De lynchpartij is in volle gang

Jip

https://nos.nl/artikel/2399033-ex-agent-die-veroordeeld-is-voor-dood-george-floyd-gaat-in-beroep

Even een deel van het NOS betoog.
///////////////////////////////////////////////
De zaak-George Floyd leidde in Amerika en wereldwijd tot veel beroering.
Op een video was te zien hoe Chauvin 9,5 minuut lang met zijn knie op de
nek van Floyd drukte, die verdacht werd van het betalen met een vals
biljet van 20 dollar. Floyd gaf herhaaldelijk aan dat hij geen lucht
kreeg. Zelfs toen Floyd zich niet meer verroerde, bleef Chauvin zijn
knie op zijn nek houden.
///////////////////////////////////////////////

Geen woord gelogen. Toch wordt de lezer op het verkeerde been gezet.
Deze neger was een bij de politie bekende zware crimineel, die zwaar
onder de drugs zat, corona had en zich heftig verzette tegen zijn
arrestatie.
Hij kreeg die knie dus niet in zijn nek omdat hij als arme zielige neger
een vals biljet van 20 dollar had uitgegeven en dus "slechts" een
winkelier bestolen had.

Edmund

Jij met je zieke adoratie voor uniformen bent danig is de war. pak de
beelden er even bij en laat ons even zien waar precies Floyd zich heftig
verzette.
Neem rustig de tijd, ik hou m'n adem even niet in.

Dit nog even afgezien van de volstrekt onnodige geweldadige moord op
Floyd door alweer een idioot in uniform.

Edmund

--
“The further a society drift from the truth,
the more it will hate those who speak it”

George Orwell

genetic update

.yd

Jip

O, iets dat niet gefilmd is of weggeknipt is niet waar?
Je informatie is wat eenzijdig.

> Edmund

Edmund

Jij beweert weer iets idioots en ik daag je uit om dat aan te tonen:
Surprise, dat kan je niet.

Je doorzichtige zwakke poging tot camouflage/afleiding van je onzin met
een nog stupidere kreet...
Afsof je nu wilt suggereren dat al jou verzinsels die niet gefilmd zijn
waar zijn, sure ga zo door.
Laat me je 1 ding verzekeren : dingen die niet geburd zijn, zijn ook
niet gefilmd :-)

> Je informatie is wat eenzijdig.

Jip

Even voor de duidelijkheid:
Wil je beweren dat die crimineel zich niet verzette bij zijn arrestatie?

Edmund

Niet proberen om te draaien, jij beweert iets, bewijs het maar.

Jip

Oh, je spreekt me dus niet tegen. Dat dacht ik even.

Edmund

Blijven proberen vooral blijven proberen.
Je dikke duim is geen bewijs en daarom heb je geen bewijs, nu niet en
nooit niet jij en ik en iedereen hier weten donders goed dat jij maar al
te graag bewijs voor je lari gepost had als het zou bestaan.
In dat laatste zit je probleem, leer er maar mee leven.

Edmund

Jip

Beste Edmund, waarom zou ik iets moeten bewijzen dat jij niet weerspreekt?
Ik vroeg jou niets te bewijzen, ik vroeg en vraag je slechts of jij wil
beweren dat die draaideurcrimineel zich niet verzette.

Edmund

Jij beweert dat iets dat niet waar is en probeert tot overmaat van
uniform adoratie deze moord goed te lullen.
Jij hebt het over Heftig verzet, punt 1 is dat larie.
De knie die hij op z'n nek kreeg was -al zou jou verzinsel waar zijn- IS
HET NIET - op 't moment dat ie met z'n handen op de rug geboeid op de
grond lag met naast z'n moordenaar nog 2 van geuniformeerde debieltjes
op 'm.
Dus jou doldwaze verhaal slaat dus sowieso helemaal nergens op, dankzij
de vele uitgelekte opnames heeft je kamaraad nu geloof ik 28 jaar kost
en inwoning.

Probeer het gewoon volgend jaar opnieuw goed te lullen, nu ben je af.

Jip

Wat heb ik beweerd dat niet waar is?

Jip

On 24/09/2021 17:04, Edmund wrote:
Nee, jij probeert van een draaideurcrimineel een door de politie
gemolesteerde brave burger te maken.

> [...]
> HET NIET - op 't moment dat ie met z'n handen op de rug geboeid op de
> grond lag met naast z'n moordenaar nog 2 van geuniformeerde debieltjes

Nee, hij moest vastgehouden worden tot er assistentie kwam omdat jouw
knuffel met geen drie man een de auto te krijgen was.

> Dus jou doldwaze verhaal slaat dus sowieso helemaal nergens op, dankzij
> de vele uitgelekte opnames heeft je kamaraad nu geloof ik 28 jaar kost
> en inwoning.

22 dacht ik, maar dacht jij dat die vent een eerlijk proces heeft gehad?
Hij is gewoon geofferd ter voorkoming van plunderende negers en raciale
onrust.
Dacht je verder werkelijk dat de familie van die smeerlap een schade
heeft geleden van 27 miljoen dollar?
Gewoon een goedkope afkoopsom voor honderdenmiljoenen schade door negers
die hun kans schoon zagen.

Edmund

Wat zal ik zeggen, dat je alweer uit je nek lulkt, dat je kennergek bent
of zal ik je vergeefs vragen even aan te tonen waar ik het gedrag van
Floyd probeer goed te lullen?

> Nee, hij moest vastgehouden worden tot er assistentie kwam omdat jouw
> knuffel met geen drie man een de auto te krijgen was.

Laat zien.
Niet dat het ook maar het geringste afdoet van wat ik zei of het jou
dwaze goedlullen ondersteunt.
Geef er nog eens een slinger aan, ik trap er niet in.

> [...]
> heeft geleden van 27 miljoen dollar?
> Gewoon een goedkope afkoopsom voor honderdenmiljoenen schade door negers

Doet allemaal niet terzake en hij heeft het dubbel en dwars verdient.
gelukkig heeft ie niet nog een paar omstanders vermoord die op 'm
inpraatte om Floyd niet te vermoorden.