Wesp waste zich in waterbak voor vogels!

Bert(AWRvB)

Wesp waste zich in waterbak voor vogels!

Bij mij rond het huis zitten al jaren solitaire wespen! Die wespen halen
water uit de vogelwaterbak. Enige dagen geleden landde een wesp in het
ondiepe gedeelte van de scheef staande waterbak en begon zich te wassen
zoals vogels doen. Die wespen hebben zeker gezien dat vogels zich zo
wassen en doen dat na.

Ik heb een keer gehad dat een wesp op +/- 30 centimeter afstand voor
mijn ogen bleef zweven naar me keek en vervolgens weg vloog. Die was
water aan het drinken uit de vogelwaterbak. Die vogelwaterbak had ik net
daarvoor schoon gemaakt.

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

XL

On Fri, 2 Jun 2023 20:02:53 +0200, Bert(AWRvB) wrote:

> [...]
>ondiepe gedeelte van de scheef staande waterbak en begon zich te wassen
>zoals vogels doen. Die wespen hebben zeker gezien dat vogels zich zo

Klopt, ze doen vogels na. Ik hoorde laatst een merel fluiten.
Tenminste, dat dacht ik. Het bleek een wesp te zijn.

> [...]
>mijn ogen bleef zweven naar me keek en vervolgens weg vloog. Die was
>water aan het drinken uit de vogelwaterbak. Die vogelwaterbak had ik net

Hij wilde je bedanken je voor het schone water.