Hahaha GEFOPT! Asielschip Velsen BLIJFT

Hein het varken van apeldoorn

FRANK DALES D 66 IS EEN LUL DE BEHANGER

Waarom nog voor rood wachten op uw snorfiets? Waarom meewerken aan een
blaastest? Waarom voor de rechtbank verschijnen? Waarom nog belasting
betalen? Of de kliko met de klep aan de weg zetten? Waarom nog afrekenen
bij een benzinestation of supermarkt? Waarom überhaupt nog stemmen
iedere vier jaar? Of remmen voor dieren? Omdat u natuurlijk géén tuigh
van de richel bent, in tegenstelling tot het doodzieke ambtenarenpus van
de Gemeente Velsen olv van Frank Dales (D66).

https://image.gscdn.nl/image/fff2f5e407_1velsenschip.jpg?w=600&s=54dc724e519c0e648980ce6b7ea76269

--
Het verleden is het deeg dat gekneed wordt voor het brood dat vandaag op
tafel komt.

R.Phillips

Op vrijdag 24 maart 2023 om 11:44:25 UTC+1 schreef Hein het varken van apeldoorn:
> FRANK DALES D 66 IS EEN LUL DE BEHANGER
>
> Waarom nog voor rood wachten op uw snorfiets?

https://www.nd.nl/varia/varia/1168400/fvder-van-meijeren-alsnog-voor-rechter-om-snorren-door-rood
Omdat hij natuurlijk tuigh van de richel is volgens Geenstijl
https://www.geenstijl.nl/tag/asielschip
Gelijke monniken gelijke kappen.
,
Waarom meewerken aan een
> blaastest? Waarom voor de rechtbank verschijnen? Waarom nog belasting
> betalen? Of de kliko met de klep aan de weg zetten?

En de kerstbonus die ze elk jaar krijgen? Ook maar stoppen?

Waarom nog afrekenen
> bij een benzinestation of supermarkt?

Kansloos

Waarom überhaupt nog stemmen
> iedere vier jaar?

Om luchtvervuiling tegen te gaan veroorzaakt door social media.
https://www.bnr.nl/nieuws/politiek/10507727/social-media-hollen-politici-uit-moties-zijn-een-scheet-die-in-ieder-debat-worden-gelaten

Of remmen voor dieren?
Doe ik nooit. Waarom zou je het achterop komende verkeer
in gevaar brengen? Tenzij het een paard of een eland is. Dat win ik niet!

> [...]
> van de richel bent, in tegenstelling tot het doodzieke ambtenarenpus van
> de Gemeente Velsen olv van Frank Dales (D66).

Natuurlijk heeft GS geen oplossing. Haal de machete of parang maar
en zet een paar van die koppen op sterk water. Ze merken er niks van.