Enorme zwendel met medicijnen ivm Coranavirus: The HIDDEN Story of Ivermectin! More Powerful Than You Realize!

Bert(AWRvB)

https://rumble.com/vno73b-the-hidden-story-of-ivermectin-more-powerful-than-you-realize.html

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

Agnostos Theos

On 06-12-2021 00:14, Bert(AWRvB) wrote:
> Enorme zwendel met medicijnen ivm Coranavirus: The HIDDEN Story of
> Ivermectin! More Powerful Than You Realize!

Ja, het helpt heel goed bij het ontwormen van paarden! In vitro helpt
het ook tegen COVID-19 maar dat geldt ook voor bv. bleek! Ook helpt vuur
tegen COVID-19, in vitro natuurlijk.

--
Look before you leap.
-- Samuel Butler

O.U. de Man

Op 06/12/2021 om 11:36 schreef Agnostos Theos:

> Ja, het helpt heel goed bij het ontwormen van paarden! In vitro helpt
> het ook tegen COVID-19 maar dat geldt ook voor bv. bleek! Ook helpt vuur
> tegen COVID-19, in vitro natuurlijk.

Er zijn goden, die weten dingen. Daar kan die zilver zwetende Eli nog
wat van leren.

Het varken van Breslau

On 06-12-2021 11:36, Agnostos Theos wrote:

> Ja, het helpt heel goed bij het ontwormen van paarden! In vitro helpt
> het ook tegen COVID-19 maar dat geldt ook voor bv. bleek! Ook helpt vuur
> tegen COVID-19, in vitro natuurlijk.

Maar de vitrus kan er wel door knappen!

--
"Wie sterft met het meeste geld op z'n bankrekening heeft gewonnen"

Edmund

Jouw loze kreten worden met de dag zotter.
Ik las eens dat je irrationelen beter niet met logica of feiten moet
confronteren omdat jullie daar alleen maar aggressiever van worden, ik
heb alleen niet gelezen hoe je wel tot jullie kan doordringen.
Toegegeven Malek Ramadan met z'n spinleger
heeft daar een betere kijk op dan ik.

Edmund

--
“The further a society drift from the truth,
the more it will hate those who speak it”

George Orwell

Edmund

On 12/6/21 11:36 AM, Agnostos Theos wrote:

> Ja, het helpt heel goed bij het ontwormen van paarden! In vitro helpt
> het ook tegen COVID-19 maar dat geldt ook voor bv. bleek! Ook helpt vuur
> tegen COVID-19, in vitro natuurlijk.

Bron?

R.Phillips

https://www.deklompdierenartsen.nl/paarden/patientenzorg/ontworming

Agnostos Theos

On 06-12-2021 13:50, Edmund wrote:

> Bron?
>
> Edmund

Geen bron nodig! Je kan het zo zelf proefondervindelijk vaststellen.

(A) laat jezelf besmetten met covid19;

(B) hoest flink en herhaald in drie petrischaaltjes;

(C) doe niets met een van de schaaltjes;

(D) giet in een van de andere ene schaaltjes flink wat bleek;

(E) zet een flinke vlam op het overgebleven schaaltje (pas daarbij op
dat het niet breekt - met dank aan Het varken van Breslau voor deze tip);

(F) laat drie verschillende, nog niet met covid19 besmette en
ongevaccineerde familieleden, uitgebreid en herhaald snuiven aan elk een
verschillend schaaltje (doe hen daarbij wel blinddoek om, want anders
verstoor je het experiment met voorkennis);

(G) wacht 7 dagen en controleer de familieleden op symptomen.

In stap (F) wordt gewezen op het blind uitvoeren maar beter nog is om
het dubbelblind te doen. Dan moet je dus zelf tijdens alle stappen een
blinddoek om doen maar gedurende het hele experiment toch bijhouden welk
schaaltje welk is. Dit is echter af te raden want het kan al snel een
ontzettende puinhoop worden met die bleek en dat vuur, etc.

--
To err is human, to repent, divine, to persist, devilish.
-- Benjamin Franklin

Number51

Op 6-12-2021 om 15:49 schreef Agnostos Theos:
🙂🙂

Het varken van Breslau

Grinnik

--
"Wie het kleine niet eert heeft groot gelijk"

R.Phillips

Op maandag 6 december 2021 om 15:49:03 UTC+1 schreef Agnostos Theos:
Laat even weten Ed wat ik voor je kan betekenen.
Onderzoeksprotocollen vereisen een aanzienlijke administratief
juridische borging met verzekering en raad aan zoiets bij
minstens 120 mensen uit te laten voeren voor een eenvoudige
proof of concept .

[LOL]

Edmund

On 12/6/21 3:49 PM, Agnostos Theos wrote:

> Geen bron nodig!

Oh, je zuigt het uit je duim, wat een verrassing zeg.

Bert(AWRvB)

Op 6-12-2021 om 11:36 schreef Agnostos Theos:

> Ja, het helpt heel goed bij het ontwormen van paarden! In vitro helpt
> het ook tegen COVID-19 maar dat geldt ook voor bv. bleek! Ook helpt vuur
> tegen COVID-19, in vitro natuurlijk.

Remdesivir is bijna hetzelfde als Ivermectine maar bij Remdesivir
zitten speciale verbindingen zodat Remdesivir beschermd kan worden met
een patent. Gewoon zwendel!

**************************************

Combination therapeutics in COVID: Focus on Ivermectin, doxycycline &
Zinc - YouTube

www.youtube.com

https://www.youtube.com/watch?v=Mt-9RmT07VE&t=13s

YouTube

Dr. John Campbell
(Er zijn een heleboel filmpjes van hem!)

New Pfizer drug and ivermectin

Dr. John Campbell maakt onbruikbare gehakt van Remdesivir!

https://www.youtube.com/watch?v=ufy2AweXRkc&t=881s

R.Phillips

Op maandag 6 december 2021 om 20:55:44 UTC+1 schreef Bert(AWRvB):

> Remdesivir is bijna hetzelfde als Ivermectine maar bij Remdesivir
> zitten speciale verbindingen zodat Remdesivir beschermd kan worden met
> een patent. Gewoon zwendel!

Laat even weten waarom Ivermectine zoveel meer heterocyclisch
is dan Remdesivir? En wat is het verband bij het ontstaan van
kanker/leukemie?

R.Phillips

> Remdesivir is bijna hetzelfde als Ivermectine maar bij Remdesivir
> zitten speciale verbindingen zodat Remdesivir beschermd kan worden met
> een patent. Gewoon zwendel!

https://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/compound/Remdesivir#section=2D-Structure
https://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/compound/ivermectin#section=2D-Structure

Waarom heeft Ivermectine zoveel meer cyclische verbindingen?

Agnostos Theos

On 06-12-2021 17:44, Edmund wrote:

> Oh, je zuigt het uit je duim, wat een verrassing zeg.

Nou, nee. Alleen een totale nitwit kan niet zelf bedenken dat bleek of
vuur prima helpen tegen covid19 maar dat dit in de praktijk alleen in
vitro bruikbaar is.

> Edmund

Dat zeg id.

--
<Knghtbrd> Feanor - license issues are important. If we don't watch our
arses now, someone's gonna come up and bite us later...

Edmund

On 12/7/21 10:23 AM, Agnostos Theos wrote:

> Nou, nee. Alleen een totale nitwit kan niet zelf bedenken dat bleek of
> vuur prima helpen tegen covid19 maar dat dit in de praktijk alleen in
> vitro bruikbaar is.

Nou nee zeg je, das wartaal aangezien je er onmiddelijk achteraan zegt
dat je het zelf niet geprobeert hebt.
Ero je zuigt het wel uit je duim.
Over je paarden ontwormen zie ik al helmaal niks.
Ik dacht ik laat 'm zichzelf even muurvast lullen...

Alsjebieft, graag gedaan geen dank.

R.Phillips

Op dinsdag 7 december 2021 om 11:06:32 UTC+1 schreef Edmund:
Hortsik!
https://www.deklompdierenartsen.nl/paarden/patientenzorg/ontworming

Agnostos Theos

On 07-12-2021 11:05, Edmund wrote:

> Nou nee zeg je, das wartaal aangezien je er onmiddelijk achteraan zegt
> dat je het zelf niet geprobeert (sic) hebt.

Als ik nou zeg "je huis brandt af als je het in brand steekt" dan roep
jij natuurlijk "wartaal aangezien je dat zelf niet geprobeerd hebt".
Verwacht je nu echt dat ik daar nog op inga?

> Ero (sic) je zuigt het wel uit je duim.

Dus jouw stelling is dat alleen dat wat je zelf geprobeerd hebt niet uit
de duim gezogen is? Misschien moet je eens beginnen met proberen naar
jezelf te luisteren.

> Over je paarden ontwormen zie ik al helmaal niks.
> Ik dacht ik laat 'm zichzelf even muurvast lullen...
>
> Alsjebieft, graag gedaan geen dank.

Helaas, toch niet echt gelukt.

--
It's more than magnificent -- it's mediocre.
-- Sam Goldwyn

Edmund

Wat ik van jou verwacht? nou gewoon dat je zo dom blijft lullen, verder
niks.
Grote bek over ontwormen, invitro petry schaaltje en dan gauw wegduikden
als ik naar je bron vraag.
Kijk ik weet toevallig ALS je daar wel op in zou gaan dat je dan snel
uitkomt om een stuk of 100 studies die klip en klaar de effectiviteit
aantonen. Vandaar dat ik op voorhand wist dat je daar nog nooit naar
gekeken hebt en het zeker hier niet gaat toegeven.

Dus ik dacht ik laat je gewoon even stap voor stap jezelf muurvast
lullen, en voila!

> Dus jouw stelling is dat alleen dat wat je zelf geprobeerd hebt niet uit
> de duim gezogen is? Misschien moet je eens beginnen met proberen naar
> jezelf te luisteren.

Logica is aan jou niet besteedt, JIJ zegt zelf dat je geen bron nodig
hebt, je kan het gewoon zelf even proberen weetjenog?
Jouw eigen woorden, niet de mijne.

> Helaas, toch niet echt gelukt.

Als jij alleen grappig probeerde te doen, nou we hebben gelachen hoor NOT.

Agnostos Theos

> Grote bek over ontwormen, invitro (sic) petry (sic) schaaltje en dan gauw wegduikden
> als ik naar je bron vraag.

Nee, er gebeurt duidelijk niet veel tussen jouw oortjes.

> [...]
> aantonen. Vandaar dat ik op voorhand wist dat je daar nog nooit naar
> gekeken hebt en het zeker hier niet gaat toegeven.

#ROFL De nuances van wat er wel en niet wordt gezegd in
wetenschappelijke studies begrijp jij toch niet joh!

> Dus ik dacht ik laat je gewoon even stap voor stap jezelf muurvast
> lullen, en voila!

> Logica is aan jou niet besteedt (sic), JIJ zegt zelf dat je geen bron nodig
> hebt, je kan  het gewoon zelf even proberen weetjenog (sic)?
> Jouw eigen woorden, niet de mijne.

Nee, je begrijpt het gewoon niet en ik denk niet dat ik het je duidelijk
kan maken. Geeft niet hoor.

> Als jij alleen grappig probeerde te doen, nou we hebben gelachen hoor NOT.

We?

--
"The Puritan through Life's sweet garden goes
To pluck the thorn and cast away the rose."

Edmund

Dat heeft er alweer niets mee te maken dat je geen bron hebt nietwaar.

> #ROFL De nuances van wat er wel en niet wordt gezegd in
> wetenschappelijke studies begrijp jij toch niet joh!

Alweer een loze kreet, geen bron geen studie nada.

> Nee, je begrijpt het gewoon niet en ik denk niet dat ik het je duidelijk
> kan maken. Geeft niet hoor.

Dat denk ik ook niet, en ik weet ook waarom je dat niet kan.

> We?

De snuggere lezers hier.

Het varken van Breslau

Doe geen moeite. Eddie is met afstand de domste op nl.politiek. Dat
geeft op zich niet, maar hij loopt ook de hele dag te schelden.

Op zich fascinerend natuurlijk.

--
"Is democratisch gedrag gedrag dat de democratie in stand houdt of
gedrag dat democraten toejuichen?"