officieel statement rtl en jinek n.a.v. optreden koning

Hein Zwetser

Palmach

Op zaterdag 13 maart 2021 om 08:29:30 UTC+1 schreef Hein Zwetser:
Eva Jellinek mist de pik van Moskowicz

Edmund

On 3/13/21 8:29 AM, Hein Zwetser wrote:
> https://pbs.twimg.com/media/EwRo-LPWYAU_10k?format=jpg&name=medium
>
> https://twitter.com/Jinek_RTL/status/1370335717545680900/photo/1

Jaja eerst op gelijke toon met koning Baudet de meest walgelijke zaken
in z'n schoenen proberen te schuiven, bij elke poging tot een antwoord
van Baudet als echte Nazi's hem overschreeuwen en als het dan echt
IEDEREEN te zot wordt, biedt ze haar excuses aan
over het gedrag van een ander!!!
Zo denkt ze zelf weg te kunnen kruipen
voor haar eigen walgelijke gedrag.

Lekker overtuigend.

Edmund

--
“The further a society drift from the truth,
the more it will hate those who speak it”

George Orwell

R.Phillips

Dronken een glas en lieten de zaak zoals hij was. De redactie van
Jinek mag zich van de domme houden. Azarkan wint hiermee en
Koning hield hem uit de wind. Het enige wat er bij Koning ontbreekt
is een excuus aan de vriendin van Iejoor. Al moet het wel kunnen
bij een roast.

Manok62

Op 13.mrt..2021 om 08:29 schreef Hein Zwetser:
> https://pbs.twimg.com/media/EwRo-LPWYAU_10k?format=jpg&name=medium
>
> https://twitter.com/Jinek_RTL/status/1370335717545680900/photo/1

Bij weigeren van het lezen van de tekst hadden ze hém moeten weigeren...

--
Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Nederlands Nieuw Guinea 030162-301062

Your name

Op 3/13/2021 om 9:30 AM schreef Edmund:

> Jaja eerst op gelijke toon met koning Baudet

'koning Baudet'? Zover is het nog niet.

Hein Zwetser

Op 13-3-2021 om 10:20 schreef het varken van Breslau:
> Wat heeft hij dan precies over de vriendin van Baudet gezegd?

ik zie dat r weer uit zijn nek lult maar dat laten we maar zo. tegen
varken zou ik willen zeggen doe eens een onderzoek na de zonvloed aan
info omtrent deze affaire is het makkelijk terug te vinden,

Edmund

haha denk er maar een komma tussen.

Edmund

On 3/13/21 11:31 AM, het varken van Breslau wrote:
> Er is in die twee dagen al een hoop over deze affaire geschreven, maar
> dat zijn zover ik kan zien allemaal meningen.

Gossie, heeft Greta het verlossende woord nog niet gesproken? Nou even
volhouden dan maar.

Hein Zwetser

Op 13-3-2021 om 11:31 schreef het varken van Breslau:
> Er is in die twee dagen al een hoop over deze affaire geschreven, maar
> dat zijn zover ik kan zien allemaal meningen.

https://cse.google.nl/cse?cx=partner-pub-2550509481199141:3212161726&ie=UTF-8&q=koning+bij+jinek+youtube&sa=Zoeken

R.Phillips

Op zaterdag 13 maart 2021 om 11:00:02 UTC+1 schreef Hein Zwetser:
Het is erg flauw om iemand mee te roasten die er niet
op kan reageren. Dan had ze misschien wat kunnen zeggen. Of
er hard om kunnen lachen.

Jip

On 13/03/2021 10:27, Manok62 wrote:

> Bij weigeren van het lezen van de tekst hadden ze hém moeten weigeren...

Natuurlijk. RTL is volledig verantwoordelijk voor dit voorval.
Die laffe excuses moeten dat verbloemen maar dat doen ze echt niet.
Maar,... Baudet is in het nieuws en dat is heel erg goed.