den haag moet kiezen voor nederland en de nederlanders

Hein trotse boomer

De Tweede Kamer is in meerderheid voor een rem op migratie, maar alleen
de PVV is concreet: 0. Het is opvallend dat het Nederlandse Parlement
zo’n moeite heeft om te kiezen voor de belangen van Nederlanders.

In de Tweede Kamer wordt veel gepraat. Tenminste: als de Minister niet
plotseling weg moet om naar een voetbalwedstrijd te gaan. Ellenlange
sessies die vaak niet over de belangen van Nederlandse burgers gaan. De
Nederlandse burger heeft belang bij een eerlijk economisch speelveld,
een goede infrastructuur met goede vervoersmogelijkheden, een
gegarandeerde veiligheid door politie en leger, goede gezondheidszorg en
scholing. Maar de Kamer praat bij voorkeur over Oekraïne en Rusland of
over de nood van mensen die aan de andere kant van de wereld wonen.

Ineens is er teveel ozon en moeten we allemaal een andere koelkast
kopen. Nu weer is er teveel koolstofdioxide en stikstofdioxide en mogen
we geld uitgeven aan zaken die we anders niet aan die zaken zouden
besteden. Waarom willen die mensen in Den Haag dat ik mijn geld uitgeef
aan zaken die zij opdragen? Waarom geeft men in Den Haag ons geld uit
aan een Publieke Omroep of aan Niet Gouvernementele Organisaties (NGO’s)?

Precies: omdat de burgers daar hun geld nooit aan zouden besteden. Maar
in al die gesubsidieerde clubs zit wel de achterban van politieke
partijen, die met belastinggeld zoet worden gehouden. Een directeur van
Vluchtelingenwerk in een gemeente ergens achteraf, komt jaarlijk met
zo’n 70 tot 80 duizend euro thuis voor drie dagen ‘werk’ in de week. En
dat ‘werk’ bestaat er dan ook nog uit om de vluchteling aan te wijzen
welke potten het gemakkelijkst zijn leeg te halen, zodat de autochtone
Nederlander achter het net vist.

De PVV heeft wel gelijk: het aantal inreizigers die een beroep wil doen
op de sociale voorzieningen kan en moet naar nul. Niemand er meer bij en
eerst orde op zaken stellen. Maar de partij mag ook een eind maken aan
de ongebreidelde subsidiecultuur, waar het verzet tegen partijen als PVV
en FvD wordt geinitieerd en van reclame wordt voorzien.

Den Haag moet weer kiezen voor Nederland en de Nederlanders.
--
“De rijkaard leeft zelfzuchtig voort
Tot ‘t merg wordt d‘arme uitgezogen”

het varken van Breslau

On 29.11.22 17:30, Hein trotse boomer wrote:
> De Tweede Kamer is in meerderheid voor een rem op migratie, maar alleen
> de PVV is concreet: 0. Het is opvallend dat het Nederlandse Parlement
> zo’n moeite heeft om te kiezen voor de belangen van Nederlanders.

Het is in het belang van de Nederlanders dat de economie blijft draaien.
Dat kan niet zonder immigranten van buiten de EU te importeren.

Hein trotse boomer

Op 29-11-2022 om 17:43 schreef het varken van Breslau:
laat u niets wijsmaken varken.het zijn er gewoon teveel en komt nog
bij dat het gros te dom is om te poepen en erg gauw dodelijk vermoeid is

nostradamus

"het varken van Breslau" <ha...@seldon.net> schreef in bericht
ja, maar niet zoals het nu gaat met al die uitvreters hier naar toe halen

Het varken van breslau

Het zijn de werkgevers die ze hierheen halen. Als het ze niets zou
opbrengen zouden ze dat niet doen.

Hein trotse boomer

Op 29-11-2022 om 18:44 schreef Het varken van breslau:
je hebt werkgevers en "werkgevers"varken. de ene handelt min of meer op
legale wijze terwijl de andere alleen maar handelt uit winstbejag maar
beide maken op grote schaal misbruik van de goedkope arbeidskrachten. er
is hun alles aan gelegen om de ene arbeider uit te spelen tegen de
andere om om deze wijze de verdeel en heers taktiek voort te kunnen zetten

Number51

Op 29-11-2022 om 19:26 schreef Hein trotse boomer:
Ook dat is marktwerking.

Hein trotse boomer

Op 29-11-2022 om 19:48 schreef Number51:
if you say so. hein gaat nu wales tegen engeland kijken

R.Phillips

Op dinsdag 29 november 2022 om 17:51:51 UTC+1 schreef nostradamus:
Moeten ze ook niet doen. Ze zouden werknemers via plaatselijke [buitenlandse]
detacheringsbedrijven hier moeten inhuren per contract van een jaar of twee.
Nieuw contract in eigen land ophalen is voorwaarde.

Cees Camphuis

Op 29-11-2022 om 18:44 schreef Het varken van breslau:
Werkgevers die asielzoekers uit bijv Eritrea zwanger en al hier na toe
halen?
Waarom dan?
Laat je nakijken Hari, dwaas!

Hein trotse boomer

Op 29-11-2022 om 20:48 schreef Cees Camphuis:
u gaat selectief te werk om goedkoop te kunnen scoren

Cees Camphuis

Op 29-11-2022 om 20:52 schreef Hein trotse boomer:
Wat klopt er niet aan mijn stelling Hein?
Hari, linxerd immers, wil onbeperkte immigratie om de blanke arbeiders-
en middenklasse te verdrijven om zo Poetin in de kaart te spelen.
Wat begrijp je daar niet aan?

Hein trotse boomer

Op 29-11-2022 om 20:56 schreef Cees Camphuis:
diepe zucht gevolgd door:

a) het is geen stelling maar ongefundeerd gekwaak

b) het anno 29.11.2022 nog durven te hebben over blanke arbeiders is een
gotspe want er zijn in de huidige constellatie allang geen arbeiders meer.

c)het te pas en te onpas poetin er bij te slepen is ook geen blijk van
overmatige intelligentie

Cees Camphuis

Op 29-11-2022 om 21:07 schreef Hein trotse boomer:
Vertel Hein:

Waarom zouden werkgevers die asielzoekers uit bijv Eritrea zwanger en al
hier na toe halen?

Hein trotse boomer

Op 29-11-2022 om 21:08 schreef Cees Camphuis:
u bent een waardige representant voor de uitermate domme posters in deze
groep. de makke in dit land is dat elke boerenlul maar kindjes kan
maken, de gevolgen waarvan wij reeds tientallen jaren moeten
ervaren.verder hebben wij te maken met gristen honden als voordewind en
meloenslikker segers die klaarkomen bij het idee dat de hele wereld hier
welkom is. tot slot: de werkgevers halen geen al dan niet zwangeren
asielzoekers op.

Cees Camphuis

Op 29-11-2022 om 21:19 schreef Hein trotse boomer:
Mooi Hein, ik dacht al dat je volledig in de aars van Hari was verdwenen.

Hein trotse boomer

Op 29-11-2022 om 21:25 schreef Cees Camphuis:
hein zou u willen adviseren en raadt het uzelfs aan om denken aan de
paarden over te lsten

Cees Camphuis

Op 29-11-2022 om 21:27 schreef Hein trotse boomer:
Hoezo?

Hein trotse boomer

Op 29-11-2022 om 21:30 schreef Cees Camphuis:
probeer eens na te denken

Cees Camphuis

Op 29-11-2022 om 21:34 schreef Hein trotse boomer:
Dat moest ik toch aan een paard overlaten, dombo?

Hein trotse boomer

Op 29-11-2022 om 21:39 schreef Cees Camphuis:
u maakt progressie

Frans Balkon

Op 29-11-2022 om 17:43 schreef het varken van Breslau:
Als de import van immigranten werkgevers geld oplevert dan is dat een
economische belang?

het varken van Breslau

Het aantal geboorten in Nederland en Europa is nu eenmaal niet genoeg om
de bevolking op peil te houden. Dat feit kun je de werkgevers niet
aanwrijven.

het varken van Breslau

Cees is nu eenmaal niet zo slim.

het varken van Breslau

Deden ze dat maar. Maar ze zitten klem tussen hypotheek en de afbetaling
op hun auto en dan is een tweede of derde kind vaak niet meer zo
aantrekkelijk.

het varken van Breslau

Is dat een strikvraag?

Omnibus

Op 29/11/2022 om 20:52 schreef Hein trotse boomer:
Werkgevers komen hier helemaal niet aan te pas, hari dwaalt in dat
opzicht. Ik zal dit zo in een volgende bericht nog wel even nader
toelichten.

--
Busje komt zo, busje komt zo

Omnibus

Op 29/11/2022 om 21:08 schreef Cees Camphuis:
Dat doen ze helemaal niet. Zoals gezegd kom ik daar zo nog op terug.

Omnibus

> Het is in het belang van de Nederlanders dat de economie blijft draaien.
> Dat kan niet zonder immigranten van buiten de EU te importeren.

De smerigste en grootste leugen uit de linkse propagandamachine.
Waar jij alles van weet. Als het toevallig in jouw persoonlijke
kraampje past, zie je dat wel even gemakkelijk door de vingers.

Omnibus

Op 29/11/2022 om 17:46 schreef Hein trotse boomer:

>   laat u niets wijsmaken varken.het zijn er gewoon teveel en komt nog
> bij dat het gros te dom is om te poepen en erg gauw dodelijk vermoeid is

Dat weet varken donders goed, maar dat past niet in zijn opdracht.
Varken heeft hier als missie te infiltreren met linkse propaganda.
Hij laat zich niks wijsmaken en zijn geslijm met jou heeft slechts
een doel en dat is je voor zijn karretje spannen. Trap er niet in.

Omnibus

> Het zijn de werkgevers die ze hierheen halen.
> Als het ze niets zou opbrengen zouden ze dat niet doen.

Leugen. Het hek is van de dam doordat de grens voor uitvreters
wagenwijd open staan. Wat hierheen komt, wordt verlokt door de
politiek hier, welke met gouden en gratis regelingen, waar een
enorme aantrekkingskracht van uitgaat hier een eldorado schept
oftewel het gratis geld en een eeuwig goudgerand bestaan biedt
dat een mateloze aantrekkingskracht heeft op uitvreters van de
hele wereld. Werkgevers? Klets toch niet, die zitten daar niet
op te wachten en hebben aan uitvreters dus ook helemaal niets.

Frans Balkon

Op 29-11-2022 om 22:39 schreef het varken van Breslau:
Waarom moet de bevolking op een bepaald peil worden gehouden?
En wat voor rampen gebeuren er als er minder Nederlanders/Europeanen
geboren worden?
En een vraag aan allen; Wie heeft er gevraagd om überhaupt geboren te
worden?
Nog een stap verder: welke ouders en vooral de vrouwen willen dat hun
kind(eren) geboren wordt als ze midden in een hongersnood zitten of een
oorlog of beide en op de vlucht zullen moeten omdat hun eigen leven in
gevaar is?
Het overkomt ze gewoon? Ze kunnen er niets aan doen? Of kun je
makkelijker vluchten als je meer kinderen hebt?
We zijn net de 8 miljard gepasseerd, gaat het beter worden als er straks
16 miljard mensen zijn? En zijn de werkgevers dan eindelijk tevreden?

Frans Balkon

Op 29-11-2022 om 22:46 schreef het varken van Breslau:
Nee, het is een retorische vraag. Het belang van werkgevers is niet a
priori een economisch belang.

nostradamus

"het varken van Breslau" <ha...@seldon.net> schreef in bericht
de bevolking moet sowieso overal afnemen, alleen zo kan het klimaat nog
gered worden

nostradamus

"het varken van Breslau" <ha...@seldon.net> schreef in bericht
precies, en dat is het gevolg van het onbelemmerd hier naar toe halen van
uitvreters

nostradamus

"R.Phillips" <ruu...@gmail.com> schreef in bericht

> [...]
> twee.
> Nieuw contract in eigen land ophalen is voorwaarde.

welke opgeleiden willen hier nog naar toe komen, als er geen woningen zijn,
belastingen verhoogd worden en de eu steeds meer in oorlogen wordt
betrokken?

R.Phillips

Op dinsdag 29 november 2022 om 22:40:10 UTC+1 schreef het varken van Breslau:
Je zit wel erg in je maag met mensen voor dom te verslijten.
Probeer eens op het niveau te posten met een vermoeden dat
je antwoord niet over de hoofden heen gaat.

R.Phillips

Op woensdag 30 november 2022 om 05:33:30 UTC+1 schreef nostradamus:
Natuurlijk hebben dergelijke detacheringsbedrijven hier ook voorzieningen.
Ga maar eens kijken in Amstelveen waar er een volledige Japanse wijk
is en er een groot contingent mensen uit India woont. Allemaal expats die
hier in de regeling vallen. Zoiets kan ook worden opgezet voor
mensen uit minder rijke landen met verruimen van de expat regeling.
Zeg maar dat het aantrekkelijk voor ze wordt om terug te keren.

R.

R.Phillips

Op woensdag 30 november 2022 om 10:12:32 UTC+1 schreef R.Phillips:
Mijn kleinkinderen wonen in A'veen en spreken een leuk
mondje Japans omdat Japanse kinderen ook op Nederlandse
scholen zitten en er ook gesport wordt.

Omnibus

Op 30/11/2022 om 10:12 schreef R.Phillips:
Expats zijn geen probleem, uitvreters wel.

R.Phillips

Op woensdag 30 november 2022 om 11:01:26 UTC+1 schreef Omnibus:
Werkgevers zouden het ook moeten weten.

het varken van Breslau

je bedoelt dat het de schuld van de immigranten is dat de Nederlanders
een te hoge hypotheek en een lening voor een te dure auto hebben
afgesloten? Dat moet je me even uitleggen.

het varken van Breslau

Ik wacht met spanning af...

Omnibus

Op 30/11/2022 om 20:25 schreef het varken van Breslau:
Wat ben jij toch een ongelofelijk vals secreet.

het varken van Breslau

Don't shoot the messenger. He shoots back.

R.Phillips

Op woensdag 30 november 2022 om 20:25:58 UTC+1 schreef het varken van Breslau:
Immigranten kopen ook huizen. Brengt schaarste en strengere hypotheek
vereisten mee. Immigranten kopen ook auto's en dat brengt schaarste mee
en duurdere auto's. Een kind kost een ton tot haar/zijn 18e levensjaar. Minder
kinderen brengen hogere arbeidskosten mee in de toekomst dus ook
meer immigranten.

Klopt dit model?

nostradamus

"R.Phillips" <ruu...@gmail.com> schreef in bericht
wat geeft jou het idee dat gelukzoekers geld meebrengen?

R.Phillips

Op dinsdag 29 november 2022 om 22:40:10 UTC+1 schreef het varken van Breslau:
Illusies zonder argument. Zo'n mevrouw kan een intracorporate trensferee zijn
en anders een kennis migrant of heeft een Europese blauwe kaart en misschien
is ze een onderzoeker volgens richtlijn EU 2016/801. Anders is ze een expat
die onderwijs geeft aan Eritreese kinderen.Is een expat gewoon een gastarbeider?
Gaat het om meer geld?