wort bloemendaal een regenbooggemeente ?

Hein trotse boomer

Pffff, zo vermoeiend,

Vincent Verheij van D66 en Jan Willem van Os van de PvdA willen van
Bloemendaal een regenbooggemeente maken. Zij dienen komende
raadsvergadering daarvoor een motie in.

Heeft dit met uw persoonlijke achtergrond te maken?

„Ja, mijn vader veranderde op 40-jarige leeftijd in een vrouw. Ik was
toen 10 en mijn zusje 4 of 5. Van Aad ging hij Ava heten. Dat heeft mij
uiteindelijk gevormd als mens. Doordat ik er door de buitenwereld steeds
mee werd geconfronteerd, heeft mij dat zeker mondiger gemaakt.”
www.haarlemsdagblad.nl/cnt/dmf2022112...
--
“De rijkaard leeft zelfzuchtig voort
Tot ‘t merg wordt d‘arme uitgezogen”

Omnibus

Op 30/11/2022 om 09:53 schreef Hein trotse boomer:
> [...]
> uiteindelijk gevormd als mens. Doordat ik er door de buitenwereld steeds
> mee werd geconfronteerd, heeft mij dat zeker mondiger gemaakt.”

Mijn hemel, wat een nutcase. En dan is dat in casu ook nog erfelijk.

Als je ooit de betekenis van de uitdrukking "de appel valt niet ver
van de boom" moet uitleggen, heb je hier in elk geval een duidelijk
voorbeeld.

--
Busje komt zo, busje komt zo

Hein trotse boomer

Op 30-11-2022 om 11:20 schreef Omnibus:
hein zal gek van blijdschap worden als hij in de corrupte media eens
een artikel tegen zou komen over geestelijk en lichaamlijk gezonden
figuren maar dat zal ivm met verkoop van papier om makrelen in te
verpakken wel een wensdroom blijven

Omnibus

Op 30/11/2022 om 11:25 schreef Hein trotse boomer:
Ja, dat vrees ik ook. Maar neemt niet weg dat ik
er op zal blijven hameren, dat een afwijking een
afwijking is en dus niet normaal en dus helemaal
zeker geen norm kan zijn.

Het wil tot de freaks kennelijk niet doordringen
dat ieder het recht heeft zich op eigen wijze te
gedragen, maar dat ze er anderen niet mee moeten
lastig vallen. Afwijkend gedrag dat is één ding.
Dat mag van mij, mits ik er niet mee word lastig
gevallen, maar vooral mits er geen kinderen mee
worden geconfronteerd.
Ieder heeft wel recht op zijn eigen gekte. Maar
ga hotperdom niet doen alsof zo iets normaal is.

R.Phillips

Op woensdag 30 november 2022 om 11:55:39 UTC+1 schreef Omnibus:
Ik vraag me af of zo'n armband of speld buiten Nederland
dragen om thuis ineens inconsequent te worden niet hypocriet is.
Worden ze in Bloemendaal misschien Klein Qatar en komen er
ook dromedaris wedstrijden?