Volendam

O.U. de Man

Het is nog maar helemaal de vraag wie er eigenlijk met eieren en
oliebollen begon te gooien, zie:

NOS Teletekst 108

Ruzie bij anti-pietdemo Volendam

Actiegroep Kick Out Zwarte Piet heeft
in Volendam gedemonstreerd tegen Zwarte
Piet en "structureel racisme" in het
dorp.De actie begon rond het middaguur
op een plein waar op dat moment een
markt was en was niet aangekondigd,zegt
de burgemeester van Edam-Volendam.

Ook geeft ze aan dat de betogers werden
bedreigd en belaagd.Enkele tientallen
demonstranten zijn in hun twee bussen
onder politiebegeleiding vertrokken.

KOZP-voorman Afriye zegt ook dat ze
zijn bekogeld en aangevallen.Maar een
marktkoopman stelt dat de betogers
begonnen met eieren en oliebollen
gooien.De politie wil niet reageren.

Hautacuperche

On 04/12/2021 21:34, O.U. de Man wrote:
> Het is nog maar helemaal de vraag wie er eigenlijk met eieren en
> oliebollen begon te gooien, zie:

Nee hoor, dat is helemaal niet de vraag. De beelden die Hein vandaag
heeft gepost, zeggen meer dan voldoende. En wat zo'n Volendamse
marktkoopman (oliebollen, zeker? :-) ) achteraf ineens roept ter
verdediging van z'n rellende vriendjes, is volstrekt ongeloofwaardig.

Wat het natuurlijk wél interessant maakt: we hebben hier de hele dag,
ook, of nee: JUIST van jou, juichende lofzangen gelezen op die 'dappere'
Volendammers die die negers een welverdiend lesje hebben geleerd.
Maar als die laatsten ook met oliebollen hebben gegooid, is dat ineens
wél verwerpelijk? Dat riekt toch sterk naar meten met twee maten,
ingegeven door... jawel, racisme...

Hein Zwetser

Op 5-12-2021 om 00:27 schreef Hautacuperche:
goedemorgen, het is sinterklaas vandaag en dat gaan wij vieren.het is
triest om vast te stellen dat je bij de eerste post in de groep weer
het woord racisme moet lezen. dit sterkt hein in de gedachte dat hauta
ook is aangetast door het woke virus waaarvan een van de kenmerken is
dat men dwars gaat liggen om het dwarsliggen. beste hauta de beelden op
de tv hebben volgede uitgewezen (gisteren al gepost door hein in ander
draadje:

Op Hart van Nederland staan beelden van hoe deze demonstratie begon. Als
je ziet hoe agressief provocerend en met een enorme megafoon die
airfryer zich een weg baant door het vreedzaam winkelend publiek, vind
ik het nog heel keurig dat de Volendammers ze met oliebollen en eieren
het dorp uit hebben gejaagd.

doe er je voordeel mee en kom tot inkeer

--
"...ophangen aan lantaarnpalen in het flakkerende licht van hun
brandende paleizen..."

Den Oude

Op 5-12-2021 om 06:36 schreef Hein Zwetser:
<Q>

Ja Eugene 68 jaar en een kind van 9 jaar, rare snuiter!

Den Oude

--
*Den Oude*

Hautacuperche

On 05/12/2021 05:36, Hein Zwetser wrote:

> [...]
> ook is aangetast door het woke virus waaarvan een van de kenmerken is
> dat men dwars gaat liggen om het dwarsliggen.

Onzin. Ik heb helemaal niets met die hele woke-hype, Hein, zoals ik al
eerder heb uitgelegd. En ik ben ook helemaal niet bezig met
'dwarsliggen', maar geef gewoon mijn mening. Je zou ook daarop in kunnen
gaan, in plaats van dat gebazel over een of ander "woke virus".

Want het blijft toch opmerkelijk, dat gedrag dat hier de hele dag
hartstochtelijk werd bejubeld, ineens verwerpelijk is als zou blijken
dat die KOZP-types het ook gedaan hebben...

> [...]
> airfryer zich een weg baant door het vreedzaam winkelend publiek, vind
> ik het nog heel keurig dat de Volendammers ze met oliebollen en eieren

Ik heb die beelden er nog maar even bij gepakt:
https://www.hartvannederland.nl/nieuws/misdaad-112/burgemeester-volendam-kozp-demonstratie-verklaring

Ik zie Afriyie alleen over straat lopen terwijl hij "weg met Zwarte
Piet" in een (overigens heel normaal formaat) megafoon roept. Niets van
"een weg banen", niets van agressie. Die komt voor 100% van de kant van
de Volendammers.

Kennelijk hanteer ook jij verschillende maatstaven voor blanken en
negers ;-)

> doe er je voordeel mee en kom tot inkeer

Het enige dat je KOZP nog zou kunnen verwijten is dat ze onaangekondigd
zijn gaan demonstreren. Maar dat begrijp ik ergens ook wel, als je ziet
wat er nu al gebeurt... als ze hun komst hadden aangekondigd was de kans
natuurlijk heel groot geweest dat ze in dat PVV-bolwerk waren opgewacht
door een gewapende knokploeg...

Hein Zwetser

Op 5-12-2021 om 08:48 schreef Hautacuperche:
complete onzin.de beelden van hart van nederland schetsen een ander
beeld hoor. je bent echt van het padje en dat spijt me om dat te moeten
zeggen

R.Phillips

Op zaterdag 4 december 2021 om 22:34:27 UTC+1 schreef O.U. de Man:
> Het is nog maar helemaal de vraag wie er eigenlijk met eieren en
> oliebollen begon te gooien, zie:

KOZP zijn heel moedige mensen dat ze daar wilden demonstreren.
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/gemeente/GM0385/vaccinaties
En met al de onderliggende inteelt problemen
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/ziekten/71858-de-volendamse-ziekte-of-pch-2-wat-is-de-volendamse-ziekte.html

Is KOZP nu in levensgevaar gebracht? Zeg maar poging tot moord omdat
de burgemeester lag te pitten?

Het varken van Breslau

Als ik in een KZOP groep door een megafoon ga roepen "Weg met KZOP" dan
is dat agressief gedrag, hoe je het ook wendt of keert. Ik zie niet in
waarom dat ongekeerd niet zou gelden.

> [...]
> wat er nu al gebeurt... als ze hun komst hadden aangekondigd was de kans
> natuurlijk heel groot geweest dat ze in dat PVV-bolwerk waren opgewacht

"Und an diesem Mittag wird es still sein am Hafen
Wenn man fragt, wer wohl sterben muss.
Und dann werden Sie mich sagen hören: Alle!
Und wenn dann der Kopf fällt, sag ich: Hoppla!
(Bertold Brecht)"

Hautacuperche

Het spijt mij ook Hein. Ik kan op die beelden (link staat nog hierboven)
echt met de beste wil van de wereld geen agressie zien in het gedrag van
Afriyie. Die agressie komt toch echt volledig van de andere kant.

Ik wil het overigens ook niet groter maken dan het is hoor. Eieren en
oliebollen zijn natuurlijk geen dodelijke projectielen. Die KOZP-lui
hebben bij andere gelegenheden wel erger meegemaakt, zoveel stelt dit
ook weer niet voor.

Hautacuperche

On 05/12/2021 09:27, Het varken van Breslau wrote:

> Als ik in een KZOP groep door een megafoon ga roepen "Weg met KZOP" dan
> is dat agressief gedrag, hoe je het ook wendt of keert. Ik zie niet in
> waarom dat ongekeerd niet zou gelden.

Dan verschillen wij daarin van mening. Ik zie in woorden geen agressie.
Tenzij je een bedreiging uit oid., dat is natuurlijk wat anders.

Hein Zwetser

Op 5-12-2021 om 10:34 schreef Hautacuperche:
die neger en zijn soort deugen voor geen meter, kerel. te uwer info
enige bijzonderheden met bronvermelding
https://www.rijnlandmodel.nl/achtergrond/sociologie/cultuur_gelijkheid_creolen_haatzaaiers_afriyie_bronnen.htm

Het varken van Breslau

Wat vind je van 'uitlokken'?

manok62

Op 05.dec..2021 om 09:57 schreef R.Phillips:

> KOZP zijn heel moedige mensen dat ze daar wilden demonstreren.

Nix moedig parasiet ze zijn in overtreding dus vastzetten die negerhap...

--
Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Ned Nieuw Guinea 030162-301062

Jip

On 05/12/2021 11:30, manok62 wrote:

> Nix moedig parasiet ze zijn in overtreding dus vastzetten die negerhap...

Er zaten flink wat blanken tussen die raddraaiers.
Je kan trouwens van links veel leren. Links is het meestal gelukt om
bijvoorbeeld het recht van vergaderen te frustreren, door telkens de
zalen te vernielen die aan hun slachtoffers verhuurd werden.
uiteindelijk was het nauwelijks of helemaal niet mogelijk voor sommige
mensen om nog vergaderruimte te huren.

In Volendam snappen ze inmiddels hoe het werkt en vernielen de bussen
waarmee het tuig vervoerd wordt en dat levert op den duur het zelfde
resultaat op als dat van die vergaderzalen.

Overigens ben ik van mening dat tegen vandalen keihard moet worden
opgetreden, ongeacht hun kleur.

manok62

Op 05.dec..2021 om 12:09 schreef Jip:
Mee eens.

R.Phillips

Op zondag 5 december 2021 om 11:30:42 UTC+1 schreef manok62:

> Nix moedig parasiet ze zijn in overtreding dus vastzetten die negerhap...

Ze mochten demonstreren van de burgermeester in dat dorp.
Geef eens aan hoe ze in overtreding waren?

Cees Camphuis

Op 5-12-2021 om 13:34 schreef R.Phillips:
Bron?

Hein Zwetser

Op 5-12-2021 om 13:35 schreef Cees Camphuis:
https://www.geenstijl.nl/5162426/heerlijk-avondje/#comments

R.Phillips

Op zondag 5 december 2021 om 12:09:11 UTC+1 schreef Jip:

> [...]
> zalen te vernielen die aan hun slachtoffers verhuurd werden.
> uiteindelijk was het nauwelijks of helemaal niet mogelijk voor sommige

Rechts is dan ook vreselijk zielig dat ze dat ook mogen.

> In Volendam snappen ze inmiddels hoe het werkt en vernielen de bussen
> waarmee het tuig vervoerd wordt en dat levert op den duur het zelfde
> resultaat op als dat van die vergaderzalen.

Voor Volendams begrip met door inteelt beschadigde hersenen kan ik
er nog in komen ook. Dat er echt wat aan mankeert bij ze, is wel eens
eerder vertoond.
https://wiki.beeldengeluid.nl/index.php/Caf%C3%A9brand_Volendam
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/283409/industriepand-volendam-in-as-gelegd-door-grote-brand-een-grote-puinhoop

> Overigens ben ik van mening dat tegen vandalen keihard moet worden
> opgetreden, ongeacht hun kleur.

Probeer dat maar in Volendam te verkopen.

manok62

Op 05.dec..2021 om 13:34 schreef R.Phillips:
Gewoon dat ze GEEN vergunning hadden...

R.Phillips

Op zondag 5 december 2021 om 14:03:47 UTC+1 schreef manok62:

> Gewoon dat ze GEEN vergunning hadden...

Doen ze nooit zonder.

R.Phillips

Op zondag 5 december 2021 om 14:24:09 UTC+1 schreef R.Phillips:
En ook niet zonder overleg.
https://www.groot-waterland.nl/2021/11/11/sinterklaasintochten-edam-volendam-gaat-door-met-papapieten-en-opapieten/comment-page-1/

Jip

Alleen het idee al dat je als organisatie "overleg moet gaan plegen" met
een stelletje arrogante afrikanen die hier de dienst uit willen maken.
Niks overleg. gewoon organiseren zoals altijd en lui die daar een
probleem mee hebben kunnen beter wegblijven. Dit laatste voor het behoud
van een ieders gezondheid.

Henk

Deze keer dus wel...

--
Stop de massa-immigratie

R.Phillips

Op zondag 5 december 2021 om 14:24:09 UTC+1 schreef R.Phillips:
Sorry dat klopt niet.
https://www.nieuw-volendam.nl/nieuwvolendam/edam-volendam/volendam/algemeen/verklaring-burgemeester-lieke-sievers-n-a-v-onaangekondigde-demonstratie-kozp

Maar er was wel overleg met de organisatie en die heeft
de boel gelaten voor wat die was. Ze dachten dat KOZP zelf
melding maakten van de afspraken.

R.Phillips

Op zondag 5 december 2021 om 14:43:16 UTC+1 schreef Jip:

> Alleen het idee al dat je als organisatie "overleg moet gaan plegen" met
> een stelletje arrogante afrikanen die hier de dienst uit willen maken.

Niet zo opgefokt over een beschaafd overlegd graag.

> Niks overleg. gewoon organiseren zoals altijd en lui die daar een
> probleem mee hebben kunnen beter wegblijven. Dit laatste voor het behoud
> van een ieders gezondheid.

Ook weer makkelijk. Als je afspraken maakt hou je eraan.

Frans Balkon

Op 5-12-2021 om 00:27 schreef Hautacuperche:
Jaja, in Kedichem waren het zeker Janmaat c.s. die begonnen met stenen
en "mollies" naar de eh...vredelievende demonstranten te gooien.

Dom van mij dat ik het er bij haal want het is al zo lang geleden of dat
ik het er überhaupt bij haal maar ik kan even niet anders en zal
proberen het niet meer te doen.

Jip

On 05/12/2021 15:44, R.Phillips wrote:

> Niet zo opgefokt over een beschaafd overlegd graag.

Beschaafd overleg? Niks oveleg. Volendam heeft met die querulanten
helemaal niks te maken en ze zijn geen seconde waard om mee te praten

> Ook weer makkelijk. Als je afspraken maakt hou je eraan.

Je moet helemaal geen afspraken maken. Zeker niet met gajes.

R.Phillips

Op zondag 5 december 2021 om 19:25:16 UTC+1 schreef Jip:
Dat doen de organisatoren omdat anders het
veranderingsproces wordt versneld.

Jip

En wie zoeden die veranderingen dan wel moeten versnellen?

Henk

Linx in Frankrijk is dat soort axies in elk geval nog niet verleerd
gezien de pogingen van Linxe milities om de verkiezingscampagne van
Zemmour vandaag te verstoren...

--
Holle mantra's zijn Linx

manok62

Op 05.dec..2021 om 14:24 schreef R.Phillips:
<https://www.nu.nl/290402/video/demonstranten-kick-out-zwarte-piet-bekogeld-met-oliebollen-in-volendam.html>

Gepubliceerd op 4 december 2021 18:13

Demonstranten van actiegroep Kick Out Zwarte Piet zijn zaterdag bekogeld
met eieren, vuurwerk en oliebollen. De politie beëindigde de
demonstratie, omdat deze niet was aangemeld bij de gemeente.

O.U. de Man

Op 05/12/2021 om 20:23 schreef Henk:
Beetje jammer dat er daar verdeeldheid is. Dat maakt het perspectief van
de Fransen er niet beter op. En van ons. Want aan die D66 achtige figuur
die daar nu president speelt, heeft niemand wat, ook indirect niet, want
er valt in EU verband ook niet goeds te verwachten. Net zo min als van
Duitsland, waar wel die Merkel nu weg is, maar er weinig perspectief is
op structurele veranderingen c.q. verbeteringen voor ons in de EU
politiek. Waar de milieuwaan nog steeds onverminderd doorgaat met malle
Frenske en consorten.

R.Phillips

Op zondag 5 december 2021 om 19:58:43 UTC+1 schreef Jip:
> En wie zouden die veranderingen dan wel moeten versnellen?

De media met opiniekoks die met tevelen jouw soep bederven.

Jos Bergervoet

On 21/12/05 10:34 AM, Hautacuperche wrote:

> Het spijt mij ook Hein. Ik kan op die beelden (link staat nog hierboven)
> echt met de beste wil van de wereld

Dat jij over "de beste wil van de wereld" beschikt was misschien
bij Hein nog niet bekend..

> .. geen agressie zien in het gedrag van
> Afriyie. Die agressie komt toch echt volledig van de andere kant.

Nu Hein weet met welke enorme goedwillendheid hij te maken heeft
zal het hem ongetwijfeld allemaal duidelijk zijn! (Denk ik.)

--
Jos

Hein Zwetser

Op 6-12-2021 om 14:12 schreef Jos Bergervoet:
hij is in de war. dit komt door een jarenlang isolement op een klein
eiland dan ga je dingen zien en horen die er niet zijn

Hautacuperche

Nou ja, voorlopig is een groot deel van deze groep al de hele dag bezig
met mijn persoontje. Dus als het mijn doel zou zijn de politieke
discussies hier te frustreren, zou ik zeggen: missie geslaagd :-P

Hein Zwetser

Op 6-12-2021 om 14:50 schreef Hautacuperche:
wij hebben altijd het beste met onze vrienden voor hoor hauta

Frans Balkon

Op 5-12-2021 om 20:23 schreef Henk:
Links kan het gewoon niet hebben dat ze met gelijke munt terugbetaald
worden.
Jarenlang had links het exclusieve privilege om ongestraft politieke
opponenten met geweld te bestrijden en soms zelfs te vermoorden.
Nu ze een koekje van eigen deeg krijgen zetten ze allemaal hun
eierdopjes op en beginnen ze in koor te piepen dat het niet eerlijk is.

Het varken van Breslau

Ik wil auteursrechten!

--
"Ik houd van varkens. Honden kijken naar ons op, katten kijken op ons
neer. Varkens behandelen ons als gelijken."

Cees Camphuis

Op 7-12-2021 om 10:34 schreef Het varken van Breslau:
Vuile kapitalist!

Hein Zwetser

Op 7-12-2021 om 10:40 schreef Cees Camphuis:
Artikel 137c1.
Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding,
opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun
godsdienst of levensovertuiging, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid
of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap, wordt
gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van
de derde categorie.

Jip

Verder maken ze optimaal gebruik van de rechtstaat die volgens hen de
hunne niet is. :)

Het probleem is ook gewoon de media die hier waanzinnig veel aandacht
aan besteden. het is niets anders dan een links een tweetje met als
motto hoe meer rotzooi hoe beter wat sinds jaar en dag een vruchtbare
voedingsbodem voor een communistische "omwenteling" was.

Opsluiten wegens orde verstoring en verder negeren is natuurlijk het
beste medicijn.

Het varken van Breslau

Hoe heette die president van Chilie ook weer...? En die 'dirty war' in
Argentinie, wie vermoordde daar wie? En dichter bij huis, wie hebben het
station van Bologna opgeblazen? Breivik en Tarrant, waren dat linkse
terroristen?

Gewelddadige gekken zijn over het hele politieke - en religieuzee -
spectrum te vinden en de beste manier om er steeds meer te krijgen is te
gaan janken dat alleen de linksen of rechtsen het doen en dat je zelf zo
braaf bent.

> Nu ze een koekje van eigen deeg krijgen zetten ze allemaal hun
> eierdopjes op en beginnen ze in koor te piepen dat het niet eerlijk is.

Cees Camphuis

Op 7-12-2021 om 10:43 schreef Hein Zwetser:
Jezusmina, ik heb nog nooit iemand zo z'n eigen glazen zien ingooien.
Als je jou ooit gaan vervolgen, wat niet helemaal ondenkbaar is, beken
je hier al op voorhand je schuld en de opzet.

Hein Zwetser

Op 7-12-2021 om 10:48 schreef Cees Camphuis:
hahahahahahha goed he

Frans Balkon

Op 7-12-2021 om 10:34 schreef Het varken van Breslau:
Na 2071 is het...eh, zwarte kuikentje rechtenvrij.
(misschien dat Sinterklaas zich dan door calimerootjes laat omringen
i.p.v. zwarte pieten).

https://cdn.vegaoo.nl/images/rep_art/gra/311/6/311691/calimero-kostuum-voor-baby-s.jpg

Whaaaa! Die KOZP activisten worden helemaal gek!

Jip

Ten eerste heeft hij het over Nederland en niet over zuid Amerika.
Ten tweede gaat het bij links in het algemeen niet over een eenzame gek
maar over goed georganiseerde misdadige groepen.

Decennia lang was het voor mensen met een andere mening niet mogelijk om
te demonstreren, omdat "tegendemonstranten" direct een rel begonnen en
de vaak linkse PvdA burgemeesters de demonstratie daarom verboden.
Zo kon Janmaat niet of nauwelijks vergaderruimte huren omdat de zaal
eigenaren te horen kregen dat hun eigendom zou worden vernietigd.
Wijnhandelaren die zuidafrikaanse wijn verkochten werden bezocht door
groepen met honkbalknuppels, de makro brandde af ambtenaren (kosto)
werden belaagd en bedreigd, etc.
Dit soort criminelen vinden een prominente plaats bij groen links.
(Wijnand Duyvendak).

Inmiddels heeft links de wetgeving zover naar zich toe getrokken dat het
inmiddels strafbaar is om een tegengeluid te laten horen.
Nederland is door links in een walgelijk land veranderd.

Agnostos Theos

Je kan ze nu al aardig op stang jagen door een volstrekt legitieme
uitdrukking als "zwarte zwaan" of "witte raaf" te gebruiken.

--
Some things have to be believed to be seen.

Frans Balkon

Op 7-12-2021 om 10:47 schreef Het varken van Breslau:
Con Carne?

> En die 'dirty war' in Argentinie, wie vermoordde daar wie?

Hoe heette Pol Pot ook alweer?

> n dichter bij huis, wie hebben het
> station van Bologna opgeblazen?

Wie pleegde de aanslag in Madrid 11 maart 2004?
En dichter bij huis, wie pleegde de aanslag in Utrecht?

> Breivik en Tarrant, waren dat linkse
> terroristen?

Wie vermoorde Ebba Akerlund en nog 3 anderen? Verwarde mannen soms?

https://twitter.com/NDDeWaarheid/status/1068850215254405120/photo/1

En wie vermoorde 86 mensen op de Promenade des Anglais in Nice?
Wie blies die Boeing 747 boven Schotland op? Wie pleegden de aanslagen
in Londen 7-7-2005? Wie pleegden de aanslagen op 11 September 2001 in de
Verenigde Staten?
Let wel, we hebben het hier niet over militaire conflicten maar van mij
mag Srebreniça Juli 1995 er ook wel bij vooral omdat de Nederlandse
regering onder leiding van Wim Kok er bij betrokken was.

> [...]
> spectrum te vinden en de beste manier om er steeds meer te krijgen is te
> gaan janken dat alleen de linksen of rechtsen het doen en dat je zelf zo

Jaja, open deur heur.

Ik vraag me af waarom je weer een wedstrijdje "Wie vermoorde er het
meest" wil doen.Want ik vroeg me dus enkel af waarom rechts geweld
altijd veel meer jankerds oplevert dan links geweld zoals nu weer. En
ook waarom er steeds weer strengere straffen komen te staan op rechts
geweld wat vaak nog niet eens gepleegd is maar waar men preventief
mensen tot lange gevangenisstraffen veroordeeld terwijl justitie, vooral
in Nederland, links geweld praktisch ongemoeid laat.

Het gaat me niet om hoeveel slachtoffers er bij aanslagen vallen, ik
vraag me af waarom een linkse bloedneus voor de zogenaamd onafhankelijke
en onbevooroordeelde pers en het politieke kartel veel erger is dan een
rechtse bloedneus.

Het varken van Breslau

Niet beter te weten of die werd door /linkse/ troepen verdreven.

Maar je begrijpt niet helemaal wat ik wil zeggen. Het gaat er niet om
wie de grootste pik heeft in het aantal aanslagen, maar hoe je ze zo
veel mogelijk voorkomt. En door jezelf en anderen op te hitsen met al
dan niet aangedikte verhalen ben je een deel van het probleem, niet van
de oplossing.

Maak je geen illusies, het links-rechts gezeik gaat ook weer voorbij, en
de aanslagen door extremistische moslims en christenen ook. Net zoals de
ETA en de IRA voorbij zijn gegaan. En dan krijgen we de volgende golf
aanslagen van de partij der doperwtjes tegen de honingpotten, of weet
ik veel. En dan hebben de schuimbekkers als jij weer een nieuwe club die
ze kunnen haten en waar ze tegen tekeer kunnen gaan.

Frans Balkon

Op 7-12-2021 om 12:01 schreef Het varken van Breslau:
Stel je niet aan, niemand neemt enige notie van wat hier gezegd en
geschreven wordt en zeker potentiële aanslagplegers niet.
Bovendien heb je mijn nuancering weggelaten. Misschien omdat je haast
had met reageren maar ik ben ondertussen zo ver dat ik de send knop
aardig onder controle heb.

> [...]
> ik veel. En dan hebben de schuimbekkers als jij weer een nieuwe club die
> ze kunnen haten en waar ze tegen tekeer kunnen gaan.

Zucht, nog maar een keer:

Het varken van Breslau

Een rivier bestaat uit heel veel kleine druppeltjes. Moet ik je de
beeldspraak uitleggen?

> [...]
> vraag me af waarom een linkse bloedneus voor de zogenaamd onafhankelijke
> en onbevooroordeelde pers en het politieke kartel veel erger is dan een

Zou het kunnen dat dat een waanidee van je is?

--
"Is democratisch gedrag gedrag dat de democratie in stand houdt of
gedrag dat democraten toejuichen?"

Jip

Stel je even voor dat in Volendam een groep van 50 skinheads exact het
zelfde zou hebben gedaan.. Denk je dat die groep door de MSM ook zo
benaderd zouden worden door de NOS en cs. ?