Doktoren: tijdens de “pandemie” tienduizenden doden door beademingsapparatuur

Eliyahu

Bs"d

Amerikaanse doktoren geven toe dat tijdens de “pandemie” tienduizenden mensen zijn omgekomen door ze aan beademingsapparatuur te leggen

Originele Engelse artikel: https://www.naturalnews.com/2023-03-22-tens-of-thousands-killed-during-pandemic-ventilators.html

Nederlandse vertaling: https://www-naturalnews-com.translate.goog/2023-03-22-tens-of-thousands-killed-during-pandemic-ventilators.html?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=nl&_x_tr_hl=en&_x_tr_pto=wapp

Een schokkend artikel gepubliceerd door The Wall Street Journal in december 2020 is weer opgedoken. Daarin gaven Amerikaanse artsen toe dat ze als stap in hun protocol patiënten aan beademingsapparatuur hadden gezet die dat niet nodig hadden. Het werd niet gedaan als een behandeling die de patiënt waarschijnlijk ten goede zou komen, maar eerder als een vruchteloze en harteloze manier om te proberen de verspreiding van COVID-19 te stoppen.

(Artikel van Mac Slavo, opnieuw gepubliceerd op SHTFPlan.com )

Maar wat het deed, was het doden van tienduizenden mensen, die waarschijnlijk allemaal de verkoudheidssymptomen zouden overleven, alleen maar om het aantal te verhogen en het op een "pandemie" te laten lijken.

Artsen behandelen een nieuwe stroom van ernstig zieke coronaviruspatiënten met behandelingen van vóór de pandemie, om meer patiënten in leven te houden en sneller naar huis te sturen.

Vóór de pandemie stierf volgens onderzoek tussen ongeveer 30% en meer dan 40% van de beademingspatiënten... Naarmate de pandemie groeide, rapporteerden ziekenhuizen in de VS in sommige gevallen sterftecijfers van ongeveer 50% voor beademde covid-19-patiënten. – De Wall Street Journal

Tel daarbij op dat tot 50 procent van de covid-19-“gevallen” slechts “PCR-positieve” valse positieven waren. Er is zelfs veel naar buiten gekomen over deze zwendel en het lijkt er steeds meer op dat de gemiddelde persoon werd misleid door te geloven dat er een pandemie was terwijl er niets ongewoons aan de hand was.

Afgelopen voorjaar, toen er minder bekend was over de ziekte, legden artsen patiënten vaak preventief aan beademingsapparatuur of gaven ze krachtige kalmerende middelen die de afgelopen jaren grotendeels waren afgeschaft. Het doel was om ernstig zieken te redden en ziekenhuispersoneel te beschermen tegen Covid-19.

Nu lijkt de ziekenhuisbehandeling voor de meest ernstig zieken meer op die van vóór de pandemie. Artsen wachten langer voordat ze patiënten aan beademingsapparatuur plaatsen. Patiënten krijgen minder krachtige sedativa, artsen controleren vaker om te zien of ze de medicijnen volledig kunnen stoppen en draaien terug hoeveel luchtventilatoren bij elke ademhaling in de longen van de patiënt duwen.

“We waren heel vroeg zieke patiënten aan het intuberen. Niet in het belang van de patiënt, maar om de epidemie onder controle te krijgen en andere patiënten te redden,” zei Dr. Iwashyna. “Dat voelde vreselijk.” – De Wall Street Journal

https://tinyurl.com/doc-destr-health

R.Phillips

Op donderdag 23 maart 2023 om 08:24:35 UTC+1 schreef Eliyahu:
> Bs"d
>
> Amerikaanse doktoren geven toe dat tijdens de “pandemie”

Er zitten krassen in je plaat.

Baron LXXXII

Op 23-3-2023 om 09:44 schreef R.Phillips:
<Q>

Plaat blijft hangen.

Baron
--
“Jammer dat er zo veel schapen zijn,
wat je niet verwacht van mensen”

*Baron*

Edmund

On 3/23/23 10:49, Baron LXXXII wrote:

> <Q>
>
> Plaat blijft hangen.
>
> Baron

Ga je nou echt ons groepsdebieltje steunen?
Verder: zeg je dat ook met de staatpropaganda?
Verder: wat klopt er niet?

Edmund

--
“The further a society drifts from the truth,
the more it will hate those who speak it”

George Orwell

Baron LXXXII

Op 23-3-2023 om 11:38 schreef Edmund:

> Ga je nou echt ons groepsdebieltje steunen?
> Verder: zeg je dat ook met de staatpropaganda?
> Verder: wat klopt er niet?
>
> Edmund

<Q>

Huilende Joden zijn niet echt zielig, als die stil in een hoekje zitten
krijg dan maar medeleven.

Edmund

On 3/23/23 11:42, Baron LXXXII wrote:

> <Q>
>
> Huilende Joden zijn niet echt zielig, als die stil in een hoekje zitten krijg dan maar medeleven.
>
> Baron

Dat deze betreffende groepsbeledigende schijtjood, miljarden weldenkende mensen
op hun ziel trapt is wel een feit maar dat zegt even niets over het punt dat ie
hier aankaart.
Ik zie inhoudelijk geen antwoord van jou.

Het varken van stettin

On 23-Mar-23 8:24 AM, Eliyahu wrote:
> Bs"d
>
> Amerikaanse doktoren geven toe dat tijdens de “pandemie” tienduizenden mensen zijn omgekomen door ze aan beademingsapparatuur te leggen

Ja, je kon bij omns de straat niet eens in vanwege de stapels lijken.

Baron LXXXII

Op 23-3-2023 om 12:43 schreef Edmund:
<Q>

Haal de woorden van mijn vader aan.

R.Phillips

Op donderdag 23 maart 2023 om 10:49:05 UTC+1 schreef Baron LXXXII:

> <Q>
>
> Plaat blijft hangen.

https://www.nu.nl/coronavirus/6255278/willem-engel-verliest-ook-laatste-rechtszaak-tegen-belgische-viroloog-van-ranst.html
Zulke mensen zijn niet te helpen. Rechtzaken verliezen doen ze
bij de vleet. Zeker 7 zaken verloren in Nederland en nu de 5e in België.

R.Phillips

Op donderdag 23 maart 2023 om 11:38:10 UTC+1 schreef Edmund:

> Ga je nou echt ons groepsdebieltje steunen?
> Verder: zeg je dat ook met de staatpropaganda?
> Verder: wat klopt er niet?

Je geeft hier de boodschap af dat je niks wil weten omdat je gelooft.

Edmund

En welke precies?, "blijf van de koekies af"

> Baron

Baron LXXXII

Op 23-3-2023 om 16:23 schreef Edmund:
<Q>

Zoek het maar uit.

Edmund

Ik weet niet waarom je boos wordt.

Baron LXXXII

Op 24-3-2023 om 09:34 schreef Edmund:
<Q>

Boos kom opzeg zo ver krijg je me niet.

Edmund

Nou dat is ook helemaal de bedoeling niet maar ik zie
een wat vijandige reaktie en begrijp niet waarom.

R.Phillips

Op vrijdag 24 maart 2023 om 10:27:19 UTC+1 schreef Edmund:
Daar gaat het niet over.