USA: Sommige branden in de USA worden opzettelijk aangestoken om daar levende Bigfoots gevangen te nemen en te doden! Bigfoots nemen wraak!

Bert(AWRvB)

Feb 19, 2024, 9:37:23 AMFeb 19
USA: Sommige branden in de USA worden opzettelijk aangestoken om daar
levende Bigfoots gevangen te nemen en te doden! Bigfoots nemen wraak!

Een vrouw in de USA gaat naar hun oorspronkelijke familieblokhut! De
overheid heeft echter het bosgebied omsingeld en midden in het gebied
een ruime opening gemaakt om die brand te overleven voor die Bigfoots!
Ze weten dus niet dat die vrouw er ook is. De Bigfoots hebben echter
manieren om zo'n brand te overleven. De vrouw bevrijdt een Bigfoot door
een wand van een gebouw te rammen en neemt die mee met haar auto. Ze
ziet later dat die Bigfoots wraak nemen op die overheidsmensen.

A Sasquatch Saved My Life | #bigfoot 2024

https://www.youtube.com/watch?v=CD51JWGMw04

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

Sam Kafka

Feb 19, 2024, 12:43:15 PMFeb 19
"Bert(AWRvB)" <reije...@newsxs.nl> kirjutas:

>USA: Sommige branden in de USA worden opzettelijk aangestoken om daar
>levende Bigfoots gevangen te nemen en te doden!

Bos in de hens, zodat ze allemaal naar buiten komen rennen, en dan maar
met de AK-47 erop los knallen! Ja, dat kun je wel aan die Amerikanen
overlaten!

>Bigfoots nemen wraak!

En gelijk hebben ze! Ik zou ook pislink zijn als ze dat geintje bij mij
zouden proberen!

--
Sam Kafka

Kees van den Doel

Feb 19, 2024, 1:11:33 PMFeb 19
In article <nnd$09f4c6e0$67cc935f@3de1d27c84e4fa84>, reije...@newsxs.nl says...

> [...]

> door een wand van een gebouw te rammen en neemt die mee met haar
> auto. Ze ziet later dat die Bigfoots wraak nemen op die

Tjonge, wat een avontuur. Ik beleefde laatst ook een avontuur. Ik moest
schijten maar ipv een mooie zeppelin8ige drol kwam er wat 1/2 vloeibare
derrie, lijkende op de pots van Manok62, uit. No problem, d8 ik en
ritste kordaat mijn broeksriem dicht. Helaas toen ik terug kwam in het
dure restaurant met obers in livrei wilde ik een klein broekhoestje
uiten, net voordat ik in de buurt van mijn tafel met deftige heren en
dames kwam zodat ze het niet zouden ruiken, het was echter jammer maar
helaas scheet lucht vermengt met druppels vloeibare stront die een grote
bruine vlek ...

Word vervolgdt ...

De ongekruisigde (ds. dr. in de kerk van Roodkapje)

Feb 19, 2024, 2:14:46 PMFeb 19
On 2024-02-19, Kees van den Doel <kwak...@kulketlekkel.nl> wrote:
> In article <nnd$09f4c6e0$67cc935f@3de1d27c84e4fa84>, reije...@newsxs.nl says...

De enige Bigfoot is een dode Bigfoot! Weet iemand hoe ze smaken?