Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Naakte moeder onder douche bij tieners

636 views
Skip to first unread message

theo1610

unread,
Jan 19, 2009, 3:36:25 AM1/19/09
to
Naakte moeder onder douche bij tieners

AMSTERDAM - Een 39-jarige moeder is veroordeeld tot elf maanden cel
omdat ze tijdens een feestje onder de douche was gestapt bij twee
tieners.

De Amerikaanse vrouw uit Philadelphia moest de boel juist een beetje
in de gaten houden op het fuifje van zo'n twintig tieners. Maar in
plaats daarvan besloot Angela Honeycutt, moeder van twee kinderen, de
bloemetjes eens goed buiten te zetten en stapte ze naakt onder de
douche bij twee tienerjongens. Eén van hen beweert zelfs seks te
hebben gehad met de vrouw.

De vrouw zegt spijt te hebben van haar daden. "Ik heb door een reeks
ongelukkige relaties een erg laag zelfbeeld en ben daarvoor in
therapie", verklaarde ze.
----------------

Onder wat voor soort randdebiele dictatuur gaat dat land gebukt?
--
Theo- en burocraten helpen dit landje naar de klote.

"Lievebeheersbeestjes"

Verdwaald in IJsland

unread,
Jan 19, 2009, 3:53:24 AM1/19/09
to
Op Mon, 19 Jan 2009 09:36:25 +0100 kwam uit het klavier van theo1610
onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht:

> Naakte moeder onder douche bij tieners
>
> AMSTERDAM - Een 39-jarige moeder is veroordeeld tot elf maanden cel
> omdat ze tijdens een feestje onder de douche was gestapt bij twee
> tieners.


Wat 1 idioterie daar aan de overkant van die plas.
Als ik hier naar een willekeurige sauna ga zie ik zo vaak volwassenen en
jongeren van beide geslachten onder in één en dezelfde doucheruimte
staan.

Maar enfin, (gemengde) publieke sauna's zijn in de States ook geen
gemeengoed.

--
grtz, Niek
"Mijn voorspelling is dat in plaats van een maandenlange voortsudderende
guerrilla, nu een paar weken gewoon oorlog krijgen, waarna het verzet
definitief is verslagen." - yew betcha in 2003 over Irak

.Peter

unread,
Jan 19, 2009, 4:40:14 AM1/19/09
to
Verdwaald in IJsland wrote:

>> Naakte moeder onder douche bij tieners
>>
>> AMSTERDAM - Een 39-jarige moeder is veroordeeld tot elf maanden cel
>> omdat ze tijdens een feestje onder de douche was gestapt bij twee
>> tieners.

> Wat 1 idioterie daar aan de overkant van die plas.
> Als ik hier naar een willekeurige sauna ga zie ik zo vaak volwassenen
> en jongeren van beide geslachten onder in één en dezelfde doucheruimte
> staan.

Inclusief geslachtsgemeenschap?

Overigens is douchen en een sauna bezoeken wel even wat anders. Het gaat
hier bovendien wel om minderjarigen!

In Nederland zou je hier ook voor veroordeeld kunnen worden.


Abdul Alhazred

unread,
Jan 19, 2009, 4:39:16 AM1/19/09
to
On 19 Jan 2009 08:53:24 GMT, Verdwaald in IJsland
<lostin...@nholtzPUNTddsPUNTnl.invalid> wrote:

>Op Mon, 19 Jan 2009 09:36:25 +0100 kwam uit het klavier van theo1610
>onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht:
>
>> Naakte moeder onder douche bij tieners
>>
>> AMSTERDAM - Een 39-jarige moeder is veroordeeld tot elf maanden cel
>> omdat ze tijdens een feestje onder de douche was gestapt bij twee
>> tieners.
>
>
>Wat 1 idioterie daar aan de overkant van die plas.

Probeer hier eens als 39-jarige vent met een 14-jarig meisje te
douchen en sexuele handelingen te verrichten.
Als je dan gepakt wordt staat het halve land te schreeuwen om
levenslang + plus sleutel in de noordzee, + castratie. En bij de
rechter kom je er ook niet gemakkelijk af, tenzij je zelf een baantje
in dat systeem hebt.

Kijk liever eerst naar je eigen debiele land voor je andere debiele
landen gaat bekritiseren.

Edmund

unread,
Jan 19, 2009, 4:41:40 AM1/19/09
to
"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht
news:7ne8n49bg5s5d2nil...@4ax.com...

Waar waren die oppassen in mijn tienertijd.

Edmund


yew betcha

unread,
Jan 19, 2009, 4:50:04 AM1/19/09
to
.Peter wrote:

> Inclusief geslachtsgemeenschap?

De Helpdeskmedewerker had zijn oordeel al klaar voordat hij de feiten
kende. Dat is alleen maar lastig. Daarom kwam hij met een zotte
vergelijking, want iedereen kan een vergelijking maken die in zijn
voordeel uitvalt - om vervolgens net te doen alsof het gaat om de
vergelijking.

Nou, hier zijn de feiten:

The crimes occurred during the party that began April 11 at the home of
Lynne Long-Higham, a friend of Honeycutt’s. About 20 teens, mostly
ninth-grade friends of Long-Higham’s elder son, were at the home.

After most of the youths went home, Honeycutt, who was drunk, began
talking about sex, kissing some of the boys, and exposing herself. Three
boys said she had invited them to shower with her, and two accepted.

One of the boys said he had sexual intercourse with Honeycutt in the
shower. A second boy said he had other sexual contact with her.

> In Nederland zou je hier ook voor veroordeeld kunnen worden.

En terecht. We hebben het hier over 13 en 14 jarigen.

Verdwaald in IJsland

unread,
Jan 19, 2009, 5:30:19 AM1/19/09
to
Op Mon, 19 Jan 2009 10:40:14 +0100 kwam uit het klavier van .Peter

onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht:

> Verdwaald in IJsland wrote:


>
>>> Naakte moeder onder douche bij tieners
>>>
>>> AMSTERDAM - Een 39-jarige moeder is veroordeeld tot elf maanden cel
>>> omdat ze tijdens een feestje onder de douche was gestapt bij twee
>>> tieners.
>
>> Wat 1 idioterie daar aan de overkant van die plas.
>> Als ik hier naar een willekeurige sauna ga zie ik zo vaak volwassenen
>> en jongeren van beide geslachten onder in één en dezelfde doucheruimte
>> staan.
>
> Inclusief geslachtsgemeenschap?

Ik begreep uit het bericht dat dit niet bewezen was. Ze is immers
veroordeeld wegens het naakt douchen.

> Overigens is douchen en een sauna bezoeken wel even wat anders. Het gaat
> hier bovendien wel om minderjarigen!

In een sauna komen ook minderjarigen.

> In Nederland zou je hier ook voor veroordeeld kunnen worden.

Voor louter douchen? ik denk het niet.

Verdwaald in IJsland

unread,
Jan 19, 2009, 5:32:18 AM1/19/09
to
Op Mon, 19 Jan 2009 10:39:16 +0100 kwam uit het klavier van Abdul Alhazred

onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht:

> On 19 Jan 2009 08:53:24 GMT, Verdwaald in IJsland
><lostin...@nholtzPUNTddsPUNTnl.invalid> wrote:
>
>>Op Mon, 19 Jan 2009 09:36:25 +0100 kwam uit het klavier van theo1610
>>onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht:
>>
>>> Naakte moeder onder douche bij tieners
>>>
>>> AMSTERDAM - Een 39-jarige moeder is veroordeeld tot elf maanden cel
>>> omdat ze tijdens een feestje onder de douche was gestapt bij twee
>>> tieners.
>>
>>
>>Wat 1 idioterie daar aan de overkant van die plas.
>
> Probeer hier eens als 39-jarige vent met een 14-jarig meisje te
> douchen en sexuele handelingen te verrichten.

Uit het Telegraaf bericht kwam naar boven dat het om louter douchen
ging.

Indien er ook sexuele handelingen waren geplleegd is het wellicht een
ander verhaal.

Verdwaald in IJsland

unread,
Jan 19, 2009, 5:33:11 AM1/19/09
to
Op Mon, 19 Jan 2009 10:41:40 +0100 kwam uit het klavier van Edmund

onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht:

> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht

Inderdaad. Ik zou 1 & ander wel hebben gewaardeerd als ik 14 jaar was
geweest.

>
> Edmund

theo1610

unread,
Jan 19, 2009, 5:46:19 AM1/19/09
to
On Mon, 19 Jan 2009 10:50:04 +0100, yew betcha <far...@xs4all.nl>
wrote:

Wat is daar terecht aan...?
Ik bedoel, welk vreselijk leed wordt hier wie of wat aangedaan?
Waarom zou je dus als 13-14-15-16-17 jarige knaap geen sex mogen
hebben met iemand van boven de 18?

theo1610

unread,
Jan 19, 2009, 5:49:52 AM1/19/09
to
On 19 Jan 2009 10:30:19 GMT, Verdwaald in IJsland
<lostin...@nholtzPUNTddsPUNTnl.invalid> wrote:

>Op Mon, 19 Jan 2009 10:40:14 +0100 kwam uit het klavier van .Peter
>onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht:
>
>> Verdwaald in IJsland wrote:
>>
>>>> Naakte moeder onder douche bij tieners
>>>>
>>>> AMSTERDAM - Een 39-jarige moeder is veroordeeld tot elf maanden cel
>>>> omdat ze tijdens een feestje onder de douche was gestapt bij twee
>>>> tieners.
>>
>>> Wat 1 idioterie daar aan de overkant van die plas.
>>> Als ik hier naar een willekeurige sauna ga zie ik zo vaak volwassenen
>>> en jongeren van beide geslachten onder in één en dezelfde doucheruimte
>>> staan.
>>
>> Inclusief geslachtsgemeenschap?
>
>Ik begreep uit het bericht dat dit niet bewezen was. Ze is immers
>veroordeeld wegens het naakt douchen.

Geslachtsgemeenschap is een soort moord of andere vreselijk
misdaad....?

>> Overigens is douchen en een sauna bezoeken wel even wat anders. Het gaat
>> hier bovendien wel om minderjarigen!
>
>In een sauna komen ook minderjarigen.
>
>> In Nederland zou je hier ook voor veroordeeld kunnen worden.
>
>Voor louter douchen? ik denk het niet.

--

theo1610

unread,
Jan 19, 2009, 5:55:31 AM1/19/09
to

Yep, dit landje wordt ook met de dag ziekelijker en bemoeizuchtiger.
En van de fraaiste staaltje daarvan is moeders hun kind afpakken en
als kidnapster (van haar eigen kind!!!!) in de cel gooien. :-(((
En dan heb je nog idioten die dat toejuichen. Nog te slecht voor
varkensvoer dat smerige tuig!!!

yew betcha

unread,
Jan 19, 2009, 6:15:43 AM1/19/09
to
Verdwaald in IJsland wrote:

> Indien er ook sexuele handelingen waren geplleegd is het wellicht een
> ander verhaal.

De vraag is natuurlijk waarom je enige moeite zou moeten doen om achter
feiten en achtergronden te komen.

Het alternatief is veel bevredigender (excusez le mot): gelijk je scheur
open te trekken en beginnen te roepen dat ze in Amerika helemaal van de
pot gerukt zijn.

Iedereen heb un mening. Daarvoor hoef je helemaal niks te weten en het
bewijs voor deze stelling wordt elke dag geleverd.

Abdul Alhazred

unread,
Jan 19, 2009, 6:20:51 AM1/19/09
to
On 19 Jan 2009 10:32:18 GMT, Verdwaald in IJsland
<lostin...@nholtzPUNTddsPUNTnl.invalid> wrote:

>Op Mon, 19 Jan 2009 10:39:16 +0100 kwam uit het klavier van Abdul Alhazred
>onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht:
>
>> On 19 Jan 2009 08:53:24 GMT, Verdwaald in IJsland
>><lostin...@nholtzPUNTddsPUNTnl.invalid> wrote:
>>
>>>Op Mon, 19 Jan 2009 09:36:25 +0100 kwam uit het klavier van theo1610
>>>onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht:
>>>
>>>> Naakte moeder onder douche bij tieners
>>>>
>>>> AMSTERDAM - Een 39-jarige moeder is veroordeeld tot elf maanden cel
>>>> omdat ze tijdens een feestje onder de douche was gestapt bij twee
>>>> tieners.
>>>
>>>
>>>Wat 1 idioterie daar aan de overkant van die plas.
>>
>> Probeer hier eens als 39-jarige vent met een 14-jarig meisje te
>> douchen en sexuele handelingen te verrichten.
>
>Uit het Telegraaf bericht kwam naar boven dat het om louter douchen
>ging.

a) Maar goed dat jij geen onderzoeksjournalist bent.
b) De naam 'Honeycutt' kwam vorig jaar ook al langs, toen ze
gearresteerd was. Heb je zo'n kort geheugen ?

Verdwaald in IJsland

unread,
Jan 19, 2009, 6:28:33 AM1/19/09
to
Op Mon, 19 Jan 2009 12:20:51 +0100 kwam uit het klavier van Abdul Alhazred

onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht:

>>Uit het Telegraaf bericht kwam naar boven dat het om louter douchen

>>ging.
>
> a) Maar goed dat jij geen onderzoeksjournalist bent.

Inderdaad. Ik ben consument van nieuws.

> b) De naam 'Honeycutt' kwam vorig jaar ook al langs, toen ze
> gearresteerd was. Heb je zo'n kort geheugen ?

Onthou jij dat soort dingen? Of heb je een fotografisch geheugen?

BuisBeuker

unread,
Jan 19, 2009, 6:43:12 AM1/19/09
to

"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht
news:7ne8n49bg5s5d2nil...@4ax.com...

Moet ze dan met haar klere aan douchen? Vreemd land.

BuisBeuker

unread,
Jan 19, 2009, 6:44:29 AM1/19/09
to

> Probeer hier eens als 39-jarige vent met een 14-jarig meisje te
> douchen en sexuele handelingen te verrichten.
> Als je dan gepakt wordt staat het halve land te schreeuwen om
> levenslang + plus sleutel in de noordzee, + castratie. En bij de
> rechter kom je er ook niet gemakkelijk af, tenzij je zelf een baantje
> in dat systeem hebt.
>
> Kijk liever eerst naar je eigen debiele land voor je andere debiele
> landen gaat bekritiseren.

Daar heb je wel een punt.

BuisBeuker

unread,
Jan 19, 2009, 6:45:39 AM1/19/09
to

"yew betcha" <far...@xs4all.nl> schreef in bericht
news:497460de$0$184$e4fe...@news.xs4all.nl...

Amerika is altijd van de pot gerukt, je kent het gewoon niet goed genoeg
Yewwetje.

BuisBeuker

unread,
Jan 19, 2009, 6:47:49 AM1/19/09
to

"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht
news:j9m8n418nuqlmrhap...@4ax.com...

Omdat het verboden is. Ik weet het, heel wat jongens dromen ervan
om met een wat oudere dame lekker van bil te gaan, maar het mag niet van de
wet.

yew betcha

unread,
Jan 19, 2009, 7:01:18 AM1/19/09
to
theo1610 wrote:

> Geslachtsgemeenschap is een soort moord of andere vreselijk
> misdaad....?

Kijk eens wie er ook un mening heb. Nou functioneert het brein van Thé
vanwege langdurig drugsgebruik, een sociaal isolement en een schraal
menu van dagtullefisie niet zo heel erg goed meer.

Maar niet iedereen heeft een dergelijk excuus. Sommigen zouden beter
moeten weten.

Michael de Visser

unread,
Jan 19, 2009, 7:13:23 AM1/19/09
to

"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> wrote in message
news:j9m8n418nuqlmrhap...@4ax.com...

Omdat de door jou beschreven groep in de puberteit zit. Die laat je toch ook
geen tatoo zetten. Meedoen met volwassenen op jonge leeftijd kan later wel
eens een vervelende nasmaak tot gevolg hebben.


yew betcha

unread,
Jan 19, 2009, 7:21:04 AM1/19/09
to
Michael de Visser wrote:

> Omdat de door jou beschreven groep in de puberteit zit. Die laat je toch ook
> geen tatoo zetten. Meedoen met volwassenen op jonge leeftijd kan later wel
> eens een vervelende nasmaak tot gevolg hebben.

Je kunt het wel proberen uit te leggen, maar eigenlijk is het zonde van
je tijd.

Thé koestert een grote wrok jegens de overheid. Daarom keurt hij elk
overheidsingrijpen af. Behalve dan de maandelijkse storting van de
uitkering, maar dat spreekt vanzelf.

Michael de Visser

unread,
Jan 19, 2009, 7:32:40 AM1/19/09
to

"yew betcha" <far...@xs4all.nl> wrote in message
news:4974702e$0$186$e4fe...@news.xs4all.nl...

> Michael de Visser wrote:
>
>> Omdat de door jou beschreven groep in de puberteit zit. Die laat je toch
>> ook geen tatoo zetten. Meedoen met volwassenen op jonge leeftijd kan
>> later wel eens een vervelende nasmaak tot gevolg hebben.
>
> Je kunt het wel proberen uit te leggen, maar eigenlijk is het zonde van je
> tijd.

Ik dacht: ik probeer het nog een keertje. Misschien dat er tussen die gaten
in die hersenen nog ergens wat neuronen werkzaam zijn. Maar inderdaad, het
zal wel verloren moeite zijn.

(((((( Fnn ))))))

unread,
Jan 19, 2009, 7:35:48 AM1/19/09
to
On Mon, 19 Jan 2009 09:36:25 +0100, theo1610
<tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> wrote:

>Onder wat voor soort randdebiele dictatuur gaat dat land gebukt?

O.a. onder de tv en film cultus.

Ook anno nu hoor je in menig serie en film vanuit de USA , ook die
voor de familie en dus voor 20:00 uur, come to daddy of come to mamma,
who is your daddy, who is your momma?
Dit is dan in zeker 90% van de gevallen een toespeling op sex...

Haar advocaat kan dus wel wat schuld afschuiven dunkt me.

God

unread,
Jan 19, 2009, 8:02:27 AM1/19/09
to
yew betcha
> theo1610
Goedzo jongen, praat het maar van je af.

theo1610

unread,
Jan 19, 2009, 8:49:18 AM1/19/09
to

En terecht, omdat het verboden is...???
Was mensen onder laten duiken ooit ook niet verboden?
Heb je nog andere argumenten misschien?

theo1610

unread,
Jan 19, 2009, 8:50:38 AM1/19/09
to

Vreselijk zeg.......
En een jaar achter de tralies geeft geen vervelende nasmaak?

theo1610

unread,
Jan 19, 2009, 8:53:54 AM1/19/09
to
On Mon, 19 Jan 2009 12:15:43 +0100, yew betcha <far...@xs4all.nl>
wrote:

>Verdwaald in IJsland wrote:

Goed dat jij de engelse tekst gevonden hebt,
want nederlands lezen kunnen ze hier niet, volgens jou?

theo1610

unread,
Jan 19, 2009, 8:55:27 AM1/19/09
to

Bekritiseer je nu mij ....?

theo1610

unread,
Jan 19, 2009, 8:58:39 AM1/19/09
to
On Mon, 19 Jan 2009 13:21:04 +0100, yew betcha <far...@xs4all.nl>
wrote:

>Michael de Visser wrote:

Waarom zou je dus als 13-14-15-16-17 jarige knaap geen sex mogen
hebben met iemand van boven de 18? Want welk vreselijk leed wordt
daarmee voorkomen?
Theo- en burocraten helpen elke samenleving naar de verdoemenis.

theo1610

unread,
Jan 19, 2009, 9:00:49 AM1/19/09
to
On Mon, 19 Jan 2009 13:01:18 +0100, yew betcha <far...@xs4all.nl>
wrote:

>theo1610 wrote:

Je eigen vragen weet je altijd prima te beantwoorden,
maar probeer dat ook eens met de vragen van een ander.
Wees niet bevreesd, misschien lukt dat ook wel........

yew betcha

unread,
Jan 19, 2009, 9:09:43 AM1/19/09
to
theo1610 wrote:

> Je eigen vragen weet je altijd prima te beantwoorden,
> maar probeer dat ook eens met de vragen van een ander.
> Wees niet bevreesd, misschien lukt dat ook wel........

Ach, Thé... jij hebt helemaal geen vragen. Het enige wat jij hebt is
vrije tijd.

Abdul Alhazred

unread,
Jan 19, 2009, 9:20:19 AM1/19/09
to

Ik reageer toch op IJsland, die het over 'idioterie aan de overkant
van de plas heeft' ?
Die idioterie heerst hier net zo hard.

Als jij zo graag aandacht van mij wilt hebben zeg je het maar hoor.
Eigenlijk vind ik jou nauwelijks nog de moeite waard met je gezanik
over van alles en nog wat.

Gerard B.

unread,
Jan 19, 2009, 9:22:04 AM1/19/09
to
"yew betcha" <far...@xs4all.nl> wrote:
> Verdwaald in IJsland wrote:

>> Indien er ook sexuele handelingen waren geplleegd is het wellicht
>> een ander verhaal.

De vrouw is ook niet veroordeeld voor het plegen van sexuele handelingen.
(Wel voor 'corrupting the morals of minors', wat in deze NG heel normaal
is.)

> De vraag is natuurlijk waarom je enige moeite zou moeten doen om
> achter feiten en achtergronden te komen.

Zie bijv.: http://www.philly.com/philly/news/local/37699034.html

theo1610

unread,
Jan 19, 2009, 9:25:46 AM1/19/09
to
On Mon, 19 Jan 2009 15:09:43 +0100, yew betcha <far...@xs4all.nl>
wrote:

>theo1610 wrote:

Heerlijk, lekker muziekje, bob marley, lennard cohen, blondie.

theo1610

unread,
Jan 19, 2009, 9:41:36 AM1/19/09
to
On Mon, 19 Jan 2009 15:20:19 +0100, Abdul Alhazred
<sjaak...@live.nl> wrote:

Bij deze, aub.

>Eigenlijk vind ik jou nauwelijks nog de moeite waard met je gezanik
>over van alles en nog wat.

Daar word ik nu weer heel triest van.
Moet je perse zo hardvochtig tegen me doen?

theo1610

unread,
Jan 19, 2009, 9:49:45 AM1/19/09
to
On Mon, 19 Jan 2009 15:22:04 +0100, "Gerard B."
<g.vd...@hotmail.invalid> wrote:

>"yew betcha" <far...@xs4all.nl> wrote:
>> Verdwaald in IJsland wrote:
>
>>> Indien er ook sexuele handelingen waren geplleegd is het wellicht
>>> een ander verhaal.
>
>De vrouw is ook niet veroordeeld voor het plegen van sexuele handelingen.
>(Wel voor 'corrupting the morals of minors', wat in deze NG heel normaal
>is.)

" Corrupting the morals of minors", je moet er maar opkomen.
Geeft wel aan hoe zwaar ziek die samenleving is, gadverdamme.

>> De vraag is natuurlijk waarom je enige moeite zou moeten doen om
>> achter feiten en achtergronden te komen.
>
>Zie bijv.: http://www.philly.com/philly/news/local/37699034.html

--

el misti

unread,
Jan 19, 2009, 9:55:47 AM1/19/09
to
On Mon, 19 Jan 2009 15:41:36 +0100, theo1610
<tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> wrote:

OK. Zand erover dan maar weer. Maar svp niet zoveel klagen.

>>Eigenlijk vind ik jou nauwelijks nog de moeite waard met je gezanik
>>over van alles en nog wat.
>
>Daar word ik nu weer heel triest van.
>Moet je perse zo hardvochtig tegen me doen?

Ach, jij hebt Bob Marley en Blondie toch ?
En volgens mij kun jij wat vrolijke deuntjes van ABBA ook wel
waarderen:

"Money, money, money
Must be funny
In the rich mans world
Money, money, money
Always sunny
In the rich mans world"

yew betcha

unread,
Jan 19, 2009, 10:53:06 AM1/19/09
to
Verdwaald in IJsland wrote:

> Inderdaad. Ik ben consument van nieuws.

Vertaling: de Helpdeskmedewerker had zijn mening al gevormd nog voordat
de feiten bekend waren. Waarom op onderzoek uit gaan? Waarom de zaak
bestuderen? Hup, gelijk de scheur opentrekken! Effe een puntje scoren.
Dacht ie althans.

Typisch.

> Onthou jij dat soort dingen? Of heb je een fotografisch geheugen?

Hij is ook sterk in het stellen van pseudo-vraagjes. Dit is om de
aftocht te dekken.

yew betcha

unread,
Jan 19, 2009, 10:57:45 AM1/19/09
to
theo1610 wrote:

> En terecht, omdat het verboden is...???
> Was mensen onder laten duiken ooit ook niet verboden?
> Heb je nog andere argumenten misschien?

Moet er nog iemand overtuigd worden van het feit dat bij Thé de
verhoudingen helemaal zoek zijn? Hier vergelijkt onze ijverige
tullefisie-recensent een zedenzaak met minderjarigen met ... onderuiken.
Jawel.

Wie niet bekend is met ennel polletiek, zou het niet geloven.

el misti

unread,
Jan 19, 2009, 11:12:36 AM1/19/09
to
On Mon, 19 Jan 2009 16:57:45 +0100, yew betcha <far...@xs4all.nl>
wrote:

>theo1610 wrote:


>
>> En terecht, omdat het verboden is...???
>> Was mensen onder laten duiken ooit ook niet verboden?
>> Heb je nog andere argumenten misschien?
>
>Moet er nog iemand overtuigd worden van het feit dat bij Thé de
>verhoudingen helemaal zoek zijn? Hier vergelijkt onze ijverige
>tullefisie-recensent een zedenzaak met minderjarigen met ... onderuiken.

Bedoel je 'onderruiken' ?

Klinkt lichtelijk onzedelijk.

dolphin

unread,
Jan 19, 2009, 11:20:34 AM1/19/09
to

"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht
news:7ne8n49bg5s5d2nil...@4ax.com...

> Naakte moeder onder douche bij tieners
>
> AMSTERDAM - Een 39-jarige moeder is veroordeeld tot elf maanden cel
> omdat ze tijdens een feestje onder de douche was gestapt bij twee
> tieners.
>
> De Amerikaanse vrouw uit Philadelphia moest de boel juist een beetje
> in de gaten houden op het fuifje van zo'n twintig tieners. Maar in
> plaats daarvan besloot Angela Honeycutt, moeder van twee kinderen, de
> bloemetjes eens goed buiten te zetten en stapte ze naakt onder de
> douche bij twee tienerjongens. Eén van hen beweert zelfs seks te
> hebben gehad met de vrouw.
>
> De vrouw zegt spijt te hebben van haar daden. "Ik heb door een reeks
> ongelukkige relaties een erg laag zelfbeeld en ben daarvoor in
> therapie", verklaarde ze.
> ----------------

>
> Onder wat voor soort randdebiele dictatuur gaat dat land gebukt?


sorry maar ik zie het randdebiele er even niet van in , wanneer ik met jouw
tienerdochters onder de douche stap in n geile bui denk ik ook niet dat je
er blij mee zou zijn , of wel soms ? waarschijnlijk brul je dan om de
doodstraf .

ach waarschijnlijk ben je zelf nog n tiener

groeten

dolphin


dolphin

unread,
Jan 19, 2009, 11:23:58 AM1/19/09
to

"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht
news:7ne8n49bg5s5d2nil...@4ax.com...
> Naakte moeder onder douche bij tieners
>
> AMSTERDAM - Een 39-jarige moeder is veroordeeld tot elf maanden cel
> omdat ze tijdens een feestje onder de douche was gestapt bij twee
> tieners.
>
> De Amerikaanse vrouw uit Philadelphia moest de boel juist een beetje
> in de gaten houden op het fuifje van zo'n twintig tieners. Maar in
> plaats daarvan besloot Angela Honeycutt, moeder van twee kinderen, de
> bloemetjes eens goed buiten te zetten en stapte ze naakt onder de
> douche bij twee tienerjongens. Eén van hen beweert zelfs seks te
> hebben gehad met de vrouw.
>
> De vrouw zegt spijt te hebben van haar daden. "Ik heb door een reeks
> ongelukkige relaties een erg laag zelfbeeld en ben daarvoor in
> therapie", verklaarde ze.
> ----------------
>
> Onder wat voor soort randdebiele dictatuur gaat dat land gebukt?
> --
> Theo- en burocraten helpen dit landje naar de klote.


eeeeh waar maak jij uit op dat het niet om nederland gaat ? Amsterdam zegt
de titel toch , daarbij maakt het niet uit of de vrouw uit china komt lijkt
me

groeten

dolphin

Gerard B.

unread,
Jan 19, 2009, 11:22:06 AM1/19/09
to
"el misti" <sjaak...@live.nl> wrote:
> yew betcha <far...@xs4all.nl>

>>Moet er nog iemand overtuigd worden van het feit dat bij Thé de
>>verhoudingen helemaal zoek zijn? Hier vergelijkt onze ijverige
>>tullefisie-recensent een zedenzaak met minderjarigen met
>>... onderuiken.

> Bedoel je 'onderruiken' ?
>
> Klinkt lichtelijk onzedelijk.

Ik had eerder het idee dat er 'onderbuiken' in het spel waren.

Gerard B.

unread,
Jan 19, 2009, 11:29:22 AM1/19/09
to
"dolphin" <56g...@rtyeta.ch> wrote:
> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef:

>> Naakte moeder onder douche bij tieners
>>

>> AMSTERDAM - Een 39-jarige moeder is veroordeeld...
<snip>


>> De Amerikaanse vrouw uit Philadelphia moest

> eeeeh waar maak jij uit op dat het niet om nederland gaat ? Amsterdam


> zegt de titel toch , daarbij maakt het niet uit of de vrouw uit china komt
> lijkt me

Tsja. In A'dam, waar ze artikelen opstellen, gelden er andere wetten dan in
bijv. Pennsylvania.

dolphin

unread,
Jan 19, 2009, 12:03:27 PM1/19/09
to

"Gerard B." <g.vd...@hotmail.invalid> schreef in bericht
news:4974aa63$0$24412$5fc...@news.tiscali.nl...

> Tsja. In A'dam, waar ze artikelen opstellen, gelden er andere wetten dan
> in bijv. Pennsylvania.

tja maar ik lees nergens dat het gaat over amerika of nederland , of denk je
dat t hier wel gewaardeerd wordt wanneer je kinderen van zeg maar 15 onder
de douche stappen met de moeder van hun vriendjes om mams ff te laten
verlekkeren aan je jonge zoontje ?

groeten

dolphin


el misti

unread,
Jan 19, 2009, 12:15:56 PM1/19/09
to
On Mon, 19 Jan 2009 16:53:06 +0100, yew betcha <far...@xs4all.nl>
wrote:

>> Onthou jij dat soort dingen? Of heb je een fotografisch geheugen?

@IJsland (mijn bericht is hier niet doorgekomen dus reageer ik maar
via De Kloppert):

De naam 'Honeycutt' zorgde indertijd voor enige hilariteit, en die
naam springt meteen weer in je gedachten, plus de reden waarom ze
indertijd gearresteerd was.

Geen fotografisch geheugen, maar wel een geheugen voor merkwaardige
namen.

el misti

unread,
Jan 19, 2009, 12:27:14 PM1/19/09
to
On Mon, 19 Jan 2009 18:03:27 +0100, "dolphin" <56g...@rtyeta.ch>
wrote:

>
>"Gerard B." <g.vd...@hotmail.invalid> schreef in bericht
>news:4974aa63$0$24412$5fc...@news.tiscali.nl...
>
>> Tsja. In A'dam, waar ze artikelen opstellen, gelden er andere wetten dan
>> in bijv. Pennsylvania.
>
>tja maar ik lees nergens dat het gaat over amerika of nederland ,

Daar heb je strikt genomen gelijk in.
>

Gerard B.

unread,
Jan 19, 2009, 12:32:05 PM1/19/09
to
"dolphin" <56g...@rtyeta.ch> wrote:
> "Gerard B." <g.vd...@hotmail.invalid> schreef in bericht

>> Tsja. In A'dam, waar ze artikelen opstellen, gelden er andere wetten dan
>> in bijv. Pennsylvania.

> tja maar ik lees nergens dat het gaat over amerika of nederland ,

Er stond o.a. dat het ging over een vrouw uit Philadelphia. Ik gaf ergens al
een aanvullende link om theobot/betcha verder voor te lichten:
http://www.philly.com/philly/news/local/37699034.html

> of denk je dat t hier wel gewaardeerd wordt wanneer je kinderen van zeg
> maar 15 onder de douche stappen met de moeder van hun vriendjes om
> mams ff te laten verlekkeren aan je jonge zoontje ?

Door wie gewaardeerd wordt? Door de rechter, die moeder, 1 of meer vriendjes
of weer anderen? (Toen ik 15 was trom m'n knappe buurmeisje van 17 of 18 me
wel eens af in de fietsenbox. Had die sessies voor geen goud willen missen!)
Enfin, die vrouw werd schuldig bevonden aan 'corrupting the morals of
minors'. Dat zal je hier niet zo snel gebeuren.

Niet dat ik denk dat het per se een goed ding is dat moeders zich zo
aanbieden, maar op hysterische reacties omdat een jongen *helemaal naakt*
met een oudere vrouw onder de douche stond heb ik nooit zitten wachten. (Al
die opwinding en rechtzaken kunnen heel wat traumatiserender zijn dan een
vrouw in d'r nakie.)

Gerard B.

unread,
Jan 19, 2009, 12:38:55 PM1/19/09
to
"Gerard B." <g.vd...@hotmail.invalid> wrote:

> Toen ik 15 was trom

troK.

> m'n knappe buurmeisje van 17 of 18 me

<snip | censuur>

btw: Ik zal de naam van dat buurmeisje maar niet noemen. (Je weet nooit of 1
of andere politiehond, van de Peter R.-soort, haar alsnog achter de tralies
wil zien.)

Orac

unread,
Jan 19, 2009, 1:38:01 PM1/19/09
to
theo1610 schreef:

> Naakte moeder onder douche bij tieners

Misschien was het wel een tienermoeder.

God

unread,
Jan 19, 2009, 1:39:32 PM1/19/09
to
theo1610 wrote:

> Naakte moeder onder douche bij tieners
>

> AMSTERDAM - Een 39-jarige moeder is veroordeeld tot elf maanden cel
> omdat ze tijdens een feestje onder de douche was gestapt bij twee
> tieners.
>
> De Amerikaanse vrouw uit Philadelphia moest de boel juist een beetje
> in de gaten houden op het fuifje van zo'n twintig tieners. Maar in
> plaats daarvan besloot Angela Honeycutt, moeder van twee kinderen, de
> bloemetjes eens goed buiten te zetten en stapte ze naakt onder de
> douche bij twee tienerjongens. Eén van hen beweert zelfs seks te
> hebben gehad met de vrouw.
>
> De vrouw zegt spijt te hebben van haar daden. "Ik heb door een reeks
> ongelukkige relaties een erg laag zelfbeeld en ben daarvoor in
> therapie", verklaarde ze.

Ik denk dat één van die twee homofiel was en in paniek naakt de straat is
opgerend, toen is het balletje gaan rollen. Voor normale jongens van die
leeftijd is dat het mooiste wat er is, dronken worden op een feestje en dan
ook nog eens met een naakte vrouw onder de douche!

theo1610

unread,
Jan 19, 2009, 2:09:07 PM1/19/09
to
On Mon, 19 Jan 2009 17:20:34 +0100, "dolphin" <56g...@rtyeta.ch>
wrote:

Gaat er dus niet om of ik er blij mee ben maar of mijn dochter er blij
mee is, slimmerik.

>waarschijnlijk brul je dan om de doodstraf .

Want....?

>ach waarschijnlijk ben je zelf nog n tiener
>
>groeten
>
>dolphin
>

--


Theo- en burocraten helpen dit landje naar de klote.

"Lievebeheersbeestjes"

dolphin

unread,
Jan 19, 2009, 6:09:59 PM1/19/09
to

"Gerard B." <g.vd...@hotmail.invalid> schreef in bericht
news:4974b916$0$24397$5fc...@news.tiscali.nl...

>> of denk je dat t hier wel gewaardeerd wordt wanneer je kinderen van zeg
>> maar 15 onder de douche stappen met de moeder van hun vriendjes om
>> mams ff te laten verlekkeren aan je jonge zoontje ?
>
> Door wie gewaardeerd wordt? Door de rechter, die moeder, 1 of meer
> vriendjes of weer anderen? (Toen ik 15 was trom m'n knappe buurmeisje van
> 17 of 18 me wel eens af in de fietsenbox. Had die sessies voor geen goud
> willen missen!) Enfin, die vrouw werd schuldig bevonden aan 'corrupting
> the morals of minors'. Dat zal je hier niet zo snel gebeuren.

het is toch je reinste pedofilie , of telt dat enkel wanneer n man aan n
minderjarig meisje zit denk je ?


> Niet dat ik denk dat het per se een goed ding is dat moeders zich zo
> aanbieden, maar op hysterische reacties omdat een jongen *helemaal naakt*
> met een oudere vrouw onder de douche stond heb ik nooit zitten wachten.
> (Al die opwinding en rechtzaken kunnen heel wat traumatiserender zijn dan
> een vrouw in d'r nakie.)

dr staat heel wat meer te lezen dan slechts naakt met 'n oudere vrouw onder
de douche te staan

groeten

dolphin


dolphin

unread,
Jan 19, 2009, 6:14:02 PM1/19/09
to

"Gerard B." <g.vd...@hotmail.invalid> schreef in bericht
news:4974bab1$0$24414$5fc...@news.tiscali.nl...

niet nodig dit ging om zaken tussen jeugd onderling , zeer gezond , maar
wanneer ouders met vriendjes of vriendinnetjes van hun kinderen onder de
douche springen vanwege hun eigen geiligheid die ze bij soortgenoten moeten
missen , dan is er toch wel wat aan de hand lijkt me.

groeten

dolphin


dolphin

unread,
Jan 19, 2009, 6:16:46 PM1/19/09
to

"God" <godratF...@herejezus.nl> schreef in bericht
news:Xns9B98C9E394CCAgo...@217.19.16.66...

> Voor normale jongens van die
> leeftijd is dat het mooiste wat er is, dronken worden op een feestje en
> dan
> ook nog eens met een naakte vrouw onder de douche!

en later janken dat de jeugd zo ontspoort zeker en dat ze ze in kampen
moeten heropvoeden ?

groeten

dolphin


dolphin

unread,
Jan 19, 2009, 6:20:46 PM1/19/09
to

"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht
news:esj9n41fjrr1l1t72...@4ax.com...

>>sorry maar ik zie het randdebiele er even niet van in , wanneer ik met
>>jouw
>>tienerdochters onder de douche stap in n geile bui denk ik ook niet dat je
>>er blij mee zou zijn , of wel soms ?
>
> Gaat er dus niet om of ik er blij mee ben maar of mijn dochter er blij
> mee is, slimmerik.

nee sukkel het kind is nog onvolwassen en weet niet van de schadelijke
gevolgen die het zal hebben op relatiegebied en daar heb je als volwassene
WEL rekening mee te houden , ik begrijp van je dat je zelf ook al moeilijk
kan inschatten welke gevolgen dat heeft voor n normaal kind , maar ja tis
maar net wat nog normaal is voor je.

Daarbovenop komt nog eens hoe de ouders van de kinderen erover denken lijkt
me , waar ook niet naar gevraagd wordt.

>>waarschijnlijk brul je dan om de doodstraf .
>
> Want....?

omdat types als jullie alles goedpraat wat je cool lijkt/vindt maar owee als
jullie wat aangedaan wordt


>>ach waarschijnlijk ben je zelf nog n tiener

ja dus !

groeten

dolphin


Gerard B.

unread,
Jan 19, 2009, 6:32:17 PM1/19/09
to
"dolphin" <56g...@rtyeta.ch> wrote:
> "Gerard B." <g.vd...@hotmail.invalid> schreef:

>>> of denk je dat t hier wel gewaardeerd wordt wanneer je kinderen van
>>> zeg maar 15 onder de douche stappen met de moeder van hun vriendjes
>>> om mams ff te laten verlekkeren aan je jonge zoontje ?

>> Door wie gewaardeerd wordt? Door de rechter, die moeder, 1 of meer

>> vriendjes of weer anderen? (Toen ik 15 was trok m'n knappe buurmeisje


>> van 17 of 18 me wel eens af in de fietsenbox. Had die sessies voor
>> geen goud willen missen!) Enfin, die vrouw werd schuldig bevonden aan
>> 'corrupting the morals of minors'. Dat zal je hier niet zo snel
>> gebeuren.

> het is toch je reinste pedofilie

Gebruik geen woorden waar je toch maar van in de war raakt. Gebruik
gewoon je verstand en ervaring om te beoordelen of een gebeurtenis
schadelijk is voor een medemens. Een 15-jarige jongen die met z'n
moeder, of de aantrekkelijke moeder van een vriendje, een tentje
opzet op een nudistencamping heeft met 'je reinste pedofilie' geen
ene moer te maken. Een minderjarige tegen de zin de kleren van het
lijf scheuren zou weer wat anders zijn. Maar voor ongewenste seksuele
handelingen is die vrouw helemaal niet veroordeeld. (Dat verzinnen
verhitte geesten er gelijk bij. Daarbij is een 15-jarige wel minder-
jarig, maar ook weer geen kind.)

> , of telt dat enkel wanneer n man aan n minderjarig meisje zit
> denk je ?

Nee, niet 'enkel', maar een jongen van 15 is wel iets anders dan een
meisje van die leeftijd, kan ik je vertellen.

>> Niet dat ik denk dat het per se een goed ding is dat moeders zich zo
>> aanbieden, maar op hysterische reacties omdat een jongen *helemaal
>> naakt* met een oudere vrouw onder de douche stond heb ik nooit
>> zitten wachten. (Al die opwinding en rechtzaken kunnen heel wat
>> traumatiserender zijn dan een vrouw in d'r nakie.)

> dr staat heel wat meer te lezen dan slechts naakt met 'n oudere vrouw
> onder de douche te staan

Je moet de wilde verhalen die ook Yew Betcha - aka theobot - voor
waar hielden niet gelijk geloven. De vrouw is *niet* schuldig bevonden
aan het plegen van seksuele handelingen. Mensen die 't gelijk beter
weten dan een jury, die al de *verschrikkelijke* verhalen heeft moeten
aanhoren, neem ik niet au sérieux.


dolphin

unread,
Jan 19, 2009, 7:05:27 PM1/19/09
to

"Gerard B." <g.vd...@hotmail.invalid> schreef in bericht
news:gl32i4$1r8r$1...@nl-news.euro.net...

>> het is toch je reinste pedofilie
>
> Gebruik geen woorden waar je toch maar van in de war raakt.

gut opa spreekt

> Gebruik
> gewoon je verstand en ervaring om te beoordelen of een gebeurtenis
> schadelijk is voor een medemens. Een 15-jarige jongen die met z'n
> moeder, of de aantrekkelijke moeder van een vriendje, een tentje
> opzet op een nudistencamping heeft met 'je reinste pedofilie' geen
> ene moer te maken.

nee klopt , daar is als het goed is ook geen lustgevoel van ouder naar kind
bij te bespeuren.


> Een minderjarige tegen de zin de kleren van het
> lijf scheuren zou weer wat anders zijn.

ja dat heet aanranding zo niet verkrachting

>Maar voor ongewenste seksuele
> handelingen is die vrouw helemaal niet veroordeeld. (Dat verzinnen
> verhitte geesten er gelijk bij. Daarbij is een 15-jarige wel minder-
> jarig, maar ook weer geen kind.)

nee ongewenst zal t voor t jochie niet geweest zijn nee
maar jij denkt dat een 15 jarige alles weet van relaties en sex en weet
welke handelingen schadelijk zijn voor zijn/haar latere ontwikkelingen op
dit gebied , draai een eind in het rond maf.
het verslag vermeld toch duidelijk :

Maar in
plaats daarvan besloot Angela Honeycutt, moeder van twee kinderen, de
bloemetjes eens goed buiten te zetten en stapte ze naakt onder de
douche bij twee tienerjongens. Eén van hen beweert zelfs seks te
hebben gehad met de vrouw.


klaar , duidelijk zat , mams heeft de kids gebruikt voor dr eigen pleziertje
en verder niets


>> , of telt dat enkel wanneer n man aan n minderjarig meisje zit
>> denk je ?
>
> Nee, niet 'enkel', maar een jongen van 15 is wel iets anders dan een
> meisje van die leeftijd, kan ik je vertellen.

dusssssss , dat komt je beter van pas bedoel je , niet elk jongetje van 15
was zo'n stoere kerel als jij.


>> dr staat heel wat meer te lezen dan slechts naakt met 'n oudere vrouw
>> onder de douche te staan
>
> Je moet de wilde verhalen die ook Yew Betcha - aka theobot - voor
> waar hielden niet gelijk geloven. De vrouw is *niet* schuldig bevonden
> aan het plegen van seksuele handelingen. Mensen die 't gelijk beter
> weten dan een jury, die al de *verschrikkelijke* verhalen heeft moeten
> aanhoren, neem ik niet au sérieux.

daar gaat t mij helemaal niet om wat er werkelijk wel of niet gebeurd is ,
ik zie dat velen t in deze groep willen neerzetten alsof men getikt is de
handeling af te keuren als t wel gebeurd zou zijn , en dat het maar normaal
genoemd zou moeten worden of niet noemenswaardig.
Vervolgens kan je kijken in welke mate je t strafbaar wilt gaan maken , maar
daar gaat mij niet om.
Ik ben er van overtuigd dat wanneer er meerdere ouders geweest waren op dat
zgn feestje dat mams niet zonder meer onder de douche was gestapt (de slag
om de arm houdend dat er helaas genoeg getikten rondlopen)

groeten

dolphin


Gerard B.

unread,
Jan 19, 2009, 7:25:40 PM1/19/09
to
"dolphin" <56g...@rtyeta.ch> wrote:
> "Gerard B." <g.vd...@hotmail.invalid> schreef:

>>> het is toch je reinste pedofilie


>> Gebruik geen woorden waar je toch maar van in de war raakt.

> gut opa spreekt

Ik ben zelf net meerderjarig, vader.

>> Gebruik
>> gewoon je verstand en ervaring om te beoordelen of een gebeurtenis
>> schadelijk is voor een medemens. Een 15-jarige jongen die met z'n
>> moeder, of de aantrekkelijke moeder van een vriendje, een tentje
>> opzet op een nudistencamping heeft met 'je reinste pedofilie' geen
>> ene moer te maken.

> nee klopt , daar is als het goed is ook geen lustgevoel van ouder naar
> kind bij te bespeuren.

Wellicht niet direct; maar wat zegt dat?

>> Een minderjarige tegen de zin de kleren van het
>> lijf scheuren zou weer wat anders zijn.

> ja dat heet aanranding zo niet verkrachting

>>Maar voor ongewenste seksuele
>> handelingen is die vrouw helemaal niet veroordeeld. (Dat verzinnen
>> verhitte geesten er gelijk bij. Daarbij is een 15-jarige wel minder-
>> jarig, maar ook weer geen kind.)

> nee ongewenst zal t voor t jochie niet geweest zijn nee
> maar jij denkt dat een 15 jarige alles weet van relaties en sex en weet
> welke handelingen schadelijk zijn voor zijn/haar latere ontwikkelingen
> op dit gebied ,

Wat ik denk is aan mij, niet aan 1 of andere fantast.

> draai een eind in het rond maf. het verslag vermeld toch
> duidelijk :

Dat is geen verslag van een onafhankelijk waarnemer die op het feestje was.
Wat jij er ook maar van maken wil: De jury heeft gesproken.

>> Nee, niet 'enkel', maar een jongen van 15 is wel iets anders dan een
>> meisje van die leeftijd, kan ik je vertellen.

> dusssssss , dat komt je beter van pas bedoel je , niet elk jongetje van
> 15 was zo'n stoere kerel als jij.

Je verzint er weer op los, maar inderdaad, niet alle 15-jarigen zijn gelijk.

>> Je moet de wilde verhalen die ook Yew Betcha - aka theobot - voor
>> waar hielden niet gelijk geloven. De vrouw is *niet* schuldig bevonden
>> aan het plegen van seksuele handelingen. Mensen die 't gelijk beter
>> weten dan een jury, die al de *verschrikkelijke* verhalen heeft moeten
>> aanhoren, neem ik niet au sérieux.

> daar gaat t mij helemaal niet om wat er werkelijk wel of niet gebeurd is ,

Je wou 't gewoon even afschilderen als "je reinste pedofilie", ongeacht 'wat
er werkelijk wel of niet gebeurd is'. 't Siert je niet.

> ik zie dat velen t in deze groep willen neerzetten alsof men getikt is de
> handeling af te keuren als t wel gebeurd zou zijn , en dat het maar
> normaal genoemd zou moeten worden of niet noemenswaardig.

Getikt ben je uiteraard niet als je het afkeurt. Getikt ben je ook niet als
je 't bijv. normaal vindt dat een jongen, ter lering, oefent op een rijpere
vrouw.


Mr. Noise Guy

unread,
Jan 19, 2009, 7:36:55 PM1/19/09
to
On Jan 19, 12:36 am, theo1610 <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> wrote:
> Naakte moeder onder douche bij tieners
>
> AMSTERDAM -  Een 39-jarige moeder is veroordeeld tot elf maanden cel
> omdat ze tijdens een feestje onder de douche was gestapt bij twee
> tieners.
>
> De Amerikaanse vrouw uit Philadelphia moest de boel juist een beetje
> in de gaten houden op het fuifje van zo'n twintig tieners. Maar in

> plaats daarvan besloot Angela Honeycutt, moeder van twee kinderen, de
> bloemetjes eens goed buiten te zetten en stapte ze naakt onder de
> douche bij twee tienerjongens. Eén van hen beweert zelfs seks te
> hebben gehad met de vrouw.
>
> De vrouw zegt spijt te hebben van haar daden. "Ik heb door een reeks
> ongelukkige relaties een erg laag zelfbeeld en ben daarvoor in
> therapie", verklaarde ze.
> ----------------
>
> Onder wat voor soort randdebiele dictatuur gaat dat land gebukt?
> --
> Theo- en burocraten helpen dit landje naar de klote.
>
>    "Lievebeheersbeestjes"

Ik begrijp in hemelsnaam niet waarom jij je drukt maakt over wat er in
Amerika gebeurt. Ik weet niet hoe die wet in Pennsylvania tot stand is
gekomen, maar als ik California als voorbeeld geef, worden de wetten
bepaald door de legislature (afgevaardigen van de bevolking), of de
bevolking zelf via het initiative process. Dus is er geen sprake van
dictatuur en het "land gebukt" daaronder. Jij klaagt (terecht) genoeg
over jouw land. Het is slecht voor jouw bloeddruk als jij je tevens
zorgen maakt over ons land.

-Mr. Noise Guy
Orangevale, California, U.S.A.

Gerard B.

unread,
Jan 19, 2009, 7:54:15 PM1/19/09
to
"Mr. Noise Guy" <mrnoiseg...@yahoo.com> wrote:
> theo1610 <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> wrote:

> "Lievebeheersbeestjes"

> Ik begrijp in hemelsnaam niet waarom jij je drukt maakt over
> wat er in Amerika gebeurt.

Zo ver is Amerika toch niet gezocht? Als het bijv. over het verduisteren van
miljarden of gewoon het instorten van financiële markten gaat kun je
tegenwoordig nauwelijks nog om je prachtland heen, Noise Guy. (Theo zit er
maar lelijk mee.)


dolphin

unread,
Jan 19, 2009, 8:00:02 PM1/19/09
to

"Gerard B." <g.vd...@hotmail.invalid> schreef in bericht
news:gl35m7$1sji$1...@nl-news.euro.net...

>> gut opa spreekt
>
> Ik ben zelf net meerderjarig, vader.

als ik t niet dacht

>> nee klopt , daar is als het goed is ook geen lustgevoel van ouder naar
>> kind bij te bespeuren.
>
> Wellicht niet direct; maar wat zegt dat?

alles , maar dat snap jij dus nu zelfs nog niet op je net meerderjarige
leeftijd , wanneer ouderen gedreven worden door lust is het zeer makkelijk
een kind waarvan de hormonen door t lijf gieren om te praten voor eigen
plezier , het kind in kwestie zal het vervolgens normaal vinden dat het sex
heeft met een volwassene en het komt er pas later in een duurzame relatie
achter dat het dat niet was


>> nee ongewenst zal t voor t jochie niet geweest zijn nee
>> maar jij denkt dat een 15 jarige alles weet van relaties en sex en weet
>> welke handelingen schadelijk zijn voor zijn/haar latere ontwikkelingen
>> op dit gebied ,
>
> Wat ik denk is aan mij, niet aan 1 of andere fantast.

dat klopt , maar of dat wat je denkt gezond is voor de omgeving valt nog te
bezien en daar gaat t nogal eens over in de rechtszaal.

>> draai een eind in het rond maf. het verslag vermeld toch
>> duidelijk :
>
> Dat is geen verslag van een onafhankelijk waarnemer die op het feestje
> was. Wat jij er ook maar van maken wil: De jury heeft gesproken.

tja joh ik heb niets met n jury te maken , ik heb t over t geval dat mams
met twee puberende jongens onder de douche stapt en er waarschijnlijk geil
van wordt om met die jochies te "spelen" en dat dat niet door de beugel kan
, en daar is zo'n beetje elke wet in elk land duidelijk over , ga mij dat
niet naar het land der fantasie schrijven.

>>> Nee, niet 'enkel', maar een jongen van 15 is wel iets anders dan een
>>> meisje van die leeftijd, kan ik je vertellen.
>
>> dusssssss , dat komt je beter van pas bedoel je , niet elk jongetje van
>> 15 was zo'n stoere kerel als jij.
>
> Je verzint er weer op los, maar inderdaad, niet alle 15-jarigen zijn
> gelijk.

ja jij als net meerderjarige zal wel weten hoe n kind van 15 er bij hangt he
, je bent t al ruim gepasseerd niewaar whahaha.


>> daar gaat t mij helemaal niet om wat er werkelijk wel of niet gebeurd is
>> ,
>
> Je wou 't gewoon even afschilderen als "je reinste pedofilie", ongeacht
> 'wat er werkelijk wel of niet gebeurd is'. 't Siert je niet.

ja klopt , als t gaat over het feit (en daarging t over) dat mamsen met
minderjarigen probleemloos onder de douche sexuele handelingen kunnen
verrichten dan is dat pedofilie pur sang.
En ik ben hier niet voor de sier , dat is meer jouw leven waarschijnlijk als
je je daar druk over maakt zoals nu tenminste.


>> ik zie dat velen t in deze groep willen neerzetten alsof men getikt is de
>> handeling af te keuren als t wel gebeurd zou zijn , en dat het maar
>> normaal genoemd zou moeten worden of niet noemenswaardig.
>
> Getikt ben je uiteraard niet als je het afkeurt. Getikt ben je ook niet
> als je 't bijv. normaal vindt dat een jongen, ter lering, oefent op een
> rijpere vrouw.

nee voor t kind niet voor de volwassene wel , volslagen getikt en meteen
door naar t bureau.
maar och je bent nog maar n kind , helaas al te oud voor zn denkwijze.

groeten

dolphin

Mr. Noise Guy

unread,
Jan 19, 2009, 8:07:07 PM1/19/09
to
On Jan 19, 4:54 pm, "Gerard B." <g.vd....@hotmail.invalid> wrote:

Het komt wel weer goed Gerard B. En ja, het is een pracht land.

Gerard B.

unread,
Jan 19, 2009, 8:13:40 PM1/19/09
to
"dolphin" <56g...@rtyeta.ch> wrote:
> "Gerard B." <g.vd...@hotmail.invalid> schreef:

>> "dolphin" <56g...@rtyeta.ch> wrote:
>>> "Gerard B." <g.vd...@hotmail.invalid> schreef:

>>> gut opa spreekt

>> Ik ben zelf net meerderjarig, vader.

> als ik t niet dacht

Nee, dat dacht je niet.

>>> nee klopt , daar is als het goed is ook geen lustgevoel van ouder
>>> naar kind bij te bespeuren.

>> Wellicht niet direct; maar wat zegt dat?

> alles ,

Welnee. Dat jij iets niet bespeuren kan wil niet zeggen dat er geen
lustgevoel is.

> maar dat snap jij dus nu zelfs nog niet op je net meerderjarige
> leeftijd

<snip>

Een non-argument. En verhaaltjes over mogelijk misbruik hoef je niet te
vertellen, want die kan iedereen zich wel voortstellen.

>>> maar jij denkt dat een 15 jarige alles weet van relaties en sex en
>>> weet welke handelingen schadelijk zijn voor zijn/haar latere
>>> ontwikkelingen op dit gebied ,

>> Wat ik denk is aan mij, niet aan 1 of andere fantast.

> dat klopt ,

Zuig andermans gedachten dan niet uit je duim.

>> Dat is geen verslag van een onafhankelijk waarnemer die op het feestje
>> was. Wat jij er ook maar van maken wil: De jury heeft gesproken.

> tja joh ik heb niets met n jury te maken, ik heb t over t geval dat mams


> met twee puberende jongens onder de douche stapt en er waarschijnlijk

<snip>

Ja ja, die Duim van Dolphin....

Wat jij er allemaal bij fantaseert wil ik niet weten.

>>> daar gaat t mij helemaal niet om wat er werkelijk wel of niet gebeurd is

>> Je wou 't gewoon even afschilderen als "je reinste pedofilie", ongeacht

>> 'wat er werkelijk wel of niet gebeurd is'. 't Siert je niet.

> ja klopt , als t gaat over het feit (en daarging t over) dat mamsen met
> minderjarigen probleemloos onder de douche sexuele handelingen

Nee dus, onverbeterlijke fantast.


dolphin

unread,
Jan 19, 2009, 9:17:47 PM1/19/09
to

"Gerard B." <g.vd...@hotmail.invalid> schreef in bericht
news:gl38g6$1tip$1...@nl-news.euro.net...

>>> Ik ben zelf net meerderjarig, vader.
>
>> als ik t niet dacht
>
> Nee, dat dacht je niet.

ja zal jij t nou beter willen weten , anders had ik niet : opa spreekt
gezegd , dat zegt men doorgaans tegen lieden die je als sntoneuzen overkomen
maar zich ouder of wijzer willen voordoen.

>>>> nee klopt , daar is als het goed is ook geen lustgevoel van ouder
>>>> naar kind bij te bespeuren.
>
>>> Wellicht niet direct; maar wat zegt dat?
>
>> alles ,
>
> Welnee. Dat jij iets niet bespeuren kan wil niet zeggen dat er geen
> lustgevoel is.

ohw lustgevoel mag er zijn , wanneer er dan maar niet naar gehandeld wordt
en dat was in dit geval met mams onder de douche ff anders en nu opzouten
met je kinderlijke gedraaikont.


>> maar dat snap jij dus nu zelfs nog niet op je net meerderjarige
>> leeftijd
> <snip>
>
> Een non-argument. En verhaaltjes over mogelijk misbruik hoef je niet te
> vertellen, want die kan iedereen zich wel voortstellen.

dat is geen argument maar n constatering van n feit. als je handige
tactieken wilt gebruiken doe het dan goed.


>>>> maar jij denkt dat een 15 jarige alles weet van relaties en sex en
>>>> weet welke handelingen schadelijk zijn voor zijn/haar latere
>>>> ontwikkelingen op dit gebied ,
>
>>> Wat ik denk is aan mij, niet aan 1 of andere fantast.
>
>> dat klopt ,
>
> Zuig andermans gedachten dan niet uit je duim.

ik heb t niet over je gedachten , leer begrijpend lezen of troll verder

>> tja joh ik heb niets met n jury te maken, ik heb t over t geval dat mams
>> met twee puberende jongens onder de douche stapt en er waarschijnlijk
> <snip>
>
> Ja ja, die Duim van Dolphin....

nee zwamhannes dat was t verhaal.

>>> Je wou 't gewoon even afschilderen als "je reinste pedofilie", ongeacht
>>> 'wat er werkelijk wel of niet gebeurd is'. 't Siert je niet.
>
>> ja klopt , als t gaat over het feit (en daarging t over) dat mamsen met
>> minderjarigen probleemloos onder de douche sexuele handelingen
>
> Nee dus, onverbeterlijke fantast.

Joh je begint toch zelf met t verhaal over leerzaam zwammerd.
je hebt duidelijk niets zinnigs meer te zeggen en gaat maar n beetje op de
trolltoer over , nah dan nu maar lekker naar je warme nestje en snaveltje
toe en kom maar weer zodra je zinnig mee kan praten en begrijpend lezen kan.

groeten

dolphin


Kees Van Singeren

unread,
Jan 20, 2009, 12:40:31 AM1/20/09
to

"Mr. Noise Guy" <mrnoiseg...@yahoo.com> schreef in bericht
news:b39e4a36-c9ea-4789-b509-

>Het komt wel weer goed Gerard B. En ja, het is een pracht land.

er wonen aleen van die rare mensen!


Mr. Noise Guy

unread,
Jan 20, 2009, 1:46:40 AM1/20/09
to
On Jan 19, 9:40 pm, "Kees Van Singeren" <keesvansinge...@yahoo.com>
wrote:
> "Mr. Noise Guy" <mrnoiseguy04-n...@yahoo.com> schreef in bericht

> news:b39e4a36-c9ea-4789-b509-
>
> >Het komt wel weer goed Gerard B. En ja, het is een pracht land.
>
> er wonen aleen van die rare mensen!

In bekrompen Nederland vindt iedere burger anderen raar. 1 van de
redenen dat ik daar 52 jaar geleden ben vertrokken.

theo1610

unread,
Jan 20, 2009, 3:20:16 AM1/20/09
to
On Mon, 19 Jan 2009 16:36:55 -0800 (PST), "Mr. Noise Guy"
<mrnoiseg...@yahoo.com> wrote:

>On Jan 19, 12:36 am, theo1610 <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> wrote:
>> Naakte moeder onder douche bij tieners
>>
>> AMSTERDAM -  Een 39-jarige moeder is veroordeeld tot elf maanden cel
>> omdat ze tijdens een feestje onder de douche was gestapt bij twee
>> tieners.
>>
>> De Amerikaanse vrouw uit Philadelphia moest de boel juist een beetje
>> in de gaten houden op het fuifje van zo'n twintig tieners. Maar in
>> plaats daarvan besloot Angela Honeycutt, moeder van twee kinderen, de
>> bloemetjes eens goed buiten te zetten en stapte ze naakt onder de
>> douche bij twee tienerjongens. Eén van hen beweert zelfs seks te
>> hebben gehad met de vrouw.
>>
>> De vrouw zegt spijt te hebben van haar daden. "Ik heb door een reeks
>> ongelukkige relaties een erg laag zelfbeeld en ben daarvoor in
>> therapie", verklaarde ze.
>> ----------------
>>
>> Onder wat voor soort randdebiele dictatuur gaat dat land gebukt?
>> --
>> Theo- en burocraten helpen dit landje naar de klote.
>>
>>    "Lievebeheersbeestjes"
>
>Ik begrijp in hemelsnaam niet waarom jij je drukt maakt over wat er in
>Amerika gebeurt.

Alleen Amerikanen mogen iets vinden van andere landen?
Niet alleen dat, ze mogen die ook nog platbombarderen?

> Ik weet niet hoe die wet in Pennsylvania tot stand is
>gekomen, maar als ik California als voorbeeld geef, worden de wetten
>bepaald door de legislature (afgevaardigen van de bevolking), of de
>bevolking zelf via het initiative process. Dus is er geen sprake van
>dictatuur en het "land gebukt" daaronder. Jij klaagt (terecht) genoeg
>over jouw land. Het is slecht voor jouw bloeddruk als jij je tevens
>zorgen maakt over ons land.

Beter zeg ik iets over de mensenrechten in China....?
(stokpaardje van jullie grootste naoorlogse nazi )

>-Mr. Noise Guy
>Orangevale, California, U.S.A.

--

Verdwaald in IJsland

unread,
Jan 20, 2009, 3:44:14 AM1/20/09
to
Op Mon, 19 Jan 2009 18:15:56 +0100 kwam uit het klavier van el misti
onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht:

Duidelijk.

--
grtz, Niek
"Mijn voorspelling is dat in plaats van een maandenlange voortsudderende
guerrilla, nu een paar weken gewoon oorlog krijgen, waarna het verzet
definitief is verslagen." - yew betcha in 2003 over Irak

Verdwaald in IJsland

unread,
Jan 20, 2009, 3:46:04 AM1/20/09
to
Op Mon, 19 Jan 2009 18:32:05 +0100 kwam uit het klavier van Gerard B.

onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht:

> Niet dat ik denk dat het per se een goed ding is dat moeders zich zo

> aanbieden, maar op hysterische reacties omdat een jongen *helemaal naakt*
> met een oudere vrouw onder de douche stond heb ik nooit zitten wachten. (Al
> die opwinding en rechtzaken kunnen heel wat traumatiserender zijn dan een
> vrouw in d'r nakie.)

Ik heb ook het idee dat het hele geitenwollensokken circus van
welzijnswerkers, therapeuten, justitieambtenaren e.d. veel
traumatiserender is dat een puberale sexuele belevenis.

surodje

unread,
Jan 20, 2009, 3:47:15 AM1/20/09
to
On 20 jan, 07:46, "Mr. Noise Guy" <mrnoiseguy04-n...@yahoo.com> wrote:
> On Jan 19, 9:40 pm, "Kees Van Singeren" <keesvansinge...@yahoo.com>
> wrote:
>
> > "Mr. Noise Guy" <mrnoiseguy04-n...@yahoo.com> schreef in bericht
> > news:b39e4a36-c9ea-4789-b509-
>
> > >Het komt wel weer goed Gerard B. En ja, het is een pracht land.
>
> > er wonen aleen van die rare mensen!
>
> In bekrompen Nederland vindt iedere burger anderen raar. 1 van de
> redenen dat ik daar 52 jaar geleden ben vertrokken.

Maar helemaal missen kun je ons ook weer niet.

Mr. Noise Guy

unread,
Jan 20, 2009, 3:54:28 AM1/20/09
to

Nou, ik kan jullie missen als kiespijn. Maar al mijn familie zit in
Nederland. Die kan ik niet missen. Blood is thicker than water....

theo1610

unread,
Jan 20, 2009, 3:54:31 AM1/20/09
to
On Mon, 19 Jan 2009 22:46:40 -0800 (PST), "Mr. Noise Guy"
<mrnoiseg...@yahoo.com> wrote:

>On Jan 19, 9:40 pm, "Kees Van Singeren" <keesvansinge...@yahoo.com>
>wrote:
>> "Mr. Noise Guy" <mrnoiseguy04-n...@yahoo.com> schreef in bericht
>> news:b39e4a36-c9ea-4789-b509-
>>
>> >Het komt wel weer goed Gerard B. En ja, het is een pracht land.
>>
>> er wonen aleen van die rare mensen!
>
>In bekrompen Nederland vindt iedere burger anderen raar. 1 van de
>redenen dat ik daar 52 jaar geleden ben vertrokken.

Jij vond ze maar raar?

>-Mr. Noise Guy
>Orangevale, California, U.S.A.

--

el misti

unread,
Jan 20, 2009, 3:54:16 AM1/20/09
to
On Tue, 20 Jan 2009 03:17:47 +0100, "dolphin" <56g...@rtyeta.ch>
wrote:

>
>"Gerard B." <g.vd...@hotmail.invalid> schreef in bericht
>news:gl38g6$1tip$1...@nl-news.euro.net...
>>>> Ik ben zelf net meerderjarig, vader.
>>
>>> als ik t niet dacht
>>
>> Nee, dat dacht je niet.
>
>ja zal jij t nou beter willen weten , anders had ik niet : opa spreekt
>gezegd , dat zegt men doorgaans tegen lieden die je als sntoneuzen overkomen
>maar zich ouder of wijzer willen voordoen.

Dan zul jij wel zo oud als Methusalem zijn.

theo1610

unread,
Jan 20, 2009, 3:56:54 AM1/20/09
to

Wees maar blij dan dat je geen Palestijn bent.

>-Mr. Noise Guy
>Orangevale, California, U.S.A.

--

el misti

unread,
Jan 20, 2009, 3:55:37 AM1/20/09
to
On Mon, 19 Jan 2009 22:46:40 -0800 (PST), "Mr. Noise Guy"
<mrnoiseg...@yahoo.com> wrote:

>On Jan 19, 9:40 pm, "Kees Van Singeren" <keesvansinge...@yahoo.com>
>wrote:
>> "Mr. Noise Guy" <mrnoiseguy04-n...@yahoo.com> schreef in bericht
>> news:b39e4a36-c9ea-4789-b509-
>>
>> >Het komt wel weer goed Gerard B. En ja, het is een pracht land.
>>
>> er wonen aleen van die rare mensen!
>
>In bekrompen Nederland

Hahahaha... de Amerikaan trekt zijn ruimdenkende scheur even open.

el misti

unread,
Jan 20, 2009, 4:17:27 AM1/20/09
to
On 20 Jan 2009 08:44:14 GMT, Verdwaald in IJsland
<lostin...@nholtzPUNTddsPUNTnl.invalid> wrote:

>Op Mon, 19 Jan 2009 18:15:56 +0100 kwam uit het klavier van el misti
>onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht:
>
>> On Mon, 19 Jan 2009 16:53:06 +0100, yew betcha <far...@xs4all.nl>
>> wrote:
>>
>>>> Onthou jij dat soort dingen? Of heb je een fotografisch geheugen?
>>
>> @IJsland (mijn bericht is hier niet doorgekomen dus reageer ik maar
>> via De Kloppert):
>>
>> De naam 'Honeycutt' zorgde indertijd voor enige hilariteit, en die
>> naam springt meteen weer in je gedachten, plus de reden waarom ze
>> indertijd gearresteerd was.
>>
>> Geen fotografisch geheugen, maar wel een geheugen voor merkwaardige
>> namen.
>
>Duidelijk.

Niet zo heel duidelijk, want ik bedoelde natuurlijk dat *jouw* bericht
hier niet doorgekomen was. ;-)

el misti

unread,
Jan 20, 2009, 4:19:06 AM1/20/09
to
On 20 Jan 2009 08:46:04 GMT, Verdwaald in IJsland
<lostin...@nholtzPUNTddsPUNTnl.invalid> wrote:

>Op Mon, 19 Jan 2009 18:32:05 +0100 kwam uit het klavier van Gerard B.
>onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht:
>
>> Niet dat ik denk dat het per se een goed ding is dat moeders zich zo
>> aanbieden, maar op hysterische reacties omdat een jongen *helemaal naakt*
>> met een oudere vrouw onder de douche stond heb ik nooit zitten wachten. (Al
>> die opwinding en rechtzaken kunnen heel wat traumatiserender zijn dan een
>> vrouw in d'r nakie.)
>
>Ik heb ook het idee dat het hele geitenwollensokken circus van
>welzijnswerkers, therapeuten, justitieambtenaren e.d. veel
>traumatiserender is dat een puberale sexuele belevenis.

Ben ik met je eens, maar behalve dat de straffen voor veel zaken in de
USA hoger liggen dan hier, zit er in de reden van de straffen niet
veel verschil, en hele volksstammen hier zouden ook mevr. Honeycutt
voor jaren in de cel zien wegens misdaden tegen de zedelijkheid.

Mr. Noise Guy

unread,
Jan 20, 2009, 4:26:27 AM1/20/09
to
On Jan 20, 12:55 am, el misti <sjaakpi...@live.nl> wrote:
> On Mon, 19 Jan 2009 22:46:40 -0800 (PST), "Mr. Noise Guy"
>
> <mrnoiseguy04-n...@yahoo.com> wrote:
> >On Jan 19, 9:40 pm, "Kees Van Singeren" <keesvansinge...@yahoo.com>
> >wrote:
> >> "Mr. Noise Guy" <mrnoiseguy04-n...@yahoo.com> schreef in bericht
> >> news:b39e4a36-c9ea-4789-b509-
>
> >> >Het komt wel weer goed Gerard B. En ja, het is een pracht land.
>
> >> er wonen aleen van die rare mensen!
>
> >In bekrompen Nederland
>
> Hahahaha... de Amerikaan trekt zijn ruimdenkende scheur even open.

Om Nederland bekrompen te vinden hoeft men niet "ruimdenkend" te zijn.
Jullie vertonen dat zelf met voorbeelden zoals: "er wonen alleen van
die rare mensen" [in Amerika] (zie boven). Als je ergens gekluisterd
zit in een piepklein flatje, drie hoog, in Amster of welke dan ook
dam, dan vind je alles raar.

Verdwaald in IJsland

unread,
Jan 20, 2009, 4:51:07 AM1/20/09
to
Op Tue, 20 Jan 2009 01:26:27 -0800 (PST) kwam uit het klavier van Mr. Noise Guy

onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht:

> Om Nederland bekrompen te vinden hoeft men niet "ruimdenkend" te zijn.


> Jullie vertonen dat zelf met voorbeelden zoals: "er wonen alleen van
> die rare mensen" [in Amerika] (zie boven).

Is "jullie" alle Nederlanders?

Verdwaald in IJsland

unread,
Jan 20, 2009, 4:56:59 AM1/20/09
to
Op Mon, 19 Jan 2009 16:36:55 -0800 (PST) kwam uit het klavier van Mr. Noise Guy

onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht:

> Ik begrijp in hemelsnaam niet waarom jij je drukt maakt over wat er in


> Amerika gebeurt. Ik weet niet hoe die wet in Pennsylvania tot stand is
> gekomen, maar als ik California als voorbeeld geef, worden de wetten
> bepaald door de legislature (afgevaardigen van de bevolking), of de
> bevolking zelf via het initiative process. Dus is er geen sprake van
> dictatuur en het "land gebukt" daaronder. Jij klaagt (terecht) genoeg
> over jouw land. Het is slecht voor jouw bloeddruk als jij je tevens
> zorgen maakt over ons land.

Dat brengt me op iets anders.

Vind jij dat de wetgever elk onderwerp tot wet mag maken? Of zijn er
onderwerpen die volgens jou tot het privé domein horen en dus geen
ondererp van wetgeving, al dan niet democratisch, zou moeten kunnen
zijn?

De Amerikaanse Grondwet verbiedt het Congres immers om bepaalde
federale wetten aan te nemen zoals bijvoorbeeld in het 1st Amendment
beschreven staat. Hoe is dat in Calofrnië? Zijn daar ook onderwerpen
waar geen wet over gemaakt mag worden?

Verder verklaarde je een poos geleden dat je voor proposition 8 had
gestemd. Ik vroeg mij af waarom jij vindt dat de wetgever het sluiten
van huwelijken van gelijk geslacht moet verbieden, en welke hinder
hetero koppels hebben als ook homo koppels kunnen trouwen. het gaat
immesr alleen om een burgerlijk huwelijk, en kerken behouden het recht
om hun eigen huwelijksregels op te stellen.

>
> -Mr. Noise Guy
> Orangevale, California, U.S.A.

el misti

unread,
Jan 20, 2009, 6:15:23 AM1/20/09
to

Haha, jij snapt er niets van. In Amsterdam kom je mensen van allerlei
pluimage tegen.
Ja, ook rare mensen, want de meeste mensen zijn nou eenmaal hartstikke
raar, ook in Amerika.

Daar gooien ze een vrouw die onder de douche wat foezelt met een 14
jarige jongen voor 11 maanden in de cel. Noem dat maar niet raar.

yew betcha

unread,
Jan 20, 2009, 6:35:56 AM1/20/09
to
Mr. Noise Guy wrote:

> Als je ergens gekluisterd
> zit in een piepklein flatje, drie hoog, in Amster of welke dan ook
> dam, dan vind je alles raar.

Sommige mensen halen tolerantie en onverschilligheid door elkaar. Want
als je alles goed vindt, dan kun je net zo goed zeggen dat het je gewoon
niks kan schelen.

BuisBeuker

unread,
Jan 20, 2009, 6:44:09 AM1/20/09
to

"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht
news:m119n4hdv1n3da3b0...@4ax.com...
> On Mon, 19 Jan 2009 12:47:49 +0100, "BuisBeuker" <bu...@beuk.er> wrote:
>
>>
>>"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht
>>news:j9m8n418nuqlmrhap...@4ax.com...
>>> On Mon, 19 Jan 2009 10:50:04 +0100, yew betcha <far...@xs4all.nl>
>>> wrote:
>>>
>>>>.Peter wrote:
>>>>
>>>>> Inclusief geslachtsgemeenschap?
>>>>
>>>>De Helpdeskmedewerker had zijn oordeel al klaar voordat hij de feiten
>>>>kende. Dat is alleen maar lastig. Daarom kwam hij met een zotte
>>>>vergelijking, want iedereen kan een vergelijking maken die in zijn
>>>>voordeel uitvalt - om vervolgens net te doen alsof het gaat om de
>>>>vergelijking.
>>>>
>>>>Nou, hier zijn de feiten:
>>>>
>>>>The crimes occurred during the party that began April 11 at the home of
>>>>Lynne Long-Higham, a friend of Honeycutt's. About 20 teens, mostly
>>>>ninth-grade friends of Long-Higham's elder son, were at the home.
>>>>
>>>>After most of the youths went home, Honeycutt, who was drunk, began
>>>>talking about sex, kissing some of the boys, and exposing herself. Three
>>>>boys said she had invited them to shower with her, and two accepted.
>>>>
>>>>One of the boys said he had sexual intercourse with Honeycutt in the
>>>>shower. A second boy said he had other sexual contact with her.
>>>>
>>>>> In Nederland zou je hier ook voor veroordeeld kunnen worden.
>>>>
>>>>En terecht. We hebben het hier over 13 en 14 jarigen.
>>>
>>> Wat is daar terecht aan...?
>>> Ik bedoel, welk vreselijk leed wordt hier wie of wat aangedaan?
>>> Waarom zou je dus als 13-14-15-16-17 jarige knaap geen sex mogen
>>> hebben met iemand van boven de 18?
>>
>>Omdat het verboden is. Ik weet het, heel wat jongens dromen ervan
>>om met een wat oudere dame lekker van bil te gaan, maar het mag niet van
>>de
>>wet.
>
> En terecht, omdat het verboden is...???

" Waarom zou je dus als 13-14-15-16-17 jarige knaap geen sex mogen
hebben met iemand van boven de 18?"

> Was mensen onder laten duiken ooit ook niet verboden?

Inderdaad, en destijds draaide je daar ook voor op
as het werd ontdekt.

> Heb je nog andere argumenten misschien?

Waren het argumenten?

el misti

unread,
Jan 20, 2009, 6:50:31 AM1/20/09
to
On Tue, 20 Jan 2009 12:35:56 +0100, yew betcha <far...@xs4all.nl>
wrote:

>Mr. Noise Guy wrote:


>
>> Als je ergens gekluisterd
>> zit in een piepklein flatje, drie hoog, in Amster of welke dan ook
>> dam, dan vind je alles raar.
>
>Sommige mensen halen tolerantie en onverschilligheid door elkaar.

Waar reageer jij nu weer op ?

Verdwaald in IJsland

unread,
Jan 20, 2009, 7:00:29 AM1/20/09
to
Op Tue, 20 Jan 2009 12:50:31 +0100 kwam uit het klavier van el misti

onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht:

> On Tue, 20 Jan 2009 12:35:56 +0100, yew betcha <far...@xs4all.nl>

Op mensen die in zijn ogen Buitengewoon Slecht zijn omdat hij meent dat
iedereen die niet voor keiharde repressie is van alles wat vies & voos
is automatisch onverschillig is.

Maar het feit dat een moeder van een puber wegens een incidentje 11
maanden de bak in verdwijnt doet hem weer niets, dat wel.

theo1610

unread,
Jan 20, 2009, 7:03:31 AM1/20/09
to

En terecht, aldus yew betcha en nog een handvol sadistische idioten.

>> Heb je nog andere argumenten misschien?
>
>Waren het argumenten?

--

theo1610

unread,
Jan 20, 2009, 7:08:45 AM1/20/09
to
On 20 Jan 2009 12:00:29 GMT, Verdwaald in IJsland
<lostin...@nholtzPUNTddsPUNTnl.invalid> wrote:

>Op Tue, 20 Jan 2009 12:50:31 +0100 kwam uit het klavier van el misti
>onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht:
>
>> On Tue, 20 Jan 2009 12:35:56 +0100, yew betcha <far...@xs4all.nl>
>> wrote:
>>
>>>Mr. Noise Guy wrote:
>>>
>>>> Als je ergens gekluisterd
>>>> zit in een piepklein flatje, drie hoog, in Amster of welke dan ook
>>>> dam, dan vind je alles raar.
>>>
>>>Sommige mensen halen tolerantie en onverschilligheid door elkaar.
>>
>> Waar reageer jij nu weer op ?
>
>Op mensen die in zijn ogen Buitengewoon Slecht zijn omdat hij meent dat
>iedereen die niet voor keiharde repressie is van alles wat vies & voos
>is automatisch onverschillig is.
>
>Maar het feit dat een moeder van een puber wegens een incidentje 11
>maanden de bak in verdwijnt doet hem weer niets, dat wel.

Hij vindt/vond het ook een goed idee om zowat alle Irakezen uit te
roeien omdat Sadam een paar duizend Koerden had vergast.
Zal wel humaan denken op een voor mij te hoog nivo zijn.... :-((

el misti

unread,
Jan 20, 2009, 7:20:32 AM1/20/09
to
On 20 Jan 2009 12:00:29 GMT, Verdwaald in IJsland
<lostin...@nholtzPUNTddsPUNTnl.invalid> wrote:

>Op Tue, 20 Jan 2009 12:50:31 +0100 kwam uit het klavier van el misti
>onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht:
>
>> On Tue, 20 Jan 2009 12:35:56 +0100, yew betcha <far...@xs4all.nl>
>> wrote:
>>
>>>Mr. Noise Guy wrote:
>>>
>>>> Als je ergens gekluisterd
>>>> zit in een piepklein flatje, drie hoog, in Amster of welke dan ook
>>>> dam, dan vind je alles raar.
>>>
>>>Sommige mensen halen tolerantie en onverschilligheid door elkaar.
>>
>> Waar reageer jij nu weer op ?
>
>Op mensen die in zijn ogen Buitengewoon Slecht zijn omdat hij meent dat
>iedereen die niet voor keiharde repressie is van alles wat vies & voos
>is automatisch onverschillig is.
>
>Maar het feit dat een moeder van een puber wegens een incidentje 11
>maanden de bak in verdwijnt doet hem weer niets, dat wel.

Maar, maar... Noiseguy presenteert zich toch als de tolerante
Amerikaan, die niet zo bekrompen is als Wij Nederlanders die in
Piepkleine Flatjes Drie Hoog in Amsterdam wonen ?

Dus eigenlijk vindt yew Noiseguy maar onverschillig, of wat ?

Dat ben ik dan niet met yew eens, denk ik, maar yew kent Noiseguy
natuurlijk beter, yew is wel 78 keer in America geweest.

Michael de Visser

unread,
Jan 20, 2009, 7:52:24 AM1/20/09
to

"yew betcha" <far...@xs4all.nl> wrote in message
news:4975b720$0$197$e4fe...@news.xs4all.nl...

En daarbij is het natuurlijk ook veel cooler om tolerant te zijn. Cool en
veilig. Dan kan een ander je in elk geval later nooit voor fascist uitmaken.

Michael de Visser

unread,
Jan 20, 2009, 7:58:13 AM1/20/09
to

"Gerard B." <g.vd...@hotmail.invalid> wrote in message
news:gl35m7$1sji$1...@nl-news.euro.net...

> Getikt ben je uiteraard niet als je het afkeurt. Getikt ben je ook niet
> als je 't bijv. normaal vindt dat een jongen, ter lering, oefent op een
> rijpere vrouw.

Je moet er maar trek in hebben om met een naakt, drie keer zo oud wijf als
jezelf bent, onder de douche te staan.


yew betcha

unread,
Jan 20, 2009, 8:04:56 AM1/20/09
to
Michael de Visser wrote:

> En daarbij is het natuurlijk ook veel cooler om tolerant te zijn. Cool en
> veilig. Dan kan een ander je in elk geval later nooit voor fascist uitmaken.

Het is heel erg cool om tolerant te zijn. Totdat je doorhebt wie je
nieuwe vrienden zijn.

Zoals ik al vele malen heb uitgelegd aan de hardleerse
Helpdeskmedewerker: degenen die de Vrijheid van Meningsuiting het
hardste nodig hebben zijn echt niet de verspreiders van kinderporno, de
haatzaaiers of de Holocaustontkenners.

yew betcha

unread,
Jan 20, 2009, 8:06:03 AM1/20/09
to
theo1610 wrote:

> Hij vindt/vond het ook een goed idee om zowat alle Irakezen uit te
> roeien omdat Sadam een paar duizend Koerden had vergast.
> Zal wel humaan denken op een voor mij te hoog nivo zijn.... :-((

Zowaar, een beetje zelfkennis in het door drugs aangetaste brein van
onze dag-tullefisie expert.

el misti

unread,
Jan 20, 2009, 8:11:22 AM1/20/09
to

Ik kan me voorstellen dat er een maatschappelijke drang is om sex
tussen een volwassen vrouw en een puberjongen te bestraffen, maar om
daar 11 maanden cel voor te geven is belachelijk.

Blijkbaar zijn sommigen niet in staat om een middenweg te zien tussen
alles toestaan en extreem bestraffen.

Dat is natuurlijk ook het gemakkelijkste, redelijkheid is het
moeilijkst, daar is nuancering voor nodig. Gewoon keihard straffen,
dan leren ze het wel af, de boefjes.

Je kunt zo'n vrouw ook 1000 dollar boete geven, dan weet ze dat het
goedkoper is om de volgende keer een gigolo van een paar jaartjes
ouder in te huren.

Gerard B.

unread,
Jan 20, 2009, 8:16:17 AM1/20/09
to
"Michael de Visser" <a@b.c> wrote:

> En daarbij is het natuurlijk ook veel cooler om tolerant te zijn. Cool
> en veilig. Dan kan een ander je in elk geval later nooit voor
> fascist uitmaken.

Precies! Zo heeft Jan Peter Balkenende angst voor 'losbol!', Alexander
Pechtold vreest 'fundamentalist!', Marianne Thieme 'dierenbeul!' en
Mark Rutte 'socialist!'. Jan Marijnissen was daarentegen altijd bang
voor 'liberaal!'. En dat Geert Wilders handelt uit angst voor
'islamvriend!' hoeft geen betoog.

Rationalist!


Verdwaald in IJsland

unread,
Jan 20, 2009, 8:16:54 AM1/20/09
to
Op Tue, 20 Jan 2009 14:04:56 +0100 kwam uit het klavier van yew betcha

onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht:

> Michael de Visser wrote:


>
>> En daarbij is het natuurlijk ook veel cooler om tolerant te zijn. Cool en
>> veilig. Dan kan een ander je in elk geval later nooit voor fascist uitmaken.
>
> Het is heel erg cool om tolerant te zijn. Totdat je doorhebt wie je
> nieuwe vrienden zijn.

Intolerant zijn is tegenwoordig veel hipper. Vandaar dat onze vriend de
KodeCloppert voor elk probleem automatisch de meest repressieve
oplossing kiest. Hoe vaker de staat optreedt, hoe beter. Helaas voor hem
treft die repressie ook sommigen die van de KodeCloppert wel mogen
praten maar waarvan de meerderheid kennelijk vindt dat het "haatzaaien"
betreft.

> Zoals ik al vele malen heb uitgelegd aan de hardleerse
> Helpdeskmedewerker: degenen die de Vrijheid van Meningsuiting het
> hardste nodig hebben zijn echt niet de verspreiders van kinderporno, de
> haatzaaiers of de Holocaustontkenners.

Ik vind toch echt dat "haatzaaiers" als Wilders, Nekschot en nog wat
recente slachtoffers van overheidsrepressie die vrijheid van
meningsuiting hard nodig hebben.

Verder heb ik nimmer voor de vrijheid om kinderporno (een misdrijf
waarbij concrete slachtoffers zijn aan te wijzen) te verspreiden. Maar
dat noemt de KodeCloppert wel even om aan te tonen hoe verschrikkelijk
slecht ik wel niet ben omdat ik het *keihard aanpakken* van alles wat
vies & voos is een minder goed idee vind.

Gerard B.

unread,
Jan 20, 2009, 8:23:41 AM1/20/09
to
"Michael de Visser" <a@b.c> wrote:
> "Gerard B." <g.vd...@hotmail.invalid> wrote:

>> Getikt ben je uiteraard niet als je het afkeurt. Getikt ben je ook niet
>> als je 't bijv. normaal vindt dat een jongen, ter lering, oefent op een
>> rijpere vrouw.

> Je moet er maar trek in hebben om met een naakt, drie keer zo oud
> wijf als jezelf bent, onder de douche te staan.

Ik heb van vreemder dingen gehoord - en ook meegemaakt. (En zeden en
gewoonten zijn niet overal gelijk.) Maar getikt hoef je er natuurlijk niet
voor te zijn. Genoeg jongens zullen ook niet te kieskeurig zijn. Die moeder
zag er trouwens niet zo kwaad uit:
http://media.philly.com/images/20090116_inq_smom16-b.JPG


el misti

unread,
Jan 20, 2009, 9:03:47 AM1/20/09
to
On Tue, 20 Jan 2009 14:04:56 +0100, yew betcha <far...@xs4all.nl>
wrote:

>Michael de Visser wrote:


>
>> En daarbij is het natuurlijk ook veel cooler om tolerant te zijn. Cool en
>> veilig. Dan kan een ander je in elk geval later nooit voor fascist uitmaken.
>
>Het is heel erg cool om tolerant te zijn. Totdat je doorhebt wie je
>nieuwe vrienden zijn.

Bij jou zijn dat de laatste tijd types als Manok, René Peters en
Goodcowboy. Kortom: scheldende antisemieten en geweldsverheerlijkers.

Kees Van Singeren

unread,
Jan 20, 2009, 2:58:10 AM1/20/09
to

"Mr. Noise Guy" <mrnoiseg...@yahoo.com> schreef in bericht
news:056ac2ea-96dc-4782...@t26g2000prh.googlegroups.com...

On Jan 19, 9:40 pm, "Kees Van Singeren" <keesvansinge...@yahoo.com>
wrote:
> "Mr. Noise Guy" <mrnoiseguy04-n...@yahoo.com> schreef in bericht
> news:b39e4a36-c9ea-4789-b509-
>
> >Het komt wel weer goed Gerard B. En ja, het is een pracht land.
>
> er wonen aleen van die rare mensen!

In bekrompen Nederland vindt iedere burger anderen raar. 1 van de


redenen dat ik daar 52 jaar geleden ben vertrokken.

-Mr. Noise Guy
Orangevale, California, U.S.A.

Mensen in de usa vinden ieder ander bekrompen.


It is loading more messages.
0 new messages