euro 9,25

Hein Zwetser

Twee van Dobben kroketten

9,25
Met wit of bruin brood | Franse mosterd | rauwkost
--
het is triest maar academisch gevormden gunnen elkaar het licht in de
ogen niet

O.U. de Man

Op 22/09/2021 om 15:04 schreef Hein Zwetser:
> Twee van Dobben kroketten
>
> 9,25
> Met wit of bruin brood | Franse mosterd | rauwkost

Mooi afgezet.

Hein Zwetser

Op 22-9-2021 om 15:30 schreef O.U. de Man:
niet gedaan hoor ben er me gek

Jip

On 22/09/2021 15:04, Hein Zwetser wrote:
> Twee van Dobben kroketten
>
> 9,25
> Met wit of bruin brood | Franse mosterd | rauwkost

Tja, hoor es Hein, waarom zou een kroketbakker minder moeten verdienen
dan een minister. Dus wees solidair met het proletariaat en trek zonder
morren je beurs.

Hein Zwetser

Op 22-9-2021 om 15:56 schreef Jip:
bij de chinese snackbar betaal je voor twee kroketten krap aan 4 euro.

9,25 euro is van restaurant jules verne in apeldoorn waar wij voor
corona vrijveel kwamen. zie link en huiver van de huidige prijzen

https://www.restaurantjulesverne.nl/

Jip

On 22/09/2021 16:03, Hein Zwetser wrote:

> bij de chinese snackbar betaal je voor twee kroketten krap aan 4 euro.

Ja, maar Hein, vind je niet dat die Chinesen schandelijk uitgebuit
worden? Met 4 Euro voor zo'n portie komen die toch nooit aan een
ministersalaris?

God

Hein Zwetser wrote:

> Twee van Dobben kroketten
>
> 9,25
> Met wit of bruin brood | Franse mosterd | rauwkost

Neem maar een boterham met tevredenheid. Als je als PVV'er
tenminste niet allergisch bent voor tevredenheid!

God

Hein Zwetser
> Jip

> bij de chinese snackbar betaal je voor twee kroketten krap
> aan 4 euro.

Is met hondenvlees.

Jip

Nee, hondenVOER.

Hein Zwetser

Op 22-9-2021 om 16:30 schreef Jip:
in apeldoorn zijn de chinezen bezig de hollandse snackbars over te
nemen. die bij ons in de buurt is keuri en smakelijk

God

Jip
> God
Nee, ze vangen honden als dat die worden uitgelaten, villen ze
levend, en van het vlees maken ze goedkope kroketten voor in hun
snackbar,

O.U. de Man

Op 22/09/2021 om 15:43 schreef Hein Zwetser:

>  niet gedaan hoor ben er me gek

Ze proberen kennelijk de corona crisis te compenseren.

Hein Zwetser

Op 22-9-2021 om 18:26 schreef O.U. de Man:
weet wel zeker.

Jip

Ik weet toch heel zeker dat in Hilversum destijds een chinees gesloten
werd nadat iemand het was opgevallen dat er honderden lege blikjes
chapie bij de vuilnis lagen....

R.Phillips

Op woensdag 22 september 2021 om 15:43:37 UTC+2 schreef Hein Zwetser:

> niet gedaan hoor ben er me gek

Ha! Als je nagaat dat er in de afgelopen anderhalf jaar er nog
nooit zo weinig horeca zaken op de fles zijn gegaan weet je
dat ze de prijzen opdrijven. Het komende jaar moeten er eerst
maar een heleboel failliet gaan [inhalen] voordat de prijzen
normaliseren.

Number51

Op 22-9-2021 om 19:57 schreef Jip:
Werden er toen niet ook broodjes aap gevonden?

God

Jip
> God
Nu gebruiken ze dus levende honden.

manok62

Op 22.sep..2021 om 16:34 schreef God:
Je zit hier niet op Sumatra...

--
Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Nederlands Nieuw Guinea 030162-301062

God

manok62
> God

> Je zit hier niet op Sumatra...

Chinese snackbar = Chinese snackbar

Jip

Dat is nu het aardige van marktwerking.
Hoe minder mensen nog bereid zijn die prijzen te betalen, hoe sneller de
duurdere ondernemers failliet gaan.
Dat proces kan je natuurlijk weer gaan verstoren door subsidies zoals
linksen graag doen.

Jip

Een anekdote die mij ooit ter ore kwam ging over een echtpaar dat hun
hondje meenam naar het Chinese restaurant. Ze wilden graag dat hun
hondje ook iets te eten kreeg, maar moesten het personeel dat slechts
Chinees sprak met handen en voeten duidelijk maken. Ze wezen op het
hondje en maakten gebaren, zoals met de wijsvinger op hun open mond.

Het personeel nam het hondje mee en na wat langere tijd werd het op een
grote schaal opgediend.

joh

Zou je zeggen dat subsidies verstorender zijn voor de vrije marktwerking dan, noem eens wat,
het verbod op moord middels de guillotine? Zo ja, waarom?
Ben je ook tegen het verbod op moord middels de guillotine?