the war on kroketten continues

Hein Zwetser

tijdje terug u medegedeeld dat restaurant jules verne de gore moed heeft
om euro9,25 te rekenen voor twee kroketten op twee sneetjes brood,
mosterd en een verlept slablaadje.

investigations now revealed dat het nog erger kan: het naastgelegen pand
van verne is hotel restaurant cafe de paris. ivm corona hebben die een
afhaalmenu waaronder kroketten als bij verne maar met friet en dat voor
een prijs van euro 9,75. boycot de horeca en laat ze maar bloeden de honden
--
het is triest maar academisch gevormden gunnen elkaar het licht in de
ogen niet

joh

friet voor 50 cent, da's spotgoedkoop!

R.Phillips

Op donderdag 23 september 2021 om 09:55:50 UTC+2 schreef joh:
Voor anderhalve frietaardappel een lepeltje vet en
een pufje gas? Er zijn goedkopere manieren om aan
zetmeel vet en bladgroente te komen.

O.U. de Man

Op 23/09/2021 om 10:05 schreef R.Phillips:
Met deze redenering zou er dus helemaal geen bestaansrecht voor de
horeca zijn, want thuis eten is altijd goedkoper.

joh

Niet eten is nog goedkoper. En met een krantenwijk verdien je zelfs geld!

Hein Zwetser

Op 23-9-2021 om 11:32 schreef joh:
hein heeft lang genoeg gewerkt hoor en heeft nu recht op een
welverdiende oude dag. wat we nu zien is hoe de horica bezig is de goede
gemeenschap nog meer uit te melken.

joh

Het was geen toeval dat mijn reactie op Ruut was, Hein.
Hij is minder dom dan Henk, ik acht hem in staat te snappen wat ik bedoel.

Hein Zwetser

Op 23-9-2021 om 12:42 schreef joh:
Genosse, ik bewonder uw geduld. als hein met iemand niet door 1 deur kan
dan is het wel opoe. hij doet driftige edoch falende pogingen om ook tot
het volk te behoren maar faalt hopeloos. succes er mee

R.Phillips

Op donderdag 23 september 2021 om 11:13:52 UTC+2 schreef O.U. de Man:
Je kan ook een kok bestellen voor een feestje. Maar wel met
QR-code Echt leuk wanneer je meer dan 15 gasten hebt.met ook
alleen een QR-code.
https://www.topkokaanhuis.nl/kok_aan_huis_thuiskok_provincie.php?woonplaats_id=862

God

Hein Zwetser
> [...]
> door 1 deur kan dan is het wel opoe. hij doet driftige
> edoch falende pogingen om ook tot het volk te behoren maar

Het is louter gebakken lucht en uiterlijk vertoon bij die man.

Hein Zwetser

Op 23-9-2021 om 13:02 schreef God:
mee eens al drukt u zzich wel eenvoudig uit

God

Hein Zwetser
Sherry en leugens houden hem op de been.

R.Phillips

Op donderdag 23 september 2021 om 13:57:24 UTC+2 schreef God:
Oh ja God?

Henk

Inderdaad, maarre joh je hebt me nog steeds niet uitgelegd wat de
massa-immigratie, omvolking, en eten met elkaar te maken hebben...

--
Miele er is geen betere

God

Henk
> joh

> Inderdaad, maarre joh je hebt me nog steeds niet uitgelegd
> wat de massa-immigratie, omvolking, en eten met elkaar te
> maken hebben...

In tijden van voedselcrisis kunnen we de immigranten opeten! Zij
vormen een rijke bron van dierlijk eiwit.

joh

Je hebt het niet begrepen, Henk, dat is wat anders.
Tot het onmogelijke is niemand gehouden.

Het varken van Breslau

Zou je dan eerst niet moeten uitleggen dat 'omvolking' in de betekenis
van "arme blanken wegjagen en smerige buitenladers ervoor in de plaats
importeren" een realiteit is?

--
"Wie een kuil graaft voor een ander wordt moe"

Henk

Vandaag net bekend geworden (RTL4), dat de bevolkingsgroei onverminderd
voortgaat.

Enne 'vluchtelingen' gaan immers voor !

--
Stop de massa-immigratie

Het varken van Breslau

Maar het is ver-schrik-ku-luk!

--
"Frankrijk heeft de eerste wereldoorlog verloren en Engeland de
tweede. Is nu Duitsland eindelijk aan de beurt? (HP)"

Jip

Jij vindt dat toch juist heel erg goed?
Wil je bewijs dat er een omvolking plaats vindt?
Vraag je weer naar de bekende weg?
Autochtone bevolking neemt af en overbevolking neemt toe.

Het varken van Breslau

Ik ben benieuwd naar een citaat van mij waarin ik omvolking en
volksverhuizingen "heel erg goed" noem. "Heel erg goed" is namelijk iets
anders dan "onvermijdelijk".

Hoewel een en ander de genetische variatie en daarmee de
overlevingskansen van de soort homo sapiens wel ten goede komt.

--
"De wet van Hanlon: Schrijf nooit aan kwade wil toe wat voldoende door
domheid kan worden verklaard."

Jip

Onvermijdelijk... Dat blijf je beweren hoewel dat al lang hier weerlegd is.

Je beweerde dat de negers uit Afrika ons vroeg of laat onder de voet
zullen lopen en dat je dat liever "reguleert".
Wat zou je er van vinden als wij uit voorzorg maar vast Afrika
uitmoorden en de natuurlijke bronnen daar aanwenden voor ons eigen
welzijn. Is dat ook onvermijdelijk of ligt dat anders.
Het past prima in jouw aannames over volksverhuizingen.

> Hoewel een en ander de genetische variatie en daarmee de
> overlevingskansen van de soort homo sapiens wel ten goede komt.

Ah, dus niet alleen "onvermijdelijk", maar toch wel goed. En, gezien je
standpunten alhier verkondigt over dit onderwerp meen ik vast te kunnen
stellen dat je het (stiekem) toch :heel erg goed" vindt.

Het varken van Breslau

Het zou misschien een oplossing zijn. Maar ik mag toch hopen dat we dat
stadium voorbij zijn (hoewel... tachtig jaar geleden...).

> Ah, dus niet alleen "onvermijdelijk", maar toch wel goed. En, gezien je
> standpunten alhier verkondigt over dit onderwerp meen ik vast te kunnen
> stellen dat je het (stiekem) toch :heel erg goed" vindt.

Dan stel je dat verkeerd vast.

--
"Was hilft da Freiheit? Es ist nicht bequem.
Nur wer im Wohlstand lebt, lebt angenehm

Jip

Maar is dat dan geen betere oplossing dan ons (al of niet "gereguleerd)
onder de voet te laten lopen Hari?

Het varken van Breslau

Ik denk dat oplossingen waarbij al dat soort ongelukken wordt vermeden
een betere is.

--
"What a strange and unfamiliar world if everyone were treated
according to his deserts! (Jack Vance)"

Jip

Je bedoelt dat er een betere oplossing is dan ons gereguleerd onder de
voet te laten lopen?
Die was er toch niet? Maar als die er toch is, wat in tegenspraak is met
dat wat je telkens beweert, welke is oplossing is dat dan?