> Serg zekt nog steeds zalen om op te treden. dat is natuurlijk de beste
> manier om een pianist aan het werk te zien.
>
Heb je het al eens bij Zaal Tamboer aan de Overtoom in Amsterdam
geprobeerd? Klein zaaltje (60/70 plaatsen) tegen het Vondelpark aan,
waar voornamelijk - vaak nog studerende - musici optreden die aan het
begin van hun loopbaan staan. Is met Google gemakkelijk te vinden, ook
in het (digitale) telefoonboek natuurlijk, het lijkt me niet slim om
hier het telefoonnummer te vermelden. Als je belt, vraag dan naar Gini
of Peter.
Als Serg daar optreedt kom ik zeker luisteren!
--
Cecile