Waat je wie ik gisteravond tegenkwam?

Leef lach bemin herhaal

Feb 19, 2024, 1:14:27 PMFeb 19
Op Bonaire in Restaurant La Balandra van Harbour village ?
Tafeltje vlakbij ons?

Ronald Plasterk! [ Ja die] Met vrouw en een jonger stel. Beleefd gedag
gezegd zoals het hoort.

Tot zover de groenlinks aspiraties van hem. en de klaagzang over de geleende
auto.

Leef lach bemin herhaal

Feb 19, 2024, 1:16:58 PMFeb 19
Op maandag 19 februari 2024 om 19:14:27 UTC+1 schreef Leef lach bemin herhaal:
Je mag ook weet in plaats van waat invullen>

Number51

Feb 20, 2024, 5:34:41 AMFeb 20
Op 19-2-2024 om 19:14 schreef Leef lach bemin herhaal:
Je had geen tijd om je door hem te laten vertellen wat er echt is mis
gegaan in de formatie?

Omnibus

Feb 20, 2024, 7:22:34 PMFeb 20
Op 20/02/2024 om 11:34 schreef Number51:
Alsof een intellectueel als Plasterk het slag figuren als R
niet ontzettend gauw door heeft. Daar zou hij dus echt niet
zijn ingetuind.
Overigens heb ik wél eens gesproken met Plasterk. Dat was
toen hij nog minister was en hij heeft toen indruk gemaakt
omdat hij wel wat ambtenaren had meegenomen voor het geval
er te veel in details getreden zou worden, maar zijn eigen
kennis bleek meer dan voldoende!
Je maakt Plasterk dus echt niet gek en zo'n warrige blaas-
kaak van het kaliber R doet er beter aan zich dan gedeisd
te houden. Deed R dat trouwens hier ook maar eens een keer.

--
All animals are equal. But some animals are more equal than others.

Number51

Feb 21, 2024, 4:10:16 AMFeb 21
Op 21-2-2024 om 01:22 schreef Omnibus:

> [...]
> omdat hij wel wat ambtenaren had meegenomen voor het geval
> er te veel in details getreden zou worden, maar zijn eigen

Ruut zou er naar eigen zeggen vast wél doorheen geprikt hebben.

> Je maakt Plasterk dus echt niet gek en zo'n warrige blaas-
> kaak van het kaliber R doet er beter aan zich dan gedeisd
> te houden. Deed R dat trouwens hier ook maar eens een keer.

Ach, zo denk ik over jou ook, maar ik koester de vrijheid van meningsuiting.

Leef lach bemin herhaal

Feb 22, 2024, 8:18:47 AMFeb 22
Op dinsdag 20 februari 2024 om 11:34:41 UTC+1 schreef Number51:
Daar ben ik te beleefd voor. Ik ben weer thuis.

Leef lach bemin herhaal

Feb 22, 2024, 8:38:15 AMFeb 22
Op woensdag 21 februari 2024 om 01:22:34 UTC+1 schreef Omnibus:

> Alsof een intellectueel als Plasterk het slag figuren als R
> niet ontzettend gauw door heeft. Daar zou hij dus echt niet
> zijn ingetuind.

We hebben wat leuke dingen om te doen uitgewisseld. En elkaar bij het
voorbijlopen goeie dag gezegd. Misschien vond ik het vervelend voor hem
om over de formatie te beginnen. Hij is er ook voor zijn plezier en gezin.
Mijn vrouw had het kort met hem over zijn en onze zakelijke bezigheden.
Curevac is best interessant..

> [...]
> omdat hij wel wat ambtenaren had meegenomen voor het geval
> er te veel in details getreden zou worden, maar zijn eigen

Je hebt het er niet eens over dat hij een aardige man is.

> Je maakt Plasterk dus echt niet gek en zo'n warrige blaas-
> kaak van het kaliber R doet er beter aan zich dan gedeisd
> te houden. Deed R dat trouwens hier ook maar eens een keer.

Je snapt nog steeds niet hoe lekker je in je eigen shit trapt.