Terreur van Sasquatches in en bij Portlock Alaska USA alle bewoners vluchten tegelijk in 1949!

Bert(AWRvB)

Terreur van Sasquatches in en bij Portlock en Port Chatham Alaska USA
alle bewoners vluchten tegelijk in 1949!

2 video's.

Portlock Bigfoot Massacres | Shocking Story
https://www.youtube.com/watch?v=PG4JVXGmD7s

[Begint bij 1:59:15]
(Het kan zijn dat de video niet bij 00:00:00 begint!)

THE BEST OF BIGFOOT CASE FILES! 5 Of The Most Popular Stories
https://www.youtube.com/watch?v=-uZP4CJ-HK4

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

FormerlyKnownAs

On Sun, 13 Aug 2023 13:11:51 +0200, "Bert(AWRvB)"
<reije...@newsxs.nl> wrote:

> [...]
>(Het kan zijn dat de video niet bij 00:00:00 begint!)
>
>THE BEST OF BIGFOOT CASE FILES! 5 Of The Most Popular Stories

Sjezus! Als ik ergens moe van word dan is het wel van die programma’s
die ‘al jaren’ met beelden komen over ‘iets’ dat volgens velen zou
bestaan maar nooit is vastgelegd!

Stop gewoon een keer met die domme programma’s totdat je een keer echt
kan bewijzen dat het ook daadwerkelijk bestaat!

Bert(AWRvB)

Op 13-8-2023 om 14:24 schreef FormerlyKnownAs:
Je hebt die stukjes film niet bekeken!

Er zijn in die omgeving honderden mensen verdwenen! Tijdens de regens
kwamen veel van die vermisten langs drijven, gruwelijk verminkt.
Die Sasquatch scheuren de buiken open en eten de ingewanden. De mens
deed dat ook duizenden jaren geleden.

Europese Bigfoots komen ook in NL. Volgens ooggetuigen gebruiken ze de
spoorwegen, ze lopen tussen de rails of er naast, om zich te verplaatsen
door oa Europa.

De ongekruisigde (verwarde man)

On 2023-08-13, Bert(AWRvB) <reije...@newsxs.nl> wrote:

> Je hebt die stukjes film niet bekeken!

je moet niet alles geloven wat je in degelijke filmpjes
ziet! er is vaak sprake van beeldmanipulatie dan wel
wazige filmjes (letterlijk en figuurlijk)!

!™ Bert