Moslims vieren kerst op katholieke school.

God

Dec 12, 2009, 7:57:52 AM12/12/09
Nou mensen, discussi�ren maar!

Halal kerstdiner op katholieke school Weert

De katholieke Odaschool in Weert serveert dit jaar tijdens het kerstdiner
alleen maar halalvlees voor de circa 400 leerlingen. Daarmee komt de
basisschool tegemoet aan de wens van een tiental moslimgezinnen.
Weert

Door Bram van der Heijden

Het kerstdiner wordt elk jaar georganiseerd door de school in
samenwerking met de oudervereniging. Volgens waarnemend directeur Margo
Janssen heeft de Odaschool, waar een tiental leerlingen moslim is, uit
praktische overwegingen besloten de kinderen alleen halalvlees voor te
zetten. �De voorgaande jaren hielden we rekening met moslims en daarom
moesten we het vlees voor hen scheiden. Nu iedereen halalvlees krijgt,
hoeft dat niet meer.� Bovendien past de actie volgens haar juist in het
christelijke gedachtegoed, want het is goed om met anderen rekening te
houden.
Jean Paul van der Donk, voorzitter van de oudervereniging, stelt acht
klachten te hebben gekregen van boze ouders.
Volgens hem is het belangrijk dat deze ouders snappen dat er niet uit
geloofsoverweging gekozen is voor het moslimvriendelijke vlees, maar puur
uit praktische overwegingen. �Daarnaast is het voor katholieken niet
verboden om halalvlees te eten, terwijl dat wel andersom voor moslims het
geval is.�
Gepubliceerd op: 12.12.09 06:00

:o)

Bellende Belhamel

Dec 12, 2009, 8:08:45 AM12/12/09

"God" <godratF...@herejezus.nl> schreef in bericht

> [...]
> alleen maar halalvlees voor de circa 400 leerlingen. Daarmee komt de
> basisschool tegemoet aan de wens van een tiental moslimgezinnen.

Ja ze hebben een grote partij Halal varkensvlees op de kop kunnen tikken
werkelijk voor een prikkie ;o)
En de alcohol zal ook wel verbodenzijn nu, dat word wat, nuchtere
katholieken
dat kan nooit goed gaan.

> [...]
> hoeft dat niet meer.� Bovendien past de actie volgens haar juist in het
> christelijke gedachtegoed, want het is goed om met anderen rekening te

Oh ja? en waarom dan geen vegetarische maaltijd voor iedereen?
Dan houd je rekening met echt iedereen.

> [...]
> uit praktische overwegingen. �Daarnaast is het voor katholieken niet
> verboden om halalvlees te eten, terwijl dat wel andersom voor moslims het

Waarom gen rekening gehoduen met vegetariers?
Vuile hypocrieten.

Anneke.A

Dec 12, 2009, 8:16:46 AM12/12/09

"God" <godratF...@herejezus.nl> wrote in message
> [...]

Als ze maar geen hallal geitenvlees krijgen. Hallal kalkoen is best lekker
en fazant reemedaillons of kwarteltjes ook. Overigens is het meeste hallal
ook gewoon kosher. Het enige wat ik zou missen is gerookte wild zwijn
beenham op bot met kruidnageltjes en cranberrysaus. Maar goed. Een
rundfrikandel met frites zal er bij zo'n lagere school prima in gaan. Alleen
krijg je daarmee wel de hindoe kinderen tegen. Er bestaat ook hallal
vegetarisch en niet iedereen lust een vegetarische kedgerie.

Sán Nicolás

Dec 12, 2009, 8:27:10 AM12/12/09
On 12 dec, 13:57, God <godratFUCKS...@herejezus.nl> wrote:

> Nou mensen, discussiëren maar!
God Jezus, jij bent de enige die erover ouwehoert>

> Halal kerstdiner op katholieke school Weert

Waarom mogen Moslims geen kerst vieren.

Is hun Profeet Jezus (Isa= Esseen)niet op kerstmis geboren dan ?
In de tijd van Mohammed werd Jezus bij de christenen ook niet als God
gezien en sloeg Sinterklaas de man die dat beweerde,Arius, op zijn
bek.

Ik hoop dat ze allemaal ingeënt geitenvlees moeten eten.

HdB

Dec 12, 2009, 9:08:32 AM12/12/09

"Anneke.A" <andr...@planet.nl> schreef in bericht

Even los van alle reli-argumenten: wat is het verschil (in smaak, bereiding,
voedingswaarde etc.) tussen halalvlees en 'gewoon' vlees?
Met andere woorden: maakt het wat uit voor een niet-moslim of je nu
halalvlees of niet-halalvlees eet?

Cnorlax

Dec 12, 2009, 9:21:37 AM12/12/09

"HdB" <fb83...@skynet.be> wrote in message

Dat is nu juist het punt, dat eea niet los gezien kan worden van
reli-argumenten. Blijkbaar zet een kleine moslimminderheid de toon. Ronduit
schandalig dat er aan toegegeven wordt. De kloof wordt alleen maar breder en
dieper, de afkeer van de islam alleen maar groter. De PVV vaart er wel bij.

theo1610

Dec 12, 2009, 9:22:04 AM12/12/09
On 12 Dec 2009 12:57:52 GMT, God <godratF...@herejezus.nl> wrote:

>Nou mensen, discussi�ren maar!
>

>Halal kerstdiner op katholieke school Weert

Benieuwd wat Thieme vd PvdD daar van vindt.

>De katholieke Odaschool in Weert serveert dit jaar tijdens het kerstdiner
>alleen maar halalvlees voor de circa 400 leerlingen. Daarmee komt de
>basisschool tegemoet aan de wens van een tiental moslimgezinnen.

400 leerlingen en een tiental moslimgezinnen??

> [...]
>Janssen heeft de Odaschool, waar een tiental leerlingen moslim is, uit
>praktische overwegingen besloten de kinderen alleen halalvlees voor te

Een tiental leerlingen, nog veel gekker dus. En bij praktische
overwegingen kan ik me met de beste wil van de wereld niks
voorstellen.

Los daarvan, Dat tiental heeft net als alle andere moslims helemaal
niks met Kerstmis, als ze er al niet zwaar op tegen zijn. Maar
desondanks wordt de kerstmaaltijd toch volgens _islamitisch
voorschrift_ bereid......????
Die lui van die school zijn knettergek, vrouwonvriendelijk en ook geen
dierenvrienden.

--
Als we nu stoppen is alles voor niets geweest!

"Lievebeheersbeestjes"

Message has been deleted

Anneke.A

Dec 12, 2009, 9:48:51 AM12/12/09

> [...]
> bereiding, voedingswaarde etc.) tussen halalvlees en 'gewoon' vlees?
> Met andere woorden: maakt het wat uit voor een niet-moslim of je nu

Kosher en Hallal gaat over slachtpraktijk welke te maken heeft met hygiene
en/of voorkomen van ziekteoverdracht. Dat stamt nog uit de tijd dat hygiene
en dierziekte niet begrepen werd en al helemaal niet kon worden onderzocht
op de manier waarop we momenteel bij abatoirs dieren kunnen keuren.
Bacterien waren pas na van Leeuwenhoek te zien en werden pas na Lister en
Semmelweiss bekend als ziektedragers. Alleen is deze slachtpraktijk
opgenomen in de religie. De hocus pocus eromheen maakt echt niet dat je enig
verschil proeft met vlees wat we vandaag de dag kopen. Genoeg moslims die
geen hallal en joodse mensen die geen kosher eten.

Bellende Belhamel

Dec 12, 2009, 10:02:03 AM12/12/09

"HdB" <fb83...@skynet.be> schreef in bericht

Er is meer dan alleen smaak, er is ook nog hoe het dier geslacht is.
En met kerst kan men daar dus rekening mee houden.
En bij Halalvlees is dat wat minder, want niet verdoofd.
Er zouden dus vele ouders kunnen gana klagen dat het omgelofelijk
is dat met Kerst zo een soort barbaars geslacht vlees op tafel word gezet.

Fred Mobach

Dec 12, 2009, 10:03:32 AM12/12/09
HdB wrote:

> "Anneke.A" <andr...@planet.nl> schreef in bericht

<<knip Halal kerstdiner op katholieke school Weert>>

> [...]
> bereiding, voedingswaarde etc.) tussen halalvlees en 'gewoon' vlees?
> Met andere woorden: maakt het wat uit voor een niet-moslim of je nu

Voor sommige niet-moslims zou de slachtmethode onacceptabel kunnen zijn.
--
Fred Mobach - fr...@mobach.nl
website : https://fred.mobach.nl

Hieke

Dec 12, 2009, 10:08:08 AM12/12/09
Op 12-12-2009 15:48, Anneke.A schreef:

> [...]
> Bacterien waren pas na van Leeuwenhoek te zien en werden pas na Lister en
> Semmelweiss bekend als ziektedragers. Alleen is deze slachtpraktijk

Ergo: een achterhaald en zot gebruik dat nergens toe dient behalve dan
als pr oefening in dimitudegedrag om anderen jouw malle religieuze
rariteiten op te dringen.

Hieke

Dec 12, 2009, 10:10:25 AM12/12/09
Op 12-12-2009 16:03, Fred Mobach schreef:

> Voor sommige niet-moslims zou de slachtmethode onacceptabel kunnen zijn.

Nou, dan pas jij je maar aan!

Manokwari62

Dec 12, 2009, 10:18:24 AM12/12/09

> [...]
> alleen maar halalvlees voor de circa 400 leerlingen. Daarmee komt de
> basisschool tegemoet aan de wens van een tiental moslimgezinnen.

Simpele oplossing, iedere niet halal vretende autochtoon moest die
moslimkerstbijeenkomst boycotten.

P.

Dec 12, 2009, 10:21:18 AM12/12/09
> [...]

>alleen maar halalvlees voor de circa 400 leerlingen. Daarmee komt de
>basisschool tegemoet aan de wens van een tiental moslimgezinnen.

Walgelijk. Leerlingen moeten verplicht vlees eten van dieren die door
mishandeling om het leven zijn gebracht!

> [...]
>uit praktische overwegingen. �Daarnaast is het voor katholieken niet
>verboden om halalvlees te eten, terwijl dat wel andersom voor moslims het

Maar de dieren zijn wel zwaar mishandeld, opgehangen, levend
opengesneden en leeg laten bloeden. Alsof dat normaal is.

P.

Manokwari62

Dec 12, 2009, 10:21:25 AM12/12/09

"Ray" <sp...@invalid.con> schreef in bericht
> [...]

Welke kloof, *rechts-links* welke afkeer?*islam* raike doe niet of je
achterlijk bent.

> Los van de PVV gezien.

P.

Dec 12, 2009, 10:22:47 AM12/12/09

Halalvlees is van dieren die aan de achterpoten opgehangen worden, dan
wordt de keel doogesneden zonder enige verdoving en moeten ze levend
leegbloden, waardoor ze uiteindelijk doodgaan.

P.

Cnorlax

Dec 12, 2009, 10:36:26 AM12/12/09

"Ray" <sp...@invalid.con> wrote in message

> Welke kloof, welke afkeer? Los van de PVV gezien.

In weerwil wat anti PVV-ers graag verkondigen, beperkt de afkeer van de
islam zich niet tot PVV aanhangers alleen.

Jahira

Dec 12, 2009, 10:40:41 AM12/12/09
Cnorlax wrote:

Hmmmm..

--
Vr.Gr.
Jahira

Op de hoek van de bar hangt een zatte farizeeer
Het is geen mens, het is geen dier, maar een PVVer.

HdB

Dec 12, 2009, 10:53:53 AM12/12/09

"P." <dit3_werk...@hotmail.com> schreef in bericht

Met andere woorden: als ik hier alle reacties op mijn vraag lees (die
natuurlijk toch vooral over de reli-argumenten gaan, had ik anders kunnen
verwachten?) is er dus qua smaak of voedingswaarde geen verschil. Met andere
woorden: een niet-moslim proeft geen verschil tussen halalvlees of
niet-halalvlees. Het maakt dus eigenlijk allemaal geen klap uit of die
kinderen halalvlees eten of ander vlees.

Message has been deleted

Cnorlax

Dec 12, 2009, 11:11:03 AM12/12/09

"HdB" <fb83...@skynet.be> wrote in message

Een moslim zou dat dus ook niet proeven, tenzij ze over halal smaakpapillen
beschikken.

> Het maakt dus eigenlijk allemaal geen klap uit of die kinderen halalvlees
> eten of ander vlees.

Met andere woorden; het betreft hier dwingelandij, puur gebaseerd op
religieuze motieven.
We gaan de goede kant op. Terug naar de middeleeuwen.

Hieke

Dec 12, 2009, 11:14:14 AM12/12/09
Op 12-12-2009 16:53, HdB schreef:

> Met andere woorden: een niet-moslim proeft geen verschil tussen
> halalvlees of niet-halalvlees. Het maakt dus eigenlijk allemaal geen
> klap uit of die kinderen halalvlees eten of ander vlees.

Nou, waar doen die moslims dan zo moeilijk over bij "niet-halalvlees"?

Cnorlax

Dec 12, 2009, 11:17:40 AM12/12/09

"Manokwari62" <manok62@@gmail@@com> wrote in message

> "God" <godratF...@herejezus.nl> schreef in bericht

> Simpele oplossing, iedere niet halal vretende autochtoon moest die
> moslimkerstbijeenkomst boycotten.

Sterker nog, als mijn kind daar op school zat, dan zou het gisteren
zijn/haar laatste schooldag aldaar zijn geweest.

Cnorlax

Dec 12, 2009, 11:33:19 AM12/12/09

"P." <dit3_werk...@hotmail.com> wrote in message

> Halalvlees is van dieren die aan de achterpoten opgehangen worden, dan
> wordt de keel doogesneden zonder enige verdoving en moeten ze levend
> leegbloden, waardoor ze uiteindelijk doodgaan.

Zou de plaatsvervangend directeur Margo Janssen (m.ja...@odaschool1.nl)
dit meegenomen hebben in haar besluit om "uit praktische overwegingen" en
geinspireerd door het "christelijke gedachtengoed" de kinderen alleen
halalvreten voor te zetten?

Tabula Rasa

Dec 12, 2009, 1:45:15 PM12/12/09
On Sat, 12 Dec 2009 16:03:32 +0100, Fred Mobach <fr...@mobach.nl>
wrote:

Die lui moet je met de kop naar onderen in een gierput lazeren. Zeiken
over de slachtmethode, maar de leefmethode van het bioindustrievee
interesseert ze geen klote.

Tabula Rasa

Dec 12, 2009, 1:46:42 PM12/12/09

Niet halalvlees is van dieren die maanden- of jarenlang zwaar, zeer
zwaar mishandeld worden, die zouden een moord doen om snel halal
geslacht te mogen worden om uit hun door westerse vraatzucht ontstane
onleven te worden gehaald.

P.

Dec 12, 2009, 4:55:17 PM12/12/09

De allergrootsate ONZIN.

Het zijn dezelfde dieren, uit dezelfde fokkerijen/boederijen. Het
enige verschil is:
- geen varkens
- mishandelende manier van slachten

P.

Willem-Jan Markerink

Dec 12, 2009, 5:43:38 PM12/12/09
God <godratF...@herejezus.nl> wrote in

Ik liet alle slagersmarktkramen uit de hele regio aanrukken, opgesteld in
een lang lint voor de ingang.

--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

<w.j.ma...@a1.nl>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]

Willem-Jan Markerink

Dec 12, 2009, 5:45:25 PM12/12/09
P. <dit3_werk...@hotmail.com> wrote in

Kun je een leuke geillustreerde welkomst-haag van maken, met stuiptrekkende
kadavers.

Resistance

Dec 12, 2009, 9:03:21 PM12/12/09

"Ray" <sp...@invalid.con> schreef in bericht

> Welke kloof, welke afkeer? Los van de PVV gezien.

De kloof van de groeiende eenzijdige aanpassingsdruk aan moslims!

Resistance

Dec 12, 2009, 10:48:25 PM12/12/09

"Bellende Belhamel" <bellen...@m.el> schreef in bericht

> [...]
> Er zouden dus vele ouders kunnen gana klagen dat het omgelofelijk
> is dat met Kerst zo een soort barbaars geslacht vlees op tafel word gezet.

Je haalt me de woorden uit de mond. Volledig mee eens! Dat dat niet aan de
orde komt is het zoveelste teken van de toenemende aanpassingsdruk
uitgeoefend door de (nu nog )moslim-minderheid met steun van de PvdA/D66/GL
en een groot deel van de mainstreammedia.

Resistance

Dec 12, 2009, 10:52:29 PM12/12/09
"Tabula Rasa" <scho...@hotmail.com> schreef in bericht

> Die lui moet je met de kop naar onderen in een gierput lazeren. Zeiken
> over de slachtmethode, maar de leefmethode van het bioindustrievee
> interesseert ze geen klote.

Praat niet over waar je niets vanaf weet, sukkel!

Resistance

Dec 12, 2009, 11:02:31 PM12/12/09

> [...]

> niet-halalvlees. Het maakt dus eigenlijk allemaal geen klap uit of die
> kinderen halalvlees eten of ander vlees.

Wie wreedheid tov dieren tolereert bevindt zich nog steeds in het laagste
niveau van de beschavingpyramide.

dolphin

Dec 12, 2009, 11:28:42 PM12/12/09

"God" <godratF...@herejezus.nl> schreef in bericht
> Nou mensen, discussi�ren maar!

wat valt er te discussieren dan ?

groeten

dolphin

dolphin

Dec 12, 2009, 11:30:26 PM12/12/09

"P." <dit3_werk...@hotmail.com> schreef in bericht

> Maar de dieren zijn wel zwaar mishandeld, opgehangen, levend
> opengesneden en leeg laten bloeden. Alsof dat normaal is.

eeeh redelijk ja , kan je tere zieltje er niet tegen ?
terug naar de natuur is heftiger hoor

maar hoe ziet volgens jou dat zwaar mishandelen er uit ?

groeten

dolphin

Tabula Rasa

Dec 13, 2009, 12:47:30 AM12/13/09
On Sun, 13 Dec 2009 04:52:29 +0100, "Resistance" <res...@kpnplanet.nl>
wrote:

Och gut, meneer kan niet tegen andermans mening.

(((((((( FNn ))))))))

Dec 13, 2009, 6:13:23 AM12/13/09
On 12 Dec 2009 12:57:52 GMT, God <godratF...@herejezus.nl> wrote:

>Nou mensen, discussi�ren maar!

Discussie? CONCLUSIE ! :-)

geloofsvrijheid is er in NL alleen voor de pvda achterban, de rest
moet ondergeschikt meekruipen.

--
http://stemgeenpvda.blogsome.com EU verkiezingen 2009
pvda verliest VIER van 7 zetels :-) pleitbezorgers van pedofilie welkom bij de pvda,

Fred Mobach

Dec 13, 2009, 9:19:25 AM12/13/09
Hieke wrote:

> Nou, dan pas jij je maar aan!

Dat ligt niet in mijn aard. :-)
--
Fred Mobach - fr...@mobach.nl
website : https://fred.mobach.nl
.... In God we trust ....
.. The rest we monitor ..

Bellende Belhamel

Dec 13, 2009, 9:58:23 AM12/13/09

"Resistance" <res...@kpnplanet.nl> schreef in bericht

> "Bellende Belhamel" <bellen...@m.el> schreef in bericht

> Je haalt me de woorden uit de mond.

Ik had mijn handen van te voren gewassen hoor, dus maak je geen zorgen ;o)

> [...]
> van de toenemende aanpassingsdruk uitgeoefend door de (nu
> nog )moslim-minderheid met steun van de PvdA/D66/GL en een groot deel van

Nee het erge vind ik DAT er geen ouders over geklaagd hebben.
(of wel? Dat weet ik natuurlijk niet zeker) Maar zodra ze dat doen
zijn ze natuurlijk racistisch, xenofoob en islamhaters.
Dat die mensne gewoon voor dierenrechten zouden opkomen
kan natuurlijk dan niet.

Bellende Belhamel

Dec 13, 2009, 10:02:45 AM12/13/09

"P." <dit3_werk...@hotmail.com> schreef in bericht

Nou daarmee is het vlees nog niet halal he.
Het dier moet een dierwaardig bestaan gehad hebben, dus het meeste vlees
wat ze halal noemen is dat dus niet eens.
Het enige wat er gedaa word is dat er eem imam bij is die wat gebeden
prevelt
en dan word het dier leeggebloed. En dat noemen zij al Halal.
maar aangezien er betere slachtmethoden zijn, is op deze wijze halal
slachten
allang niet meer halal. Hala is dus een religieus sausje over vlees.
Met de geest van het woord heeft het niets meer te maken, alleen nog het
woord
en zelfs daar laten ze enorme steken vallen. Dus dat hele halal gedoe is een
enorme
farce majeur.

Bellende Belhamel

Dec 13, 2009, 10:03:51 AM12/13/09

"HdB" <fb83...@skynet.be> schreef in bericht

En dan is er de manier van slachten, u kijkt alleen naar smaak.
Maar goed, dat is ook een ijkpunt, sommigen hebben wat meer ijkpunten.

Bellende Belhamel

Dec 13, 2009, 10:05:47 AM12/13/09

"Hieke" <pissoff.ste...@hotmail.com> schreef in bericht

Zij halal vlees is in veel gevallen helemaal niet halal.
Er is wel een gebed geprevelt en er is volgens de letter geslacht.
Maar dat in veel gevallen het dier niet een dierwaardig bestaan heeft gehad,
maakt het vlees dus al niet Halal.

Bellende Belhamel

Dec 13, 2009, 10:07:17 AM12/13/09

"Cnorlax" <cno...@invalid.cn> schreef in bericht

Dan had hij vegetarisch eten moeten voorzetten, dan had hij andere
religies het ook naar de zin gemaakt en was de christelijke leer
ook toegepast op de dierenwereld..

Bellende Belhamel

Dec 13, 2009, 10:09:08 AM12/13/09

"dolphin" <xhyg...@tssss.de> schreef in bericht

Halal slachten.
Destijds een humare manier, maar tegenwoordig dus niet meer.

Message has been deleted

jena

Dec 13, 2009, 10:40:09 AM12/13/09

Er schijnen wel een aantal ouders daarover geklaagd te hebben, maar je, die
minderheid heeft geen stem.

--

Bijna alles is vervangbaar
Maar niet jij, niet ik, niet wij

www.gedachtengedicht.punt.nl

dolphin

Dec 13, 2009, 12:32:41 PM12/13/09

> Halal slachten.
> Destijds een humare manier, maar tegenwoordig dus niet meer.

nee nu gaat t allemaal veel beter zeker woehahah

groeten

dolphin

Cnorlax

Dec 13, 2009, 1:59:54 PM12/13/09

> Het was mij al duidelijk en het uitblijven van een antwoord van jouw
> kant onderstreept de juistheid van mijn mening, zonder PVV is er geen
> kloof en geen afkeer.

Je wil mijn antwoord niet begrijpen, dat was mij al duidelijk. Het heeft dan
ook geen zin om verder op jouw stompzinnigheden in te gaan.

Message has been deleted

Bellende Belhamel

Dec 14, 2009, 4:30:03 AM12/14/09

"jena" <jena1953@tele*twee*wordt2.nl> schreef in bericht

Ja, die vegetariers toch, veel te vredelievend, zo word het nooit wat.
(behalve bij veganisten, maar daar komt het, heb ik vernomen, door een
gebrek
aan vitamine B12. Dan worden ze weer gek, en dus hoef je je dan weer geen
zorgen over te maken. Behalve als ze dan weer kale nichten gaan vermoorden,
dan is het weer een complot.)

Goodcowboy

Dec 14, 2009, 9:23:36 AM12/14/09
On Sat, 12 Dec 2009 14:16:46 +0100, "Anneke.A" <andr...@planet.nl>
wrote:

Dus jij mag het ook eten.

>Het enige wat ik zou missen is gerookte wild zwijn

Wat geeft dat nou.
Nederlanders moeten zich gewoon aanpassen en aan de islam onderwerpen
en vernietigd worden. Dat is belangrijk.
Daar doet anneke het voor.

> [...]
>krijg je daarmee wel de hindoe kinderen tegen. Er bestaat ook hallal
>vegetarisch en niet iedereen lust een vegetarische kedgerie.

Sterf toch eens een keer jij vieze islamiserende etterbak.
Rot op naar je thuisland als de gebruiken van ons volk je niet
aanstaan.
Ga daar bepalen wat mensen mogen eten.

Sir ian kershaw - genocide planoloog.
�De belangrijkste voorwaarde voor genocide is dat een land etnisch verdeeld is naar religie of ras.�
http://www.depers.nl/binnenland/338028/Uiteindelijk-heeft-de-PVV-te-weinig-steun.html
Laten we in godsnaam snel korte metten maken met de misdadigers die in dit lan de belangrijkste voorwaarde voor oorlog en genocide hebben geschapen. Het is geen minuut te vroeg.

CaseOfEmergency

Dec 18, 2009, 2:12:30 PM12/18/09

"Bellende Belhamel" <bellen...@m.el> wrote in message

Wie ? De vaginisten ?

wortel

Dec 18, 2009, 4:32:45 PM12/18/09

"CaseOfEmergency" <casu...@rozewater.eu> schreef >
> "Bellende Belhamel" <bellen...@m.el> wrote >>

aan die sojaburgers wordt tegenwoordig B12 toegevoegd.

vrgr
David