Samenstelling lijst Fortuyn

Dirk

Wat ik mij afraag is hoe het komt dat het in deze ng zo oorverdovend
stil blijft uit de hoek van hen die altijd hun mond vol hebben over
"excuus-allochtonen" en zakkenvullers bij de gevestigde politieke
partijen. Nu Fortuyn zijn lijst volgens dezelfde maatstaven aan het
inrichten is, is er ineens geen vuiltje aan de lucht? Stelletje
hypocrieten! Vertel eens, Democrates, Markerink en de overige
rechtschdraaiende lieden hier, wat is er aan de hand?

Dirk

Uit het AD van vanochtend:

""Rotterdam - Cardioloog Fred Dekker, een van de medici op de
Lijst Pim Fortuyn voor de Tweede-Kamerverkiezingen, is in
1998 veroordeeld voor het berekenen van te hoge tarieven aan
patiënten in 1995 en 1996. Ook op Fortuyns lijst staat Miss
Nederland 2001, Irena Pantelic. De 20-jarige studente uit
Capelle aan den IJssel staat op de 34ste plaats.""

De rest van het artikel is hier te lezen:

http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1016430942135.html

Direct Action

Dirk <d.van...@chello.nl> schreef in berichtnieuws

> [...]
> stil blijft uit de hoek van hen die altijd hun mond vol hebben over
> "excuus-allochtonen" en zakkenvullers bij de gevestigde politieke

Die lijst is inderdaad vrijwel geheel opgebouwd uit dikke blanke
vijftigers met stropdas, een dubieus zakelijk of politiek verleden
zonder gebrek aan "kansen in de samenleving". Het is de beweging van
de klaaggrage
kleinburgerlijk correcte cultuurfundamentalistische conformistische
corruptiegevoelige overal uitgescheten querulanten met een
kruideniersmentaliteit :-)

Nu Fortuyn zijn lijst volgens dezelfde maatstaven aan het
> inrichten is, is er ineens geen vuiltje aan de lucht?

Je weet toch dat deze vleesgeworden opportunisten voortdurend
verschillende maatstaven aanleggen voor het normale politieke gepeupel
en de Grote Beloftevole Messiaanse Verlosser?

Stelletje
> hypocrieten! Vertel eens, Democrates, Markerink en de overige
> rechtschdraaiende lieden hier, wat is er aan de hand?

:-))))))))

Tweede Wet van Naber:

"Als je op je twintigste al rechts bent, dan heb je een zwart hart.
Als je pas op je veertigste rechts wordt, dan ben je helaas aan
kleinburgerlijk cynisme ten onder gegaan."

Jan Holland

On Tue, 19 Mar 2002 11:45:06 +0100, Dirk <d.van...@chello.nl> wrote:

> [...]
>hypocrieten! Vertel eens, Democrates, Markerink en de overige
>rechtschdraaiende lieden hier, wat is er aan de hand?

Ik weet niet of ik daar onder val, maar
omdat ik (bijna?) nooit commentaar heb geuit
over bepaalde personen bij de anderen,
behoef ik dat nu ook niet te doen bij de LF :-)
--
Jan Holland (in nl.politiek)
Posted by news://news.nb.nu

Jan Holland

On Tue, 19 Mar 2002 12:16:11 +0100, "Direct Action"
<eigenbel...@hotmail.com> wrote:

knip

>Tweede Wet van Naber:
>
>"Als je op je twintigste al rechts bent, dan heb je een zwart hart.
>Als je pas op je veertigste rechts wordt, dan ben je helaas aan
>kleinburgerlijk cynisme ten onder gegaan."

What about:
Testosteron + Inzicht = constant ?

.Ilja Oblomov

Direct Action schreef:

> [...]
> kleinburgerlijk correcte cultuurfundamentalistische conformistische
> corruptiegevoelige overal uitgescheten querulanten met een

Dat valt wel mee. Er staat zelfs een meisje van 20 op dat alleen
maar mooi is. ;))

> [...]
> Als je pas op je veertigste rechts wordt, dan ben je helaas aan
> kleinburgerlijk cynisme ten onder gegaan."

Eerst Wet van Oblomov: Iedereen wordt normaal geboren, vervolgens
proberen je opvoeders je in een linkse danwel rechtse wieg te
proppen en te vervormen, daarna ben je je hele leven met twee
linker- danwel twee rechterhanden bezig met het afbreken van die
linkse danwel rechtse wieg om tenslotte daarvan voor jezelf uit
recalcitrantie een rechtse danwel linkse doodskist te timmeren.

Groet, Ilja Oblomov
©
--
De mens sterft uit niet door z'n zeldzaamheid maar door zijn
massale aanwezigheid. (Ilja O.)

Dirk

On Tue, 19 Mar 2002 12:28:24 +0100, Jan Holland <tx...@wanadoo.nl>
wrote:

>Ik weet niet of ik daar onder val,

Weet ik ook niet, vandaar dat ik jou niet heb genoemd ;)

Challenger

Dirk <d.van...@chello.nl> schreef in berichtnieuws
7d5e9uoe5t83s8hgt...@4ax.com...

> [...]
> hypocrieten! Vertel eens, Democrates, Markerink en de overige
> rechtschdraaiende lieden hier, wat is er aan de hand?

het bewijs dat we geen racisten en facisten ziijn
er is niets aan de hand

> [...]
> Lijst Pim Fortuyn voor de Tweede-Kamerverkiezingen, is in
> 1998 veroordeeld voor het berekenen van te hoge tarieven aan

wim kok lijstduwer van de pvda heeft jarenlang gezorgd voor te hoge
bezineprijzen ca 11 eurocent per liter

Repelsteel

"Direct Action" <eigenbel...@hotmail.com> wrote in message

> [...] kleinburgerlijk [...]

Wat heb jij eigenlijk tegen kleinburgers?

> [...] kruideniersmentaliteit [...]

En tegen kruideniers?

> :-))))))))

Raar dat men jou "Ernst" heeft genoemd... Was zeker een grapje?

Direct Action

.Ilja Oblomov <Ilja_O...@Yahoo.com> schreef in berichtnieuws
3C9730BA...@Yahoo.com...

conformistische

> Dat valt wel mee. Er staat zelfs een meisje van 20 op dat alleen
> maar mooi is. ;))

Zoals Dirk al terecht opmerkt: aan zakkenvullers, excuustruzen en
troetelbuitenlanders schijnt de Pimmistische lijst niet te ontkomen.
Maar dan zal het wel weer anders heten of beoordeeld worden door onze
kleine kruideniers :-)

> Eerst Wet van Oblomov: Iedereen wordt normaal geboren,

(alsof "normaal" niet-links en niet-rechts zou zijn ...)

vervolgens
> proberen je opvoeders je in een linkse danwel rechtse wieg te
> proppen en te vervormen,

Lekkere opvoeders heb jij. Zeker rechts?

> [...]
> linkse danwel rechtse wieg om tenslotte daarvan voor jezelf uit
> recalcitrantie een rechtse danwel linkse doodskist te timmeren.

Het vervelende bij jouw wetten is altijd dat ze alleen lijken op te
gaan voor jouzelf.

Fidelio

Dirk <d.van...@chello.nl> writes:

> [...]
>hypocrieten! Vertel eens, Democrates, Markerink en de overige
>rechtschdraaiende lieden hier, wat is er aan de hand?

Een excuusallochtoon is door de partij hoog op de lijst geplaatst
puur om stemmen te trekken. Meestal zie je dat zo'n figuur
vervolgens niets uitvoert. De mensen op de lijst van Fortuyn
zijn politiek actief en hebben zichzelf vrijwillig aangemeld
voor een plaats op de lijst. Een groot verschil uiteraard.

Direct Action

Repelsteel <WANTerkomen...@yahoo.com> schreef in

> Wat heb jij eigenlijk tegen kleinburgers?

> En tegen kruideniers?

Hup Dirk!

Direct Action

Jan Holland <tx...@wanadoo.nl> schreef in berichtnieuws

> What about:
> Testosteron + Inzicht = constant ?

Vrouwen hebben dus altijd meer inzicht dan mannen? En dat uit jouw
mond! :-)

Jan Holland

In het concrete leven zeker.
In de wetenschap niet,
maar dat is een ander systeem niveau.

Willem-Jan Markerink

In article <7d5e9uoe5t83s8hgt...@4ax.com>,

Uit een andere posting bleek haarfijn waar de 'fraude' in zat....het
doorberekenen van apparatuur & pand.
De normaalste zaak in elk economisch systeem, maar nee, hier moet het met
Russische 5-jaren plannen.

--
Bye,

Willem-Jan Markerink