Het Orakel spreekt. :-)

Baron

Feb 21, 2024, 3:23:25 PMFeb 21

Manok62

Feb 21, 2024, 4:01:18 PMFeb 21
Op 21-2-2024 om 21:23 schreef Baron:
> <https://www.telegraaf.nl/nieuws/1331658409/timmermans-haalt-weer-uit-naar-wilders-bewonderaar-van-poetin>
>
> Baron

Zoveelste bewijs dat die vetbol niet van de Nederlandse bevolking houd
Baron (2.500.000.stemmen op Geert), God behoede ons dat dit serpent ooit
aan de macht komt dan zijn we reddeloos verloren...

--
Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Ned Nieuw Guinea 030162-301062

Omnibus

Feb 21, 2024, 4:01:53 PMFeb 21
Op 21/02/2024 om 21:23 schreef Baron:
> <https://www.telegraaf.nl/nieuws/1331658409/timmermans-haalt-weer-uit-naar-wilders-bewonderaar-van-poetin>
>
> Baron

Timmermans is zelf van het slag dictatorschap wat hij in
Poetin zegt te veroordelen. Wilders bedreigt zijn positie
doordat hij de leugens van Timmermans doorprikt. Daar kan
Timmermans niet tegen. En zoals een goed links politicus
betaamt gaat hij dan liegen, draaien, vals spelen en doet
zich voor als redder van het volk, terwijl zijn partij en
hij al jaren geen band meer hebben met de arbeiders, voor
wie ze zeggen op te komen. Laat staan dat ze daar ook maar
ene moer voor doen. Timmermans weet zich geen raad als hij
een arbeider in het wild tegen komt, hij verstaat hem niet
eens. Wilders preekt 10x beter de taal van het volk, dan al
die kletskousen van die uit nood geboren fusie van GL/PvdA
ellende bij elkaar.

--
All animals are equal. But some animals are more equal than others.

Cees Camphuis

Feb 22, 2024, 1:32:39 AMFeb 22
Op 21-2-2024 om 22:01 schreef Manok62:

> Zoveelste bewijs dat die vetbol niet van de Nederlandse bevolking houd
> Baron (2.500.000.stemmen op Geert), God behoede ons dat dit serpent ooit
> aan de macht komt dan zijn we reddeloos verloren...

Omtzigt steunt Timmermans en wil dat de VVD dat ook gaat doen.

Omnibus

Feb 22, 2024, 4:10:55 AMFeb 22
Op 22/02/2024 om 07:32 schreef Cees Camphuis:
Omtzigt is dan ook totaal niet serieus te nemen.

Manok62

Feb 22, 2024, 5:05:51 AMFeb 22
btw wat betalen jullie daar boven nu voor een liter euro95 aan de pomp...

Henk

Feb 22, 2024, 5:27:41 AMFeb 22
On 2/22/24 10:10, Omnibus wrote:

> Omtzigt is dan ook totaal niet serieus te nemen.

Omtzigt is met zijn NSC nodig voor een meerderheid Linxom of rechtsom.
Dus niet serieus te nemen is niet een juiste kwalificatie !

Maar goed hij heeft al aangegeven wel met het GroenLinx-PvdA van
Timmerfrans in een coalitie te willen gaan zitten.

Dus over rechts hebben wij weinig van hem te verwachten.

Vraag blijft natuurlijk of zo'n coalitie stabiel 4 jaar zal weten te
regeren gezien Omtzigts soms weifelende optreden.

Het liefst natuurlijk nieuwe verkiezingen maar zowel NSC als VVD zullen
daar gezien de peilingen niet op zitten te wachten.

--
Stop de omvolking

Cees Camphuis

Feb 22, 2024, 5:44:15 AMFeb 22
Op 22-2-2024 om 11:27 schreef Henk:
Als de VVD nóg meer naar linx opschuift als onder Rutte zijn die 4 jaar
zo om.

Henk

Feb 22, 2024, 5:55:54 AMFeb 22
Als Rutte er nog had gezeten was een coalitie met Timmermans
ongetwijfeld al rond.

Maar er lijken nu binnen de VVD toch wel de nodige aarzelingen te leven
richting vooral D66 maar ook naar GroenLinx-PvdA.
Dus hopelijk keert de VVD zich af van de Rutte doctrine !

--
Stop de omvolking

Omnibus

Feb 22, 2024, 6:37:55 AMFeb 22
Op 22/02/2024 om 11:27 schreef Henk:
Klopt wat je hier analyseert. En dat is ook, wat
ik met mijn opmerking, kort samengevat, bedoelde.

Barokino

Feb 22, 2024, 8:08:31 AMFeb 22
Niet te geloven hoe die vetklep alles naar zijn richting probeert te
draaien. In het verleden heeft Links grote manifestaties opgezet tegen
o.a. kruisraketten en neutronengranaten om zgn de USSR te beschermen
maar in feite om ze een vrije doortocht richting Atlantische Oceaan te
bieden.

En nu wordt Poetin in feite onomwonden gepresenteerd als degene die ons
moet gaan beschermen tegen Wilders.

Ruud Harmsen

Feb 22, 2024, 8:46:31 AMFeb 22
Thu, 22 Feb 2024 14:13:49 +0100: Barokino <baro...@upcmail.nl>
scribeva:
>En nu wordt Poetin in feite onomwonden gepresenteerd als degene die ons
>moet gaan beschermen tegen Wilders.

Waaat???? Jij snapt het niet echt, geloof ik.
--
Ruud Harmsen, https://rudhar.com

Leef lach bemin herhaal

Feb 22, 2024, 11:55:35 AMFeb 22
Op woensdag 21 februari 2024 om 22:01:18 UTC+1 schreef Manok62:

> Zoveelste bewijs dat die vetbol niet van de Nederlandse bevolking houd
> Baron (2.500.000.stemmen op Geert), God behoede ons dat dit serpent ooit
> aan de macht komt dan zijn we reddeloos verloren...

Brexit was ook een vergissing naar het achteraf blijkt.
Hier: 2,5'/ 18 miljoen van alle ingezetenen is 13,8%
En naar opkomst van de kiesgerechtigden zijn er 117 zetels van de 150
rekenkundig te rechtvaardigen omdat er voor 33 zetels aan kiesgerechtigden
niet stemden. Maar ja de kieswet he? Werkt al jaren corruptie in de hand.
Waarom is niet iedereen die hier belasting betaalt niet kiesgerechtigd?
En kom nou niet met dat 2,5 miljoen buitenlandse werknemers hoe dan ook
niet bijdragen. Net als dit vergelijkbaar aantal PVV-ers. Zwervers gestoorden
kinderen/babies hebben ook rechten. Categorisch stemrecht weigeren zie
ik niks in.