Death in Venice

hedwig

Een tijdje terug zag ik in een filmhuis de film Death in Venice, van Visconte. Daarin zingt een groep straatmuzikanten een spottend lied voor een chique gezelschap op een terras, waarna ze weggestuurd worden door de ober. Wat me bij is gebleven is het honende ha-ha-ha-ha.... een fascinerende oorwurm.
Ik zou dat nog wel eens terug willen horen. Weet iemand wat ik bedoel of waar het fragment te vinden is?
Bij voorbaat dank,
Hedwig

Izak van Langevelde

https://www.youtube.com/watch?v=vH912i0zJcE

--
Grinnikend door het leven...

hedwig

Izak van Langevelde:
Dat bedoelde ik!
Het deed me denken aan Mistero Buffo, van de Vlaamse Internationale Scène uit de jaren '80, waarin de maatschappij ook op de hak werd genomen.
Nogmaals dank, Izak, (veur de eurwurm:()