Daar gaan we weer......

Rink

De vorige keer zocht ik naar de groep Hole met het nummer Violet uit 1994.
Wouter noemde Courtney Love, die samen met Eric Erlandson dit nummer
hebben geschreven.

Courtney Love? Dat klinkt bekend, maar toch even zoeken....

(even allemaal in een apart tabblad openen en de volgende
starten voordat de lopende is afgelopen.....)

Jawel prachtige song uit 2004: Mono.
Leuke video:
https://www.youtube.com/watch?v=S2SmHALECBw

Tja, en daar gaan we weer.....

Garbage - Only happy when it rains (1996)
https://www.youtube.com/watch?v=GpBFOJ3R0M4

nog maar eentje van Hole:
Hole - Celebrity Skin (1998)
https://www.youtube.com/watch?v=O3dWBLoU--E

Republica - Ready to Go (1996)
https://www.youtube.com/watch?v=JgffRW1fKDk

New Radicals - You Get What You Give (1998)
https://www.youtube.com/watch?v=DL7-CKirWZE

"steen op het gaspedaal"
The Cardigans - My Favourite Game “Stone Version” (1998)
https://www.youtube.com/watch?v=u9WgtlgGAgs
(heel wat auto's kapotgereden voor deze video! )
Deze clip heeft het zelfs gebracht tot een vermelding in IMBD,
waar films en series worden besproken.
Er schijnen 5 versies van deze clip te zijn....
https://www.imdb.com/title/tt7225438/
Kijk ze alle 5 tegelijk.....
https://www.youtube.com/watch?v=9LK_4wsllSo
Ik zie alleen maar verschillen aan het einde.
- TV cut (the middenste)
https://www.youtube.com/watch?v=fh1q3uZcOJw
- Stone (zie link hierboven)
- Head
https://www.youtube.com/watch?v=a6ssOsRyjJI
- Walkaway
https://www.youtube.com/watch?v=6Ll5y2hZdCI
- Dead
https://www.youtube.com/watch?v=Z-Vosrjdj0Q

Tracy Chapman - Fast Car - 12/4/1988 - Oakland Coliseum Arena
https://www.youtube.com/watch?v=IxXO2ybSvfg
Gewoon alleen met haar eigen gitaar Live....

OK, de apepakkies in Paris als afsluiter:
Bloodhound Gang - The Bad Touch (1999)
https://www.youtube.com/watch?v=xat1GVnl8-k

Welk woord is daar nou uitgesneden op 2:18 ???

Rink

Adri Verhoef

Op moederschip aarde schreef iemand die zich identificeerde als
Rink <rink.hof.ha...@planet.nl>:

>OK, de apepakkies in Paris als afsluiter:
>Bloodhound Gang - The Bad Touch (1999)
>https://www.youtube.com/watch?v=xat1GVnl8-k
>
>Welk woord is daar nou uitgesneden op 2:18 ???

Doggy.

Rink

Op 12-8-2022 om 19:36 schreef Adri Verhoef:
OK, dat betekent daar geen "hondje".
Of eigenlijk wel.

Preutse Engelsen of preutse YouTube?

Rink

Adri Verhoef

Op moederschip aarde schreef iemand die zich identificeerde als
Rink <rink.haal...@invalid.com>:
Tsja, wat is er aan de hand als hetzelfde lied live wordt gebracht (Pukkelpop)
en niet gecensureerd door YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=m7sVjkMYKF8)?
Als het een officiële clip is, dan kan het niet door de beugel, en als het live
is, dan mag er van alles? Dat lijkt het geval te zijn.

Adri :)
--
doelbewusteloos = toevallig