USA: Getuigen zien buitenaardse Bigfoots een vliegende schotel ingaan!

Bert(AWRvB)

USA: Getuigen zien buitenaardse Bigfoots een vliegende schotel ingaan!

(Er zijn meer van de Sstories filmpjes met dezelfde verklaring!)

YouTube Sstories

BIGFOOT Grabs And Runs Off With 4 Year Old Boy | Over 1 Hour SASQUATCH
ENCOUNTERS PODCAST - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=ZtUI3xLmUkQ

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

Sam Kafka

"Bert(AWRvB)" <reije...@newsxs.nl> scripsit:

> [...]
> YouTube Sstories
> BIGFOOT Grabs And Runs Off With 4 Year Old Boy | Over 1 Hour SASQUATCH

Dat Buitenaardse Bigfoot youtube filmpje valt mij, na jouw gloedvolle
introductie, toch wel heel erg tegen. Ik zou het zelfs een regelrechte
afknapper willen noemen! Want wat krijgen wij te zien in dat videootje?
Geen beelden van Bigfoots die vliegende schotels binnen gaan of 4 jarige
jongetjes ontvoeren, maar bijna 2 uur lang 3 brandende kaarsjes in
beeld, terwijl een nogal slissende mevrouw er een paar verhaaltjes bij
vertelt.

Zo kan ik het ook! Twee uur video van mijn aquarium met mijn mobiele
telefoon opnemen en daar dan sensationele verhalen over diepzee monsters
enz bij verzinnen! Misschien vraag ik Skybucket wel of hij het commen-
taar er bij wil verzorgen met een gek stemmetje!

--
Sam Kafka

Bert(AWRvB)

Op 16-11-2023 om 02:14 schreef Sam Kafka:
Er zijn bij YouTube meer kanalen over Bigfoots en gelijksoortige
waarnemingen. Die mensen achter die kanalen hebben contact met elkaar.
Dus ik zou zeggen zoek die kanalen op, ze verwijzen naar elkaar, en
vergelijk hun meldingen. Het is allemaal gratis!

Baron von Solemacher

Op 16-11-2023 om 00:49 schreef Bert(AWRvB):
> [...]
>
>     YouTube Sstories
>
>     BIGFOOT Grabs And Runs Off With 4 Year Old Boy | Over 1 Hour

<Q>

<https://i.pinimg.com/originals/9e/99/b7/9e99b79ec16632b3038f75f5f11939cc.jpg>

Baron