol

~PC-freak居

Op Tue, 10 Feb 2009 18:41:03 +0100, schreef pleerol <ple...@gmail.com>
het volgende.

>Zie:
>http://www.brabantsdagblad.nl/algemeen/bdbinnenland/4487297/Brandweer-ontevreden-over-digitale-portofoons.ece

Dat was al ruim voor de invoering bekend. Maar de aloude analoge
communicatie was iig beter, ook al liet deze ook wel eens steekjes
vallen. Het probleem is domweg de signaalsterkte/doordringbaarheid in de
huidige betonnen gebouwen.
Naar mijn mening moet de frequentie omlaag om dat te kunnen
bewerkstelligen, want een sterker signaal bij de huidige frequentie
resulteerd in een soort auto-accu en dat kun je geen portofoon meer
noemen.

groetjes Henk
--
#Laat altijd staan op wie en wat je reageert, en antwoord
altijd onderaan waarbij je het overbodige knipt.#