Klaver noemt Kamerlid Van Haga een huisjesmelker

Hein Zwetser

Jesse Klaver heeft moeite met de inbreng van Kamerlid Van Haga als er
wordt gesproken over huisvesting. "Ik voel me hier ongemakkelijk bij. U
bent een huisjesmelker. Ga zitten."

https://www.rtlxl.nl/programma/rtl-nieuws/7805f172-2fd7-46dc-a0da-9121dabfa3db

--
Beste Joodse organisaties,
De Oorlog is niet van jullie maar van ons allemaal

Cees Camphuis

Op 23-9-2021 om 16:03 schreef Hein Zwetser:
> Jesse Klaver heeft moeite met de inbreng van Kamerlid Van Haga als er
> wordt gesproken over huisvesting. "Ik voel me hier ongemakkelijk bij. U
> [...]

van Haga, W.R. Haarlem 241193 voorkeurstemmen als niet lijsttrekker.

Klaver, J.F. (Jesse) 's-Gravenhage 227982 voorkeurstemmen WEL als
lijsttrekker. En hééél vééél steun van media en NPO. En dan nóg minder
stemmen als Van Haga. Klaver zou zich natuurlijk af moeten vragen: "wat
doe ik eigenlijk verkeerd?"

Maar dan heeft Klaver, die nog nooit zelf een kwartje heeft verdiend,
nog een grote bek tegen Van Haga ook.
Minder stemmen, minder prestaties, maar wel een brutale bek.
Linxer gaat haast niet.

Hein Zwetser

Op 23-9-2021 om 17:32 schreef Cees Camphuis:
u stijgt weer in hein's achting

jdewitte

On Thursday, September 23, 2021 at 5:44:03 PM UTC+2, Hein Zwetser wrote:
> [...]

Neen! Expliciet kwam aan de 2eK/Debat-microfoon als eerste , nl als vooraf de vraag aan "Rutte":
~ Bijna ieder Kamerlid en ihb Die van GL(jawel!) hebben dan boter op hun hoofd = Miskleun van "Klaver"!.
[Analoog: Evt!! (ook) in buitenland].