Willem van helvoort had al voor 15 jaar vasr moeten zitten.

Goodcowboy

Feb 17, 2011, 12:44:24 PM2/17/11
In plaats daarvan zit hij lekker thuis zijn taakstrafje af te wachten.
Wat is er met dat beroemde snelrecht gebeurt onder dit door groenlinks
gedoogde kabinet.
Het staat gidverdimme op film.
Een rechter hoeft alleen zijn handtekening te zetten en willem kan de rest
van zijn leven in een cel wegrotten en uden is weer een stukje veiliger.
Faar hebben het om en die rechters natuurlijk geen zin in.
Hun doel is het immers om het nederlandse volk in een poel van
criminaliteit onder te dompelen.
Zij horen immers bij die elite die een totale oorlog voert tegen het
nederlandse volk.
Het slachtffer is ten einde raad maar een website gestart.
http://www.verdachtebedankt.nl/

theo1610

Feb 17, 2011, 1:19:10 PM2/17/11

Dit is overduidelijk een zeer bewuste poging tot doodslag, en dat het
slachtoffer niet dood is is puur geluk.
En die sturen ze na een nachtje zitten doodleuk weer naar huis...?
Werkelijk onvoorstelbaar :-(((

Edmund

Feb 18, 2011, 3:18:58 AM2/18/11

Is het een idee een website maken waar men de NAW van dergelijke OVJ's publiceren,
ik denk dat wanneer het algemeen bekend wordt wat deze OVJ's zoal uitvreten
dit leuke gessprekstof is op avondjes waar zo'n untouchable aanwezig is.
Het kan bijna niet anders dan dat dit een positieve uitwerking heeft op dat
gebeunhaas van ze.

Edmund

Goodcowboy

Feb 18, 2011, 8:48:54 AM2/18/11
Edmund <nom...@hotmail.com> wrote in

Ik denk dat je beter de officieren van justitie en rechters kunt
registreren die wel zuiver op de graat zijn.
Dat scheelt een hoop papier.
Bovendien staan ze in nederland toch boven elke verdenking.
Ik hoef alleen maar de zaak van j. vd sloot in herrinnering te roepen waar
de nederlandse justitie weigerde hen zelfs maar te verhoren hetgeen even
later de dood van nog een meisje tot gevolg had.
100% de schuld van het nederlandse om die dit nooit heeft hoeven uitleggen
aan welk actualiteitenprogramma dan ook.
En dat terwijl hij voor het oog van de wereld al min of meer bekend had.
Justitie lijkt een eigen agenda te hebben in nederland.
Voor familie van vermoorde mensen blijkt het om in dit land steeds weer de
grootste vijand te zijn, of ze nou Vaatstra of Hundt heten. Ze staan in
nederland allemaal in de kou en dat is naar mijn mening geen toeval maar
beleid.
Twitter meisjes, blinde bedelaars en straatschakers worden keihard
aangepakt en moordenaars gaan keer op keer vrijuit.
Wat kan daar toch achter zitten.

Edmund

Feb 18, 2011, 9:02:28 AM2/18/11

Dat weet ik wel maar het voordeel van het publioseren van de hufters
is ze aangesproken worden als ze zich ergens durven te vertonen, nu
weet nooit iemand wat ze uitvreten.

> [...]
> Twitter meisjes, blinde bedelaars en straatschakers worden keihard
> aangepakt en moordenaars gaan keer op keer vrijuit. Wat kan daar toch

Ik heb er wel een idee over en het aan de grote klok hangen is 1 van de zeer
weinige dingen die men er als burger aan kan doen.

Edmund

M a r i o

Feb 18, 2011, 9:06:28 AM2/18/11

De vraag stellen is hem beantwoorden, misschien zit het O.M. en de politie
op intensieve bijscholing nu binnenkort de cavia-shairawetgeving zal worden
ingevoerd?

Maar goeie koeie jongen, waarom los jij niet eens wat moorden voor ze op?

Politie IJsseland nodigt je alvast van harte uit.

http://www.halil-erol.com/

Leef je lekker uit, e.e.a. speelt zich uiteraard af in het 'getinte'
circuit, daar heb ik speciaal op toegezien, je zult nu wel stijf staan van
de andrelon en andere hormonen die je organen teisteren en door je lange en
slimme Nederlandsche lijf gieren, nietwaar?

Mario... (ja, weet wel dat dat adrenaline moet zijn, Kees S., maar dat is nu
eenmaal het lot van de grap(pen) die het bij mij zoals altijd zonder smileys
moeten doen.)

M a r i o

Feb 18, 2011, 9:14:08 AM2/18/11

> [...]
>

> Mario... (ja, weet wel dat dat adrenaline moet zijn, Kees S., maar
> dat is nu eenmaal het lot van de grap(pen) die het bij mij zoals

Ik ben overigens van mening dat het een schande is dat het zover in
Nederland heeft kunnen komen!
Dat bepaalde bevolkingsgroepen hun eigen moorden maar moeten oplossen, in
het kader van: _eigen moord eerst_.

EEN GROTE SCHANDE IS HET!

Mario... dat wilde ik maar even gezegd hebben...

Goodcowboy

Feb 18, 2011, 9:41:08 AM2/18/11
"M a r i o" <ma...@easy.com> wrote in

De moorden die ik net genoemd heb zijn op 1 na al opgelost.
Justitie weigert alleen de daders te arresteren.
Waart het de derde moord betreft heeft de politie alle getuigen onder
druk gezet om geen signalement aan de media te geven en heeft zij het
zelf ook verdomd om een signalement te verspreiden.
Dit heeft tot gevplg gehad dat de dader nog steeds op vrije voeten is.