Wie trekt dictator 'Pim' van zijn sokkel

2 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

﹔uestion Authority!

ongelezen,
11 apr. 2003 01:33:5711-04-2003
aan

... zodat wij onze bevrijde rondedansjes kunnen doen.

--
"Mijnheer, vrijheid begint met jezelf.
Maar zonder tolerantie en ikke ikke-matiging

Tinus

ongelezen,
11 apr. 2003 02:32:5811-04-2003
aan
"﹔uestion Authority!" <eigenbel...@hotmail.com> wrote in news:b75k5o
$1gsa$2...@nl-news.euro.net:

> ... zodat wij onze bevrijde rondedansjes kunnen doen.

Heeft jullie o zo tolerante vriend Volkert dat niet al gedaan?

Ahimsa

ongelezen,
11 apr. 2003 03:57:1811-04-2003
aan
¡Question Authority! wrote:

> ... zodat wij onze bevrijde rondedansjes kunnen doen.

Analoog aan de Iraakse zaak zal dat onder leiding van de LPF gebeuren.

Was wel ironisch trouwens,
Pim onthoofd door zijn eigen mensen.
Heb in weken niet zo gelachen.

--
"Niet de eerste keer dat de VS iets (mede)bedenken en vervolgens zelf weer
afschieten, omdat het niet genoeg kwispelt naar de baas."

Dr. Bam Bam

rosevalley

ongelezen,
11 apr. 2003 04:49:5411-04-2003
aan
Ga je vriendje volkert in z'n anaalkutje neuken stuk gevaar

francina

ongelezen,
11 apr. 2003 05:12:2511-04-2003
aan

"Ahimsa" <lut...@wanadoo.nl> schreef in bericht
> ﹔uestion Authority! wrote:

> Was wel ironisch trouwens,
> Pim onthoofd door zijn eigen mensen.
> Heb in weken niet zo gelachen.

Moet zeggen dat ik er ook last van had. ;-))

Francina

Supergonzo

ongelezen,
11 apr. 2003 05:15:3011-04-2003
aan
On Fri, 11 Apr 2003 07:33:57 +0200, "﹔uestion Authority!"
<eigenbel...@hotmail.com> wrote:

>... zodat wij onze bevrijde rondedansjes kunnen doen.

Dat beeld roest vanzelf wel weg.

Oehoeboeristicus

ongelezen,
11 apr. 2003 05:39:3811-04-2003
aan

"﹔uestion Authority!" <eigenbel...@hotmail.com> schreef in bericht

> ... zodat wij onze bevrijde rondedansjes kunnen doen.

Straks staat de minister van 'Groenslinkseinformatie' naast zijn verwoeste
en brandende Eurodusnie kantoor te roepen :

That's not true !

Quint Ondaatje

ongelezen,
11 apr. 2003 06:09:0711-04-2003
aan
Op Fri, 11 Apr 2003 10:49:54 +0200 verklaarde de geachte
rosevalley<rosev...@home.nl>
in nl.politiek het volgende:

> Ga je vriendje volkert in z'n anaalkutje neuken stuk gevaar

Ga jij eens leren kwoten dom bovenkotertje !!!

--
Niek Holtzappel (Ravachol) Homepage : http://www.xs4all.nl/~nholtz
Meldpunt Gestapopraktijken Internet: http://hopje.xs4all.nl/~MGI

Supergonzo

ongelezen,
11 apr. 2003 06:12:0111-04-2003
aan
On 11 Apr 2003 10:09:07 GMT, Quint Ondaatje
<Rava...@hopje.xs4all.nl.invalid> wrote:

>Op Fri, 11 Apr 2003 10:49:54 +0200 verklaarde de geachte
>rosevalley<rosev...@home.nl>
>in nl.politiek het volgende:

>Ga jij eens leren kwoten dom bovenkotertje !!!

P.F. was ook zo'n bovenkloter.

arthead

ongelezen,
11 apr. 2003 06:17:4511-04-2003
aan

"Elegast o=()=====-" wrote:

> [...]
> Het optreden van Pim is gewoon een heel ingewikkelde zelfmoord geweest.
> Hij doet me aan een boek van Umberto Eco denken, wat nog geschreven moet worden.
>
> Fortuyn & Pasolini.
>
> De avond voor de moord, las ik in deze NG ook over Pim, en ik moest aan het nummer:
> "Sympathy for the devil" denken.. Van de Stones.
> Ik heb die tekst toen ook hier gepost.
>
> Please allow me to introduce myself, I'm a man of wealth and taste.....
>
> Pim leek wel uit dat liedje weggelopen te zijn.
>
> o--)<--------
>
> Wie de vrede wil, dient zich te wapenen tegen de oorlog.

Ik lees op dit moment zijn autobiografie.
Mijn bewondering voor wat Pim Fortuyn heeft neer gezet wordt alleen maar groter.
Hij heeft een vooruitziende blik gehad en was een harde werker.
Dat hij heel veel weerstanden oproept, kan ik me voor stellen bij zoveel middelmaat en
hypocriet gedoe.

Mvg A.

arthead

ongelezen,
11 apr. 2003 06:24:2111-04-2003
aan

Supergonzo wrote:

Bron?

rosevalley

ongelezen,
11 apr. 2003 06:12:2211-04-2003
aan

Quint Ondaatje wrote:

Hou je smoel geile anaalslet

Supergonzo

ongelezen,
11 apr. 2003 06:27:4211-04-2003
aan
On Fri, 11 Apr 2003 12:24:21 +0200, arthead <kunst...@hotmail.com>
wrote:

Hij bovenklootte boven iedereen uit.

arthead

ongelezen,
11 apr. 2003 06:44:4811-04-2003
aan

Supergonzo wrote:

Dat kan alleen als je daar de ballen voor hebt;-))

Mvg A.

Supergonzo

ongelezen,
11 apr. 2003 06:47:5111-04-2003
aan
On Fri, 11 Apr 2003 12:44:48 +0200, arthead <kunst...@hotmail.com>
wrote:

Of de verkeerde newsreader.

arthead

ongelezen,
11 apr. 2003 06:49:2411-04-2003
aan

Supergonzo wrote:

Welke bedoel je?

Allure

ongelezen,
11 apr. 2003 08:59:2811-04-2003
aan
"﹔uestion Authority!" <eigenbel...@hotmail.com> wrote in message news:<b75k5o$1gsa$2...@nl-news.euro.net>...

> ... zodat wij onze bevrijde rondedansjes kunnen doen.

Laad de Russische tanks maar in in de haven van Rotterdam. GreenPeace
zal dit vast geen duimbreed in de weg leggen.

Allure

ongelezen,
11 apr. 2003 08:59:5111-04-2003
aan
"Oehoeboeristicus" <oehoeboeristicus[no.spam]@xs4all.nl> wrote in message news:<3e968d9c$0$49114$e4fe...@news.xs4all.nl>...

> Straks staat de minister van 'Groenslinkseinformatie' naast zijn verwoeste
> en brandende Eurodusnie kantoor te roepen :
>
> That's not true !

Collateral damage? ;-)

Oehoeboeristicus

ongelezen,
11 apr. 2003 09:28:2311-04-2003
aan

"Allure" <HeWhoGet...@hotmail.com> schreef in bericht

Precies ! :-)

hobbe faber jr.

ongelezen,
11 apr. 2003 09:47:3711-04-2003
aan
Steeds vaker wordt door een stel zeloten geopperd dat er een standbeeld
voor de moordenaar van Pim Fortuyn moet komen. Wat smaakvol weer. Stel
dat ik oproep om een standbeeld voor Nico B. op te richten omdat hij
Kerwin Duynmeijer die ongetwijfeld "een potentiele groepsverkrachter,
drugsdealer, pooier, car-jacker, steunfraudeur etc. etc." was geworden
heeft vermoord, laat ik dat dus maar niet doen. Mensen met een zodanig
zieke geest dat ze Volkert een held vinden mogen van mij heel gauw de
kanker achter hun hart krijgen.

﹔uestion Authority!

ongelezen,
11 apr. 2003 14:53:3811-04-2003
> [...]

> Straks staat de minister van 'Groenslinkseinformatie' naast zijn

verwoeste
> en brandende Eurodusnie kantoor te roepen :

Zo zie je maar weer: Rioolrat Zjoske steunt agressie van pimmistische
kaalkoppen tegen andersdenkenden. Mogen we aub onszelf hiervan
bevrijden en gelijk jouw neofascistische kadaver op een onbewoond
eiland planten? (Een beetje Amerikaanse hulp zou geweldig zijn!)

--
''He, jij bouwen minaret, jij dus grote smeerlap,
jij mij arme volksnederlander beledigen en provoceren''....

﹔uestion Authority!

ongelezen,
11 apr. 2003 14:52:5111-04-2003
aan

"hobbe faber jr." <h.fa...@chello.nl> wrote in message

Ach gut ...

--
BTW, je hoeft geen hoogbegaafde of een moordenaar te zijn om te zien
dat die Fortuyn alles wat slecht is vertegenwoordigde ...

Oehoeboeristicus

ongelezen,
11 apr. 2003 15:32:2911-04-2003

> "Oehoeboeristicus" <oehoeboeristicus[no.spam]@xs4all.nl> wrote in

> verwoeste

Wie trekt dictator 'Pim' van zijn sokkel

zodat wij onze bevrijde rondedansjes kunnen doen.

Linx heeft alleen recht op geweld Mr. Question Authority...?

--
Groet Oehoeboeristicus.

http://www.xs4all.nl/~sjoske

Achim

ongelezen,
11 apr. 2003 15:57:4911-04-2003
aan
On Fri, 11 Apr 2003 20:52:51 +0200, "﹔uestion Authority!"
<eigenbel...@hotmail.com> wrote:

>--
>BTW, je hoeft geen hoogbegaafde of een moordenaar te zijn om te zien
>dat die Fortuyn alles wat slecht is vertegenwoordigde ...

Nee, hoogbegaafd hoef je bepaald niet te zijn om dat te zien:
krankzinnig lijkt beter, als ik je zo hoor.

Achim

Ahimsa

ongelezen,
11 apr. 2003 16:04:3611-04-2003
aan
Oehoeboeristicus wrote:

> "¡Question Authority!" <eigenbel...@hotmail.com> schreef in bericht

> Wie trekt dictator 'Pim' van zijn sokkel

Harry Mens.
Hij beweerde dan wel dat het niet bedoeld was,
maar wie gelooft dat?

Willem-Jan Markerink

ongelezen,
11 apr. 2003 16:07:2411-04-2003
aan
"﹔uestion Authority!" <eigenbel...@hotmail.com> wrote in news:b75k5o
$1gsa$2...@nl-news.euro.net:

> ... zodat wij onze bevrijde rondedansjes kunnen doen.

You can run & dance, but you can't hide.

--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

<w.j.ma...@a1.nl>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]

arthead

ongelezen,
11 apr. 2003 16:16:4111-04-2003
aan

"Elegast o=()=====-" wrote:

> [...]
> met de LPF verder gegaan zijn. Wat dat betreft had Harry Mens meteen de stekker er uit
> moeten trekken, en dat zootje ongeregeld naar huis sturen.
>
> Mijn weerzin tegen de LPF is pas ontstaan nadat Pim in een programma Landmachtgeneraal Van
> Baal voor paal zette. Wat Pim toen deed, was een ongeloofelijk domme streek.
> Dat was die opmerking over het samenvoegen van de krijgsmacht in de Marine.
> Ik heb zelf bij de Marine gevaren, maar het is niet goed als in een land alles onder één
> commando valt. Wat er dan gebeurt, tja... dat heb je zo juist in Irak kunnen zien.

Als het een domme zet was geweest, dan waren we daar wel achter gekomen,
helaas is die kans verkeken.

> Pim heeft ook wel punten van andere partijen aan elkaar gesmeed, maar waar hij in tekort
> schoot, was dat hij een erg kleine kring om zich had die op mij de indruk maakte van het
> verlept soort gasten dat 's nachts om een uur of 4 uit een nachtclub gewaggeld komt.

Vind je het gek, in een paar weken een partij in elkaar rammen.
Btw ook een top prestatie.

> De oplossingen van alle problemen aan de stamtafel van De Bal in Rotterdam.
> Daar moeten ze zich bezighouden met gehaktballen, en niet met politiek !
> Anders lopen ze daar nog eens de kans dat de Jantjes
> die toko alsnog een keer de plomp in trekken ;)

Je vergeet zijn loopbaan en zijn onderlegdheid,
zijn analyse en inzichten en zijn eerdere werk.
Heeft niets met café's te maken.

> En de baas van die toko weet heus wel waar ik het over heb ;)
>
> Behouden vaart, en kijk eens verder dan je neus lang is ;)
> Anders loop je nog eens op de klippen...

Dank.
Lees jij eens wat over Pim?

Mvg A.

arthead

ongelezen,
11 apr. 2003 16:20:0511-04-2003
aan

"ĄQuestion Authority!" wrote:

> Ach gut ...
>
> --
> BTW, je hoeft geen hoogbegaafde of een moordenaar te zijn om te zien
> dat die Fortuyn alles wat slecht is vertegenwoordigde ...

Dan mag je je bril weleens naar de was-straat brengen.

﹔uestion Authority!

ongelezen,
12 apr. 2003 01:57:4112-04-2003
aan

"Achim" <ac...@dall.net> wrote in message

> Nee, hoogbegaafd hoef je bepaald niet te zijn om dat te zien:
> krankzinnig lijkt beter, als ik je zo hoor.

Tegen fascistoide tendensen inclusief persoonsverheerlijking zijn
lijkt me een daad van optimale geestelijke gezondheid, ziekzinnig
keffertje.

--
Uw Bureau KEBARG rapport (Kosten- en Baten Analyse Rechts Gespuis)
voor dit jaar ligt klaar bij uw lokale administratiekantoor.

﹔uestion Authority!

ongelezen,
12 apr. 2003 01:57:5512-04-2003
aan

"arthead" <kunst...@hotmail.com> wrote in message

> Dan mag je je bril weleens naar de was-straat brengen.

De "wasstraat" is rechtse taal voor gedwongen indoctrinatiekampen?

--
Basically, direct action means that instead of getting someone else to
act for you (e.g. a politician) you act for yourself. Its essential

As such direct action is a natural expression of liberty, of
self-government for "[d]irect action against the authority in the
shop, direct action against the authority of the law, direct action
against the invasive, meddlesome authority of our moral code, is the
logical, consistent method of Anarchism." [Emma Goldman

﹔uestion Authority!

ongelezen,
12 apr. 2003 01:59:5412-04-2003
aan

"Willem-Jan Markerink" <w.j.ma...@a1.nl> wrote in message

> You can run & dance, but you can't hide.

Ik heb bij het niveau van jouw dreigementen steeds meer het gevoel in
een slechte Amerikaanse cowboy B-film te zijn beland, Markerink :-)
Straalt de zieligheid inmiddels ook voor jezelf niet van je
spiegelbeeld af?

--
*Dat* is 'onkruid', wijzen de giftige rechtse overwoekerende
groeistuipstruiken ...

﹔uestion Authority!

ongelezen,
12 apr. 2003 02:00:0512-04-2003
aan

"Oehoeboeristicus" <oehoeboeristicus[no.spam]@xs4all.nl> wrote in

> Linx heeft alleen recht op geweld Mr. Question Authority...?

Ga jij maar weer kwispelen naar je baas en kijk uit dat je je poot
niet optrekt om tegen het heilige beeld aan te druppelen!

--
Wilt u schuilen voor zondebokfascisme?
Wij bieden Linkse Kerk-asiel!

Supergonzo

ongelezen,
12 apr. 2003 04:03:2912-04-2003
aan
On Fri, 11 Apr 2003 09:44:58 GMT, "Elegast o=()=====-"
<rinaldo_...@hotmail.com> wrote:

>Je bedoeld.... schrikbeeld ... van zijn sokkel trekken ?

De buurt heeft er een mooi vogelverschrikker bijgekregen.

>Ik vind het gewoon wansmakelijk om zo iets daar neer te zetten.
>Een ingestudeerd reclamegrapje vereeuwigd.

Precies, en de buurt gaat er op achteruit. Hebben ze daar in Rotterdam
geen welstandscommissie? Of zijn die buitenspel gezet door Leefbaar
dinges?

> [...]
>(Ortega Y Gasset)
>
>Niet door kennis gehinderd, lezen we hier de ene na de andere domme yell..

Omsmelten en er anti-parkeerpaaltjes van maken.

Achim

ongelezen,
12 apr. 2003 04:16:0412-04-2003
aan
On Sat, 12 Apr 2003 07:57:41 +0200, "¡Question Authority!"
<eigenbel...@hotmail.com> wrote:

>Tegen fascistoide tendensen inclusief persoonsverheerlijking zijn
>lijkt me een daad van optimale geestelijke gezondheid, ziekzinnig
>keffertje.

In je linkse waanzin (door jou ervaren als optimale geestelijke
gezondheid) zie jij overal fascitoïde tendenzen. Wie ga je binnenkort
afknallen, adept van Volkert?
Types als jij, die een politieke moord goedpraten en een
"hoogbegaafde", maar maatschappelijk en pyschisch flink verdwaalde,
blindganger verheerlijken passen niet in een democratische
samenleving. Dergelijke methoden zijn het eind van de democratie.
Heb je je al gerealiseerd dat, als jouw opvattingen de norm zouden
zijn in dit land, je zelf ook een goede kans op een kort leven zou
maken? Dan immers is de politeiek moord niet slechts voorbehouden aan
linkse fanatici.
"Ziekzinnig keffertje"? Kun je je emoties nog dus baas, stumper?

Achim

Achim

ongelezen,
12 apr. 2003 04:20:0612-04-2003
<eigenbel...@hotmail.com> wrote:

> [...]

Heb je je al gerealiseerd dat, als jouw opvattingen de norm zouden
zijn in dit land, je zelf ook een goede kans op een kort leven zou

maken? Dan immers is de politieke moord niet slechts voorbehouden aan
linkse fanatici.
"Ziekzinnig keffertje"? Kun je je emoties nog de baas, stumper?

Achim

Oehoeboeristicus

ongelezen,
12 apr. 2003 05:55:2512-04-2003

> "Oehoeboeristicus" <oehoeboeristicus[no.spam]@xs4all.nl> wrote in

> Ga jij maar weer kwispelen naar je baas en kijk uit dat je je poot
> niet optrekt om tegen het heilige beeld aan te druppelen!

Links geweld is dus toegestaan tegen andersdenkenden...anders kwam je dus
niet met deze dooddoener.

﹔uestion Authority!

ongelezen,
12 apr. 2003 06:14:4912-04-2003
> [...]

"Oehoeboeristicus" <oehoeboeristicus[no.spam]@xs4all.nl> wrote in

> Links geweld is dus toegestaan tegen andersdenkenden...anders kwam

Je bedoelt dat er daadwerkelijk serieus op allerlei gewelddadige
uitingen vanuit jouw rechtse geest met levenddoeners gereageerd moet
worden? Zelfs ik kan onthoofde bronzen beelden niet tot leven wekken
:-)

--
"If you spend most of your waking life taking orders or kissing ass,
if you get habituated to hierarchy, you will become passive-agressive,

﹔uestion Authority!

ongelezen,
12 apr. 2003 06:15:5912-04-2003
> [...]

binnenkort
> afknallen, adept van Volkert?
> Types als jij, die een politieke moord goedpraten

Ehh, ik wil het Bureau voor Volkszaken niet voor het hoofd stoten bij
dit showproces, maar kan de weledelgeleerde staatsafgevaardigde
duidelijk maken waar en wanneer dat gebeurd is. Alleen voor the
records
natuurlijk.

en een
> "hoogbegaafde", maar maatschappelijk en pyschisch flink verdwaalde
> blindganger verheerlijken passen niet in een democratische
> samenleving.

Nee, daarom moeten beelden ook bestormd worden. Trouwens, staat die
Van Heutz er nog?

>Dergelijke methoden zijn het eind van de democratie.

Zwakzinnige doorgedraaide idioten die achter bronzen leiders aanlopen
zijn een gevaar voor "de democratie".

> Heb je je al gerealiseerd dat, als jouw opvattingen de norm zouden
> zijn in dit land, je zelf ook een goede kans op een kort leven zou
> maken?

Heozo? Ik ben niet van brons.

Dan immers is de politieke moord niet slechts voorbehouden aan
> linkse fanatici.

O, jij hebt al behoorlijk uitgewerkte geweldsfantasieën, zo te horen,
Vast om de democratie tegen beschermen tegen beeldenbestormers?

Misschien kun je je alvast aansluiten bij de bruine LAARZENdragers die
linkse en allochtone organisaties al jaren bestoken, mensen bedreigen
en vermoorden.

> "Ziekzinnig keffertje"? Kun je je emoties nog de baas, stumper?

Jij hebt dringend een nieuwe leider nodig, keffertje.

﹔uestion Authority!

ongelezen,
12 apr. 2003 06:18:4712-04-2003

message news:3e9718a2$0$49112$e4fe...@news.xs4all.nl...

> Linx heeft alleen recht op geweld Mr. Question Authority...?

Je blijft een wonder van logisch wanbeheer. Als je geen neofascist
was, zou ik denken dat je gewoon niet discussieren kon.

--
Het "democratische" kapitalisme: ieder-mens-één-stem, maar de ene stem
buldert commando's en de ander mag ja en amen piepen. (Behalve als je

Supergonzo

ongelezen,
12 apr. 2003 06:26:3212-04-2003
<eigenbel...@hotmail.com> wrote:

>... zodat wij onze bevrijde rondedansjes kunnen doen.

Waar was dat ding eigenlijk van gemaakt? Pisbakkenstaal?

arthead

ongelezen,
12 apr. 2003 07:54:2912-04-2003
aan

"¡Question Authority!" wrote:

> zien

> De "wasstraat" is rechtse taal voor gedwongen indoctrinatiekampen?

Nee joh, dat is een uitdrukking om de realiteit onder ogen te zien
ipv de geconstrureerde werkelijkheid á la een ideologie.

Mvg A.

﹔uestion Authority!

ongelezen,
12 apr. 2003 09:30:2012-04-2003
aan

"Tinus" <ma...@NOSPAMxs4all.nl> wrote in message

> Heeft jullie o zo tolerante vriend Volkert dat niet al gedaan?

Niet zo met je LAARZEN stampen, Tinus.

--
Bush 2001: "Enron's success shows that a well-run innovative global
corporation is rewarded in a competitive market, thus benefiting all"

Bush 2002: "Enron's failure shows that a poorly-run corrupt global
corporation cannot survive in a competitive market, thus benefiting
all"

﹔uestion Authority!

ongelezen,
12 apr. 2003 09:36:1212-04-2003
aan

> Nee joh, dat is een uitdrukking om de realiteit onder ogen te zien
> ipv de geconstrureerde werkelijkheid á la een ideologie.

Je gaat het reukspoor wat de Pim-ideologie heeft achtergelaten
proberen weg te wassen?

Willem-Jan Markerink

ongelezen,
12 apr. 2003 13:41:4312-04-2003
aan
"﹔uestion Authority!" <eigenbel...@hotmail.com> wrote in news:b78a2a
$2ig4$5...@nl-news.euro.net:

> [...]
> een slechte Amerikaanse cowboy B-film te zijn beland, Markerink :-)
> Straalt de zieligheid inmiddels ook voor jezelf niet van je

Wie danst hier als een harlekijn?

Achim

ongelezen,
12 apr. 2003 14:56:5412-04-2003
aan
On Sat, 12 Apr 2003 12:15:59 +0200, "¡Question Authority!"
<eigenbel...@hotmail.com> wrote:

> [...]
>dit showproces, maar kan de weledelgeleerde staatsafgevaardigde
>duidelijk maken waar en wanneer dat gebeurd is. Alleen voor the

Je reactie op Hobbe Faber's bijdrage:

in de stelling:

"Tegen fascistoide tendensen inclusief persoonsverheerlijking zijn
lijkt me een daad van optimale geestelijke gezondheid"

Je lijkt daar toch waarlijk een moord goed te praten.

>Nee, daarom moeten beelden ook bestormd worden. Trouwens, staat die
>Van Heutz er nog?

Bel de VVV als je het wilt weten.

>Zwakzinnige doorgedraaide idioten die achter bronzen leiders aanlopen
>zijn een gevaar voor "de democratie".

Achter een "bronzen leider" aanlopen lijkt mij nauwelijks een gevaar
voor de democratie.

>Heozo? Ik ben niet van brons.

Niet ?

>Dan immers is de politieke moord niet slechts voorbehouden aan
>
>O, jij hebt al behoorlijk uitgewerkte geweldsfantasieën, zo te horen,
>Vast om de democratie tegen beschermen tegen beeldenbestormers?

Misschien nog eens goed lezen wat ik schreef.

>Misschien kun je je alvast aansluiten bij de bruine LAARZENdragers die
>linkse en allochtone organisaties al jaren bestoken, mensen bedreigen
>en vermoorden.

Graag wat bronnen van die vermeende wapenfeiten of is uw methode die
van demagogie?

>Jij hebt dringend een nieuwe leider nodig, keffertje.

Over wat jij nodig hebt het volgende:
Vergoed het ziekenfonnds jje hersenprothese, eikel ?

Achim

﹔uestion Authority!

ongelezen,
12 apr. 2003 15:56:4512-04-2003
aan

in

> Wie danst hier als een harlekijn?

Wordt er aan je getrokken, Markerink? :-)

﹔uestion Authority!

ongelezen,
12 apr. 2003 15:59:3512-04-2003
aan

"Achim" <ac...@dall.net> wrote in message

> Je lijkt daar toch waarlijk een moord goed te praten.

Ach, geachte unterfuhrer van het Bureau voor Volkszaken, van het
eerste de beste creatieve knip- en plakwerk zijn zelfs de door u
gefourneerde advocaten niet onder de indruk.

Achim

ongelezen,
12 apr. 2003 16:32:4612-04-2003
aan
On Sat, 12 Apr 2003 21:59:35 +0200, "¡Question Authority!"
<eigenbel...@hotmail.com> wrote:

>Ach, geachte unterfuhrer van het Bureau voor Volkszaken, van het
>eerste de beste creatieve knip- en plakwerk zijn zelfs de door u
>gefourneerde advocaten niet onder de indruk.

Geachte Kameraad Volkscommissaris der Gedachtenpolitie.
Nog even wat knip en plakwerk uit Uw citaten.

`BTW, je hoeft geen hoogbegaafde of een moordenaar te zijn om te zien
dat die Fortuyn alles wat slecht is vertegenwoordigde ..´

En dan nog volhouden dat links Pim Fortuyn niet heeft gedemoniseerd.
Sommigen (waaronder U) doen dat dus nu nog steeds. De kogel kwam wel
degelijk van links. En maar blijven zeuren over (zelfbedachte) LAARZEN
van rechts, In dat verband: U hebt mijn vraag naar bronnen over het
door U opgevoerde rechtse geweld niet beantwoord. Onvindbaar?.

Achim

arthead

ongelezen,
12 apr. 2003 20:18:1712-04-2003
aan

"¡Question Authority!" wrote:

> Je gaat het reukspoor wat de Pim-ideologie heeft achtergelaten
> proberen weg te wassen?

Ik houd mij aanbevolen voor een tochtje met de typische
Pim-ideologie-reukjes.

> --
> ''He, jij bouwen minaret, jij dus grote smeerlap,
> jij mij arme volksnederlander beledigen en provoceren''....

Nederland is straks alleen nog in een museum te bezichtigen.

Mvg A.

oehoeboeristicus[nospam]

ongelezen,
13 apr. 2003 06:11:5213-04-2003
aan
¡Question Authority! wrote:
> [...]
> uitingen vanuit jouw rechtse geest met levenddoeners gereageerd moet
> worden? Zelfs ik kan onthoofde bronzen beelden niet tot leven wekken

Dooddoener,..alweer...

oehoeboeristicus[nospam]

ongelezen,
13 apr. 2003 06:15:4513-04-2003
aan
¡Question Authority! wrote:
> [...]
>

> Je blijft een wonder van logisch wanbeheer. Als je geen neofascist
> was, zou ik denken dat je gewoon niet discussieren kon.

Mr. Question Authority's logica is ver te zoeken. Ik krijg bijna het
idee dat ie met zijn bek vol tanden staat of hij is echt dom...

﹔uestion Authority!

ongelezen,
13 apr. 2003 02:27:1613-04-2003
aan

"Achim" <ac...@dall.net> wrote in message

> En dan nog volhouden dat links Pim Fortuyn niet heeft gedemoniseerd.

Ik heb kritiek op bronzen beelden fetisjisten en de Heilige Pim, mag
dat niet?

> Sommigen (waaronder U) doen dat dus nu nog steeds.

Nou en? Ist das VERBOTEN?

> [...]
> van rechts, In dat verband: U hebt mijn vraag naar bronnen over het
> door U opgevoerde rechtse geweld niet beantwoord. Onvindbaar?.

Kijk eens in de racismewijzer van Jaap van Donselaar.

﹔uestion Authority!

ongelezen,
13 apr. 2003 08:40:3013-04-2003
aan

"oehoeboeristicus[nospam]" <"oehoeboeristicus[nospam]"@xs4all.nl>
wrote

> Mr. Question Authority's logica is ver te zoeken. Ik krijg bijna het
> idee dat ie met zijn bek vol tanden staat of hij is echt dom...

De vraag was: Wie trekt dictator 'Pim' van zijn sokkel en laat ons
vruegdedansjes maken. Ik heb er nog geen antwoord op gehad van jou,
ouwehoeroeboericus, slechts verdachtmakingen over links geweld of zo.

Oehoeboeristicus

ongelezen,
13 apr. 2003 10:35:0313-04-2003

> [...]
> vruegdedansjes maken. Ik heb er nog geen antwoord op gehad van jou,
> ouwehoeroeboericus, slechts verdachtmakingen over links geweld of zo.

Ach ja natuurlijk,...Standbeelden van vermoorde politieke tegenstanders
omhalen is geen geweld...Stom natuurlijk dat ik dat ff vergat zo zonder
mijn linxe oogkleppen filter op. Excuses,.. maar ja het is ook zo moeilijk
je te verplaatsten in het hypocriete en achterlijke eurodusnie denken. Het
gebruik van geweld al zo bij je ingeburgerd dat je het nog niet eens meer
beseft Mr. Question Authority...

﹔uestion Authority!

ongelezen,
13 apr. 2003 12:40:3113-04-2003
> [...]

"Oehoeboeristicus" <oehoeboeristicus[no.spam]@xs4all.nl> wrote in

> Ach ja natuurlijk,...Standbeelden van vermoorde politieke

Ach ja, natuurlijk, een standbeeld van de grote leider omhalen is
natuurlijk vreselijk geweld - zie Irak - waarbij het kapotslaan van
werk- en woonruimte, het intimideren, bedreigen en het in elkaar slaan
van linksen in Eurodusnie peanuts is. Sorry, ik vergat mijn
neofascistische oogkleppen op te zetten!

Oehoeboeristicus

ongelezen,
13 apr. 2003 13:35:2213-04-2003

> [...]
> van linksen in Eurodusnie peanuts is. Sorry, ik vergat mijn
> neofascistische oogkleppen op te zetten!

Het gebruik of gedachte aan geweld al zo bij je ingeburgerd dat je het nog

Achim

ongelezen,
13 apr. 2003 14:04:1713-04-2003
aan
On Sun, 13 Apr 2003 08:27:16 +0200, "¡Question Authority!"
<eigenbel...@hotmail.com> wrote:

>Ik heb kritiek op bronzen beelden fetisjisten en de Heilige Pim, mag
>dat niet?

Daarbij kan ik me wel wat voorstellen, bij je bezwaar tegen
beeldenfetisjisme en heiligverklaring.
Maar in je bijdarge deed je wel wat meer dan alleen die bezwaren
uiten. Je demoniseerde ook nog eens: Pim als vertegenwoordiger van
alles wat slecht is. Weinig nuance, vind ik. Vooral omdat je een
dergelijke stelling wel kunt opperen, maar 'm niet waar kunt maken.
Tussen heiligverklaren en demoniseren is nog een groot gebied aan
mogelijkheden die wellicht reëler zijn.

>Nou en? Ist das VERBOTEN?

Nee, hootr, ik constateer het slecht. Het geeft ook wel aan wat voor
een type je bent.
Iemands opinie niet jouw opinie? Demoniseren maar.

>Kijk eens in de racismewijzer van Jaap van Donselaar.

En dat is een objectieve bron, denk je?

Achim

﹔uestion Authority!

ongelezen,
14 apr. 2003 01:48:2414-04-2003
> [...]

"Oehoeboeristicus" <oehoeboeristicus[no.spam]@xs4all.nl> wrote in

> Het gebruik of gedachte aan geweld al zo bij je ingeburgerd dat je

Je haat tegen alles wat niet fascistisch is, is al zo ver doorgerot
dat je
niet eens meer beseft wat voor autoritaire cultuurfundamentalistische
leiderverheerlijkende kleinburger je bent, ouwehoeroeboeristicus, met
het bureaucratisch, kaalkoppen-, politie- en militaire geweld dat jij
hier voortdurend zit goed te praten.

﹔uestion Authority!

ongelezen,
14 apr. 2003 01:48:5914-04-2003
aan

"Achim" <ac...@dall.net> wrote in message

> Tussen heiligverklaren en demoniseren is nog een groot gebied aan
> mogelijkheden die wellicht reėler zijn.

Lazerstraal op met je "demoniseren", aub!

> En dat is een objectieve bron, denk je?

Wanneer zal een rechtse een bron Volksvriendelijk bepalen?

--

BTW, je hoeft geen hoogbegaafde of een moordenaar te zijn om te zien

dat die Fortuyn alles wat slecht is vertegenwoordigde ...

Ahimsa

ongelezen,
14 apr. 2003 03:11:0714-04-2003
aan
Achim wrote:

> [...]

> dat die Fortuyn alles wat slecht is vertegenwoordigde ..?

> En dan nog volhouden dat links Pim Fortuyn niet heeft gedemoniseerd.

Wat Ernst beweerd is dat Frotuyn terecht werd gedemoniseerd,
daar kun je het mee eens zijn of niet, maar heeft met de daad van Volkert
natuurlijk helemaal niets te maken.

> Sommigen (waaronder U) doen dat dus nu nog steeds. De kogel kwam wel
> degelijk van links.

De kogel kwam van Volkert, kletskous.

> En maar blijven zeuren over (zelfbedachte) LAARZEN
> van rechts, In dat verband: U hebt mijn vraag naar bronnen over het
> door U opgevoerde rechtse geweld niet beantwoord. Onvindbaar?.

Sla de krant eens open.
In Irak hebben ze de afgelopen weken opnieuw kennis kunnen maken met rechts
geweld.

--
[...]

14 apr. 2003 03:18:1414-04-2003
aan
Achim wrote:

> Nee, hootr, ik constateer het slecht. Het geeft ook wel aan wat voor
> een type je bent.
> Iemands opinie niet jouw opinie? Demoniseren maar.

O!
En wat ben jij aan het doen dan?
Iedereen die Saint Pim in jouw ogen "demoniseert" (whatever that nou weer
may be) wordt als potentiele moordenaar opgevoerd.

luctor-e...@holland.nl

ongelezen,
14 apr. 2003 03:56:0314-04-2003
aan
On Mon, 14 Apr 2003 09:11:07 +0200, Ahimsa <lut...@wanadoo.nl> wrote:

>Wat Ernst beweerd is dat Frotuyn terecht werd gedemoniseerd,
>daar kun je het mee eens zijn of niet, maar heeft met de daad van Volkert
>natuurlijk helemaal niets te maken.

Toch opmerkelijk dat de islamitisch fascisten hier ten lande al schuimbekkend
te hoop lopen als er al gesuggereerd wordt dat Mohammed - de duivel hale hem -
mogelijk een windje heeft gelaten ...

___

Jeruzalem ?
We zijn er nu eenmaal, wen er maar vast aan ....

Ahimsa

ongelezen,
14 apr. 2003 04:24:5714-04-2003