Achtung Genosse frans balkon

Hein Zwetser

Sep 23, 2021, 2:42:25 AMSep 23
hein vraagt zich af of u zijn postjes weer te zien krijgt in
thunderbird. hein heeft niets aan zijn instellingen veranderd en het
schijnt dat die verschrikkelijke opoe uit malden ze helaas wel kan zien
--
het is triest maar academisch gevormden gunnen elkaar het licht in de
ogen niet

Den Oude

Sep 23, 2021, 3:58:38 AMSep 23
Op 23-9-2021 om 08:42 schreef Hein Zwetser:
> hein vraagt zich af of u zijn postjes weer te zien krijgt in
> thunderbird. hein heeft niets aan zijn instellingen veranderd en het
> schijnt dat die verschrikkelijke opoe uit malden ze helaas wel kan zien
<Q>
Zie ook niets Eugene doe er wat aan, loop je instellingen eens na!

Den Oude

--
*Den Oude*

Hein Zwetser

Sep 23, 2021, 4:18:02 AMSep 23
Op 23-9-2021 om 09:58 schreef Den Oude:
wat moet ik doen dan ?

Den Oude

Sep 23, 2021, 4:29:54 AMSep 23
Op 23-9-2021 om 10:16 schreef Hein Zwetser:

> wat moet ik doen dan ?

<Q>
Nadenken!

Hein Zwetser

Sep 23, 2021, 4:42:02 AMSep 23
Op 23-9-2021 om 10:29 schreef Den Oude:
snap er geen hol van.

Jip

Sep 23, 2021, 4:45:44 AMSep 23
On 23/09/2021 10:40, Hein Zwetser wrote:

>  snap er geen hol van.

Kom Varken!
Met jouw onbeperkte kennis van IT kan je die arme fan van je toch wel
even bijspringen? Dat is toch niet teveel gevraagd?

Hein Zwetser

Sep 23, 2021, 4:48:02 AMSep 23
Op 23-9-2021 om 10:44 schreef Jip:
m luil niet. hoe weet jke dat het aan mijn pc ligt ? zover ik naga
is er van mijn kant niets aan de hand en functioneert thunderbird als
het hoort. opoe, jip en andere ontvangen mijn berichten wel d us wie
weet mag het zeggen

Edmund

Sep 23, 2021, 5:02:41 AMSep 23
haha Miss piggy liep een aantal malen op te scheppen over haar vermeende
computer kennis.
Indrukwekkend, helemaal tot het moment dat ze zich liet ontvallen een
(voor haar ) onoplosbaar probleem aangelopen te zijn.
Het was zo'n onbenullig probleem dat elke tiener zo kan oplossen, Miss
Piggy had geen idee.
Tot zover de kennis van miss piggy.

Edmund

--
“The further a society drift from the truth,
the more it will hate those who speak it”

George Orwell

joh

Sep 23, 2021, 5:36:46 AMSep 23
Niet zo gemeen doen, Oude.

Hein Zwetser

Sep 23, 2021, 5:44:57 AMSep 23
Op 23-9-2021 om 11:36 schreef joh:
dank voor iuw steun oude rukker

Jos Bergervoet

Sep 23, 2021, 12:30:03 PMSep 23
On 21/09/23 10:47 AM, Hein Zwetser wrote:

>  m   luil niet. hoe weet jke dat het aan mijn pc ligt ? zover ik naga

Er vallen nu ook al letters weg.. En Varken ziet de postjes duidelijk
ook niet! Anders had het vriendelijke dier wel geantwoord!

(Of zou Hein inmiddels in de killfile zitten? Je weet hoe gauw die
verhoudingen kunnen omslaan bij die Linkssen, Trotsky ondervond dat
ook al eens..)

--
Jos

Frans Balkon

Sep 23, 2021, 1:02:57 PMSep 23

(Dan maar even via Den Oude) Nee, nog steeds niet en op de andere PC met
Mozilla Thunderbird ook niet. Op de Iphone weer wel.
Bergervoet is ook weg.

joh

Sep 23, 2021, 1:08:02 PMSep 23
dank, goeie tip

Hein Zwetser

Sep 23, 2021, 1:18:02 PMSep 23
Op 23-9-2021 om 19:02 schreef Frans Balkon:
vreemd hoor. ik bezweer je dat ik niets veranderd heb, betreur gang
van zaken in hoge mste. wellicht opnieuw installeren een optie.?

--
Beste Joodse organisaties,
De Oorlog is niet van jullie maar van ons allemaal

Jip

Sep 23, 2021, 1:56:02 PMSep 23
Nu moet ik mijn vrouw uitleggen waarom ik in de lach schoot.
Lastig als je nl.politiek zelf niet leest...

Cees Camphuis

Sep 23, 2021, 1:56:18 PMSep 23
Op 23-9-2021 om 18:28 schreef Jos Bergervoet:
En Hein begon zelf over Röhm, toch net zo'n geval van linxe broedermoord
als Trotsky.

Het varken van Breslau

Sep 23, 2021, 2:16:47 PMSep 23
Houden zo, niks meer aan doen!

--
"Wie het kleine niet eert heeft groot gelijk"

Jos Bergervoet

Sep 23, 2021, 3:38:02 PMSep 23
Ja, Hein en ik gebruiken speciaal Mozilla Thunderbird om jullie
te ontzien!

Het principe is van de Chinese Keizer overgenomen. (Nieuwe
kleren die voor wappies onzichtbaar waren, had die.. Dat werkt
in nl.politiek net zo met kwaliteitspostjes!)

--
Jos

Den Oude

Sep 23, 2021, 3:44:50 PMSep 23
Op 23-9-2021 om 19:02 schreef Frans Balkon:
<Q>

Zie niets, Frans. :-)