Vrouw wordt verkracht door een Bigfoot en krijgt een dochter (half mens / half Bigfoot)!

Bert(AWRvB)

Jan 1, 2024, 4:58:45 AMJan 1
Vrouw wordt verkracht door een Bigfoot en krijgt een dochter (half mens
/ half Bigfoot)!

In deel twee wordt gemeld wat voor gaven ze heeft!
Het is interessant!

Deel 1
She gave birth to Bigfoots daughter!! A Bigfoot assault turned into
miracle baby!! See Pt 2 next
https://www.youtube.com/watch?v=E0jiRcbstoE

Deel 2
I gave birth to Bigfoots daughter part 2 Questions answered!!
https://www.youtube.com/watch?v=SnsUZAdG4ac

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

De ongekruisigde

Jan 1, 2024, 10:31:35 AMJan 1
On 2024-01-01, Bert(AWRvB) <reije...@newsxs.nl> wrote:
> Vrouw wordt verkracht door een Bigfoot en krijgt een dochter (half mens
> / half Bigfoot)!

Dat gaat moeilijk zijn met die grote voeten (de geboorte).
Andersom zou misschien wel kunnen (een bigfoot vrouw die door een
menselijke man wordt verkracht en een half mens / half Bigfoot
baby krijgt).

Trouwens: ik vind die hoofdletter in Bigfoot en het mens volledig
in kleine letters nogal discriminerend taalgebruik!

> In deel twee wordt gemeld wat voor gaven ze heeft!
> Het is interessant!

Ik weet werkelijk niet of je dit soort wazige dingen werkelijk
gelooft of dat je een loopje met ons neemt. >

Sam Kafka

Jan 1, 2024, 12:09:22 PMJan 1
"Bert(AWRvB)" <reije...@newsxs.nl> scripsit:

>Vrouw wordt verkracht door een Bigfoot en krijgt een dochter (half mens
>/ half Bigfoot)!

>In deel twee wordt gemeld wat voor gaven ze heeft!
>Het is interessant!

Ëén van de interessantste gaven van die dochter is dat als je probeert
een foto, een video enz van haar te maken de camera om onverklaarbare
redenen weigert!

Een andere bijzondere gave is dat haar verhaal alleen kan worden verteld
door een grijzende man met een baardje en een bril in een kamer met 4
brandende kandelaars en twee globes op de achtergrond en Alf (van de
populiere teevee sitcom serie weetjewel) helemaal rechts in de hoek,
vermomd met een rood petje enz op!

Alle pogingen het verhaal op een andere manier te vertellen, bijvoor-
beeld door het slachtoffer zelf, zijn tot dusverre op een faliekante
mislukking uitgelopen!

--
Sam Kafka

Kees van den Doel

Jan 1, 2024, 3:22:04 PMJan 1
In article <nnd$1a2b8aa7$62c604a6@6254ff88a0e86fe0>, reije...@newsxs.nl says...

> [...]

> miracle baby!! See Pt 2 next

> Deel 2
> I gave birth to Bigfoots daughter part 2 Questions answered!!

Een good begin van het new year!