Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Kazaa

0 views
Skip to first unread message

Energy

unread,
Mar 15, 2004, 10:38:58 AM3/15/04
to
Het is zo langzaam maar zeker wel bekend dat Kazaa vervelende dingen met je
pc doet, maar hoe zit het met andere p2p programma's zoals Bearshare?


ronny

unread,
Mar 15, 2004, 12:18:56 PM3/15/04
to
KCEasy en Shareaza zijn zelfs betere alternatieven dan het "oude" Kazaa

"Energy" <fre...@joop.nl> schreef in bericht
news:c34irp$1dd$1...@reader10.wxs.nl...

PvdK

unread,
Mar 15, 2004, 1:36:18 PM3/15/04
to

Energy <fre...@joop.nl> wrote in message
news:c34irp$1dd$1...@reader10.wxs.nl...

> Het is zo langzaam maar zeker wel bekend dat Kazaa vervelende dingen met
je
> pc doet,
kazaa lite ++
dietK(aza)

met deze kazaa versies heb je geen last van spyware en andere ongewenste KMD
(kazaa media desktop) bijproducten.

> maar hoe zit het met andere p2p programma's zoals Bearshare?

Ook dan moet je je pc goed beschermen. Het is niet alleen de spyware waar je
voor moet oppassen, je moet je ook wapenen tegen visrussen en andere rommel
die je van anderen downloadt.
>
>
>

mukuta

unread,
Mar 15, 2004, 4:00:24 PM3/15/04
to

er kan er maar een de beste zijn
en das dc++

groet ;-)

Peter

unread,
Mar 16, 2004, 10:22:16 AM3/16/04
to

"mukuta" <dr.m...@zonnet.nl> wrote in message news:c355hg$237ae9$1...@ID-194472.news.uni-berlin.de...

Hoe werkt dc++ dan ik zoek mij een ongeluk
maar krijg geen files binnen.

mukuta

unread,
Mar 16, 2004, 11:59:49 AM3/16/04
to

mail me even au b

groet

Nick

unread,
Mar 20, 2004, 3:38:10 PM3/20/04
to
het beste op het moment is emule.
kijk eens op emule.nl

"mukuta" <dr.m...@zonnet.nl> wrote in message

news:c37bqb$25ll8u$1...@ID-194472.news.uni-berlin.de...

0 new messages