Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

gay camping

731 views
Skip to first unread message

Edwin

unread,
Apr 28, 1999, 3:00:00 AM4/28/99
to
Wie weet een nudisten camping waar ook Gay's komen of een camping die
gay vriendelijk is?
Het Liefs in Belgie of Frankrijk, als het maar in een dag te rijden is
groetjes edwin

Eilko Nijboer

unread,
Apr 29, 1999, 3:00:00 AM4/29/99
to

Wat versta je onder 'gay-vriendelijk'? Is de Hema bijvoorbeeld
gay-vriendelijk?

Eilko.

Inge & Pierre

unread,
Apr 29, 1999, 3:00:00 AM4/29/99
to
Harry Luijkx heeft geschreven

>Eilko Nijboer wrote:
>>Edwin wrote:
>>>
>>> Wie weet een nudisten camping waar ook Gay's komen of een
>>> camping die gay vriendelijk is?
>>Wat versta je onder 'gay-vriendelijk'? Is de Hema bijvoorbeeld
>>gay-vriendelijk?
>Sorry, maar ik vind dit geen antwoord op de vraag die gesteld werd.
>Misschien is Eilko er niet van op de hoogte, maar er zijn helaas nog
>steeds "nudisten/naturisten" campings waar "gay's" cq "homo's" niet
>welkom zijn.

Een zin met een vraagteken erachter is zelden een antwoord ;-)
Maar ik denk, dat de vraag van Eilko terecht is.
Jij gaat er impliciet van uit, dat Edwin een camping bedoelt waar gays
niet geweerd worden. Met andere woorden: een camping, waar geen
negatieve discriminatie plaatsvindt.
Maar ik vraag me dat af. Misschien bedoelt hij wel een camping die juist
specifiek door gays opgezocht wordt. Waar misschien zelfs positieve
discriminatie uitgeoefend wordt.
Ik denk, dat Eilko dat bedoelt met de vraag, of de Hema gay-vriendelijk
is. Iedereen kan in de Hema zijn tentje kopen, dus in elk geval geen
negatieve discriminatie. En de vraag is, of zo'n situatie voor Edwin
genoeg is.

Pierre

Eilko Nijboer

unread,
Apr 29, 1999, 3:00:00 AM4/29/99
to
Inge & Pierre wrote:
>
> Ik denk, dat Eilko dat bedoelt met de vraag, of de Hema gay-vriendelijk
> is. Iedereen kan in de Hema zijn tentje kopen, dus in elk geval geen
> negatieve discriminatie. En de vraag is, of zo'n situatie voor Edwin
> genoeg is.

Je snapt precies wat ik bedoel. Bedankt.

Eilko.

Edwin

unread,
Apr 29, 1999, 3:00:00 AM4/29/99
to
He Harry,

Bedankt voor je reactie, maar wat dat betreft ben ik het met je eens dat je je levens stijl niet bij anderen op moet dringen maar helaas denkt nog niet iedereen zo. En misschien komt het ooit nog eens dat gay zijn voor iedereen zo normaal is als Hetro zijn.
Maar helaas heb ik tot heden nog geen antwoord op mijn vraag of iemand een camping voor ons weet waar gay zijn geen probleem is.
groetjes Edwin
 

Harry Luijkx wrote:

On Thu, 29 Apr 1999 08:53:25 +0200, Eilko Nijboer
<eilko....@ecs.ericsson.se> wrote:

>Edwin wrote:
>>
>> Wie weet een nudisten camping waar ook Gay's komen of een camping die
>> gay vriendelijk is?

>> Het Liefs in Belgie of Frankrijk, als het maar in een dag te rijden is
>> groetjes edwin
>

>Wat versta je onder 'gay-vriendelijk'? Is de Hema bijvoorbeeld
>gay-vriendelijk?
>
Sorry, maar ik vind dit geen antwoord op de vraag die gesteld werd.
Misschien is Eilko er niet van op de hoogte, maar er zijn helaas nog
steeds "nudisten/naturisten" campings waar "gay's" cq "homo's" niet
welkom zijn.

En wat is gay vriendelijk? Mijn persoonlijke mening is dat er alleen
maar mensen zijn, hoe die geaard zijn zal mij een zorg wezen.
Zolang anders geaarde mensen hun levensstijl niet aan mij opdringen,
kunnen ze wat mij betreft over al camperen.

Harry

Edwin

unread,
Apr 29, 1999, 3:00:00 AM4/29/99
to
 

Inge & Pierre wrote:

Een zin met een vraagteken erachter is zelden een antwoord ;-)
Maar ik denk, dat de vraag van Eilko terecht is.
Jij gaat er impliciet van uit, dat Edwin een camping bedoelt waar gays
niet geweerd worden. Met  andere woorden: een camping, waar geen
negatieve discriminatie plaatsvindt.
Maar ik vraag me dat af. Misschien bedoelt hij wel een camping die juist
specifiek door gays opgezocht wordt. Waar misschien zelfs positieve
discriminatie uitgeoefend wordt.

Ik denk, dat Eilko dat bedoelt met de vraag, of de Hema gay-vriendelijk
is. Iedereen kan in de Hema zijn tentje kopen, dus in elk geval geen
negatieve discriminatie. En de vraag is, of zo'n situatie voor Edwin
genoeg is.


Hoi Inge en Pierre,

Ja zo'n Camping is voor ons genoeg maar ik zou het vervelend vinden als ik bij een nudisten camping kom en er wordt gezegt, ja sorry maar twee mannen worden niet toegelaten<ongeacht of ze misschien homo zijn ja of de nee>
Maar ik weet ook hoe de Homosexuelen in de media staan en dat helaas niet de werkelijkheid is maar wel de mensen die geen homo's kennen het mee moeten doen.<soms dus wel te begrijpen>.
Vaak is het ook de onbekendheid met dit fennomeen en er zijn ook mensen die het voor ons verpesten om wel onwijs de beest uit te gaan hangen en nichterig te doen en bijv. sex te bedrijven in zicht van anderen. Ik weet ook dat vele Homo's het nu niet met mij eens zijn hoor<< misschien wel een gevaarlijk pad wat ik mij nu begeef>
groetjes edwin
 
 

 
Pierre

Edwin

unread,
Apr 29, 1999, 3:00:00 AM4/29/99
to
Er is natuurlijk bij Eilko geen verschil of twee mannen het tentje kopen of er samen ook Zichtbaar in slapen.?????.
Ik denk dat je vergeet dat het natuurlijk heel anders is voor sommige mensen of ik de tent koop wat ook een gewoone vriend kan zijn of dat je daad werkelijk bij  elkaar in de tent slaap of samen je potje kookt voor  de tent.
Ik wou dat iedereen er zo makelijk over dacht maar helaas is het nog niet zo simpel. Er worden nog steeds mensen in elkaar geslagen omdat ze homo zijn dus ja ik denk dat mijn vraag op zich niet ongerechtvaardigd was, het feit dat mensen er anders over denken is opzich alleen maar mooi natuurlijk<positief gezien dan>

groetjes edwin
 

Eilko Nijboer wrote:

Inge & Pierre wrote:
>
> Ik denk, dat Eilko dat bedoelt met de vraag, of de Hema gay-vriendelijk
> is. Iedereen kan in de Hema zijn tentje kopen, dus in elk geval geen
> negatieve discriminatie. En de vraag is, of zo'n situatie voor Edwin
> genoeg is.

Je snapt precies wat ik bedoel. Bedankt.

Eilko.

Mo

unread,
Apr 29, 1999, 3:00:00 AM4/29/99
to


Maar helaas heb ik tot heden nog geen antwoord op mijn vraag of iemand een camping voor ons weet waar gay zijn geen probleem is.
groetjes Edwin
 

Hoi Edwin,

Ik ken wel een naturistencamping in Oostenrijk (uurtje of 12 rijden) waar vorig jaar een paar lesbische vrouwen kampeerden. Van vrouwen wordt het in het algemeen meer geaccepteerd dan van mannen, maar je kunt natuurlijk altijd even bellen.

Wil je je volgende reacties hier niet meer in HTML posten?

Mo.

----

Ontdekt dat de meeste leuke mensen gay zijn.

Bert

unread,
Apr 29, 1999, 3:00:00 AM4/29/99
to

Edwin heeft geschreven in bericht <37277133...@wxs.nl>...

>Wie weet een nudisten camping waar ook Gay's komen of een camping die
>gay vriendelijk is?
>Het Liefs in Belgie of Frankrijk, als het maar in een dag te rijden is
>groetjes edwin
>
>
En Edwin, weet je nu waar er zo'n camping is?

Jon

unread,
Apr 30, 1999, 3:00:00 AM4/30/99
to
Edwin <edw...@wxs.nl> wrote in message news:37277133...@wxs.nl...

> Wie weet een nudisten camping waar ook Gay's komen of > een camping die
gay vriendelijk is?
Nou erg veel praktische adviezen krijg je niet.
Nummer 1 zou voor mij Les Saules zijn in de buurt van Limoges. De eigenaar
is zelf homo.
Nummer 2: Le Colombier. Van oudsher een terrein waar veel gays (m/v) komen.
Prettige vakantie,
Jon

Christa Jonkergouw

unread,
Apr 30, 1999, 3:00:00 AM4/30/99
to
Thu, 29 Apr 1999 22:58:25 +0200 schreef Mo:

> Wil je je volgende reacties hier niet meer in HTML posten?

Maar dan moet je er wel op letten, dat jouw reacties ook in HTML
staan.

--
Christa

(no cc plus fl'up please, lets keep the discussion in the newsgroup)

Inge & Pierre

unread,
Apr 30, 1999, 3:00:00 AM4/30/99
to
Mo heeft geschreven

>
>Ontdekt dat de meeste leuke mensen gay zijn.

Fijn, bedankt.

;-)
Pierre

Mo

unread,
Apr 30, 1999, 3:00:00 AM4/30/99
to

>> Wil je je volgende reacties hier niet meer in HTML posten?
>
>Maar dan moet je er wel op letten, dat jouw reacties ook in HTML
>staan.


Als ik een reactie geef op iemand die in HTML post, kan ik dat niet
uitzetten als ik quote. OE accepteert het wel, maar mijn pc niet.

Mo.
----


Mo

unread,
Apr 30, 1999, 3:00:00 AM4/30/99
to

>>Ontdekt dat de meeste leuke mensen gay zijn.
>
>Fijn, bedankt.


De _meeste_ staat er.


Mo.
------
Jij hoeft dat niet te vinden, maar ik vind van wel.

Eilko Nijboer

unread,
Apr 30, 1999, 3:00:00 AM4/30/99
to
Edwin wrote:
>
> niet zo simpel. Er worden nog steeds mensen in elkaar geslagen omdat
> ze homo zijn dus ja ik denk dat mijn vraag op zich niet
> ongerechtvaardigd was, het feit dat mensen er anders over denken is
> opzich alleen maar mooi natuurlijk<positief gezien dan>
>
> groetjes edwin
>

Ik zeg ook niet dat de vraag onrechtvaardig was. Alleen
zijn er ook homo's die op sommige naturistenterreinen
nadrukkelijk op 'jacht' zijn. En die beweren dat homo's
niet geaccepteerd worden als dat gedrag niet geaccepteerd
wordt. Omdat ik niet wist wat voor vlees we in de kuip
hadden, stelde ik deze vraag. Inmiddels is het me
wel duidelijk dat de eerste vraag positief bedoeld was.

Voor zover mij bekend worden alleen in Amerika homo's
in elkaar geslagen. Amerika is wel in meer opzichten
een raar land. Gebeurt dat hier in Europa ook nog?

Eilko.

p.s. Zou je niet in HTML willen posten?

Karina & Willem

unread,
Apr 30, 1999, 3:00:00 AM4/30/99
to
Hoi,

Campings in het buitenland weet ik niet, maar bij ons op
Smallegange's Dijk zijn homo's welkom.Waarom ook niet. Wij
zijn een mini-camping in zeeland en staan vermeld in de
nieuwe nfn gids.

groetjes, Karina

Edwin schreef:

> He Harry,
>
> Bedankt voor je reactie, maar wat dat betreft ben ik het
> met je eens dat je je levens stijl niet bij anderen op
> moet dringen maar helaas denkt nog niet iedereen zo. En
> misschien komt het ooit nog eens dat gay zijn voor
> iedereen zo normaal is als Hetro zijn.

> Maar helaas heb ik tot heden nog geen antwoord op mijn
> vraag of iemand een camping voor ons weet waar gay zijn
> geen probleem is.
> groetjes Edwin
>
>

> Harry Luijkx wrote:
>
>> On Thu, 29 Apr 1999 08:53:25 +0200, Eilko Nijboer
>> <eilko....@ecs.ericsson.se> wrote:
>>
>> >Edwin wrote:
>> >>

>> >> Wie weet een nudisten camping waar ook Gay's komen of
>> een camping die
>> >> gay vriendelijk is?

>> >> Het Liefs in Belgie of Frankrijk, als het maar in een
>> dag te rijden is
>> >> groetjes edwin
>> >

Eilko Nijboer

unread,
Apr 30, 1999, 3:00:00 AM4/30/99
to

> Wil je je volgende reacties hier niet meer in HTML posten?

Nou doe je het zelf ook...

>
> Ontdekt dat de meeste leuke mensen gay zijn.

Dat is tot op zekere hoogte waar. Gay's zijn vaak creatiever,
humoristischer, ect. Moet wel frustrerend zijn voor vrouwen.
Komen ze eindelijk eens een humoristische jongen tegen, is
de kans groot dat 'ie gay is...

Eilko.
--
geen gay.

Mo

unread,
Apr 30, 1999, 3:00:00 AM4/30/99
to

>> Wil je je volgende reacties hier niet meer in HTML posten?
>
>Nou doe je het zelf ook...


Als ik iets quote kan ik HTML niet uitzetten. M'n pc chrasht dan.

>> Ontdekt dat de meeste leuke mensen gay zijn.
>
>Dat is tot op zekere hoogte waar. Gay's zijn vaak creatiever,
>humoristischer, ect.

Meer "in het leven".

>Moet wel frustrerend zijn voor vrouwen.
>Komen ze eindelijk eens een humoristische jongen tegen, is
>de kans groot dat 'ie gay is...


Ik bedoelde gay in het algemeen. Dus iedereen die valt op hetzelfde
geslacht.


Mo.
----
Mogen gays eigenlijk wel in het [leuk] hokje??

Edwin

unread,
Apr 30, 1999, 3:00:00 AM4/30/99
to
Hoi Edwin,

Ik ken wel een naturistencamping in Oostenrijk (uurtje of 12 rijden) waar vorig jaar een paar lesbische vrouwen kampeerden. Van vrouwen wordt het in het algemeen meer geaccepteerd dan van mannen, maar je kunt natuurlijk altijd even bellen.

Wil je je volgende reacties hier niet meer in HTML posten?

Mo.

 

Ontdekt dat de meeste leuke mensen gay zijn.


Hoi Mo,

Ik vond ht altijd wel duidelijk een andere kleur dan leest het makkelijker, p.s. waarom is dat vervelend?<<misschien met het ophalen??>>
p.s. ik heb ontdenkt dat alle leuke mannen vaak hetro zijn<hihhihii>
groetjes edwin
 

Edwin

unread,
Apr 30, 1999, 3:00:00 AM4/30/99
to
 
 

Gert wrote:

On Thu, 29 Apr 1999 22:28:16 +0200, edw...@wxs.nl (Edwin) wrote...

>
> Hoi Inge en Pierre,
>
> Ja zo'n Camping is voor ons genoeg maar ik zou het vervelend vinden als ik
> bij een nudisten camping kom en er wordt gezegt, ja sorry maar twee mannen
> worden niet toegelaten<ongeacht of ze misschien homo zijn ja of de nee>
> Maar ik weet ook hoe de Homosexuelen in de media staan en dat helaas niet de
> werkelijkheid is maar wel de mensen die geen homo's kennen het mee moeten
> doen.<soms dus wel te begrijpen>.
> Vaak is het ook de onbekendheid met dit fennomeen en er zijn ook mensen die
> het voor ons verpesten om wel onwijs de beest uit te gaan hangen en
> nichterig te doen en bijv. sex te bedrijven in zicht van anderen.

En hier sla je de spijker op z'n kop Edwin.
Ik heb een aantal homo's in mijn kennissenkring die een leven leiden als
ieder ander. Sommigen alleen, anderen met partner, waarbij het ook wel
voorkomt dat een relatie soms stukloopt, en nadat het verdriet verwerkt is
weer voorzichtig gedacht wordt aan- en op zoek gegaan naar- een nieuwe
relatie.
Niets bijzonders dus eigenlijk.

En toch blijft het woord homo bij mij een beetje een negatieve klank
houden, en dat komt door de door jouw geschetste groep.
Hun gedrag overschaduwt het beeld van die anderen, maar die anderen zijn
eigenlijk zo normaal dat ik ze niet eens als homo zie, maar als buur,
collega, medehobbyist, enz.

Het is het aloude probleem van elke minderheid;
-Een vrouw met een typisch mannenberoep moet veel beter presteren voor
 dezelfde waardering (een man met een typisch vrouwenberoep trouwens ook).
-100 marokkanen kunnen noch zo eerlijk zijn, als er 1 een misdrijf begaat
 zijn ze gelijk allemaal misdadigers,
-Een buitenlander moet in een sollicitatie-procedure altijd een taaltest
 doen, en daar behoorlijk goed in scoren om een kans te maken, terwijl een
 nederlander de tetst niet eens hoeft te doen.
-enz.
-enz.

Nu ben jij nog niet geholpen met je camping. Ik weet ook geen antwoord.
Ik weet alleen wel, dat jullie niet naar Arnaoutchot moeten gaan want
daar hoor ik met zekere regelmaat negatieve berichten over.
Maar je was toch al niet van plan om zover te gaan.

Groetjes

Gert
--
Mooie woorden, fijne woorden,
van die woorden waar je warm van wordt.
Ik heb het over lieve woorden, toverwoorden,
en dan ineens_______dan kom_______je woorden tekort.

Herman van Loenhout,  1997.


Hoi Gert,

Mooi gedicht, bedankt voor je reactie en ja zo denk ik er dus ook over.
Nee ik zal niet naar Arnaoutchot gaan.
Ik ga nu feest vieren
groetjes edwin
 

Edwin

unread,
Apr 30, 1999, 3:00:00 AM4/30/99
to
Hoi Bert,

Nee helaas weet ik nu nog niet waar ik die campings kan vinden w.s. bestaat
zo'n camping niet en moet je maar gewoon op goed geluk die kant op gaan in
de hoop dat je niet gewijgerd wordt.
groetjes edwin


Bert wrote:

> Edwin heeft geschreven in bericht <37277133...@wxs.nl>...

> >Wie weet een nudisten camping waar ook Gay's komen of een camping die
> >gay vriendelijk is?
> >Het Liefs in Belgie of Frankrijk, als het maar in een dag te rijden is
> >groetjes edwin
> >
> >

Edwin

unread,
Apr 30, 1999, 3:00:00 AM4/30/99
to
He top,

Dit is eindelijk iets waarmee we aan de slag kunnen
groetjes edwin


Jon wrote:

> Edwin <edw...@wxs.nl> wrote in message news:37277133...@wxs.nl...

> > Wie weet een nudisten camping waar ook Gay's komen of > een camping die
> gay vriendelijk is?

Eilko Nijboer

unread,
Apr 30, 1999, 3:00:00 AM4/30/99
to

> Ik vond ht altijd wel duidelijk een
> andere kleur dan leest het makkelijker,
> p.s. waarom is dat vervelend?<<misschien
> met het ophalen??>>

Omdat Usenet op meer netwerken draait
dan alleen Internet. Niet iedereen
die Usenet leest, heeft een HTML compatible
browser. Daarnaast nemen HTML berichten
een veelvoud aan transmissiecapaciteit
in beslag. Als je op 10 newsgroepen
geabbonneerd bent, en je haalt per dag
een paar honderd berichten binnen om
die later, offline, selectief te lezen
dan is het vervelend om iedere keer
1 Mb HTML bagger te moeten downloaden.

Bovendien valt HTML in de categorie
binaries, en die zijn om dezelfde reden
niet toegestaan in de .nl hierarchie.
Je loopt het risico dat na verloop van
tijd, providers newsgroepen met veel
binaries af gaan sluiten.

Eilko.

Mo

unread,
Apr 30, 1999, 3:00:00 AM4/30/99
to

Sorry voor iedereen, maar deze is ook in HTML.


Hoi Mo,

Ik vond ht altijd wel duidelijk een andere kleur dan leest het makkelijker, p.s. waarom is dat vervelend?<<misschien met het ophalen??>>

Hier heeft Eilko al een goed antwoord op gegeven.


p.s. ik heb ontdenkt dat alle leuke mannen vaak hetro zijn<hihhihii>

De meeste leuke mensen in mijn kenissenkring zijn homo. Of tenminste bi. Ik vind het geen pre, maar het valt we gewoon op dat die veel leuker leven.

Mo.

-----

 

 


 

Frits Alink

unread,
Apr 30, 1999, 3:00:00 AM4/30/99
to
In <7gblq6$nu7$1...@news.casema.net>, on 04/30/1999
at 09:24 AM, "Mo" <mon...@dolfijn.nl> said:


>>> Wil je je volgende reacties hier niet meer in HTML posten?

>>Nou doe je het zelf ook...
>Als ik iets quote kan ik HTML niet uitzetten. M'n pc chrasht dan.

Andere pc kopen???

>Mogen gays eigenlijk wel in het [leuk] hokje??

HOKJE???? En dat uit JOUW mond????


Frits

--
Lila's dance (Mahavishnu Orchestra - Visions of the Emerald Beyond)
----->everything is a cooperation of aspects<-----
there is no truth or reality
but only aspects and interpretations
----------------->Sysali (C) 1998<----------------


Frits Alink

unread,
Apr 30, 1999, 3:00:00 AM4/30/99
to
In <372958A9...@ecs.ericsson.se>, on 04/30/1999
at 09:15 AM, Eilko Nijboer <eilko....@ecs.ericsson.se> said:

>> Ontdekt dat de meeste leuke mensen gay zijn.

>Dat is tot op zekere hoogte waar. Gay's zijn vaak creatiever,
>humoristischer, ect. Moet wel frustrerend zijn voor vrouwen. Komen ze


>eindelijk eens een humoristische jongen tegen, is de kans groot dat
>'ie gay is...

Die "klacht" heb ik regelmatig van vrouwen gehoord......
Maar ligt het er dan niet aan dat ze zich misschien minder "bedreigd"
voelen?

Frits Alink

unread,
Apr 30, 1999, 3:00:00 AM4/30/99
to
In <372956FC...@ecs.ericsson.se>, on 04/30/1999
at 09:08 AM, Eilko Nijboer <eilko....@ecs.ericsson.se> said:

>Voor zover mij bekend worden alleen in Amerika homo's
>in elkaar geslagen. Amerika is wel in meer opzichten
>een raar land. Gebeurt dat hier in Europa ook nog?


Ook in Nederland hoor!

Frits Alink

unread,
Apr 30, 1999, 3:00:00 AM4/30/99
to
Hoi Edwin,


In <3728BEE7...@wxs.nl>, on 04/29/1999

at 10:19 PM, Edwin <edw...@wxs.nl> said:

>Bedankt voor je reactie, maar wat dat betreft ben ik het met je eens
>dat je je levens stijl niet bij anderen op moet dringen maar helaas
>denkt nog niet iedereen zo. En misschien komt het ooit nog eens dat
>gay zijn voor iedereen zo normaal is als Hetro zijn.

Dat is inderdaad precies waar het om gaat. Maar dat geldt evengoed
voor hetero's. Van mensen wordt gevraagd om hun privee-leven niet al
te opzichtig aan anderen op te dringen. Dat geldt voor gay's, voor
"gewone" hetero's en voor mensen die zich niet tot hun eigen
kernrelatie beperken op het gebied van sex. In alle gevallen mag je
veronderstellen dat ze anderen niet ongevraagd met hun intimiteiten
confronteren. Geldt natuurlijk ook niet alleen op het gebied van sex.
Anderen met jengelende kinderen die bv. in jouw eten zitten te wroeten
lastig vallen is net zo'n inbreuk op je privacy. Of radio's de hele
dag over de camping laten schallen.

Iets anders is het als je naar plaatsen gaat waar allerlei zaken, al
dan niet formeel, "georganiseerd" worden. Als je dat niet wilt , dan
moet je er gewoon niet heen gaan. Maar dat lijkt ons jouw vraag niet.



>Maar helaas heb ik tot heden nog geen antwoord op mijn vraag of
>iemand een camping voor ons weet waar gay zijn geen probleem is.

Wij kennen wel campings waar gay zijn geen enkel probleem vormt.
Gewoon omdat er vrijwel uitsluitend Fransen komen en die zitten niet
zo naar "de buren" te gluren als de modale Nederlander..... Die
camping is voor ons op 1 dag rijden...... 1200 km.. ;-)))


Anke en Frits

Mo

unread,
Apr 30, 1999, 3:00:00 AM4/30/99
to

>>>> Wil je je volgende reacties hier niet meer in HTML posten?
>>>Nou doe je het zelf ook...
>>Als ik iets quote kan ik HTML niet uitzetten. M'n pc chrasht dan.
>
>Andere pc kopen???


Nee, andere os.

>>Mogen gays eigenlijk wel in het [leuk] hokje??
>
>HOKJE???? En dat uit JOUW mond????


Daarom vroeg ik het ook.

Mo.
-----


Marco

unread,
Apr 30, 1999, 3:00:00 AM4/30/99
to
Ik heb ook nog een tip (ben er nog nooit geweest en heb verder ook geen
informatie erover): camping "De Vlegel" schijnt een gaycamping te zijn waar
ook naaktreceatie mogelijk is. Het ligt in Zandhuizen (Groningen of
Friesland).

Groetjes,
Marco

Edwin heeft geschreven in bericht <3729698E...@wxs.nl>...

Karina & Willem

unread,
Apr 30, 1999, 3:00:00 AM4/30/99
to

Edwin schreef:

> Maar helaas heb ik tot heden nog geen antwoord op mijn
> vraag of iemand een camping voor ons weet waar gay zijn
> geen probleem is.

> groetjes Edwin
>

Krisis, zou het nu echt de bedoeling zijn dat ik hier ga
posten dat gay's bij ons welkom zijn mits ze geen
geluidsoverlast veroorzaken, de grasmat niet beschadigen,
etc.,etc.????

Groetjes,willem.


Frits Alink

unread,
May 1, 1999, 3:00:00 AM5/1/99
to
In <7gcsg6$j07$1...@news.casema.net>, on 04/30/1999
at 08:25 PM, "Mo" <mon...@dolfijn.nl> said:

>>>Als ik iets quote kan ik HTML niet uitzetten. M'n pc chrasht dan.
>>Andere pc kopen???
>Nee, andere os.

iMac? Linux-boxie? AS/400?

>>>Mogen gays eigenlijk wel in het [leuk] hokje??
>>HOKJE???? En dat uit JOUW mond????

>Daarom vroeg ik het ook.

Oh, je vroeg toestemming om deze uitzondering op je eigen principes te
mogen maken... Da's heel lief van je!

Karina & Willem

unread,
May 1, 1999, 3:00:00 AM5/1/99
to

Mo schreef:

> Met W95, NT en zelfs 3.x gebeurt hetzelfde. Ik ga het nu eens proberen met
> Unix en anders zijn het toch m'n irq settings.
>

Of probeer eens een netschaap.

Groetjes,willem.


Henk Dekker

unread,
May 1, 1999, 3:00:00 AM5/1/99
to

De meeste leuke mensen in mijn kenissenkring zijn homo. Of tenminste
bi. Ik vind het geen pre, maar het valt we gewoon op dat die veel leuker
leven.

Mo.

-----

Dat is dan denk ik ook de reden dat veel Homosexuelen naturist
zijn.

Het is alleen jammer dat de negatieve ervaringen zolang door blijven
klinken.

Groetjes Henk D.

Mo

unread,
May 1, 1999, 3:00:00 AM5/1/99
to

>> Met W95, NT en zelfs 3.x gebeurt hetzelfde. Ik ga het nu eens proberen
met
>> Unix en anders zijn het toch m'n irq settings.
>>
>
>Of probeer eens een netschaap.


M'n os chrasht, niet de browser.


Mo.
----
En ik ben nu eenmaal M$ minded.

Mo

unread,
May 1, 1999, 3:00:00 AM5/1/99
to
>>>>Als ik iets quote kan ik HTML niet uitzetten. M'n pc chrasht dan.
>>>Andere pc kopen???
>>Nee, andere os.
>
>iMac? Linux-boxie? AS/400?


Het zijn inderdaad m'n irq settings. Zit ze de hele tijd al aan te passen,
het gaat al iets beter. Blijf lekker toch met W98.

>>>>Mogen gays eigenlijk wel in het [leuk] hokje??
>>>HOKJE???? En dat uit JOUW mond????
>
>>Daarom vroeg ik het ook.
>
>Oh, je vroeg toestemming om deze uitzondering op je eigen principes te
>mogen maken...

Ja.

>Da's heel lief van je!


Je moest eens weten......


Mo.
-----
Sweet is my middle name.

Mo

unread,
May 1, 1999, 3:00:00 AM5/1/99
to
>>De meeste leuke mensen in mijn kenissenkring zijn homo.
>>Of tenminste bi. Ik vind het geen pre, maar het valt we
>>gewoon op dat die veel leuker leven.

>Dat is dan denk ik ook de reden dat veel Homosexuelen


>naturist zijn.
>Het is alleen jammer dat de negatieve ervaringen
>zolang door blijven klinken.

Ik heb meer negatieve ervaringen met "hetero"mannen, dan met homo's.


Mo.
------
Ze zijn ook veel liever.

Henk Dekker

unread,
May 1, 1999, 3:00:00 AM5/1/99
to

>
>Ik heb meer negatieve ervaringen met "hetero"mannen, dan met homo's.


Maar daar hoor je niks over.


>Ze zijn ook veel liever.


Mijn persoonlijke ervaringen zijn ook alleen maar positief, maar ik noem dat
niet lief maar liever aardig.

Groetjes Henk D


Mo

unread,
May 1, 1999, 3:00:00 AM5/1/99
to
>>Ik heb meer negatieve ervaringen met "hetero"mannen, dan met homo's.
>
>Maar daar hoor je niks over.


Vraag eens rond wie er wel eens op het strand van HvH komen.
Die verhalen wil je helemaal niet horen.

>>Ze zijn ook veel liever.
>
>Mijn persoonlijke ervaringen zijn ook alleen maar positief, maar ik noem
dat
>niet lief maar liever aardig.

Ligt er natuurlijk aan he.


Mo.
-----
Onder homo of gay versta ik trouwens mannen en vrouwen.

Frits Alink

unread,
May 2, 1999, 3:00:00 AM5/2/99
to
In <7gfoip$moo$1...@news.casema.net>, on 05/01/1999
at 10:36 PM, "Mo" <mon...@dolfijn.nl> said:

>En ik ben nu eenmaal M$ minded.

Neem aan alleen dat $-deel..... Andes moet ik je natuurlijk
ploinken...


Frits

--
ghost dance (Patti Smith - Easter)

Frits Alink

unread,
May 2, 1999, 3:00:00 AM5/2/99
to
In <7gfovl$n0q$1...@news.casema.net>, on 05/01/1999
at 10:43 PM, "Mo" <mon...@dolfijn.nl> said:

>Ik heb meer negatieve ervaringen met "hetero"mannen, dan met homo's.

Goh, nog een overeenkomst.....

>Ze zijn ook veel liever.

Hier reageer ik maar even niet op. Die kun je zelf wel invullen.

Frits Alink

unread,
May 2, 1999, 3:00:00 AM5/2/99
to
In <7gfora$mtq$1...@news.casema.net>, on 05/01/1999
at 10:41 PM, "Mo" <mon...@dolfijn.nl> said:

>>>>Andere pc kopen???
>>>Nee, andere os.
>>iMac? Linux-boxie? AS/400?

>Het zijn inderdaad m'n irq settings. Zit ze de hele tijd al aan te
>passen, het gaat al iets beter. Blijf lekker toch met W98.

Mmmm, typisch. Ik heb wel vaak gehoord dat probs met moderne ossen
vaak te maken hebben met slechte hardware. Je hebt kennelijk geen
Plug'n'Pray....

>>Oh, je vroeg toestemming om deze uitzondering op je eigen principes te
>>mogen maken...
>Ja.
>>Da's heel lief van je!
>Je moest eens weten......

Ik kan wel iets inschatten.......


>Sweet is my middle name.

Mo "Sweet" Mo?


Frits

--
Lila's dance (Mahavishnu Orchestra - Visions of the Emerald Beyond)

Mo

unread,
May 2, 1999, 3:00:00 AM5/2/99
to
>>En ik ben nu eenmaal M$ minded.
>
>Neem aan alleen dat $-deel..... Andes moet ik je natuurlijk
>ploinken...


En wat is er mis met Microsoft dan?


Mo.
----
Afgezien van de vele crashes.

Mo

unread,
May 2, 1999, 3:00:00 AM5/2/99
to

>>>>>Andere pc kopen???
>>>>Nee, andere os.
>>>iMac? Linux-boxie? AS/400?
>
>>Het zijn inderdaad m'n irq settings. Zit ze de hele tijd al aan te
>>passen, het gaat al iets beter. Blijf lekker toch met W98.
>
>Mmmm, typisch. Ik heb wel vaak gehoord dat probs met moderne ossen
>vaak te maken hebben met slechte hardware. Je hebt kennelijk geen
>Plug'n'Pray....


Jawel, maar ik gooi alles zelf graag overhoop.

>>>Oh, je vroeg toestemming om deze uitzondering op je eigen principes te
>>>mogen maken...
>>Ja.
>>>Da's heel lief van je!
>>Je moest eens weten......
>
>Ik kan wel iets inschatten.......


Ik had niks anders verwacht van jou.

>>Sweet is my middle name.
>
>Mo "Sweet" Mo?


My, zegt Marc altijd.


Mo.
-----
Nu spierpijn van de tuin omspitten.

F.D....@inter.nl.net

unread,
May 2, 1999, 3:00:00 AM5/2/99
to
In <7ghr41$dck$1...@news.casema.net>, on 05/02/1999
at 05:32 PM, "Mo" <mon...@dolfijn.nl> said:

>En wat is er mis met Microsoft dan?

Alles toch!

>Afgezien van de vele crashes.

Welke?


Frits

--
ghost dance (Patti Smith - Easter)

F.D....@inter.nl.net

unread,
May 2, 1999, 3:00:00 AM5/2/99
to
In <7ghrje$dn5$1...@news.casema.net>, on 05/02/1999
at 05:40 PM, "Mo" <mon...@dolfijn.nl> said:

>>Plug'n'Pray....
>Jawel, maar ik gooi alles zelf graag overhoop.

Overhopofiel?

>>>>Da's heel lief van je!
>>>Je moest eens weten......
>>Ik kan wel iets inschatten.......

>Ik had niks anders verwacht van jou.

Is dat een kompliment? Of een dooddoener?

>>>Sweet is my middle name.
>>Mo "Sweet" Mo?

>My, zegt Marc altijd.

My "Sweet" Mo?
Of Mo "sweet" My? (hetgeen me teveel aan het Vietnam-tijdperk doet
denken).

>Nu spierpijn van de tuin omspitten.

Nu nog?????? Is hier allang gebeurd.

Karina & Willem

unread,
May 2, 1999, 3:00:00 AM5/2/99
to

Mo schreef:

> en anders zijn het toch m'n irq settings.

Vergeet je I/O adress niet.

> >>
> >
> >Of probeer eens een netschaap.
>
> M'n os chrasht, niet de browser.

O.K., maar de oorzaak ligt meestal in de programma's, zo is onze pc (os) veel
stabieler geworden na het installeren van een andere screen saver en het is
altijd het proberen waard.

>
>
> Mo.
> ----


> En ik ben nu eenmaal M$ minded.

t/m dos 5.0, sindsdien heb ik zo m'n bedenkingen.

Groetjes,willem.

Eilko Nijboer

unread,
May 3, 1999, 3:00:00 AM5/3/99
to
Mo wrote:
>
> >>En ik ben nu eenmaal M$ minded.
> >
> >Neem aan alleen dat $-deel..... Andes moet ik je natuurlijk
> >ploinken...
>
> En wat is er mis met Microsoft dan?
>

Niks.. Het ziet er gelikt uit, over de gebruikersinterface
is echt nagedacht, alleen het is zo stabiel als een zand-
kasteel.

Eilko.

Eilko Nijboer

unread,
May 3, 1999, 3:00:00 AM5/3/99
to
Karina & Willem wrote:
>
> >
> > M'n os chrasht, niet de browser.
>
> O.K., maar de oorzaak ligt meestal in de programma's, zo is onze pc (os) veel
> stabieler geworden na het installeren van een andere screen saver en het is
> altijd het proberen waard.

Als een os chrasht, hoort dat niet aan de programma's te kunnen liggen.
Een programma mag zich nog zo als bagger gedragen, het os hoort door
te lopen. En andere programma's horen het niet eens te kunnen merken
dat er ook een baggerprogramma loopt. Of chrasht.

Ik weet het, dit klinkt fabelachtig, maar dat komt omdat we met z'n
allen
Microsoft hebben geaccepteerd. En die maakt dat niet waar.

Eilko.

Mo

unread,
May 3, 1999, 3:00:00 AM5/3/99
to
>>>Plug'n'Pray....
>>Jawel, maar ik gooi alles zelf graag overhoop.
>
>Overhopofiel?


Experimentofiel.

>>>>>Da's heel lief van je!
>>>>Je moest eens weten......
>>>Ik kan wel iets inschatten.......
>>Ik had niks anders verwacht van jou.
>
>Is dat een kompliment? Of een dooddoener?


Moet je nu toch weten Frits.....

>>Nu spierpijn van de tuin omspitten.
>
>Nu nog?????? Is hier allang gebeurd.


Geen tijd voor gehad.
Vandaag lekker vrij. Ik ga straks een grasmatje, stenen en rotsplantjes
kopen. En dan is de achtertuin klaar. Dan kan ik weer heerlijk naturistisch
in de tuin gaan liggen bakken.


Mo.
-----
En dan de voortuin nog......

Mo

unread,
May 3, 1999, 3:00:00 AM5/3/99
to

>>En wat is er mis met Microsoft dan?
>
>Alles toch!


Vind ik niet. Het ziet er veel mooier en verzorgder uit dan Unix,
Voor de doorsnee gebruiker werkt het gewoon goed.

>>Afgezien van de vele crashes.
>
>Welke?


Marc heeft hetzelfde os, nadat ie alle nieuwe drivers erop geinstalleerd
heeft is dat ding nog niet 1 keer gecrasht.

Mo.
-----
Ga ik vandaag ook maar eens proberen.

Mo

unread,
May 3, 1999, 3:00:00 AM5/3/99
to
>> En wat is er mis met Microsoft dan?
>>
>Niks.. Het ziet er gelikt uit, over de gebruikersinterface
>is echt nagedacht, alleen het is zo stabiel als een zand-
>kasteel.


Dat ligt er maar aan.
Bij een vriend van ons draait sinds een jaar NT, de server is 1 keer down
gegaan en daarna niet meer.

Het kan dus wel.


Mo.
-----
En dat is in een behoorlijk groot bedrijf waar allerlei zware toepassingen
worden gedaan.

Mo

unread,
May 3, 1999, 3:00:00 AM5/3/99
to
>> en anders zijn het toch m'n irq settings.
>
>Vergeet je I/O adress niet.


Dan moet ie met de melding komen dat daar conflicten zijn.
Dat doet ie niet.

>> >Of probeer eens een netschaap.
>>

>> M'n os chrasht, niet de browser.
>
>O.K., maar de oorzaak ligt meestal in de programma's, zo is onze pc (os)
veel
>stabieler geworden na het installeren van een andere screen saver en het is
>altijd het proberen waard.


De programma's _horen_ niks uit te maken.
En helemaal kaal (alleen Windows erop) crasht ie al.
Bij Marc z'n pc werkt deze W98 versie nu perfect.
Dus volgens mijn blonde hersencelletjes kan het niet veel anders zijn dan
mijn irq settings. Ik ga vandaag eens proberen de nieuwste drivers te
downloaden, dat zal waarschijnlijk ook nog wel helpen. en dan ga ik gezellig
klooien met de irq.

Mo.
----
Niet op je werk, toch werken.

Edwin

unread,
May 3, 1999, 3:00:00 AM5/3/99
to
Hoi Gerard,

Tof van je dat je zo veel moeite voor me doet, nu wil het toeval dat ik
afgelopen weekend daar dus geweest ben en moet eerlijk zeggen zeer goed
bevallen.
Ik was wel verrasd dat vrouwen maar twee keer in het jaar daar mochten komen,
maar ja dat is het beleid van de camping moet je je dan maar aan aan passen.

Maar je mag langs komen hoor ik ga <als het een beetje redelijk weer is> met
Hemelvaart weer dus ik zou zeggen kom kijken en drink gezellig een biertje
groetjes Edwin.

P.s. Als je tenminste de camping de Vlegel bedoeld


Wammes Waggel wrote:

> Hallo Edwin,


>
> >Wie weet een nudisten camping waar ook Gay's komen of een camping die
> >gay vriendelijk is?

> >Het Liefs in Belgie of Frankrijk, als het maar in een dag te rijden is
> >groetjes edwin
>
> In het buitenland weet ik het zo niet.
>
> Ik weet niet of het je aanspreekt, maar ik weet wel een camping hier vlak
> bij de "grens" van Drenthe en Friesland.
> Een collega van mij runt er met zijn vriend een (nudisten-)camping speciaal
> voor gays. Vrouwen zijn er niet welkom !
> Persoonlijk slaat me dit weer tever door naar de andere kant, maar ik kan me
> goed voorstellen dat er gays zijn die hier de voorkeur aan geven boven een
> "normale" nudistencamping.
>
> Ik vraag me trouwens af of de naturistenvereniging waar we zelf lid van zijn
> een "gay-beleid" voert.
> Ik vind zelf dat zowel hetero's, homo's, als bi-sexuelen welkom zouden
> moeten zijn. Met of zonder tatoeage, piercing, etc.
>
> Oh ja, laat svp even weten of je belangstelling hebt voor de gay-camping.
> Dan vraag ik m'n collega nog wat details.
> Als je naar de camping gaat, dan kom ik op bezoek.
> Zonder mijn vrouw :-)
>
> Groeten, Gerard


F.D....@inter.nl.net

unread,
May 3, 1999, 3:00:00 AM5/3/99
to
In <372D4708...@ecs.ericsson.se>, on 05/03/1999
at 08:49 AM, Eilko Nijboer <eilko....@ecs.ericsson.se> said:

>> En wat is er mis met Microsoft dan?

>Niks.. Het ziet er gelikt uit, over de gebruikersinterface is echt
>nagedacht,

Ik zou dat "gejat van de concurrent" noemen.... en dan nog slecht
jatwerk. Nadenken is daar hoogstens aan te pas gekomen om een aantal
verslechteringen aan te kunnen brengen....


Aldus de privee-mening van Frits

F.D....@inter.nl.net

unread,
May 3, 1999, 3:00:00 AM5/3/99
to
In <7gjir1$kqf$1...@news.casema.net>, on 05/03/1999
at 09:22 AM, "Mo" <mon...@dolfijn.nl> said:

>>>Ik had niks anders verwacht van jou.
>>Is dat een kompliment? Of een dooddoener?
>Moet je nu toch weten Frits.....

Okee, okee, een dooddoener dus.

>Geen tijd voor gehad.
>Vandaag lekker vrij. Ik ga straks een grasmatje, stenen en
>rotsplantjes kopen. En dan is de achtertuin klaar. Dan kan ik weer
>heerlijk naturistisch in de tuin gaan liggen bakken.

Ik heb het hele afgelopen lange weekend met een trui aan in de zon
zitten bibberen van de kou. Naturisme verdraagt zich maar slecht met
een ordinaire verkoudheid.

Joop

unread,
May 3, 1999, 3:00:00 AM5/3/99
to

F.D....@inter.NL.net heeft geschreven in bericht
<372d7b35$1$s.q.nyvax$mr2...@news.nl.net>...

>Ik heb het hele afgelopen lange weekend met een trui aan in de zon
>zitten bibberen van de kou. Naturisme verdraagt zich maar slecht met
>een ordinaire verkoudheid.


Ik hoop dat je je al wat beter voelt.

Groetjes,

Joop Letteboer
Z&L, "Gravingen"
jo...@casema.net

--
It's nice to be important, but it's more important to be nice.

F.D....@inter.nl.net

unread,
May 4, 1999, 3:00:00 AM5/4/99
to
In <7gl549$q8h$1...@news.casema.net>, on 05/03/1999
at 11:37 PM, "Joop" <jo...@casema.net> said:


>F.D....@inter.NL.net heeft geschreven in bericht
><372d7b35$1$s.q.nyvax$mr2...@news.nl.net>...

>>Ik heb het hele afgelopen lange weekend met een trui aan in de zon
>>zitten bibberen van de kou. Naturisme verdraagt zich maar slecht met
>>een ordinaire verkoudheid.

>Ik hoop dat je je al wat beter voelt.

Helaas nog niet.... Begint me al aardig de keel uit te hangen..... Die
keel/neus/oorverkoudheid. Maar bedankt voor het medeleven, hoor!!

Eilko Nijboer

unread,
May 4, 1999, 3:00:00 AM5/4/99
to
F.D....@inter.nl.net wrote:
>
> >>Ik heb het hele afgelopen lange weekend met een trui aan in de zon
> >>zitten bibberen van de kou. Naturisme verdraagt zich maar slecht met
> >>een ordinaire verkoudheid.
>
> >Ik hoop dat je je al wat beter voelt.
>
> Helaas nog niet.... Begint me al aardig de keel uit te hangen..... Die
> keel/neus/oorverkoudheid. Maar bedankt voor het medeleven, hoor!!
>

Je moet maar zo denken, er zijn ook mensen die nooit ziek
worden. Dat is ook niet gezond.

Eilko.

Edwin

unread,
May 4, 1999, 3:00:00 AM5/4/99
to
O, vertel,?????????????
heb je ook een camping?
Maar ik heb nu wel een hele leuke camping gevonden in friesland<de
Vlegel> ben er van het weekend geweest, en ja hoor de grasmatten waren
heel, niks raars!! gezien en geen geluidsoverlast gehoord van
............????????????
De nichten<sorry de mannen die op mannen vallen< kunnen dus ook netjes
zijn op een camping met alleen mannen> viel me onwijs mee en je zou voor
de gein eens moeten gaan kijken hoe mooi en netjes die Campings is zeker
beleef je veel plezier aan de vaste gasten doe die hun plaats hebben
ingericht met beelden en vijvers compleet erg mooi om te zien, en erg
social, mocht meteen een kachel lenen voor de koude nachten <nee ik werd
niet binnen gevraagt om lawaai overlast te veroorzaken met zijn drieen
of vieren>.

He de groetjes van mij.
edwin


Karina & Willem wrote:

> Edwin schreef:
>
> > Maar helaas heb ik tot heden nog geen antwoord op mijn
> > vraag of iemand een camping voor ons weet waar gay zijn
> > geen probleem is.
> > groetjes Edwin
> >
>
> Krisis, zou het nu echt de bedoeling zijn dat ik hier ga
> posten dat gay's bij ons welkom zijn mits ze geen
> geluidsoverlast veroorzaken, de grasmat niet beschadigen,
> etc.,etc.????
>
> Groetjes,willem.


Joop

unread,
May 4, 1999, 3:00:00 AM5/4/99
to

F.D....@inter.nl.net heeft geschreven in bericht
<372ee548$1$s.q.nyvax$mr2...@news.nl.net>...

>In <7gl549$q8h$1...@news.casema.net>, on 05/03/1999
> at 11:37 PM, "Joop" <jo...@casema.net> said:
>>F.D....@inter.NL.net heeft geschreven in bericht
>><372d7b35$1$s.q.nyvax$mr2...@news.nl.net>...

>>>Ik heb het hele afgelopen lange weekend met een trui aan in de zon
>>>zitten bibberen van de kou. Naturisme verdraagt zich maar slecht met
>>>een ordinaire verkoudheid.
>>Ik hoop dat je je al wat beter voelt.
>Helaas nog niet.... Begint me al aardig de keel uit te hangen..... Die
>keel/neus/oorverkoudheid. Maar bedankt voor het medeleven, hoor!!


Ik had vorige week ook zoiets, niet te wčnāg, zo ~!@#$%^&* als dat voelt. Na
een dag of vijf/zes ging het wel weer.
Dus onder de wol en grog consumeren..;-)

F.D....@inter.nl.net

unread,
May 4, 1999, 3:00:00 AM5/4/99
to
In <372EEDE0...@ecs.ericsson.se>, on 05/04/1999
at 02:53 PM, Eilko Nijboer <eilko....@ecs.ericsson.se> said:

>Je moet maar zo denken, er zijn ook mensen die nooit ziek worden.
>Dat is ook niet gezond.

Die sluiten hun ogen ervoor..... denk ik dan. Met een beetje
adrenaline kun je je gevoel namelijk heel goed wegdrukken. Maar of dat
op den duur wel zo gezond is?

Eilko Nijboer

unread,
May 6, 1999, 3:00:00 AM5/6/99
to
F.D....@inter.nl.net wrote:
>
> In <372EEDE0...@ecs.ericsson.se>, on 05/04/1999
> at 02:53 PM, Eilko Nijboer <eilko....@ecs.ericsson.se> said:
>
> >Je moet maar zo denken, er zijn ook mensen die nooit ziek worden.
> >Dat is ook niet gezond.
>
> Die sluiten hun ogen ervoor..... denk ik dan. Met een beetje
> adrenaline kun je je gevoel namelijk heel goed wegdrukken. Maar of dat
> op den duur wel zo gezond is?

Valt wel mee denk ik.

Eilko.

0 new messages