Dames en heren (oh pardon) MENSEN luister.

Jip

De helft van alle militairen moet vrouw zijn. Dat staat in een actieplan
van Defensie voor diversiteit en inclusie.

Nu is zo'n 15% van de krijgsmacht van het vrouwelijk geslacht.

Veel te weinig, vindt politiekcorrect-links. Dat moet 50% zijn.

Nu al moeten officieren en instructeurs bij de Koninklijke Militaire
Academie verplicht workshops Diversiteit en Inclusie bijwonen.

Die hebben daar helemaal geen trek in, maar moeten wel meedoen. Om hun
carrière niet in gevaar te brengen.

Eén van hen zegt in een rapportage van NRC Handelsblad over de
woke-indoctrinatie: "Ik word van toneelstuk naar workshop gestuurd. Het
is nooit goed genoeg. Er lijkt geen waardering te zijn voor het werk dat
we doen.”

Een ander zegt: "„Ik vind het [idee van 50% vrouwen] ronduit slecht. De
vraag is of we niet zijn doorgeslagen. Zijn we nog wel inclusief voor
mannen? Al mijn vrouwelijke jaargenoten gaan sneller door de rangen dan ik.”

Vrouwen worden dus nu al voorgetrokken. Door politiekcorrecte officieren
die over de carrières van militairen beslissen.

De kwaliteiten van soldaten tellen niet langer mee, als het gaat om het
linkse dogma van volstrekte gelijkheid.

Sterker nog, door dit beleid wordt onze landsverdediging ondergeschikt
gemaakt aan 'diversiteit' en 'inclusie'.

Number51

Op 23-9-2021 om 09:47 schreef Jip:

> De kwaliteiten van soldaten tellen niet langer mee, als het gaat om het
> linkse dogma van volstrekte gelijkheid.

Gelijkwaardigheid.

R.Phillips

Op donderdag 23 september 2021 om 09:48:02 UTC+2 schreef Jip:
> [...]
>
> Nu al moeten officieren en instructeurs bij de Koninklijke Militaire
> Academie verplicht workshops Diversiteit en Inclusie bijwonen.

Pas nog de romcom What women want gezien.Als vrouwen bij
defensie willen werken moet dat gewoon kunnen. Voor de rest
niks met policor of ander geneuzel te maken. Gewoon doen
en anders krijgen sectoren die tekorten hebben te maken met
een mannenheffing waar een lagere loonheffing voor vrouwen
tegenover staat. ;-)

manok62

Op 23.sep..2021 om 09:56 schreef R.Phillips:
Administratief geen probleem toch.
Jaren '60 reeds de Marva...

--
Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Nederlands Nieuw Guinea 030162-301062

R.Phillips

Op donderdag 23 september 2021 om 10:10:20 UTC+2 schreef manok62:

> Administratief geen probleem toch.
> Jaren '60 reeds de Marva...

Alle functies alleen bij sommige gevechtsfuncties kunnen er
problemen ontstaan. En de laatste zijn niet eens zo groot.
Commando/Marinier-vrouwen? Nog even niet.
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/1457213/stormbaanbeauty-larissa-bieringa-20-ziet-af-van-plan-om-eerste-vrouwelijke-commando-te-worden

Jip

Gelijkwaardigheid betekent "van gelijke waarde". Dat klinkt lekker
trendy en leuk, maar ook dat bestaat niet.
Stel je voor, je zit in een vliegtuig en de piloot sterft.
Hebben dan voor jou een naast je zittende tandarts en een op vakantie
gaande piloot de zelfde waarde?

Jip

Moet kunnen is heel wat anders dan "moet gebeuren".

Jip

On 23/09/2021 10:30, R.Phillips wrote:

> Alle functies alleen bij sommige gevechtsfuncties kunnen er
> problemen ontstaan. En de laatste zijn niet eens zo groot.

Maar R.... Dat kan toch niet? Mannen en vrouwen zijn toch gelijkwaardig?

manok62

Op 23.sep..2021 om 10:30 schreef R.Phillips:
Dat bedoel ik...

Hein Zwetser

Op 23-9-2021 om 10:59 schreef manok62:
stomme wijven

Number51

Op 23-9-2021 om 10:34 schreef Jip:
Mensenkinderen wat ben jij gestoord....maar wel gelijkwaardig. Je snapt
niets van nuance.

Jip

Leg het me even uit 51.

Het varken van Breslau

Redeneren is zoiets als goede wijn: potsierlijk bij verkeerd gebruik en
misschien zelfs wel levensgevaarlijk in verkeerde handen.

--
"Wie het kleine niet eert heeft groot gelijk"

Jip

Vooral dat "potsierlijk" is jouw specialiteit.

Het varken van Breslau

Kan beter, Jip, veel beter.

--
"Wie een kuil graaft voor een ander wordt moe"

Number51

Op 23-9-2021 om 13:40 schreef Jip:
Ik heb jou gisteren een vraag gesteld die je potsierlijk ontwijkt, dus
kijk even in de spiegel.

R.Phillips

Op donderdag 23 september 2021 om 10:59:55 UTC+2 schreef manok62:
Ze is tanig. Mentale kracht? Dan had ze niet in de pers
moeten komen maar voor de poort moeten bivakkeren.

R.Phillips

Op donderdag 23 september 2021 om 10:42:02 UTC+2 schreef Jip:

> Maar R.... Dat kan toch niet? Mannen en vrouwen zijn toch gelijkwaardig?

Tuurlijk zijn ze dat. Alleen voeden sommigen ze zo niet op. Defensie is
voor mensen met zelfvertrouwen en uithoudingsvermogen. Het zijn
er maar een paar honderd per jaar die voor Specops in aanmerking
komen en daarvan branden er 80-90% voortijds op.

Jip

oja?

Jip

Ja, maar als 90% van die vrouwen niet geschikt zijn, dan zijn ze voor de
dienst toch niet gelijkwaardig?

Het varken van Breslau

En als de tegenpartij nou ook voor de helft uit vrouwen bestaat?

Overigens is het gezien in het licht van voorbije conflicten maar zeer
de vraag of vrouwen niet minstens zo gewelddadig en moordlustig zijn als
mannen.

R.Phillips

Op donderdag 23 september 2021 om 15:42:02 UTC+2 schreef Jip:
Het gaat me om opvoeden van jonge meisjes. Als gevolg:
Dan moeten er een paar honderd vrouwen per jaar zich aan
kunnen melden.

Heb je dochters Jip?

Hein Zwetser

Op 23-9-2021 om 16:06 schreef R.Phillips:
als je voor de kc in aanmerking wil komen dan dien je allereerst geen
enkel mankement/protese of zoiets te hebben. verder is er een groot
verschil in fysiek t ussen mannen en vrouwen. hein denklt dat vrouwen
niet eens aan de minimum basis eisen van de kc voldoen

--
Beste Joodse organisaties,
De Oorlog is niet van jullie maar van ons allemaal

Number51

Op 23-9-2021 om 15:38 schreef Jip:
Q.E.D.

R.Phillips

Op donderdag 23 september 2021 om 16:20:02 UTC+2 schreef Hein Zwetser:
Kwestie van opvoeden en mentaliteit. Niet elke KCT-er of Marinier is een
knokkelsleper. Anderzijds zijn er zat vrouwen die Hein tot een leuke origami
kunnen vouwen.

Hein Zwetser

Op 23-9-2021 om 17:25 schreef R.Phillips:
vrouwen worden geacht de hoedsters van het leven te zijn. aan dolle
mina''s en andere gemankeerden heeft de maatschappij geen behoefte

God

Hein Zwetser
> R.Phillips

> vrouwen worden geacht de hoedsters van het leven te zijn.
> aan dolle mina''s en andere gemankeerden heeft de
> maatschappij geen behoefte

Als de Romeinen vroeger op veldtocht gingen, dan namen ze
altijd een kudde schapen of geiten mee voor de seks. Daar zou
je dus ook vrouwen voor kunnen gebruiken.

Hein Zwetser

Op 23-9-2021 om 17:52 schreef God:
stel je eens voor het is oorlog een een gemengde patroulle is in het
voorveld. een van de leden moet een tampon verwisselen maar waar dat
ding te laten

God

Hein Zwetser
Gewoon in de bosjes gooien, dat vreten de everzwijnen wel op.

Hein Zwetser

Op 23-9-2021 om 18:10 schreef God:
hein begrijpt het. u heeft nog nooit een velddienstje gedraaid

God

Had S5 dus dat vonden ze onverantwoord.

R.Phillips

Op donderdag 23 september 2021 om 17:44:03 UTC+2 schreef Hein Zwetser:
Die hoedsters kunnen dat ook bij defensie en redden daarmee
wellicht je betreurenswaardige leven.

Hein Zwetser

Op 23-9-2021 om 19:02 schreef R.Phillips:
hein heeft een prettig leven hoor, maak u maar niet ongerust

Jip

Maar dan zijn ze toch niet gelijkwaardig aan mannen op dit gebied?

Number51

Op 23-9-2021 om 19:56 schreef Jip:
Potsierlijke opmerking.

Hein Zwetser

Op 23-9-2021 om 19:56 schreef Jip:
zijn ze ook niet

Jos Bergervoet

On 21/09/23 1:20 PM, Het varken van Breslau wrote:

> Redeneren is zoiets als goede wijn: potsierlijk bij verkeerd gebruik en

Het moet gezegd, Varken weet op dit punt wel waarover hij het heeft..

> misschien zelfs wel levensgevaarlijk in verkeerde handen.

Nu Varken het zelf ook toegeeft kunnen we misschien eindelijk eens
tot maatregelen overgaan!

--
Jos

Jos Bergervoet

Tjonge! (Daar ga je toch geen gewoonte van maken, 51?)

--
Jos

Jos Bergervoet

On 21/09/23 9:56 AM, R.Phillips wrote:

> Pas nog de romcom What women want gezien.Als vrouwen bij
> defensie willen werken moet dat gewoon kunnen.

Zeg, Anneke, hoe zat dat nu precies ook al weer toen jij daar als
Milva niet werd aangenomen?!

--
Jos

Jip

Het standpunt is wat ouderwets, maar we zijn het alweer eens Hein

Hein Zwetser

Op 24-9-2021 om 08:38 schreef Jip:
jajaja we komen er wel. nu nog die klote joden een lesje leren en we
nadere het paradijs..

Jip

Ja, maar hoe zit dat nou?
Alle linksen beweren dat alle mensen gelijkwaardig zijn terwijl dat niet
waar is. En als een uitgangspunt niet waar is, dan zijn de daaruit
voortvloeiende conclusies op zijn minst twijfelachtig. Dat is toch
ongewenst Hein?

Number51

Op 24-9-2021 om 09:31 schreef Jip:
> Alle linksen beweren dat alle mensen gelijkwaardig zijn terwijl dat niet
> waar is.

Jij ziet het concept übermensch wel zitten?

Het varken van Breslau

Jij schijnt te denken dat "alle mensen zijn gelijkwaardig" een natuurwet
is zoals de wetten van de thermodynamica of weet-ik-veel. Dat is echter
niet zo. "Alle mensen zijn gelijkwaardig" is een afspraak die we
onderling hebben gemaakt en waar ik me graag aan conformeer om genocide,
slavernij, rechteloosheid en onrechtvaardigheid te voorkomen.

--
"De wet van Hanlon: Schrijf nooit aan kwade wil toe wat voldoende door
domheid kan worden verklaard."

Hein Zwetser

Op 24-9-2021 om 09:43 schreef Het varken van Breslau:
is theoretisch gewauwel. de realiteit leert ons anders

Hein Zwetser

Op 24-9-2021 om 09:31 schreef Jip:
niet zo moeilijk doen jip.hein denkt simpel en wel zo dat wij blanken de
kar moeten trekken maar doordat het blanke geestelike wrakhout de
gropoptste muil heeft hier gaat het de verkeerde kant op.

Jip

Tjonge Hari! Wat is dit nu weer voor een zooitje onzin in een paar zinnen?
Ten eerste kan ik me niet herinneren zo'n "afspraak" ooit te hebben gemaakt.
Ten tweede zou het nogal achterlijk zijn een afspraak te maken over een
bestaande situatie waarvan de inhoud botweg niet waar is.
Dan kan je net zo goed "afspreken" dat iedereen kan zwemmen en dat alle
auto's in het vervolg op water kunnen rijden.
Zoals gebruikelijk linkse luchtfietserijtjes.

En om even bij de praktijk te blijven, tijdens de coronapandemie en de
keuze van wie er wel en niet naar de IC mochten, blijken dit soort
onbenullige afspraakjes geen enkel gewicht in de schaal te leggen.

Het varken van Breslau

Er zijn talloze afspraken buiten jou om gemaakt: om te beginnen de
vigerende wetten in Nederland, waaronder ook de verkeersregels

> Ten tweede zou het nogal achterlijk zijn een afspraak te maken over een
> bestaande situatie waarvan de inhoud botweg niet waar is.

Ik heb het alternatief geschetst: genocide, slavernij, rechteloosheid en
onrechtvaardigheid. Of om bij de verkeersregels te blijven: chaos op
de openbare weg.

> Dan kan je net zo goed "afspreken" dat  iedereen kan zwemmen en dat alle
> auto's in het vervolg op water kunnen rijden.
> Zoals gebruikelijk linkse luchtfietserijtjes.

Maar de afspraak dat we /rechts/ rijden op de openbare weg vind je
prima? Dan ben ik blij voor je dat je niet in Engeland woont.

> En om even bij de praktijk te blijven, tijdens de coronapandemie en de
> keuze van wie er wel en niet naar de IC mochten, blijken dit soort
> onbenullige afspraakjes geen enkel gewicht in de schaal te leggen.

Dan worden weer andere afspraken belangrijker.

--
"Was hilft da Freiheit? Es ist nicht bequem.
Nur wer im Wohlstand lebt, lebt angenehm

Het varken van Breslau

Nieuwe medicijnen, Hein?

Jip

Oh, dus "wij onderling" klopt niet.

> Ik heb het alternatief geschetst: genocide, slavernij, rechteloosheid en
>  onrechtvaardigheid. Of om bij de verkeersregels te blijven: chaos op
> de openbare weg.

Al die narigheid kan je bestrijden zonder iets af te spreken wat niet
waar is.

> Maar de afspraak dat we /rechts/ rijden op de openbare weg vind je
> prima? Dan ben ik blij voor je dat je niet in Engeland woont.

Je neemt je toevlucht weer tot onzinnige vergelijkingen.
Ik schreef niet dat afspraken niet deugen, ik schreef dat het nogal
achterlijk is een afspraak te maken over een bestaande situatie waarvan
de inhoud botweg niet waar is.

> Dan worden weer andere afspraken belangrijker.

Welke afspraken doel je op?

Hein Zwetser

Op 24-9-2021 om 11:19 schreef Het varken van Breslau:
neen dosering verlaagd want ik kreeg parkinsonachtige verschijnselen van
oude dosering. dankzij mijzelf hoor want aan de mij ter beschikking
staande medische maffia heb je geen zak.

Het varken van Breslau

Als ik de term "wij onderling" gebruik, dan heb ik het over de mensen en
volkeren die onderling een rechtsorde op poten hebben gezet. Zelfs de
bewoners van gestichten en ongeneeslijke querulanten behoren daartoe,
ook al krijsen ze vanuit hun dwangbuis dat ze dat niet willen.

> Al die narigheid kan je bestrijden zonder iets af te spreken wat niet
> waar is.

We weten dat je er niet mee om kunt gaan, maar in het maatschappelijk
verkeer is 'waar-onwaar' niet binair.

> [...]
> Ik schreef niet dat afspraken niet deugen, ik schreef dat het nogal
> achterlijk is een afspraak te maken over een bestaande situatie waarvan

Opnieuw probeer je 'waar' en 'onwaar' te gebruiken in de context van
natuurwetten. Ik heb je zojuist uitgelegd dat de context van het
maatschappelijk verkeer tussen mensen en groepen mensen een andere is.

> Welke afspraken doel je op?

Gebruik je fantasie.

Jip

Je bedoelt dat als je het over "wij onderling" hebt, wij daar niet bijhoren?

> We weten dat je er niet mee om kunt gaan, maar in het maatschappelijk
> verkeer is 'waar-onwaar' niet binair.

Ik weet dat jij door een nieuwe onzin op je oude onzin te stapelen de
vraag ontwijkt.
Al die narigheid is te bestrijden zonder iets af te spreken dat niet
> [...]

> natuurwetten. Ik heb je zojuist uitgelegd dat de context van het
> maatschappelijk verkeer tussen mensen en groepen mensen een andere is.

Ja, we bevinden ons weer op een punt waar je alleen met onzinnig gezwam
over binair en waar en onwaar probeert je er uit te kletsen.
Dat neemt niet weg dat afspreken dat iets waar is, terwijl het
overduidelijk NIET waar is flink imbeciel is.

> Gebruik je fantasie.

Hari..... poot......staart..... poot.

Het varken van Breslau

Nou, wat is er dan zo overduidelijk "onwaar"? O ja, jij wilt mensen
verdelen in Uebermenscen en Untermenschen. Nou, Jip, het spijt me voor
je, maar we hebben afgesproken dat we de wereld zo niet gaan inrichten.
Ondanks het gekrijs uit de bierkelders en de gestichten.

--
"What a strange and unfamiliar world if everyone were treated
according to his deserts! (Jack Vance)"

Jip

Halfzacht onnozel gezwatel Hari.

> [...]
> je, maar we hebben afgesproken dat we de wereld zo niet gaan inrichten.
> Ondanks het gekrijs uit de bierkelders en de gestichten.

Ah, en als je er dan echt helemaal niet meer uitkomt dan is daar de
onvermijdelijke (zelfs dubbele Godwin). En dat nadat je mij een aantal
uitspraken in de schoenen schuift die ik niet gedaan heb.
Hari wat ga je weer af!

Het varken van Breslau

Zolang die beschuldiging van jou komt zie ik het eerder als een compliment.