een muzikale roep om vrede uit 1968

Rink

Sly & The Family Stone - Everyday People
https://www.youtube.com/watch?v=YUUhDoCx8zc

wikipedia:
https://en.wikipedia.org/wiki/Everyday_People

songtekst:
https://genius.com/Sly-and-the-family-stone-everyday-people-lyrics

songtekst via Google Translate:

-------------

[Vers 1]
Soms heb ik gelijk en kan ik ongelijk hebben
Mijn eigen overtuigingen zijn in mijn lied
De slager, de bankier, de drummer en dan
Maakt niet uit in welke groep ik zit

[Refrein]
Ik ben gewone mensen, ja, ja

[Brug 1]
Er is een blauwe die de groene niet kan accepteren
Voor het leven met een dikke, proberen een magere te zijn
En verschillende slagen voor verschillende mensen
En ga zo maar door en zo verder en scooby dooby doo-bee
[Nalaten]
Ooh, sha sha
We moeten samenwonen

[Verse 2]
Ik ben niet beter en jij ook niet
We zijn hetzelfde, wat we ook doen
Je houdt van me, je haat me, je kent me en toen
Je kunt niet achterhalen in welke tas ik zit

[Refrein]
Ik ben gewone mensen, ja, ja

[Brug 2]
Er is een lang haar dat niet van het korte haar houdt
Omdat je zo rijk bent, zal dat de arme niet helpen
En verschillende slagen voor verschillende mensen
En ga zo maar door en zo verder en scooby dooby doo-bee

[Nalaten]
Ooh, sha sha
We moeten samenwonen

[Brug 3]
Er is een gele die de zwarte niet accepteert
Dat accepteert de rode niet, dat accepteert de witte niet
Verschillende slagen voor verschillende mensen
En ga zo maar door en zo verder en scooby dooby doo-bee
Misschien vind je dit ook leuk
[Outro-koor]
Ooh, sha sha
Ik ben gewone mensen