AMA heeft er spijt van ... dat hij in het gevang zit (" Kleuter trachtte moord op moeder te voorkomen ")

jemaint...@denhaag.nl

Kleuter trachtte moord op moeder te voorkomen

Uitgegeven: 17-1-2002 7:49

http://nu.nl/document?n=50748

ASSEN/MEPPEL - Officier van justitie M. Wolters heeft woensdag voor de
rechtbank in Assen zestien jaar cel geëist tegen de 21-jarige K.S., wegens
moord op de 34-jarige Simone Pouwels uit Meppel. De man uit Kosovo heeft zijn
ex-vriendin op 26 juli vorig jaar met acht messteken om het leven gebracht.

Dat gebeurde voor de ogen van haar 5-jarig zoontje Twan. Het jongetje hing
zelfs schreeuwend aan de arm van S. om hem tegen te houden, zo bleek woensdag.
"Ik heb er spijt van dat ik nu in de gevangenis zit, het kind alles gezien
heeft en geen moeder meer heeft", klonk S. woensdag berouwvol.

Het drama gebeurde vlakbij de woning van Simone, die als beveiligingsbeambte
werkte in het opvangcentrum in Hoogeveen. S., die op 16-jarige leeftijd Kosovo
ontvluchtte, verbleef daar nadat hij zich met valse papieren als alleenstaande
minderjarige asielzoeker (AMA) had aangemeld.

In afwachting van een verblijfsvergunning kreeg hij een relatie met zijn latere
slachtoffer. Hij ging bij haar wonen. De relatie liep echter stuk, waarna S.
volgens de officier van justitie het plan opvatte de vrouw te doden.

Uit psychiatrische rapporten blijkt dat de man tijdens zijn daad volledig
toerekeningsvatbaar was. Wel wordt hij door de deskundigen als egocentrisch
omschreven.

De rechtbank doet 30 januari uitspraak.

theo1610

jemaint...@denhaag.nl wrote:

Zal wel wegens gebrek aan bewijs vrijgesproken worden.
Of is dat inmiddels niet meer politiek correct...?

--
De mens is veruit de domste aap.

Dr. Bam Bam

"theo1610" <lievebehee...@theo1610.demon.nl> wrote in message
> jemaint...@denhaag.nl wrote:
[snip]

> Zal wel wegens gebrek aan bewijs vrijgesproken worden.
> Of is dat inmiddels niet meer politiek correct...?

Hij heeft bekend.........

theo1610

Dat moet een flinke tegenvaller zijn.... !!

Tinus

On Thu, 17 Jan 2002 11:42:48 +0100, jemaint...@denhaag.nl wrote
(in message <6iad4uoqdjdv6kpo2...@4ax.com>):

> [...]
> ex-vriendin op 26 juli vorig jaar met acht messteken om het leven gebracht.

Na 16 jaar cel (wordt natuurlijk 10 jaar vanzelf) op rotten. Of mag die
blijven?

"Mon Dieu, Mon Dieu, ayez pitié de moi et de ce pauvre peuple."
("My God, My God, have pity with me and with this poor people.")
==> Famous last words of William of Orange, father of the Dutch nation <==

JanJansen31

Ook leuk:
Geef een Nigeriaan (dus waarschijnlijk ook moslim) een studiebeurs, en dan
krijg je dit:
http://www.cnn.com/2002/US/01/16/law.school.shooting/index.html

Of deze:
Moslimmoeders houden van hun dochters:
http://www.nhd.nl/Artikel/0,4742,15-1-1--310646|19339|42,00.html

theo1610

Tinus <ma...@NOSPAMxs4all.nl> wrote:

>On Thu, 17 Jan 2002 11:42:48 +0100, jemaint...@denhaag.nl wrote
>(in message <6iad4uoqdjdv6kpo2...@4ax.com>):

>Na 16 jaar cel (wordt natuurlijk 10 jaar vanzelf) op rotten. Of mag die
>blijven?

Die mag dan blijven.

jemaint...@denhaag.nl

On Thu, 17 Jan 2002 18:07:11 +0100, Tinus <ma...@NOSPAMxs4all.nl> wrote:

>Na 16 jaar cel (wordt natuurlijk 10 jaar vanzelf) op rotten. Of mag die
>blijven?

Kosten voor jou en mij: 3.000.000,- ....

Ron

"Tinus" <ma...@NOSPAMxs4all.nl> schreef in bericht

Jawel...is dan ingeburgerd en zielig....Komt Vijf in het Land hem filmen
(gesponsord door Vluchtelingenwerk) Buurt komt in opstand...

Ik zag laatst een Iraans gezin dat uitgezet werd...nouja uit het AZC...Vader
mocht blijven...had hernia...zat op zijn hurken...

Pieter Wierenga

daarom moet het nog wel bewezen worden.
alleen bekennen is niet genoeg
dan zou het wel erg gemakkelijk worden een 3sterrenhotel te vinden.

Cheers, Pieter

dolphin

ach de lik zit toch al vol ,laat maar gaan

vast wel een vormfout te vinden

groeten

dolphin

Dr. Bam Bam

"Pieter Wierenga" <pj.wi...@12move.nl> wrote in message

Ik meende dat de bewijzen (vingerafdrukken, bloed, ooggetuigen) + zijn
bekentenis toch wel genoeg waren.

Dr. Bam Bam

> Dat moet een flinke tegenvaller zijn.... !!

Niet voor mij, in ieder geval.

theo1610

"Dr. Bam Bam" <BamBam...@hotmail.com> wrote:

>"theo1610" <lievebehee...@theo1610.demon.nl> wrote in message