Re: 7-jarig meisje krijgt beroerte en hersenbloeding 7 dagen na COVID-19 injectie

Jip

On 06/12/2021 22:41, Eliyahu wrote:
> [...]
> Mijn lichaam is geen eigendom van de staat. Ik heb de uitsluitende en exclusieve autonomie over mijn lichaam en geen enkele politicus, ambtenaar of arts heeft het wettelijke of morele recht om mij te dwingen een niet-gelicentieerd, experimenteel vaccin of enige andere medische behandeling of procedure te ondergaan zonder mijn specifieke en geïnformeerde toestemming. De beslissing is aan mij en aan mij alleen en ik zal mij niet onderwerpen aan chantage door de overheid of emotionele manipulatie door de media, zogenaamde celebrity influencers of Rutte.

Een hersenbloeding IS een beroerte.
Als straks iedereen ingeent is, dan zijn alle kwalen en sterfgevallen
daarna volgens jou kennelijk te wijten aan die vaccinatie.
Zelden zo'n idioot als jij gezien.

O.U. de Man

Op 06/12/2021 om 22:53 schreef Jip:
Met deze figuur communiceren zit er niet in, hij praat alleen tegen
zichzelf.
Ben trouwens blij dat de resultaten van vaccinatie hier in mijn omgeving
goed te zien zijn. Ik heb dat elders uitgelegd. Triest dat de weerstand
tegen verstandige maatregelen inmiddels zelfs in de 2e kamer al zo hoog
oploopt. Its a wappie galore there. Mijn geloof in wijsheid van politici
en zinnigheid van het democratische systeem in de vorm zoals wij dat
hier in ons land hebben laten ontsporen, is inmiddels tot een minimum
gereduceerd. En de dwaasheid loopt zo door partijen heen dat mijn
eerdere betoog tegen de invulling van democratie middels een verplicht
vormvereiste van politieke partijen en zeker de zogenaamde
regeerakkoorden die de facto 4 jaars dictaturen zijn, wordt hier weer
eens met heldere lichtbeelden door ondersteund.. ;-)

O.U. de Man

Op 07/12/2021 om 00:06 schreef Hautacuperche:

> [...]
> iets dergelijks heeft meegemaakt met zijn kleinkind), hoe kijk je daar
> tegenaan? Vind je dat wel OK?
>
> Ikzelf geef mijn kinderen de vrije keuze. Ben zelf voorstander van
> vaccinatie, maar ik heb ze eerlijk verteld dat er ook mensen zijn die er
> tegen zijn, en welke argumenten die hebben.
> Ze hebben er allebei niet lang over hoeven nadenken. Mijn oudste (12)
> heeft in augustus zijn vaccinaties gehad, de jongste (9) heeft de 20e
> zijn eerste prikafspraak.
>
> Moet ik nu uit de ouderlijke macht worden gezet volgens jou?

Even ter informatie van Hautacuperche: in Nederland kunnen kinderen
tussen 5 en 14 nog niet worden gevaccineerd. Tenzij het gaat om bepaalde
medische gevallen, die extra kwetsbaar zijn, zoals hartpatiënten en
kinderen met het syndroom van Down. Over mogelijke uitbreiding naar
kinderen die veel contact met grootouders hebben wordt nu in Nederland
gesproken.

Ter info over het probleem hier: een kind van 5 in de klas van mijn
kleindochter had coronaverschijnselen en was vorige week besmet
gebleken, maar toch door de ouders naar school gestuurd. Mijn
kleindochter had daar direct contact mee gehad en is door haar ouders
meteen thuis gehouden en aangemeld voor GGD test dinsdag. Inmiddels zijn
er nu in meerdere groepen besmettingen gevonden en is de hele
kleuterafdeling maandag naar huis gestuurd, allen moeten dinsdag naar de
GGD en zich laten testen.
Afhankelijk van de uitkomst wordt daarna besloten welke maatregelen
nodig zijn. Voorlopig moeten alle kinderen verplicht in quarantaine.
Voor kinderen die om welke reden dan ook niet getest worden, geldt los
van de resultaten en besluiten van de GGD met betrekking tot de andere
kinderen, een quarantaineplicht tot 20 december.

Hautacuperche

Eliyahu

Jip

On 06/12/2021 23:43, Edmund wrote:

> [...]
> junkie de Jonge speelt
> verontwaardiging als iemand cijfers vraagt maar Junkie geeft nooit
> cijfers en geen verklaring.
> In de US is de oversterfte door andere oorzaken dan Corona, eveneens
> aanzienlijk.
> Tot dusver worden de boodschappers cq vragenstellers geridiculiseerd en
> weggezet
> als idioten en complotaanhangers.
> Dat werkt nog steeds prima en is lekker makkelijk.
>
> Edmund zegt : iemand die z'n 7 jarige kind laat injecteren met dit
> experiment is een idioot en zou de ouderlijke macht ontzegd moeten worden.

Wat is een "enorme oversterfte".
Als die er is, is er onderzocht waardoor het komt?
Jij loopt altijd direct zo hard van stapel.

Edmund

--
“The further a society drift from the truth,
the more it will hate those who speak it”

George Orwell

Hautacuperche

On 06/12/2021 23:51, O.U. de Man wrote:

> [...]
> kinderen met het syndroom van Down. Over mogelijke uitbreiding naar
> kinderen die veel contact met grootouders hebben wordt nu in Nederland

Ja, ik weet het (was het niet tussen 5 en 11 trouwens?). Hier zijn we
iets eerder, ze beginnen 15 december met het vaccineren van die groep.
Met 12 jaar en ouder liepen we nog iets achter, dat kon hier pas na de
zomervakantie. mijn zoon moest daardoor in Italië verschillende keren
getest worden, omdat je daar ook als 12-jarige voor veel toegang een
'green pass' nodig hebt.

> Ter info over het probleem hier: een kind van 5 in de klas van mijn
> kleindochter had coronaverschijnselen en was vorige week besmet
> gebleken, maar toch door de ouders naar school gestuurd.

Ja, zoiets had ik begrepen. Maar het waren dus geen testweigeraars
begrijp ik, het kind was positief getest? Ik zou dat bijna misdadig
willen noemen...

> [...]
> van de resultaten en besluiten van de GGD met betrekking tot de andere
> kinderen, een quarantaineplicht tot 20 december.

Het is dus allemaal nog flink uit de hand gelopen zo te horen... sterkte
ermee, gelukkig voor jou is je kleindochter niet besmet geraakt.

Edmund

Laat het me even met een vraag beantwoorden, het feit dat het ( OOK )
aan jou voorbij gegaan is, wat zegt dat over de MSM en onze staatsmedia
dat deze uiterst belangrijke cijfers voor de bevolking vertopt blijven?

> Als die er is, is er onderzocht waardoor het komt?

Wat schreef ik nu net hierboven? Baudet vraagt al een jaar om uitleg,
Junkie de Jonge wil per se geen cijfers geven en al helemaal geen uitleg
geven.
Omtzigt confronteerde Junkie een paar keer met de oversterfte, geen respons.

> Jij loopt altijd direct zo hard van stapel.

Vertel waarmee?

Edmund

On 12/7/21 12:06 AM, Hautacuperche wrote:

> [...]
> wetens naar school stuurt terwijl het corona heeft (begrijp dat Udeman
> iets dergelijks heeft meegemaakt met zijn kleinkind), hoe kijk je daar

Dat zijn 2 vragen en daar wil je 1 antwoord op?

> Ikzelf geef mijn kinderen de vrije keuze. Ben zelf voorstander van
> vaccinatie, maar ik heb ze eerlijk verteld dat er ook mensen zijn die er
> tegen zijn, en welke argumenten die hebben.

Dat heb je vast niet, ik betwijfel of je uberhaupt zelf enig idee hebt
wat hier speelt.

> [...]
> zijn eerste prikafspraak.
>
> Moet ik nu uit de ouderlijke macht worden gezet volgens jou?

Als je niet eens begrijpt wat ik hierover gezelgd heb is at NOG een
reden dat jij ongeschikt bent om een kind op te voeden.

R.Phillips

Op dinsdag 7 december 2021 om 01:31:35 UTC+1 schreef O.U. de Man:
Sterkte. Mijn kleinkinderen zijn alle vier ingeent omdat de ouders in de
zorg werken. Hoe ze dat voorelkaar kregen is me een raadsel waar ik
geen probleem van maak. Hun tweede prik komt er na Kerst aan.

Jip

Het lijkt dus op een wereldwijd complot waar vele duizenden mensen zo
niet miljoenen in moeten zitten/aan mee moeten werken?

R.Phillips

Op dinsdag 7 december 2021 om 10:50:17 UTC+1 schreef Jip:
Tot nu toe meer dan de helft van de wereldbevolking zeg maar
4.4 miljard menschen.
https://ourworldindata.org/covid-vaccinations

Edmund

Als jij dat zo ziet, prima hoor, als het voor jou bevredigend is blind
en doof achter junkie de Jonge aan te rennen en relevante vragen te
negeren met een dooddoener als "complot", ook jij heb recht op een mening.
Never mind dat de cijfers waar we het niet over mogen hebben het
buitensporig aantal doden in de oversterfte zijn.
Ach het zijn maar mensenlevens he, who cares.

O.U. de Man

Op 07/12/2021 om 08:49 schreef Hautacuperche:
Daar lijkt het althans op, want ze heeft geen klachten, anders dan af en
toe een beetje hoesten. Hetgeen overigens ook best wel een teken kan
zijn, lichte klachten worden immers vaker gemeld als enige verschijnsel.
Haar klasgenootje met de nog al onverantwoordelijk handelende ouders, is
er overigens wel behoorlijk ziek van.

As we speak wordt mijn kleindochter hier overigens bij de GGD getest,
dus zekerheid omtrent e.e.a. hebben we pas morgen of overmorgen.
En dat wacht ik dan ook even af, alvorens zelf een afspraak te maken
voor een booster. (Om te zien of ik eerst zelf moet testen, gezien de
contacten die er zijn geweest en je geen prik mag krijgen als je besmet
bent of geweest bent. Althans er moeten dan minstens 6 maanden hebben
gezeten tussen het het herstel en de vaccinatie. Als ik het allemaal wel
heb.)

De hele gang van zaken is overigens wel weer een beetje vreemd, want zo
iets wordt hier in Nederland dan dus ineens zo maar even tussen neus en
lippen door via de media bekend gemaakt..
Gezien mijn leeftijd blijkt dat voor mij vanaf vandaag via de GGD te kunnen.
Maar wil ik voor mijn jongere echtgenote gelijktijdig een afspraak
maken, kan dat ook wel, maar dat is dan dus weer niet vandaag af te
spreken en ook niet via internet, maar pas na ontvangst van een
schriftelijke uitnodiging. En dan dus alleen telefonisch. En dan moet
zij ook nog bij de telefoon aanwezig zijn en kunnen verklaren dat ze het
er mee eens is..
Je vraagt je af wie dit toch allemaal verzint.. Maar ja, als het
moeilijk kan, waarom zou je het dan makkelijk doen..