Re: Hoe verging het Jehovah?s Getuigen in de tijd van de Holocaust?

Kees van den Doel

Jan 27, 2024, 12:48:38 PMJan 27
In article <nnd$1a751527$1e82f3e6@ede17f91bcc568ab>, analytisc...@onderzoeker.org says...

> Hoe verging het Jehovah?s Getuigen in de tijd van de Holocaust?

> In de tijd van de Holocaust zijn er van de ongeveer 35.000 Getuigen
> die toen in Duitsland en in bezet gebied woonden, zo?n 1500 gestorven.

Dat is en hele kleine fraktie, kleiner dan de normale gemiddelde dood
dosis.

> De doodsoorzaak is niet in alle gevallen bekend. Omdat er nog steeds
> onderzoek gaande is, kunnen cijfers en andere details in de toekomst
> bijgesteld worden.

Dat is makkelijk, kun je je cijfers en andere details aan je conclusie
aanpassen.

> Enkelen van degenen die geëxecuteerd zijn.

Hebben ze asbakken van die Jehova enkels gemaakt? Schedels kun je als
Halloween pumpkin gebruiken of is dat te Amerikaans?

> Het hele artikel is hier te lezen:

Kom, niemand is zo gek om dat te gaan lezen.

Kees van den Doel

Feb 12, 2024, 12:45:06 PMFeb 12
In article <nnd$0069772e$428276e0@e15c09c614ee5c8b>, analytisc...@onderzoeker.org says...

> Slachtoffer moeten professionele hulp krijgen en de rest over een
> dader zal de politie en het OM zich moeten buigen.

Een laag opgeleidde zin. Een soort apen taal.

> Misbruikers worden ook door wereldse rechtbanken veroordeeld en
> uitgesloten en opgesloten om de samenleving te beschermen en dat mag
> weer niet van je? Geen omgang met zulke misdadigers. Ze worden zelfs
> door rechters uit de samenleving gehaald en opgesloten, wat is daar mis
> mee? Later loslopen zoals jij dat graag wil omdat het 'onmenselijk' is
> mensen uit te sluiten en zeker niet in de buurt van kinderen te laten
> komen?

Achterlijke cults zoals die Jehova Aftuigers moeten bij de wet verboden worden.

Kees van den Doel

Feb 14, 2024, 12:28:36 PMFeb 14
Een zekere R. H. scheldt mij stiekum op lompe wijze uit op
nl.scouting. Hij denkt zeker dat niemand dat leest! Ik speel hier
wissel blower, en baar die pots hier open want R. H.'s hondehok heet
nl. taal. Hou hem voortaan aan gelijnd, ok?

In article <d0pnsi9a94vmtgjvh...@4ax.com>, r...@rudhar.com
says...

> Zo gezellig is dat niet. Was je maar gezellig! Maar je bent alleen
> maar dom.

Jos Bergervoet

Feb 20, 2024, 5:35:14 PMFeb 20
On 1/27/2024 6:48 PM, Kees van den Doel wrote:

> Dat is makkelijk, kun je je cijfers en andere details aan je conclusie
> aanpassen.

Pandora schreef hier pas nog dat er geen enkele reden is om
dat te veronderstellen. Zoiets doen mensen niet, van Den Doel!

--
Jos

het varken van Breslau

Feb 21, 2024, 4:07:21 AMFeb 21
Ik kan niet zeggen dat ik je chagrijnige opmerkingen de laatste maanden
echt gemist hebt, maar een zekere nieuwsgierigheid naar je wel en wee
kan ik niet van me afzetten. Vanwaar je plotselinge herontdekking van
het heelal?

--
"nl.politiek is als het roken:je weet dat het slecht voor je is, maar
je kunt er niet afbijven."

Jos Bergervoet

Feb 21, 2024, 6:16:39 PMFeb 21
On 2/21/2024 10:07 AM, het varken van Breslau wrote:

> Ik kan niet zeggen dat ik je chagrijnige opmerkingen de laatste maanden
> echt gemist hebt,

Dank je, deze was inderdaad raak, vond ik zelf ook!

> maar een zekere nieuwsgierigheid naar je wel en wee
> kan ik niet van me afzetten. Vanwaar je plotselinge herontdekking van
> het heelal?

Er was wat ophef over Google die stopte met toegang tot nieuwsgroepen.
Dus ik hoopte op usenet een "Augustus Revisited" aan te treffen!

--
Jos