forum-leden steunen baudet door dik en dun

Hein Zwetser

https://client-webor-niw.s3.amazonaws.com/uploads/2021/12/WhatsApp-Image-2021-12-07-at-13.53.49-473x1024.jpeg
--
"...ophangen aan lantaarnpalen in het flakkerende licht van hun
brandende paleizen..."

R.Phillips

Op dinsdag 7 december 2021 om 14:41:03 UTC+1 schreef Hein Zwetser:
> https://client-webor-niw.s3.amazonaws.com/uploads/2021/12/WhatsApp-Image-2021-12-07-at-13.53.49-473x1024.jpeg

Ook al verliest CIDI bij de rechter, ze winnen. Desnoods met hulp
van de Yamam antitereur eenheid.

God

Hein Zwetser wrote:

> https://client-webor-niw.s3.amazonaws.com/uploads/2021/12/Wh
> atsApp-Image-2021-12-07-at-13.53.49-473x1024.jpeg

https://tinyurl.com/yxnfa6co

Hein Zwetser

Op 7-12-2021 om 15:48 schreef God:
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

God

Hein Zwetser
> God

> gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

Als jij je voor het tribunaal maag melden als omvolker en
homeopatische verdunner van ons eens zo zuivere borale volk, dan
zou ik dat gapen maar achterwege laten. Anders word je wegens
minachting van het hof niet aan de galg gehangen maar aan een
vleeshaak! En terecht!

Henk

boreale

--
Allahu akbar

God

Henk
> God
Whatever, als hij maar hangt!

manok62

Op 07.dec..2021 om 16:37 schreef God:
mag omvolking homeopathische

--
Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Ned Nieuw Guinea 030162-301062

God

manok62
> God

> mag omvolking homeopathische

Sorry

Edmund

psst je hebt per ongeluk je slaapkamerposter gepost.
Beter oppassen hoor, zometeen post je weer iets over je liefde voor
uitwerpselen.

--
“The further a society drift from the truth,
the more it will hate those who speak it”

George Orwell

God

Edmund

> psst je hebt per ongeluk je slaapkamerposter gepost.
> Beter oppassen hoor, zometeen post je weer iets over je
> liefde voor uitwerpselen.

https://tinyurl.com/y6d6efy3

Edmund

hahaha en ik maar denken dat je het niet aan de grote klok wilde hangen.
Geeft niks hoor, ieder z'n meug.