Re: Song: Summertime

Rink

Aug 18, 2022, 10:16:58 AMAug 18
Deze link naar de cover uitvoering In-a-gadda-da-vida van Sina
kwam ik op de grc newsserver tegen.
Die is het waard om eventjes door te zetten.

Ik heb veel bewondering voor drummers, die het lijken te doen met
twee handen, maar in werkelijkheid ook met twee voeten drummen.
Ik zou het niet voor elkaar krijgen om vier ledematen ieder een
eigen tempo te laten doen (of hoe zeg je dat?).
De drumsolo laat goed zien, wat een drummer moet doen.

In 1 woord: geweldig!

https://www.youtube.com/watch?v=xyF5A7BFnqw

Rink